Hop til indhold
Midt i livet

Formidabel oplevelse hos Kat Sydfyn

Recommended Posts

Jeg var på besøg torsdag formiddag for at møde Kat og Bella. Efter virkelig kompetent massage hvor kroppen blev trykket på plads og spændingerne blev løsnet, fik jeg æren af Bella alene. Hvilken pige!!! Wauv. Hun er  den sødeste, pæneste og frækkeste jeg har mødt. Og nej - hun har ikke været længe i branchen, men det var den bedste oplevelse jeg har haft i min (korte) tid i dette univers. Jeg tror jeg fandt ud af hvor afgørende personlig kemi er, specielt i snakken efter udløsning. Så den beste anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har vært ved hende den nye Bella, kan slet ikke genkende de roser i deler ud. Jo, gu faen er hun sød og snakker dansk, men massage, det har hun ihvertfald ikke styr på. Forstår slet ikke at Kat ikke lige tester pigerne, Kat ved jo godt hvordan man giver massage.  Sex’en, hvis i syntes det er godt, ja så fred være med det. Har været mange gange hos Kat, forskellige steder og ved ikke hvad der er sket, men pigerne bliver ikke bedre, og har da aldrig oplevet dårligere sex hos Kat. Det føles som om at hun prøver at udligne hendes manglende evner med snak, må erkende at hun havde svært ved at tænde mig.

kat er på en glidetur mod bunden, men det er hendes priser så sandelig ikke. Havde aldrig kørt fra Kat og direkte til en anden thaishop, men det har jeg nu. Vil ikke nævne navnet på den anden, da i så tror det er skjult reklame. Sidste besøg hos Kat, tror nu anmeldelserne af Bella er venner af Kat, eller bare falske anmeldelser..
 

Så opsummering :
Pigen er sød, taler dansk, ja det var det…

Spild af tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himself skrev, for 2 timer siden:

Har vært ved hende den nye Bella, kan slet ikke genkende de roser i deler ud. Jo, gu faen er hun sød og snakker dansk, men massage, det har hun ihvertfald ikke styr på. Forstår slet ikke at Kat ikke lige tester pigerne, Kat ved jo godt hvordan man giver massage.  Sex’en, hvis i syntes det er godt, ja så fred være med det. Har været mange gange hos Kat, forskellige steder og ved ikke hvad der er sket, men pigerne bliver ikke bedre, og har da aldrig oplevet dårligere sex hos Kat. Det føles som om at hun prøver at udligne hendes manglende evner med snak, må erkende at hun havde svært ved at tænde mig.

kat er på en glidetur mod bunden, men det er hendes priser så sandelig ikke. Havde aldrig kørt fra Kat og direkte til en anden thaishop, men det har jeg nu. Vil ikke nævne navnet på den anden, da i så tror det er skjult reklame. Sidste besøg hos Kat, tror nu anmeldelserne af Bella er venner af Kat, eller bare falske anmeldelser..
 

Så opsummering :
Pigen er sød, taler dansk, ja det var det…

Spild af tid.

Hmmm… Helt fair at din oplevelse er en helt anden. Det kan jeg kun respektere. Men lige for at slå fast: Jeg er ikke “ven” af Kat, da jeg kun har været der 2 gange før. Og min anmeldelse var meget ærlig og ikke falsk. Men skønt med forskellige holdninger til de forskellige piger. Ellers ville det da også blive kedeligt. (Og visse piger ville få ekstrem travlt). Go’ dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Himself skrev, for 11 timer siden:

Har vært ved hende den nye Bella, kan slet ikke genkende de roser i deler ud. Jo, gu faen er hun sød og snakker dansk, men massage, det har hun ihvertfald ikke styr på. Forstår slet ikke at Kat ikke lige tester pigerne, Kat ved jo godt hvordan man giver massage.  Sex’en, hvis i syntes det er godt, ja så fred være med det. Har været mange gange hos Kat, forskellige steder og ved ikke hvad der er sket, men pigerne bliver ikke bedre, og har da aldrig oplevet dårligere sex hos Kat. Det føles som om at hun prøver at udligne hendes manglende evner med snak, må erkende at hun havde svært ved at tænde mig.

kat er på en glidetur mod bunden, men det er hendes priser så sandelig ikke. Havde aldrig kørt fra Kat og direkte til en anden thaishop, men det har jeg nu. Vil ikke nævne navnet på den anden, da i så tror det er skjult reklame. Sidste besøg hos Kat, tror nu anmeldelserne af Bella er venner af Kat, eller bare falske anmeldelser..
 

Så opsummering :
Pigen er sød, taler dansk, ja det var det…

Spild af tid.

Kender Kat mege godt, er det et problem? Venner! ved ikk lige, hun får da penge hver gang jeg får massage. Ved ikke om man så bare er en godt kunde eller en ven. Må ven og bekendte ikke anmeld herinde?

Ha en god weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...