Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/344662

Er kommet nogle gange hos June de seneste par måneder, og altid gået derfra med et smil på læben. Sex uden kondom, blow og kys er "nogo" hos hende, men med mig har hun brudt det hele. Hun påstår at det kun er med mig hun gør det, og jeg er sgu faldet lidt for hendes charme, og overvejer at invitere hende ud.

Samtidig har jeg lidt svært ved at tro at jeg er den eneste kunde, hvor hun bryder hendes regler.

Hvad er jeres erfaring med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender hende ikke men vil lægge hovedet på blokken at du ikke er den eneste!

FP uden blow lyder også lidt underligt i mine øre.

Hvis du synes, at hun er sød så bare prøv. Jeg tænker dog, at du skal være forberedt på, at der også er en pris på et sådant arrangement. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BJL skrev, for 3 minutter siden:

Kender hende ikke men vil lægge hovedet på blokken at du ikke er den eneste!

FP uden blow lyder også lidt underligt i mine øre.

Hvis du synes, at hun er sød så bare prøv. Jeg tænker dog, at du skal være forberedt på, at der også er en pris på et sådant arrangement. 

Det var også ment som blow uden kondom.

Og ja du har nok ret i det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, for 16 minutter siden:

Det var også ment som blow uden kondom.

Og ja du har nok ret i det hele.

Vil bare sige, pas på at du ikke sætter forventningerne for højt, så kan du nemt blive skuffet, og så stopper det hele. Men du kan jo godt forsøge, når bare du er forberedt på at det kan blive et nej tak, og så tager det med oprejst pande, selvom det vil komme til at gå ud over jeres indtil videre gode “forhold”. Held og lykke !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slet ingen der kan fortælle om de får lov uden regntøj - eller har forsøgt og bliver afvist?

Har svært ved at tro hun taler sandt - hjælp mig drenge før jeg er faldet 100% i hendes charmefælde hehe... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Under alle omstændigheder burde du have holdt din mund med det - i værste fald får hun nu besøg af en masse der vil uden gummi og hvis du er den eneste ved hun hvem der har sladret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 11 minutter siden:

Under alle omstændigheder burde du have holdt din mund med det - i værste fald får hun nu besøg af en masse der vil uden gummi og hvis du er den eneste ved hun hvem der har sladret 

Tja hun ved godt at jeg ikke stoler 100 på hende pt.. og ved hun får de forespørgsler hver dag allerede.. så nok ikke den store skade der sker ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JustAnotherMan skrev, 1 time siden:

Sjovt for vi har aftalt blow uden gummi

Kommer ikke bag på mig hahaha nyd det :-p

Redigeret af thailover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til dem der er nysgerrige på dette, kan jeg fortælle at jeg ikke er den eneste der får denne behandling. Har fået nogle privat beskeder, der fortæller stort samme oplevelse som det jeg har haft.

Men sød det er hun sgu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, den 26.6.2023 at 12:09:

Til dem der er nysgerrige på dette, kan jeg fortælle at jeg ikke er den eneste der får denne behandling. Har fået nogle privat beskeder, der fortæller stort samme oplevelse som det jeg har haft.

Men sød det er hun sgu :-)

Hun er utrolig sød, og må give andre ret, og din mistanke, du er ikke den eneste der får særbehandling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, den 26.6.2023 at 12:09:

Til dem der er nysgerrige på dette, kan jeg fortælle at jeg ikke er den eneste der får denne behandling. Har fået nogle privat beskeder, der fortæller stort samme oplevelse som det jeg har haft.

Men sød det er hun sgu :-)

Ps.. omjring det at invitere hende ud, så kig på hendes ringfinger.. spurgte hende til ringen og hun er forlovet, så ikke sikkert hun vil gå ud "privat", men du kan jo forsøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
livefast skrev, for 2 timer siden:

Ps.. omjring det at invitere hende ud, så kig på hendes ringfinger.. spurgte hende til ringen og hun er forlovet, så ikke sikkert hun vil gå ud "privat", men du kan jo forsøge.

Var næsten klar over det med sexdelen.. 

Havde ikke tænkt over at det kunne være en forlovelsring hun bar. Vil ikk spørg hende så.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke se June, har nogen annonce på AnnonceLight længere ?

Jeg var for et par uger siden kommet syd for Århus, det ske sjældent ! men det skulle vise sig at Fredericia var en af de fede oplevelser, mens jeg var i byen kiggede 

jeg lidt på hvad der var af Thai massage steder og jeg valgte June i Danmarksstrædet, lille fin butik og blev mødt af stor smil af en lille thai pige (145cm) midt 30erne.

op af et par trappe trin til baglokalet, hvor briksen stod. 

Vi fik aftalt at jeg skulle have thai/B2B m/lingam massage, jeg tog et hurtig bad, det samme gjorde hun tror også lige hun brugte 2 min med skaberen, for hun var total 

glat og fin skulle det vise sig, fik en super massage af ryg, ben og balle, spec. det sidste var lækkeret her fik hun virkelig masseret nosser, mellemkød og anus uden dog at stikke 

fingeren ind, så lagde hun sig lidt nedover og brugte brysterne lidt på ryggen, spec. var hun god til slide fissen og røv på låret og ballerne, jeg stak en hånd bagud så jeg kunne 

lege lidt med, det havde hun absolut ikke noget i mod !

Om på ryggen også fik jeg ellers at mærke og se hende, på hele min krop ! der var ingen problemer med at få lov at gøre genglæd, så da hun sad og gned fissen mod mit lår

og jeg stak hånden ned og hjalp lidt til :) , så satte hun sig henover og slide på nosser, op af skaftet og lige så hoved nåede indenfor (det var her olien og den ny barberede fisse kom til sin ret) jeg tog tilgengæld fat om hendes røv, fik hende til at lægge sig ned over mig, den ene hånd indunder så jeg kunne massere fissen og den anden op i mellem ballerne, så jeg kunne massere omkring anus, det var virkelig noget hun kunne lide, jeg vil ikke sige hun fik en sprøjte orgasme, men det gav et par ryk i hendes krop og jeg kunne mærke hun blev virkelig våd.

Så lagde jeg mig til rette og hun koncentrerede 100% om at gi, et lække HJ og det fik jeg ! bad hende sutte og slikke nosserne i mens og da jeg kom, kiggede hun op på mig 

med spem på læber, hage og hals.

June er naturlig liderlig og det var det der gjorde hende så fræk, hun er måske ikke den flotteste GP man kan finde, men hun er et besøg vær, og jeg sikker på det bliver bedre 

næste gang. For jeg bliv nok nødtil, at tage syd for Århus engang mere 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...