Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg også prøvet det... og ikke for sidste gang.

Jeg var heldig og fik en aftale på plads med Lena i går aftes. Det var første gang jeg skulle prøve en Lingam massage (eller andre tantra-lignende oplevelser), så hvad jeg skulle forvente anede jeg ikke rigtigt. Jeg havde dog bare lyst til, at få taget stresset fra hverdagen og få lettet trykket lidt, og hendes hjemmeside og forrige anmeldelser så ud til at love begge dele.

Jeg mødte op på adressen hvor Lena tager imod i hyggelige private omgivelser. Hun er en skøn og varm kvinde, og hun får én til at føle sig helt rolig og afslappet, selv når man skal ligge der på bordet med røven bar. Ja og dog, hun slipper jo lige tøserne løs inden hun går i gang, hvilket jo får pulsen til at stige en anelse. Det er da vældigt solidarisk af hende :)

Massagen er dog det, det drejer sig om, og der får den sgu ikke for lidt. Ja, jeg har da fået gode handjobs i mit liv, men det her var noget helt andet. Hun nyder det, og ved tydeligt vis hvad hun har gang i. Hun gav i hvert fald kalorius nogle følelser jeg ikke kunne genkende, men præcis hvad hun lavede dernede ved jeg ikke, jeg tog bare imod.

Når man er færdig er der ingen stress og jag, og man får god tid til lige at komme til hægterne igen. Hun er dejlig og nem at sludre med bagefter, og man bliver sendt hjem med ro i både sind og diller. Namaste.

Jeg vil klart anbefale hende til andre, som også nyder den slags oplevelser.

5 stjerner fra mig, det bliver klart et gensyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været i kløerne på hende ved en tidligere lejlighed, og husker hun havde en helt speciel varme i hænderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været forbi lena og kan tilslutte mig rosen det var dejligt afstressende og kom så det slog benene væk under mig de første par minutter efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MadsBas skrev, den 9.6.2023 at 00:53:

Så fik jeg også prøvet det... og ikke for sidste gang.

Jeg var heldig og fik en aftale på plads med Lena i går aftes. Det var første gang jeg skulle prøve en Lingam massage (eller andre tantra-lignende oplevelser), så hvad jeg skulle forvente anede jeg ikke rigtigt. Jeg havde dog bare lyst til, at få taget stresset fra hverdagen og få lettet trykket lidt, og hendes hjemmeside og forrige anmeldelser så ud til at love begge dele.

Jeg mødte op på adressen hvor Lena tager imod i hyggelige private omgivelser. Hun er en skøn og varm kvinde, og hun får én til at føle sig helt rolig og afslappet, selv når man skal ligge der på bordet med røven bar. Ja og dog, hun slipper jo lige tøserne løs inden hun går i gang, hvilket jo får pulsen til at stige en anelse. Det er da vældigt solidarisk af hende :)

Massagen er dog det, det drejer sig om, og der får den sgu ikke for lidt. Ja, jeg har da fået gode handjobs i mit liv, men det her var noget helt andet. Hun nyder det, og ved tydeligt vis hvad hun har gang i. Hun gav i hvert fald kalorius nogle følelser jeg ikke kunne genkende, men præcis hvad hun lavede dernede ved jeg ikke, jeg tog bare imod.

Når man er færdig er der ingen stress og jag, og man får god tid til lige at komme til hægterne igen. Hun er dejlig og nem at sludre med bagefter, og man bliver sendt hjem med ro i både sind og diller. Namaste.

Jeg vil klart anbefale hende til andre, som også nyder den slags oplevelser.

5 stjerner fra mig, det bliver klart et gensyn.

Tusinde tusinde mange gange tak <3 Det var en fornøjelse og du er velkommen en anden dag ;)<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
kvinde 1966 skrev, for 21 timer siden:

Tusinde tusinde mange gange tak <3 Det var en fornøjelse og du er velkommen en anden dag ;)<3

Jeg overvejer også et besøg hos dig ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FeetLoverKbh skrev, for 10 timer siden:

Jeg overvejer også et besøg hos dig ;-) 

Gør det, hun er virkelig god og dygtig.

Jeg må også komme på genbesøg om ikke alt for længe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der står på hendes hjemmeside lingammassage med sounding. Hvad betyder dette. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej! Sounding är när man för in ett föremål i urinröret. Ex metallstång, gummislang el dylikt som stimulerar penis från insidan, du får en mycket intense känsla. Jag tycker det ger en fantastisk upplevelse, i länken kan du se lite olika föremål som finns

//LS

https://www.weloveplugs.com/collections/urethral-sounds?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=ure&gad=1&gclid=CjwKCAjwhJukBhBPEiwAniIcNZUn8XuZQ_8QKH7hykwgKjd4YUtg9NGbf9YCST0eH35ouMSVSOh-dxoCOJsQAvD_BwE

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...