Hop til indhold

Recommended Posts

Ved ikke om jeg skal grine eller græde, men fandt lige en ældre seddel med en oplistning af de thaimassage klinikker, jeg har frekventeret i Danmark siden jeg indledte min rejse i den verden den 2. juledag 2014.
Har forsøgt på bedste beskub at opdatere listen, men jeg fornemmer at jeg har glemt flere.  
Jeg har minimum besøgt 52 klinikker, hvor jeg har fået ekstra.  27 af klinikkerne har jeg besøgt mere end en gang. En enkelt har jeg besøgt 10 gange. Alt i alt har jeg aflagt de 52 klinikker 111 besøg.
Samtlige klinikker på nær en enkelt har haft til huse i KBH-området. Den ene  lå i Tørring, Jylland – i øvrigt mit seneste og ganske nylige besøg efter flere års pause, og anmeldt på Eroguide forleden.  Jeg var kørt træt i thai massage – men skulle lige prøve til igen. Besøget i Tørring bekræftede mig dog bare i at min tid med thai massage er ved at rinde ud. Men man kan vel godt sige, at jeg har været der.

Jeg har minimum fået HJ og massage på alle 52 klinikker, jævnligt i kombination med B2B. Få gange har jeg fået et BJ. En enkelt gang købte jeg FP, men fortrød undervejs – for sent dog – det vilde ridt var i gang . Det gik over min grænse og det var efter den oplevelse jeg valgte at holde lang pause.

Har det været en fed rejse? YES. Har det været pengene værd (vel små 100.000) YES.
Jeg tager jer lige igennem nogle af oplevelserne. Noget er muligvis stavet forkert, andet er måske lukket, så bær over
.
Jeg har fået den bedste massage og mere til hos kære Pam i Emdrup, hvor jeg var fast besøgende (10/10).
Jeg har fået grineflip, godt humør, virkelig god massage og dejlig flirt hos Lyngby Thai Massage (9/10).
Jeg har fået kinky massage med bagdelen i centrum af mutter Bubsaba på Chr. Havn (9/10).
Jeg har fået BJ så englene synger i et industrikvarter i Farum
Jeg har været i hænder, mund og bryster (og hvilke bryster) på sjove, småskøre Mimi på Borups Plads (9/10)
Jeg har været i hænderne på verdens måske smukkeste kvinde; Ju, der tidligere havde klinik på Hans Knudsens Plads. (9/10) (jeg ved at I der har mødt hende vil give mig ret)

Jeg er blevet forhekset hos Pailin på Roskildevej. Hendes katteøjne var sorte som kul. Helt uimodståelig, dragende, 'farlig' kvinde. (8/10)
Jeg har haft de smukkeste thai-numser og kusser i eller lige ved ansigtet. Den flotteste sad på kvinden der drev Fhasai i Øster Voldgade. (8/10)
Jeg fik for alvor smag for thai massage med mere….da Dao huserede på Strandvejen i Hellerup (nu Frihedens) Ja, jeg blev nærmest forelsket.
(9/10)

Men jeg er også blevet truet og snydt så vandet drev af en mutter på Sdr. Fasanvej.
Næsten fået knust bollerne, da jeg troede at Kasap massage var noget mig. NOT
Ladet mig massere i et vaskerum, en cykelkælder og steder, hvor man normalt ikke ville sætte sine ben.
Stået på gaden efter 20 minutter selvom jeg havde betalt for 60.
Mødt massører der var så lede og kede af deres job, at man ikke var i tvivl om den bagside af medaljen der også er en del af markedet.

Det hele startede 2. juledag 2014, hvor jeg spændte i hele overkroppen. Der var selvfølgelig ikke en almindelig dansk massør at opdrive, men hos Moon på Østerbro var der åbent.
Jeg lå i boxershorts og blev masseret. Efter en rum tid spurgte massøren om jeg ikke skulle have dem af….
Resten er historie .

God sommer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne være blevet en bog, en roman, en bestseller.

Nu blev det istedet et fint indlæg. Jeg og sikkert mange andre, genkender meget af rejsen.

Moon var også et af mine tidlige steder, hvor jeg også tabte boxershortsen. De er stadig ikke at finde noget sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin beretning, @Kammertonen.

Kammertonen skrev, for 6 timer siden:

Jeg var kørt træt i thai massage – men skulle lige prøve til igen. Besøget i Tørring bekræftede mig dog bare i at min tid med thai massage er ved at rinde ud. Men man kan vel godt sige, at jeg har været der.

Interessant udvikling, som vi ikke så ofte ser beskrevet her på EG. Nok fordi, at hvis man stopper med besøgene, så er der ikke rigtigt er noget at anmelde.

Hvad så nu, @Kammertonen, er lysten til at besøge thaipigerne blevet erstattet af en anden lyst, eller er det lysten til at betale for seksuelle ydelser i det hele taget, du har fået mættet? Eller er den udforskende trang blevet erstattet af en lyst til at fokusere på enkelte udvalgte?

Håber, det er ok med disse lidt personlige spørgsmål. De rammer nemlig ind i mine egne overvejelser også, selvom jeg nok ikke er helt samme sted som dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Tak for en fin beretning, @Kammertonen.

Interessant udvikling, som vi ikke så ofte ser beskrevet her på EG. Nok fordi, at hvis man stopper med besøgene, så er der ikke rigtigt er noget at anmelde.

Hvad så nu, @Kammertonen, er lysten til at besøge thaipigerne blevet erstattet af en anden lyst, eller er det lysten til at betale for seksuelle ydelser i det hele taget, du har fået mættet? Eller er den udforskende trang blevet erstattet af en lyst til at fokusere på enkelte udvalgte?

Håber, det er ok med disse lidt personlige spørgsmål. De rammer nemlig ind i mine egne overvejelser også, selvom jeg nok ikke er helt samme sted som dig.

Tak for spørgsmålet, som jeg har forsøgt at give en længere svar på i en privat besked, men kort fortalt gjorde det noget ved mig, at jeg krydsede grænsen fra 'uskyldig thaimassageleg' til pludselig at være en der gik til en prostitueret.  Hyklerisk - I know - men sådan havde jeg det. Og så er jeg vel kommet i den alder, hvor man hellere vil have en god bid mad ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ju fra wellness/kalasin (som det hed på Østerbro) er jeg enig om er den smukkeste thaikvinde i massage universet.

Hendes massage var og er stadigvæk helt i top...ude på Strandvejen...

På Lyngbyvejen kunne man også få et HJ i absolut verdensklasse...måske det bedste i thaimassage verden, jeg har prøvet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 15 timer siden:

Ju fra wellness/kalasin (som det hed på Østerbro) er jeg enig om er den smukkeste thaikvinde i massage universet.

Hendes massage var og er stadigvæk helt i top...ude på Strandvejen...

På Lyngbyvejen kunne man også få et HJ i absolut verdensklasse...måske det bedste i thaimassage verden, jeg har prøvet...

Det bedste HJ jeg har fået er nok af mutter hos Butsaba på Chr.havn, måske fordi det inkluderede en finger i bagdelen også ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...