Hop til indhold
Perverst par

Sloppy seconds / creampie dag (mini gangbang)

Recommended Posts

Min partner har en fantasi, hvor mange mænd slutter inde i hende, den ene efter den anden. Hun er også studerende, så vil gerne tjene lidt ekstra penge...
Ville der være interesse fra medlemmerne her i at deltage i en 'cum and go' session eller mini-gangbang, hvor du deltager i 10-15 minutter, knepper hende uden kondom, sprøjter ind i hende og så går?
Hun er i begyndelsen af 20'erne, blond, petite og ca. 50 kg.
Der ville være mulighed for kun at mødes med os to, eller måske med 2 - 3 andre betalende gæster på samme tid.
Tænker omkring 1000kr pr fyr.
Tid og sted skal aftales, men sandsynligvis omkring trekantsområdet (Fredericia/Kolding osv.).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder super frækt. Ville ønske det var i nærheden af kbh området så ville jeg være klar ! 

Redigeret af Tim1983

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, 1 time siden:

Skal det være uden gummi, hvis man deltager?

Spar nu lige alles tid ved at slippe dilleren et øjeblik og læs indlægget én gang til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tør næsten vædde en månedsløn på at dette er fake og at trådstarter ikke logger på igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Spar nu lige alles tid ved at slippe dilleren et øjeblik og læs indlægget én gang til.

Hvem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 5 timer siden:

Skal det være uden gummi, hvis man deltager?

Creampie med gummi... det bliver vist lidt svært. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridolfo skrev, for 1 minut siden:

Creampie med gummi... det bliver vist lidt svært. 

Tak for allle jers tolkninger af hvad trådstarteren mener når han skriver om der vil være interesse for.....

Han afslutter faktisk med et spørgsmålstegn.  

Han tilbyder også at man kan mødes med dem alene!

Dertil spørge jeg, om man kan deltage hvis man vælger at bruge gummi.

@Ridolfo og @MrLovaLova Se at få åbnet et vindue, og få noget luft ind til jeres kælderrum (Hos jeres mor) og få tørret jeres chips-fingre-fedtede skærm af, så I kan læse hvad der står. Desuden var mit spørgsmål på ingen måde henvendt til jer, men til trådstarteren. 

Måske er jeres mor interesseret i, at hører jeres mening? (Det tror jeg ikke) Spørg hende næste gang hun komme ned med makrel madder til jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at dette screenshot siger alt og besvarer om det var en fake tråd

1 indlæg

Oprettet søndag kl. 8.36

Seneste besøg samme søndag kl. 11.49

IMG_4002.jpeg

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.
Tak for alle de svar og beskeder vi har modtaget.
Vi beklager, at vi ikke har svaret før, men vi har haft travlt med andre ting de sidste 10 dage.
Dette er et ægte indlæg, og nogle billeder af min kæreste er nu tilføjet her:
https://annoncelight.dk/showad/376307
I morgen eftermiddag/aften (lørdag den 1. juli) laver vi en begivenhed, der vil være som vi beskriver i vores tidligere indlæg. Placeringen er 5 minutters kørsel fra motorvejsafkørslen Fredericia Syd (59).
Vi vil forsøge at besvare alle dem, der allerede har sendt os beskeder eller e-mails, men på grund af det meget store antal svar kan vi muligvis ikke vende tilbage til alle.
Hvis du har kontaktet os før og ikke hørt tilbage, send en besked eller e-mail igen, og vi vil gøre vores bedste for at svare hurtigst muligt.
Vi svarer først til dem, der har mulighed for at deltage i morgendagens arrangement, men du er velkommen til at kontakte os og tilkendegive interesse for at mødes, selvom i morgen ikke er muligt for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 30 minutter siden:

Er der nogle der har hørt efter at have mailet? 

Jeg skrev for nogle timer siden, men ikke noget svar. 

Vi er ret sikre på, at vi nu har besvaret alle de e-mails eller beskeder fra i dag. Hvis du ikke har fået svar, så send os en besked igen.

Redigeret af Perverst par

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet igen kl. 20,35 på email og håber der kommer svar. Når I skriver, at I er ret sikre på, at I har besvaret alle emails eller beskeder, så forstår jeg ikke rigtigt ordet beskeder. Beskeder forbinder jeg med sms'er, og jeg kan ikke finde et finde et telefonnummer i annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...