thailover1 10 Skrevet 7. Oktober, 2023 Alsmand skrev, for 23 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/386652 lader til hun er tilbage . og hun lægger tryk på at man ikke skal prøve uden og ikke forhandler pris Har talt med hende. Hun har haft en kunde der har lavet skjult video. Kunder der offentliggøre hendes adresse herinde og derved ikke respekterer diskretion. Så hun er træt og gal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alsmand 35 Skrevet 7. Oktober, 2023 Kan jeg godt forstå hun er , har ikke været hos hende , men skal forbi og prøve hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69gæst 0 Skrevet 9. Oktober, 2023 Hansen. skrev, den 7.10.2023 at 10:54: Ja i bedste velgående, har sendt pb, prøver igen. hun havde afløser et par dage i sidste uge. @Hansen. Og @thailover1har send jer private beskeder:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thailover1 10 Skrevet 11. Oktober, 2023 (edited) Hansen. skrev, den 7.10.2023 at 10:54: Ja i bedste velgående, har sendt pb, prøver igen. hun havde afløser et par dage i sidste uge. Du er svær at komme i kontakt med. Har sendt privat besked. @Hansen. Redigeret 11. Oktober, 2023 af thailover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jackdick 2 Skrevet 10. Juni, 2024 Mr. Swing King skrev, den 15.7.2023 at 11:23: Kan ikke se June, har nogen annonce på AnnonceLight længere ? Jeg var for et par uger siden kommet syd for Århus, det ske sjældent ! men det skulle vise sig at Fredericia var en af de fede oplevelser, mens jeg var i byen kiggede jeg lidt på hvad der var af Thai massage steder og jeg valgte June i Danmarksstrædet, lille fin butik og blev mødt af stor smil af en lille thai pige (145cm) midt 30erne. op af et par trappe trin til baglokalet, hvor briksen stod. Vi fik aftalt at jeg skulle have thai/B2B m/lingam massage, jeg tog et hurtig bad, det samme gjorde hun tror også lige hun brugte 2 min med skaberen, for hun var total glat og fin skulle det vise sig, fik en super massage af ryg, ben og balle, spec. det sidste var lækkeret her fik hun virkelig masseret nosser, mellemkød og anus uden dog at stikke fingeren ind, så lagde hun sig lidt nedover og brugte brysterne lidt på ryggen, spec. var hun god til slide fissen og røv på låret og ballerne, jeg stak en hånd bagud så jeg kunne lege lidt med, det havde hun absolut ikke noget i mod ! Om på ryggen også fik jeg ellers at mærke og se hende, på hele min krop ! der var ingen problemer med at få lov at gøre genglæd, så da hun sad og gned fissen mod mit lår og jeg stak hånden ned og hjalp lidt til , så satte hun sig henover og slide på nosser, op af skaftet og lige så hoved nåede indenfor (det var her olien og den ny barberede fisse kom til sin ret) jeg tog tilgengæld fat om hendes røv, fik hende til at lægge sig ned over mig, den ene hånd indunder så jeg kunne massere fissen og den anden op i mellem ballerne, så jeg kunne massere omkring anus, det var virkelig noget hun kunne lide, jeg vil ikke sige hun fik en sprøjte orgasme, men det gav et par ryk i hendes krop og jeg kunne mærke hun blev virkelig våd. Så lagde jeg mig til rette og hun koncentrerede 100% om at gi, et lække HJ og det fik jeg ! bad hende sutte og slikke nosserne i mens og da jeg kom, kiggede hun op på mig med spem på læber, hage og hals. June er naturlig liderlig og det var det der gjorde hende så fræk, hun er måske ikke den flotteste GP man kan finde, men hun er et besøg vær, og jeg sikker på det bliver bedre næste gang. For jeg bliv nok nødtil, at tage syd for Århus engang mere Probably a science fiction story, like the other stuff you posted in here. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg