Dillermand Junior 3193 Skrevet 16. Juni, 2023 Altså hvis det er for sent afbud fra dig @JenniferRomantica så foretrækker jeg et blowjob på husets regning frem for en sms Men ville også acceptere smsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 16. Juni, 2023 (edited) Dillermand Junior skrev, for 23 minutter siden: Altså hvis det er for sent afbud fra dig @JenniferRomantica så foretrækker jeg et blowjob på husets regning frem for en sms Men ville også acceptere smsen Jeg tror ikke det falder ind under DSBs rejsetidsgaranti - men nogen burde klart foreslå det "Dette er Togføreren. Vi er desværre blevet forsinket, men om et øjeblik kommer togstewardessen rundt og uddeler gratis vand, kaffe eller blowjobs som kompensation." Redigeret 16. Juni, 2023 af yrghh 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 233 Skrevet 16. Juni, 2023 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Det bliver faktisk virkelig tit tilbudt men jeg er generelt meget lidt klar på at blive set af mænd, der gerne skulle have lyst til mig, før jeg har gjort mig klar med makeup osv.. @JenniferRomantica Jeg tror nu at du altid er lækker, både med og uden makeup 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiggusD Skrevet 16. Juni, 2023 Du kan jo altid gøre din sms åbenlyst fejlsendt. “Hej brormand. Er en halv time forsinket pga toget så du må gerne vente på mig . Skulle hilse fra Jenni og Knud. Knus søs. “ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 16. Juni, 2023 BiggusD skrev, for 5 minutter siden: Du kan jo altid gøre din sms åbenlyst fejlsendt. “Hej brormand. Er en halv time forsinket pga toget så du må gerne vente på mig . Skulle hilse fra Jenni og Knud. Knus søs. “ Det ville for mig, specielt hvis jeg var ny kunde, kun lede til forvirring. Jeg kunne nok godt komme til at tænke at personen i den anden ende var falsk og aldrig ville møde op og derfor lægge nye planer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 233 Skrevet 16. Juni, 2023 yrghh skrev, for 21 minutter siden: Jeg tror ikke det falder ind under DSBs rejsetidsgaranti - men nogen burde klart foreslå det "Dette er Togføreren. Vi er desværre blevet forsinket, men om et øjeblik kommer togstewardessen rundt og uddeler gratis vand, kaffe eller blowjobs som kompensation." Jeg er ret sikker på at det vil øge passagertallet hos DSB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 16. Juni, 2023 Randers_Borger skrev, for 1 minut siden: Jeg er ret sikker på at det vil øge passagertallet hos DSB Det ville nok også øge misbrug af nødbremsen.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonOdense 40 Skrevet 16. Juni, 2023 Jeg husker du var forsinket, ikke meget, da vi mødtes... Det fungerede super fint at du skrev... Jeg har dog heller ikke nogen jeg skal 'stå til regnskab til' hvis sådan en SMS skulle blive opdaget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2226 Skrevet 16. Juni, 2023 Det er OK med mig, med en SMS ved forsinkelse ... Det er dog nok ikke så stort et problem, i mit tilfælde Jeg booker altid ret sent på dagen, og bekræfter på dagen nogle timer før via SMS .. Så kan jeg få besked om en forsinkelse, når jeg får svar på dén SMS ... Jeg har, som DonOdense, ikke nogen jeg skal 'stå til regnskab' for. Så en SMS er ikke noget problem, generelt .. Men det er selvfølgelig for bøvlet for jer piger at holde styr på, hos hvem det er OK, og hos hvem det absolut ikke er ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg