Hop til indhold
Midt i livet

Formidabel oplevelse hos Kat Sydfyn

Recommended Posts

Synes det er på tide at Kat og hendes fantastiske piger får den positive omtale de reelt fortjener.

Jeg besøgte hende midt i april og fik 4 hånds massage.Det var totalt nyt for mig at mærke så mange bløde varme kvindehænder på min gamle krop. Det var virkelig en fantastisk oplevelse og indlevelse fra både Kat og Nina. Følte mig som konge for en time. Jeg fik en fantastisk dejlig og grundig massage af begge piger samtidig, og de var begge gode til at holde fokus på mig, og sørge for jeg havde det godt hele vejen igennem.:)

Kat er utrolig dygtig og kompetent til den massage hun giver, og hun forstår at løsne de ømme muskler hun fandt jeg ikke vidste jeg havde, at hun så oveni er utrolig flot og død charmerende er jo bare et ekstra plus.:wub:

Jeg fik lidt alenetid med Nina bagefter hvilket var blødt, varmt og dejligt, og klart også anbefalelsesværdigt.:wub:

Dejligt bad og drikke bagefter, og et knus og sødt smil med "vi ses"på vej ud.;)

Det her med at sætte en skala op vil jeg ikke, for vi er alle forskellige som mennesker, men vil helt klart anbefale stedet hvis du søger et diskret sted med skøn massage med mulighed for en dejlig frækkere oplevelse efter massagen, uden nogen som helst form for tidspres. :)

https://annoncelight.dk/showad/373767

Redigeret af Midt i livet
Stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest godefyr
Midt i livet skrev, den 17.6.2023 at 16:29:

Synes det er på tide at Kat og hendes fantastiske piger får den positive omtale de reelt fortjener.

Jeg besøgte hende midt i april og fik 4 hånds massage.Det var totalt nyt for mig at mærke så mange bløde varme kvindehænder på min gamle krop. Det var virkelig en fantastisk oplevelse og indlevelse fra både Kat og Nina. Følte mig som konge for en time. Jeg fik en fantastisk dejlig og grundig massage af begge piger samtidig, og de var begge gode til at holde fokus på mig, og sørge for jeg havde det godt hele vejen igennem.:)

Kat er utrolig dygtig og kompetent til den massage hun giver, og hun forstår at løsne de ømme muskler hun fandt jeg ikke vidste jeg havde, at hun så oveni er utrolig flot og død charmerende er jo bare et ekstra plus.:wub:

Jeg fik lidt alenetid med Nina bagefter hvilket var blødt, varmt og dejligt, og klart også anbefalelsesværdigt.:wub:

Dejligt bad og drikke bagefter, og et knus og sødt smil med "vi ses"på vej ud.;)

Det her med at sætte en skala op vil jeg ikke, for vi er alle forskellige som mennesker, men vil helt klart anbefale stedet hvis du søger et diskret sted med skøn massage med mulighed for en dejlig frækkere oplevelse efter massagen, uden nogen som helst form for tidspres. :)

https://annoncelight.dk/showad/373767

hej jeg kan kun tilslutte mig det midt i livet skriver . meget kompetent massage fra Kat . jeg har desværre ikke prøvet Kat og den anden pige Nana give 4hånds massage , men det er planlagt til på søndag .Kat er en både flot ,sød og dygtig til massage . Det kan undre mig at hun ikke får flere gode anmeldelser fra glade og tilfredse kunder . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
godefyr skrev, den 22.6.2023 at 18:05:

Det kan undre mig at hun ikke får flere gode anmeldelser fra glade og tilfredse kunder . 

Jeg tror det er fordi det er lidt en blandet landhandel dernede. Du kan få virkelig dårlige oplevelser, med olieplaskeri og 30 min massage til en 1 times pris.

Du kan tilgengæld også få lækker intens sex med Kat, hvis du er heldig til en fornuftig pris.

Jeg har været forbi 6-8x de sidste par år og kommer typisk kun der hvis mine andre "sikre valg" ikke er mulige.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror det er fordi det er lidt en blandet landhandel dernede. Du kan få virkelig dårlige oplevelser, med olieplaskeri og 30 min massage til en 1 times pris.

Du kan tilgengæld også få lækker intens sex med Kat, hvis du er heldig til en fornuftig pris.

Jeg har været forbi 6-8x de sidste par år og kommer typisk kun der hvis mine andre "sikre valg" ikke er mulige.

 

 

Hej Maler. 
Er du sikker på det er Kat du har sexet med? Eller en af hendes killinger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Fiskerenfyn skrev, for 1 time siden:

Hej Maler. 
Er du sikker på det er Kat du har sexet med? Eller en af hendes killinger?

Yes sir... Frk Kat.

Ikke noget hun gør så ofte sagde hun, så føler mig heldig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest godefyr
Maleren86 skrev, den 2.7.2023 at 12:02:

Jeg tror det er fordi det er lidt en blandet landhandel dernede. Du kan få virkelig dårlige oplevelser, med olieplaskeri og 30 min massage til en 1 times pris.

Du kan tilgengæld også få lækker intens sex med Kat, hvis du er heldig til en fornuftig pris.

Jeg har været forbi 6-8x de sidste par år og kommer typisk kun der hvis mine andre "sikre valg" ikke er mulige.

 

 

hej maler fortæl lige hvem dine sikre valg er .

du må være meget heldig med hensyn til piger , alle os andre kan ikke købe sex af KAT . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
godefyr skrev, den 3.7.2023 at 16:11:

hej maler fortæl lige hvem dine sikre valg er.

Som udgangspunkt vil jeg gerne have god massage - det efterfølgende hj/bj/fuldpakke er ofte noget der "dukker op" undervejs.
Sikre - med god massage er lige pt disse:

xxxxxxxxxx 

Redigeret af Maleren86
Tråden handler om Kat, Sydfyn - ikke andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
godefyr skrev, for 22 timer siden:

du må være meget heldig med hensyn til piger , alle os andre kan ikke købe sex af KAT . 

Det er aldrig noget jeg spørger om i forvejen. Det er nok det jeg synes er mega frækt ved thai massage.
Når det opstår under massage-seancen - der bliver drillet og pludselig glider det over i hj, bj eller sex.
Somme tider endda uden at der bliver spurgt om penge først (sker dog desværre for sjældent).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mfyr skrev, for 41 minutter siden:

Nogen der kan pege mig i retningen af hvor på Sydfyn at KAT befinder sig..??

Tæt på Svendborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest godefyr
Mfyr skrev, for 13 timer siden:

Nogen der kan pege mig i retningen af hvor på Sydfyn at KAT befinder sig..??

Mfyr ring dog til kat og bestil en tid . det er ikke ok at andre brugere oplyser adressen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
godefyr skrev, for 10 timer siden:

Mfyr ring dog til kat og bestil en tid . det er ikke ok at andre brugere oplyser adressen .

Tak for inputtet men nu var der ingen der snakkede om en adresse.. Jeg tænkte mere på at hvis man tager udgangspunkt i f.eks. Svendborg så vil jeg hellere køre til Odense end til Langeland.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mfyr skrev, for 56 minutter siden:

Tak for inputtet men nu var der ingen der snakkede om en adresse.. Jeg tænkte mere på at hvis man tager udgangspunkt i f.eks. Svendborg så vil jeg hellere køre til Odense end til Langeland.. 

Svendborg Nord ikke langt fra afkørsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrExtra skrev, for 2 timer siden:

Svendborg Nord ikke langt fra afkørsel

Takker.. Så kunne det da godt være at man skulle tage et smut forbi..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimme17 skrev, for 4 timer siden:

Nogen der ved om Kat har lukket biksen? Har ikke kunne finde hendes annonce. 

De annoncere hver dag ellers... Men tager annoncen af, når de ikke gider mere åbenbart;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewDude skrev, den 3.10.2023 at 08:46:

Hun er snart på banen igen, skrev den anden dag med hende…. Så bare hold øje, hun kommer online snart.  

Super! Bliver spændende at se, hvilke piger hun har der nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen. 
Talte kort med Kat, hun er lidt syg pt. Men hun skal nok åbne igen når hun er frisk. 
Så hold øje med hendes annonce. 
ps. jeg ved ikke hvornår, min info har jeg pga at jeg er venner med hende, da jeg har besøgt hendes killinger en del. 
Ha en dejlig dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kat er i fuld gang igen, nu med flere piger. 
var til massage hos en lille fix Thai, Bella hedder hun vist, taler flydende dansk. Hold hun op en lille godte, det endte med FP. Hun er helt helt ny i FP faget, men for dælen da en hed gang sex, tror hun nyder det.  Ved ikk om hun er der fast, men en dejlig, sød og sjov Pige. Og priserne er som gennemsnittet på de kanter. Hun får sgu min varmeste anbefaling. 
Pas lige lidt på hende, hun må gerne blive i faget længe endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskerenfyn skrev, 1 time siden:

Kat er i fuld gang igen, nu med flere piger. 
var til massage hos en lille fix Thai, Bella hedder hun vist, taler flydende dansk. Hold hun op en lille godte, det endte med FP. Hun er helt helt ny i FP faget, men for dælen da en hed gang sex, tror hun nyder det.  Ved ikk om hun er der fast, men en dejlig, sød og sjov Pige. Og priserne er som gennemsnittet på de kanter. Hun får sgu min varmeste anbefaling. 
Pas lige lidt på hende, hun må gerne blive i faget længe endnu. 

Ja hun er god til at have gode piger og altid rent og pænt. Har aldrig gået skuffet der fra. Bella skel da prøves men Vicki kan altså også noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biolet skrev, 1 time siden:

Ja hun er god til at have gode piger og altid rent og pænt. Har aldrig gået skuffet der fra. Bella skel da prøves men Vicki kan altså også noget.

Nu er Vicki ikk Thai, så ikk lige hende jeg kommer til at besøge. Tænder mest på Thai da jeg også vil ha massage der dur, fik 4 hånds af Kat og Vicki sidst hun var der og det nærmer sig ikk thaimassage. Men sød pige, sexdelen må andre bedømme i andre grupper. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest godefyr

med den fine anmeldelse bella fik  skulle hun være optaget hele dagen men da jeg besøgte hende kl 1400 havde hun kun haft en kunde .så fiskeren fyn du må kunne lave en mere synlig anmeldelse den stakkels pige vil gerne have mere at rive i .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det er ene og alene bordelmutters skyld, hun besvarer jo ikke telefonen når hun selv har kunder og det på trods af at hun jo napper en stor luns af kagen ved hver kunde pigerne har.Men sådan er det alle de steder hvor der er bordelmutter. Er sikker på hvis hun selv passede sin telefon, så ville hun ha mega travlt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
godefyr skrev, for 2 timer siden:

med den fine anmeldelse bella fik  skulle hun være optaget hele dagen men da jeg besøgte hende kl 1400 havde hun kun haft en kunde .så fiskeren fyn du må kunne lave en mere synlig anmeldelse den stakkels pige vil gerne have mere at rive i .

Sku hilse fra Kat og Bella og sige du ikke var der kl 14.00. Sorry but No cigar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...