JenniferRomantica 14507 Skrevet 16. Juni Såehm Jeg rejser rundt med offentlig transport og det hænder jo at der opstår forsinkelser.. Jeg hader selv ventetid så jeg står altid der med et dilemma.. Skal jeg skrive til en evt gæst at jeg er forsinket eller risikerer jeg at bryde diskretionen i så tilfælde.. Derfor spørger jeg panelet om de helst vil have en SMS omkring evt forsinkelser eller om det kunne risikerer at skade mere end det gavner.. En evt besked omkring forsinkelser lyder som regel noget hen af "Jeg er forsinket pga DSB" uden emojies og deslige.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Juni Ja, du må meget gerne skrive, hvis du ved du bli'r forsinket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 389 Skrevet 16. Juni JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden: Såehm Jeg rejser rundt med offentlig transport og det hænder jo at der opstår forsinkelser.. Jeg hader selv ventetid så jeg står altid der med et dilemma.. Skal jeg skrive til en evt gæst at jeg er forsinket eller risikerer jeg at bryde diskretionen i så tilfælde.. Derfor spørger jeg panelet om de helst vil have en SMS omkring evt forsinkelser eller om det kunne risikerer at skade mere end det gavner.. En evt besked omkring forsinkelser lyder som regel noget hen af "Jeg er forsinket pga DSB" uden emojies og deslige.. Nu benytter jeg selv DSB. Hvis jeg er forsinket skriver jeg da altid en SMS til vedkommende, håber på forståelse. Men kan da godt forstå, det giver GP problemer. Jeg syntes det er god stil, også den anden vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2565 Skrevet 16. Juni Det er vel kun den gæst/kunde du har aftalen med, der kan svare på det. Man kunne måske spørge ved booking, om det var ok at modtage sms. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 2890 Skrevet 16. Juni Der er også en del der benytter tricket med at sende et punktum, underforstået at du gerne vil i kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 598 Skrevet 16. Juni timerne op til et møde står man jo oftest og holder øje med sin telefon . typisk bekræfter man aftalen og afventer svar . tænker dem med kone også er ekstra opmærksomme på deres telefon i timerne op til . så synes det er helt ok at sende en sms omvendt kan du jo bare blive forsinket og så vil de skrive til dig ? i alle tilfælde ville jeg nok skrive i din profiltekst at det er sådan du håndtere eventuel forsinkelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 965 Skrevet 16. Juni Klart , syntes det er god stil at informere om evt forsinkelse , hvis jeg ved at jeg bliver forsinket , forventer jeg det samme den anden vej , det viser jo også lidt om seriøsiteten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1232 Skrevet 16. Juni JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden: Skal jeg skrive til en evt gæst at jeg er forsinket eller risikerer jeg at bryde diskretionen i så tilfælde.. Hvis diskretion er det, du er bange for at bryde? I har jo allerede kontakt. Er det din egen fordi han så ved du kommer med DSB? Eller er det hans, fordi han måske er blandt andre mennesker når du skriver? For mit eget vedkommende, vil jeg altid foretrække at have besked om eventuelle forsinkelser så hurtigt som muligt. Måske endda allerede ved booking: "Jeg kommer med DSB, så der er en lille risiko for forsinkelser. Jeg skal nok holde dig opdateret" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tvr 10066 Skrevet 16. Juni yrghh skrev, for 7 minutter siden: "Jeg kommer med DSB, så der er en lille risiko garanti for forsinkelser. Jeg skal nok holde dig opdateret" 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 14507 Skrevet 16. Juni yrghh skrev, for 24 minutter siden: Hvis diskretion er det, du er bange for at bryde? I har jo allerede kontakt. Er det din egen fordi han så ved du kommer med DSB? Eller er det hans, fordi han måske er blandt andre mennesker når du skriver? For mit eget vedkommende, vil jeg altid foretrække at have besked om eventuelle forsinkelser så hurtigt som muligt. Måske endda allerede ved booking: "Jeg kommer med DSB, så der er en lille risiko for forsinkelser. Jeg skal nok holde dig opdateret" Det skal måske nævnes at nogle af mine gæster booker en måned i forvejen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1232 Skrevet 16. Juni JenniferRomantica skrev, Lige nu: Det skal måske nævnes at nogle af mine gæster booker en måned i forvejen.. Ja så er der ingen undskyldning! Så har du en helt måned til at tage tidligere afsted hjemmefra 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 14507 Skrevet 16. Juni yrghh skrev, for 8 minutter siden: Ja så er der ingen undskyldning! Så har du en helt måned til at tage tidligere afsted hjemmefra Tingene skal jo passe sammen.. Og det er svært når mine gæster generelt er så søde og dejlige at jeg ikke vil skuffe dem ved først at have tider efter 12.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 251 Skrevet 16. Juni Personligt ville jeg absolut foretrække en besked, så kan jeg time min ankomst. Man føler sig altid så udsat når man bare står og venter, selv om det siger mest er i mit hoved. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1232 Skrevet 16. Juni JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Tingene skal jo passe sammen.. Og det er svært når mine gæster generelt er så søde og dejlige at jeg ikke vil skuffe dem ved først at have tider efter 12.. Hvis vi havde en aftale, og du skrev at du var forsinket, ville jeg tilbyde at hente dig for ikke at skulle vente ekstra på at få lov til at se dig Men stadig. Vil helt klart foretrække at få besked om forsinkelse. Jeg vil også tro, at de fleste har en tilpas buffer, hvor der ikke lige er andre i nærheden umiddelbart før og efter aftalen. Der skal jo også bruges lidt tid på personlig hygiejne, skift af sengetøj og at tilretning af vinkler på de skjulte kameraer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr-H 92 Skrevet 16. Juni Jeg syns personligt ikke at det er et brud på diskretion at skrive, at man er forsinket. Så kan jo komme mange steder fra og er man paranoid, kan man jo altid slette beskedhistorikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 14507 Skrevet 16. Juni yrghh skrev, for 1 time siden: Hvis vi havde en aftale, og du skrev at du var forsinket, ville jeg tilbyde at hente dig for ikke at skulle vente ekstra på at få lov til at se dig Men stadig. Vil helt klart foretrække at få besked om forsinkelse. Jeg vil også tro, at de fleste har en tilpas buffer, hvor der ikke lige er andre i nærheden umiddelbart før og efter aftalen. Der skal jo også bruges lidt tid på personlig hygiejne, skift af sengetøj og at tilretning af vinkler på de skjulte kameraer. Det bliver faktisk virkelig tit tilbudt men jeg er generelt meget lidt klar på at blive set af mænd, der gerne skulle have lyst til mig, før jeg har gjort mig klar med makeup osv.. Normalt er det også det jeg forfalder til.. Altså at skrive en "anonym" sms der egentlig kunne være fra hvem som helst men jeg tænker altid over det i situationen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 14507 Skrevet 16. Juni yrghh skrev, for 1 time siden: Hvis vi havde en aftale, og du skrev at du var forsinket, ville jeg tilbyde at hente dig for ikke at skulle vente ekstra på at få lov til at se dig Men stadig. Vil helt klart foretrække at få besked om forsinkelse. Jeg vil også tro, at de fleste har en tilpas buffer, hvor der ikke lige er andre i nærheden umiddelbart før og efter aftalen. Der skal jo også bruges lidt tid på personlig hygiejne, skift af sengetøj og at tilretning af vinkler på de skjulte kameraer. Det bliver faktisk virkelig tit tilbudt men jeg er generelt meget lidt klar på at blive set af mænd, der gerne skulle have lyst til mig, før jeg har gjort mig klar med makeup osv.. Normalt er det også det jeg forfalder til.. Altså at skrive en "anonym" sms der egentlig kunne være fra hvem som helst men jeg tænker altid over det i situationen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rupsaz 174 Skrevet 16. Juni Helt klart besked om forsinkelse. For langt de fleste mennesker handler forsinkelser jo ikke om tiden, som man spilder. Men mere om at føle, at man ikke bliver behandlet skidt/uværdigt af personen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 591 Skrevet 16. Juni Personligt har jeg ikke det store behov for diskretion, så jeg ville ikke have noget imod at modtage en besked. Dog kan jeg godt se dilemmaet, men så ville jeg nok, som andre også har forslået, spørge om det var ok i forbindelse med at aftalen blev lavet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 79 Skrevet 16. Juni Jeg kan kun tilslutte mig, altid en besked ved forsinkelse. Da tiden så kan bruges på noget andet imens, i stedet for at stå og vente. Jeg har flere gange oplevet at måtte vente (ikke altid et diskret sted) fordi pigen ikke var klar, eller ikke selv var ankommet til stedet, til den aftalte tid. Jeg har stor forståelse for at man kan blive forsinket af den ene eller anden grund. Men det mindste er at give besked herom. Hvilket jeg altid selv gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
monkeydome 38 Skrevet 16. Juni En SMS hvis man bliver forsinket vil jeg foretrække. Du har i øvrigt en gang sendt mig en besked om at dit tog var forsinket. Det synes jeg personligt var god service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 14507 Skrevet 16. Juni monkeydome skrev, for 23 minutter siden: En SMS hvis man bliver forsinket vil jeg foretrække. Du har i øvrigt en gang sendt mig en besked om at dit tog var forsinket. Det synes jeg personligt var god service Godt jeg har et vidne herinde om at det hænder.. Men ja jeg prøver altid at give besked i så god tid som muligt når jeg kan se forsinkelsen opstår.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 14507 Skrevet 16. Juni Den lille buk skrev, for 15 minutter siden: Den vil jeg bruge næste gang inden jeg viser billetten.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 276 Skrevet 16. Juni Jennifer måske kunne du fast i din sms, hvor du bekræfter aftalen skrive; Ønsker du i tilfælde af, at jeg er forsinket til vores aftale, at modtage en sms? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg