Martijes 291 Skrevet 7. Juni, 2023 Sexy Flora skrev, for 3 minutter siden: synes det lyder som om at du faktisk siger at mange mænd er uintelligente og intet fokus kan have på hvad en kvinde siger/skriver? Næh. Det er en forkert antagelse og man skal passe på med at synes. Tak fordi du spørger. Tror ikke det nødvendigvis (for alle disse mænd ude af stand til at læse) handler om UINTELLIGENS. Mere en indgroet, kulturel, nedarvet ting, man kan kalde vane (vant til) eller mgl empati eller følelse af at man faktisk "køber en vare" (gør dig ked af det men er ikke automatisk en ægte følelse og ønske om at såre for alle disse mænd). Det gav måske ikke megen mening. Pointen er nok, at mænd og kvinder er forskellige og som Jennifer (gætter jeg) er lidt inde på, så kan du ikke forandre, omvænne eller instruere ALLE disse irriterende mænd, der ikke læser din annonce inden de henvender sig med spørgsmål, som rent faktisk ER besvaret og derfor kan det være omsonst at bruge din hjerne på at tænke, om du kan skrive det anderledes. Eller komme herind og anmode om dit og dat. SURE OPSTØD kan i min verden dog gavne dig. Så længe du ikke forventer, at så er alt vel og flertallet af disse irriterende typer ændrer sig. OPSTØD for dig og din skyld. FOr forventer du en radikal ændring fra mange, tror jeg, du bliver skuffet. Uintelligente? Næh. Bare en blanding af: Ikke tid og tålmod Kommer for at "betale for en vare/ydelse" og har ikke tid til fyldord som "indlevelse", "lækker", "jeg er ikke på hele tiden", "skriv på whatsapp" og den slags. Er nok ofte visuelle (fotos) mere end lange tekster (har du set mange mænd tage Ikea manualer og læse dem fra ende til anden OG følge dem?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 301 Skrevet 7. Juni, 2023 Martijes skrev, for 3 minutter siden: Næh. Det er en forkert antagelse og man skal passe på med at synes. Tak fordi du spørger. Tror ikke det nødvendigvis (for alle disse mænd ude af stand til at læse) handler om UINTELLIGENS. Mere en indgroet, kulturel, nedarvet ting, man kan kalde vane (vant til) eller mgl empati eller følelse af at man faktisk "køber en vare" (gør dig ked af det men er ikke automatisk en ægte følelse og ønske om at såre for alle disse mænd). Det gav måske ikke megen mening. Pointen er nok, at mænd og kvinder er forskellige og som Jennifer (gætter jeg) er lidt inde på, så kan du ikke forandre, omvænne eller instruere ALLE disse irriterende mænd, der ikke læser din annonce inden de henvender sig med spørgsmål, som rent faktisk ER besvaret og derfor kan det være omsonst at bruge din hjerne på at tænke, om du kan skrive det anderledes. Eller komme herind og anmode om dit og dat. SURE OPSTØD kan i min verden dog gavne dig. Så længe du ikke forventer, at så er alt vel og flertallet af disse irriterende typer ændrer sig. OPSTØD for dig og din skyld. FOr forventer du en radikal ændring fra mange, tror jeg, du bliver skuffet. Uintelligente? Næh. Bare en blanding af: Ikke tid og tålmod Kommer for at "betale for en vare/ydelse" og har ikke tid til fyldord som "indlevelse", "lækker", "jeg er ikke på hele tiden", "skriv på whatsapp" og den slags. Er nok ofte visuelle (fotos) mere end lange tekster (har du set mange mænd tage Ikea manualer og læse dem fra ende til anden OG følge dem?) Tak for en uddybende forklaring Jeg tror du har meget ret og nej jeg forventer ikke at alt blir godt, bare fordi jeg laver et indlæg. Mit håb er simpelt at skabe noget debat og få bare nogle til måske at give det en ekstra tanke og bruge 1 minut længere på at læse Og ja så fik jeg os lidt afløb og tager gerne diskussionen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 7. Juni, 2023 (edited) Sexy Flora skrev, for 1 minut siden: lidt afløb Sexy Flora skrev, for 1 minut siden: få bare nogle til måske at give det en ekstra tanke Og mere kan du ikke gøre og dette var jo også FOR DIG 2 væsentlige, forbedrende, gode ting (hvor nogle nok VIL give det en ekstra tanke efter din reminder, da ikke alle gør det af ond vilje, tænker jeg) Redigeret 7. Juni, 2023 af Martijes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 7. Juni, 2023 Hej Denne tråd er godt nok lang, hvad snakker i om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2325 Skrevet 7. Juni, 2023 Jeg er helt enig @Sexy Flora - men når man arbejder med mennesker, bliver man desværre også nødt til at acceptere at ikke alle gider/kan/magter/interesserer sig for at "rette ind" og gøre det de bliver direkte opfordret til. Hvad dette skyldes, om det er manglende intelligens eller manglende pli eller respekt, skal jeg ikke kunne sige, og jeg tror ikke man kan smide alle under samme kategori.. (var ved at skrive "smide alle under samme bus", men det er vist ikke det rigtige ordspil - omend lysten er der..) Selvom jeg også altid skriver i mine annoncer, at jeg forventer lidt info om personen bag, i første besked, så er det måske 1 ud af 10 der faktisk gør det... Det eneste der er fokus på er hvor, hvornår og hvor meget skal det koste... Jeg vil ikke sige at det er præcis det samme som da jeg stod i butik eller arbejdede som tjener - men også her var folk både respektløse og havde svært ved at læse det store skilt, med besked om at vente på en tjener kom til dem. Det jeg mener er, at der er tumper alle steder - og jeg tror desværre ikke, at denne tråd ændrer på problemet i din/vores situation.. Men jeg istemmer mig gerne kampråb og griber til høtyvene - for det ER skide irriterende... Og hvad kan man ellers gøre, andet end at acceptere og ignorere...? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1880 Skrevet 7. Juni, 2023 Hej SweetKisses, Jeg er så tilpas irriteret over folks overfladiske opførsel, at jeg med dit udtryk griber til høtyvene - og jager dem ud af min butik. Det letter på mange måder. Og det interessante er, at dem, der bliver tilbage, jubler og anbefaler mig til andre, der holder af klar kommunikation, rettidig omhu og rene linjer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2325 Skrevet 7. Juni, 2023 Signor Cuoco skrev, for 20 minutter siden: Og det interessante er, at dem, der bliver tilbage, jubler og anbefaler mig til andre, der holder af klar kommunikation, rettidig omhu og rene linjer. Du har så evigt ret! Det er jo ikke kun irriterende for "værterne" men også pisse irriterende for de andre handlende.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4932 Skrevet 7. Juni, 2023 Sexy Flora skrev, for 4 timer siden: hvorfor ikke bare læse en smule og derved undgå at spilde min og din tid? Kan godt følge din irritation, og det er helt sikkert et problem, som stort set alle GPer døjer med. Husk på, at du selv bestemmer, hvor selektiv, du vil være. Dit oprindelige indlæg bar præg af frustration over at folk ikke kan henvende sig på en ordentlig måde. Underforstået: Du vil dem egentlig gerne, men ikke når de henvender sig på den måde. Alternativt kunne du vælge at ignorere afsendere af “Hej”. Underforstået: Når folk ikke gør sig mere umage, så gider du dem ikke. Det er dit valg. En af de aktive GPer her på EG har et krav om, at folk SKAL skrive et bestemt ord fra hendes annonce, når de henvender sig. På den måde filtrerer hun dem fra, som ikke har læst annoncen, fordi det er vigtigt for hende, at annoncen er læst. Hun har på den måde opstillet det filter, som fungerer bedst for hende. Ikke at du nødvendigvis skal vælge samme løsning, men måske er det en tanke værd, hvad der fungerer bedst for dig? Det samme gælder i øvrigt senere i forløbet, hvor frustrationen også kan komme. Altså hvor I har en aftale, men hvor manden så ikke dukker op alligevel. Her har nogle piger nok i bare at forholde sig til det aftalte og håbe, at manden så dukker op som aftalt og er en reel fyr, mens andre piger har krav om at høre mandens stemme, inden de aftaler et møde, for derigennem at vurdere hans seriøsitet. Hvilket førstnævnte gruppe måske synes er for omstændeligt, eller også er de måske bange for at tabe nogle gæster, hvis de har krav om at få sat en stemme på. Så også her er det en tanke værd, hvad der fungerer bedst for dig. Men det har du jo sikkert overvejet, tænker jeg. Summa summarum: Du kan ikke styre, hvordan folk henvender sig til dig, men du bestemmer selv, hvordan du vil reagere på det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 7. Juni, 2023 Sexy Flora skrev, for 2 timer siden: Du har så evigt ret. Normalt så er jeg også god til bare at ignorere og sige pyt. Men i dag boblede det bare over for mig Jeg er bare målløs over den måde folk skriver på, især fordi det jo generelt foregår også på mine private dating profiler. Som jeg så ikke har længere haha. Man kan vist godt sige at jeg har fået det forkerte og meget kampklare ben ud af sengen her til morgen og hippiagtigt må man altid være En personlig favorit er Anna Davids "Fuck dig" eller Thomas Buttenschøn "Dårlig sex".. De gør godt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 301 Skrevet 7. Juni, 2023 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: En personlig favorit er Anna Davids "Fuck dig" eller Thomas Buttenschøn "Dårlig sex".. De gør godt.. Love you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 977 Skrevet 7. Juni, 2023 Sexy Flora skrev, for 6 timer siden: Jeg kan ik forstå at man ikke læser pigernes annoncetekst før man kontakter en GP?? Jeg synes det er rigtig dejligt når en pige gider gøre sig umage med annonceteksten. Synes det giver i rigtig godt indblik i hvad man kan forvente, og hvad hun evt. også forventer af kunden. Dejligt.. Bliv ved med det Og så bare sortere dem fra der ikke kan finde ud af, at skrive en ordentlig SMS til dig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 238 Skrevet 7. Juni, 2023 Sexy Flora skrev, for 9 timer siden: Så derfor læser man ikke en annoncetekst, fordi der MÅSKE er tillægsydelser som ikke står der?? Det giver slet ikke mening det du siger Jo, man læser annonce tekst og, af erfaring spørger man ind til ydelser som ikke står der, men ikke ydelser som der udtrykkeligt står man ikke yder Tror du ikke du lige skulle hidse dig lidt ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3393 Skrevet 7. Juni, 2023 Been there, done that. Bare i dag har jeg bedt den samme mand om at LÆSE ANNINCEN! Han blev ved med at skrive total forbi det der står i annoncen og ville booke tid en dag jeg slet ikke er på Man bliver så træt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1880 Skrevet 7. Juni, 2023 Pianistinden skrev, for 1 time siden: Been there, done that. Bare i dag har jeg bedt den samme mand om at LÆSE ANNINCEN! Han blev ved med at skrive total forbi det der står i annoncen og ville booke tid en dag jeg slet ikke er på Man bliver så træt... Gudfaderbevares, hvor er der mange lammenerver derude. Good bye and good luck..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1603 Skrevet 7. Juni, 2023 Pianistinden skrev, for 2 timer siden: Bare i dag har jeg bedt den samme mand om at LÆSE ANNINCEN! Han blev ved med at skrive total forbi det der står i annoncen og ville booke tid en dag jeg slet ikke er på Nu har jeg ikke læst alt hvad du skrev, men jeg tror den mangler olie. Sex om en time? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 725 Skrevet 7. Juni, 2023 (edited) Sexy Flora skrev, for 16 timer siden: Jeg kan ik forstå at man ikke læser pigernes annoncetekst før man kontakter en GP?? Jeg skriver al info der er brug for at vide i alle mine annoncer, i virkeligheden er der kun brug for spørgsmål, hvis man har særlige ønsker. Min annonce tekst er lidt lang det ved jeg godt, men man kan i det mindste læse de første par linjer, som har de mest vigtige oplysninger og så derefter lige kigge priser og vagtplan, som er utrolig nemme at finde, på alle mine annoncer. Det er jo trods alt en vare du skal købe så hvorfor ikke bare læse en smule og derved undgå at spilde min og din tid? Jeg synes faktisk at det er respektløst, er det kun mig af den holdning? Jeg er jo en "vare" men jeg er i den grad også et menneske, som jo har et meget personligt og intimt job. Jeg giver utrolig meget af mig selv og behandler alle mine kunder med stor respekt. Er det for meget forlangt at få en smule respekt tilbage og i det mindste bruge 1-2 minutter på at læse min annonce?? Køber i også vare på nettet, ved kun at se billedet? Og lad mig slet ikke begynde på de mange, mange, mange mænd som skriver "hej" og intet andet! Går i også hen i Bilka til en ekspedient og siger "hej" og forventer vedkommende ved hvad i vil ha? Undskyld for mit lidt sure opstød her, men jeg er virkelig træt af det, jeg synes det er utrolig tarveligt og mange fremstår også meget uintelligente, ved at skrive på denne måde og virke så ligeglade. Det er jo ikke kun på mine annoncer det her sker, det sker også på ALLE de dating sites jeg nogensinde har været på, selvom jeg har en grundig profiltekst. Det gør mig så træt at jeg ofte sletter profilen igen efter et par uger. Man kommer virkelig til at tænke, har mænd bare ik nogen hjerne, er i virkelig dumme? eller er i bare pisse ligeglade?? (…) Puha, jeg kan forstå, at du på den ene side er træt af, at folk ikke har læst hele din annonce igennem og skriver “hej”. Omvendt kan jeg også forstå, at du ender med at sige, at der er mange folk, der ikke gør det (altså læser hele teksten), der ender med at fremstå uintelligente. Jeg tror, at jeg vil sige det sådan her. At bare fordi folk skriver noget, der er anderledes end der står i din tekst, så kan det jo være af mange årsager – det betyder ikke nødvendigvis, at de ikke kan læse, som du spørger om i overskriften. Som andre brugere også kommer ind på, så kan det jo være enten, fordi de har travlt i hverdagen (og derfor bare skimmer teksten), eller fordi de har spørgsmål til, hvad du skriver i teksten. Måske har de spørgsmål til dine ydelser. Måske har de andre eller særlige ønsker. Jeg ville måske derfor passe på med at sige, at folk fremstår uintelligente, hvis det lyder som om, de ikke har læst hele din annoncetekst (der kan være mange årsager til, hvis de f.eks. stiller dig spørgsmål til dine ydelser), ligesom folk måske vil gøre så mange andre steder f.eks. på en restaurant, hvor der godt nok er en menu, men man måske alligevel gerne vil spørge om nogle andre ting alligevel. Så er det selvfølgelig op til dig, hvordan du vil håndtere folks henvendelser. Jeg kan dog godt forstå, hvis du er træt af at høre en masse, der f.eks. bare skriver “hej” eller stiller de samme spørgsmål 200 gange (men det kan jo desværre være et vilkår – jeg ved ikke, hvor slemt det står til med den slags, da jeg ikke er en GP). Man må antage, at hvis nogen f.eks. har skrevet en annoncetekst, ja, så er det da nok også meget godt lige at læse lidt i den. Signor Cuoco skrev, for 15 timer siden: Ja, det er virkelig underligt at folk ikke kan se, at de fremstår uintelligente med den opførsel. Men jeg tror, at de efterhånden er blevet så overfladiske, at de ikke engang tænker over det. De ligner jo blot så mange andre.........idioter. I mit arbejde holder jeg mange foredrag, og i de senere år er jeg blevet stadig mere rå og kontant overfor dem, der plaprer ved siden af og forstyrrer alle andre. Nogle af de ævlende personer er endda så frække, at de spørger, om jeg ikke lige kan gentage alt det, som jeg lige har fortalt, mens de snakkede. Svaret gir' sig selv. Tror snart jeg holder op. Har allerede fået ry for at være en rå børste. Ikke desto mindre er jeg venligheden selv....når folk er venlige. (…) Det her er måske netop lidt et eksempel på, hvorfor at vi skal passe på med bare at sige, at folk er uintelligente, hvis de f.eks. stiller spørgsmål til noget i en tekst eller beder om at få noget gentaget. Når man arbejder med mennesker kan det desværre være sådan. Så inden vi erklærer nogen for idioter, skal vi måske lige huske det (selvom den slags da sikkert også findes). Omvendt har jeg også fulgt forståelse for, hvis nogen f.eks. qua deres job som GP bliver trætte af at få de samme 200 spørgsmål eller skulle gentage det samme. Men omvendt er det selvfølgelig også et godt spørgsmål, hvordan håndterer man det? Det er vel sådan en situation, hvor der vel er argumenter på begge sider. Og endnu engang – jeg er ikke GP. Jeg ved ikke hvilke slags henvendelser GP’er modtager, men jeg kunne forestille mig, at der var nogen, der var dybt grænseoverskridende og for meget. Altså f.eks. beskeder, hvor der ikke bare står hej, men som andre også er inde på måske er præget af sjofle bemærkninger, hvor der indgår upassende billeder (f.eks. pik-billeder) etc. Igen jeg ved det ikke, men ud fra hvad der blevet skrevet herinde i en række tråde, kunne man det få det indtryk Redigeret 8. Juni, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 8. Juni, 2023 TheLion skrev, for 5 timer siden: Jeg tror, at jeg vil sige det sådan her. At bare fordi folk skriver noget, der er anderledes end der står i din tekst, så kan det jo være af mange årsager – det betyder ikke nødvendigvis, at de ikke kan læse, som du spørger om i overskriften. Som andre brugere også kommer ind på, så kan det jo være enten, fordi de har travlt i hverdagen (og derfor bare skimmer teksten), eller fordi de har spørgsmål til, hvad du skriver i teksten. Måske har de spørgsmål til dine ydelser. Måske har de andre eller særlige ønsker. Jeg ville måske derfor passe på med at sige, at folk fremstår uintelligente Hun spurgte, om jeg mente, at disse personer var uintelligente....stor forskel! Naturligvis kan der være mange årsager til, at folk spørger om ting, der står i en (lang) annoncetekst, der dog er opbygget, så væsentlige nedslag som pris, ydelser, nationalitet, mål hurtigt kan skimmes. At man har travlt bør ikke være en undskyldning for at spørge "dumt" om ting, der er oplyst. Om ikke andet, kan man jo spørge med en mere høflig og indbydende indgangsreplik end "hej" alene eller "er du åben nu" eller "giver du virkelig ikke anal, heller ikke hvis jeg spørger pænt, tigger eller betaler 200,- kroner mere" (som eksempel). Har man særlige ønsker som påklædning, rollespil, rabat hvis man køber 3-4 timer og den slags, kan man vel stadig bruge HELE 60 sekunder på at skrive en høflig og informativ besked i forventning om, at hun som en selv er seriøs og vil svare, når hun kan. Hej (navn). Jeg er....ønsker et møde med dig den dag/tid, vil gerne...det og det...er i tvivl om du tilbyder....påklædning som dette....må jeg ringe, når du har tid og lige vende det med dig? Det tog faktisk mindre end 60 sekunder..... Den_glade_amatør skrev, for 17 timer siden: krav om, at folk SKAL skrive et bestemt ord fra hendes annonce, når de henvender sig. På den måde filtrerer hun dem fra, som ikke har læst annoncen, fordi det er vigtigt for hende, at annoncen er læst. Hun har på den måde opstillet det filter, Skønt indspark fra Den_glade_amatør og måske endnu et råd udover Anna David, der kunne bruges som filter og fred for ens egen frustration. Ja, nogle gode kunder/mænd vil sikkert ryge i svinget, omvendt kan du måske sikre bedre oplevelser uden frustration og frygt for at de forkerte kommer. Så nemt er det måske og nogle gange at sikre, at folk vitterligt vil dig og dét, du kan og vil tilbyde. (lad være at skrive et evt kodeord som sidste ord i annoncen: ved at en del mænd er som hunde og straks søger det åbenlyse, fx ved at læse de 2 første linier, så scrolle ned for at se, om ordet skulle stå sidst og så tilbage til fotos og tlfnr og ringe/skrive HEJ, ÅBEN, KNALDE?). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 301 Skrevet 8. Juni, 2023 Le fiss'carl skrev, for 12 timer siden: Jo, man læser annonce tekst og, af erfaring spørger man ind til ydelser som ikke står der, men ikke ydelser som der udtrykkeligt står man ikke yder Tror du ikke du lige skulle hidse dig lidt ned Det var jo også det jeg mente med at spørgsmål kun burde være der hvis man har særlige ønsker. Så det har jeg jo taget højde for og sagt er okay. Jeg kan henvise til en tidligere besked om at du jo nok ik engang har læst opslaget ordentligt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3393 Skrevet 8. Juni, 2023 yrghh skrev, for 8 timer siden: Nu har jeg ikke læst alt hvad du skrev, men jeg tror den mangler olie. Sex om en time? Jeg har ikke skrevet noget om nogen Maine Coon men jeg ville ikke købe én selv, hold nu op for en gang pelspleje. Skulle du låne den hårtørrer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 301 Skrevet 8. Juni, 2023 TheLion skrev, for 5 timer siden: Puha, jeg kan forstå, at du på den ene side er træt af, at folk ikke har læst hele din annonce igennem og skriver “hej”. Omvendt kan jeg også forstå, at du ender med at sige, at der er mange folk, der ikke gør det (altså læser hele teksten), der ender med at fremstå uintelligente. Jeg tror, at jeg vil sige det sådan her. At bare fordi folk skriver noget, der er anderledes end der står i din tekst, så kan det jo være af mange årsager – det betyder ikke nødvendigvis, at de ikke kan læse, som du spørger om i overskriften. Som andre brugere også kommer ind på, så kan det jo være enten, fordi de har travlt i hverdagen (og derfor bare skimmer teksten), eller fordi de har spørgsmål til, hvad du skriver i teksten. Måske har de spørgsmål til dine ydelser. Måske har de andre eller særlige ønsker. Jeg ville måske derfor passe på med at sige, at folk fremstår uintelligente, hvis det lyder som om, de ikke har læst hele din annoncetekst (der kan være mange årsager til, hvis de f.eks. stiller dig spørgsmål til dine ydelser), ligesom folk måske vil gøre så mange andre steder f.eks. på en restaurant, hvor der godt nok er en menu, men man måske alligevel gerne vil spørge om nogle andre ting alligevel. Så er det selvfølgelig op tdig, hvordan du vil håndtere folks henvendelser. Jeg kan dog godt forstå, hvis du er træt af at høre en masse, der f.eks. bare skriver “hej” eller stiller de samme spørgsmål 200 gange (men det kan jo desværre være et vilkår – jeg ved ikke, hvor slemt det står til med den slags, da jeg ikke er en GP). Man må antage, at hvis nogen f.eks. har skrevet en annoncetekst, ja, så er det da nok også meget godt lige at læse lidt i den. Jeg kan se at der er rigtig mange der har hægtet sig fast i at jeg kun mener folk er dumme når de bare skriver hej. Men det var bare en anden del af det. Det der er hoved irritationen med "kan folk ik læse" er så mange andre beskeder. Det er folk som gentagne gange spørger mig om jeg er på "i dag" udenfor mine åbningstider, jeg bliver endda ringet op utroligt mange gange om natten, selvom jeg aldrig nogensinde har været på om natten. Jeg har endda været ude for en der skrev til mig "hej" "er du der" og 5 min senere "anmeldt" Det her var kl 2 om natten. WTF altså, det er jo helt væk. Det er så bare emnet åbningsteder, de mange beskeder ku nemt være undgået, hvis man lige havde set vagtplanen. Så har vi emnet prisliste, som igen står nemt og tydelig i alle mine annoncer. Folk spørger om priser og skriver derefter at det er for dyrt. hvorfor så overhedet have kontaktet mig. Fair at man spørger ind til hvad jeg mener med ekstra ydelser og hvad de forskellige ydelser indebære, gør endelig det. Men lad være med at spørge om et blowjob til 500 når der står et blow hos mig koster over det dobbelte. Så er der alle dem der spørger om ydelser, der igen står i min annonce jeg IKKE gør. MEN det står nederst i min annonce, fordi jeg synes trods alt det er det mindst vigtige, jeg kan jo bare sige nej. Så det er jeg mere overbærende med at folk spørger om, fordi jeg ved mange har svært ved at holde fokus omkring hvad kvinder siger generelt. Men det står der jo alligevel. Så er der også dem som nærmest ikke engang læser hvad jeg skriver til dem på sms, jeg kan skrive mine åbningstider til dem, sige "jeg er først på om en uge" hvorefter samme person skriver 2 dage senere "er du på i dag" men altså og jeg kan blive ved med den slags eksempler. Hvis man nu oplevede et par af de ovenstående eksempler om måneden, så ja herre gud, så ville jeg være virkelig ligeglad, men vi snakker her at det er nok 25 ud af 30 dage jeg oplever det her, ofte flere gange om dagen. Så koger man sgu over på et tidspunkt, sorry 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4932 Skrevet 8. Juni, 2023 Sexy Flora skrev, for 22 minutter siden: Så er der også dem som nærmest ikke engang læser hvad jeg skriver til dem på sms, jeg kan skrive mine åbningstider til dem, sige "jeg er først på om en uge" hvorefter samme person skriver 2 dage senere "er du på i dag" Du er måske for god af dig, når du vælger at besvare og gå i dialog med de folk. Valgte du at blokere dem, som kommer med “dumme henvendelser”, så får du ikke besked nummer to fra dem at blive irriteret over. Prisværdigt, at du giver folk ekstra chancer på den måde, men er det umagen værd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1603 Skrevet 8. Juni, 2023 Pianistinden skrev, for 43 minutter siden: Jeg har ikke skrevet noget om nogen Maine Coon men jeg ville ikke købe én selv, hold nu op for en gang pelspleje. Skulle du låne den hårtørrer? Hårtørrer? Den stilling kender jeg ikke, men jeg er frisk! Jeg kan iøvrigt anbefale en sphinx, hvis du ikke vil have hår på missen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 8. Juni, 2023 Sexy Flora skrev, for 23 minutter siden: Det der er hoved irritationen med "kan folk ik læse" er så mange andre beskeder. Det er folk som gentagne gange spørger mig om jeg er på "i dag" udenfor mine åbningstider, jeg bliver endda ringet op utroligt mange gange om natten, selvom jeg aldrig nogensinde har været på om natten. Jeg har endda været ude for en der skrev til mig "hej" "er du der Tak, så bør alle vel have forstået pointen, der i mine øjne var ret klar, tydelig og forståelig. Men åbenbart ikke ligesom du med GARANTI kan skrive 4000 annoncer og stadig vil få det, du skriver herunder.... Sexy Flora skrev, for 23 minutter siden: Men lad være med at spørge om et blowjob til 500 når der står et blow hos mig koster over det dobbelte Går den, så går den og prutte lidt, skal man vel altid, da nogle mænd sikkert tænker og synes, at DU skal være glad for DEM, da de er KUNDER og BETALER og uden DEM, ville du ikke TJENE (med andre ord, du er til for dem og du er en vare-agtigt). Tvivler på du nogensinde kan ændre disse mænds syn og så er vi tilbage ved om GP´er kan, skal og sammenlignes med fodterapeuter, advokater, restauranter, psykologer og mekanikere. Sexy Flora skrev, for 23 minutter siden: spørger om ydelser, der igen står i min annonce jeg IKKE gør. Går den, så går den. Jamen søde lille trunte, det kan jo være, du har fået lyst, ændret mening, kan overtales, har behov for at tjene 400,- kroner mere, jo bare kan sige nej osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv Sexy Flora skrev, for 28 minutter siden: 25 ud af 30 dage jeg oplever det her, ofte flere gange om dagen. Så koger man sgu over på et tidspunkt, sorry Glem dit sorry. Du skal da ikke undskylde for at blive PIS´HAMRENDE IRRITERET OVER SÅ MANGE, der jo godt kunne og kan forstå og læse og hvis du ikke skulle kunne sende rabenskraldefrustrationsgalde afsted herinde, hvad skulle siden så bruges til. Samme mandlige kunder gør jo ofte det modsatte. Der kan reelt ikke være nogen kunder, der kan være uenige i dine MANGE eksempler. Og det kan og skal ikke forklares og negligeres og bagatelliseres med "jeg har travlt". Ja, det er nok grunden for en del, da "travlhed" skyldes LIDERLIGHEDEN, der skal ordnes ASAP. Hvoraf prutten om prisen og lige spørge om ting, der faktisk står, at du ikke tilbyder, nok også opstår fra. Jamen jeg skal jo bare ha en sutter. NU! Det skal da ikke koste 1000 bananer. Så lækker er du da heller ik´! Prøv kodeordet en måned og se om de 80% irriterende beskeder mindskes? Der var engang hvor du kunne få mig til at gøre alt Stile op klokken lort fordi det virkelig gjaldt Og jeg har taget mine slag og rejst dig når du faldt Men det er slut nu Jeg synes du skulle tage dine ting nu og gå din vej Jeg er sikker på, du finder én der finder sig I alle de fucked up ting som du har budt mig Det er forbi, baby Prøv at forstå jeg vil have du skal gå – nu nej Ikke flere ord, ikke mere snor – nu nej For inderst inde ved du godt, det er for sent For alle de gange du har brændt mig af For al den tid jeg aldrig får tilbage For alle de gange du har skuffet mig, ja Og glemt mig, gemt dig, brugt mig, fuck dig For alle de gange du har pisset mig af (pisset mig af) For alle de gange du var alt for svag For alle de gange du har disset mig, ja Og glemt mig, gemt dig, brugt mig, fuck dig Så fuck dig, Der var en tid hvor jeg var sikker på at du var den Som jeg skulle græde med og grine med og elske men Du har bevist, du var den forkerte mand at stole på Så det er slut nu Prøv at forstå jeg vil have du skal gå – nu nej Ikke flere ord, ikke mere snor – nu nej For inderst inde ved du godt, det er for sent For alle de gange du har brændt mig af For al den tid jeg aldrig får tilbage (aldrig får tilbage) For alle de gange du har skuffet mig, ja Og glemt mig, gemt dig, brugt mig, fuck dig For alle de gange du har pisset mig af For alle de gange du var alt for svag For alle de gange du har disset mig, ja Og glemt mig, gemt dig, brugt mig, fuck dig Så fuck dig, Uhh yeah ohh yeah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 8. Juni, 2023 Sexy Flora skrev, den 7.6.2023 at 09:25: Det er jo trods alt en vare du skal købe så hvorfor ikke bare læse en smule og derved undgå at spilde min og din tid? Der er mange mænd, som fuldstændig ligeglade, fordi de elsker at spilde tider skyldes de ikke noget at lave :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 725 Skrevet 8. Juni, 2023 (edited) Martijes skrev, for 3 timer siden: Hun spurgte, om jeg mente, at disse personer var uintelligente....stor forskel! Naturligvis kan der være mange årsager til, at folk spørger om ting, der står i en (lang) annoncetekst, der dog er opbygget, så væsentlige nedslag som pris, ydelser, nationalitet, mål hurtigt kan skimmes. (…) Jeg tror ikke, at jeg har svaret på noget, der handler om dig, men bl.a. trådsstarters oprindelige indlæg? (jeg håber ikke, at det her er en ironisk pointe med at læse teksten). Her skriver hun netop, at en række af de folk, der ikke har læst indlægget kan fremstå uintelligente, hvilket for mig at se kunne blive lidt kantet. Hun har selv netop udgivet et svar, hvor hun uddyber sin pointe. Sexy Flora skrev, for 2 timer siden: Jeg kan se at der er rigtig mange der har hægtet sig fast i at jeg kun mener folk er dumme når de bare skriver hej. Men det var bare en anden del af det. Det der er hoved irritationen med "kan folk ik læse" er så mange andre beskeder. Det er folk som gentagne gange spørger mig om jeg er på "i dag" udenfor mine åbningstider, jeg bliver endda ringet op utroligt mange gange om natten, selvom jeg aldrig nogensinde har været på om natten. Jeg har endda været ude for en der skrev til mig "hej" "er du der" og 5 min senere "anmeldt" Det her var kl 2 om natten. WTF altså, det er jo helt væk. Det er så bare emnet åbningsteder, de mange beskeder ku nemt være undgået, hvis man lige havde set vagtplanen. (…) Jeg tror mere, at det var, fordi du skrev, at en række folk kunne komme til at fremstå uintelligente, når de ikke havde læst annoncen. Jeg synes, at dit uddybende svar her har præciseret meget fint, hvad du egentlig mener, der kan være en udfordring. Som jeg f.eks. også selv skrev, hvis nogen spørger om det samme 200 gange eller f.eks. kommer med ubehagelige kommentarer Redigeret 8. Juni, 2023 af TheLion 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg