Hop til indhold
Sexy Flora

Kan folk ikke læse??

Recommended Posts

Jeg kan ik forstå at man ikke læser pigernes annoncetekst før man kontakter en GP??

Jeg skriver al info der er brug for at vide i alle mine annoncer, i virkeligheden er der kun brug for spørgsmål, hvis man har særlige ønsker.

Min annonce tekst er lidt lang det ved jeg godt, men man kan i det mindste læse de første par linjer, som har de mest vigtige oplysninger og så derefter lige kigge priser og vagtplan, som er utrolig nemme at finde, på alle mine annoncer.

Det er jo trods alt en vare du skal købe så hvorfor ikke bare læse en smule og derved undgå at spilde  min og din tid?

Jeg synes faktisk at det er respektløst, er det kun mig af den holdning? Jeg er jo en "vare" men jeg er i den grad også et menneske, som jo har et meget personligt og intimt job. Jeg giver utrolig meget af mig selv og behandler alle mine kunder med stor respekt. Er det for meget forlangt at få en smule respekt tilbage og i det mindste bruge 1-2 minutter på at læse min annonce??

Køber i også vare på nettet, ved kun at se billedet?

Og lad mig slet ikke begynde på de mange, mange, mange mænd som skriver "hej" og intet andet! Går i også hen i Bilka til en ekspedient og siger "hej" og forventer vedkommende ved hvad i vil ha? 

Undskyld for mit lidt sure opstød her, men jeg er virkelig træt af det, jeg synes det er utrolig tarveligt og mange fremstår også meget uintelligente, ved at skrive på denne måde og virke så ligeglade.

Det er jo ikke kun på mine annoncer det her sker, det sker også på ALLE de dating sites jeg nogensinde har været på, selvom jeg har en grundig profiltekst. Det gør mig så træt at jeg ofte sletter profilen igen efter et par uger. Man kommer virkelig til at tænke, har mænd bare ik nogen hjerne, er i virkelig dumme? eller er i bare pisse ligeglade??

Jeg har altid holdt en pæn tone her inde, for sådan er jeg generelt, men også fordi i jo trods alt er mine kunder. Men nu er jeg simpelthen for træt! Håber i vil tage det til jer og begynde at læse! TAK

og det gælder jo selvfølgelig ikke jer som rent faktisk har læst min annonce tekst og derved har skrevet en besked med alle informationer jeg har brug for i en ordentlig tone, ikke spørger om jeg er på udenfor min arbejdstid, jer som ikke spørger efter ydelser der tydeligt står i min annonce jeg ikke gør osv. Jer der respektere mig, bliver jeg altid så glad for :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, Lige nu:

Det er fordi, efter mange erfaringer, at pigerne pludselig har tillægs ydelser som ikke fremgår af annoncerne

Så derfor læser man ikke en annoncetekst, fordi der MÅSKE er tillægsydelser som ikke står der??

Det giver slet ikke mening det du siger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, Lige nu:

Det er fordi, efter mange erfaringer, at pigerne pludselig har tillægs ydelser som ikke fremgår af annoncerne

Det giver jo ikke mening i forhold til Sexy Flora's problemstilling. :huh:
Hun har nogle specifikke ønsker til første henvendelse. Og "hej" opfylder dem ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 6 minutter siden:

Det giver jo ikke mening i forhold til Sexy Flora's problemstilling. :huh:
Hun har nogle specifikke ønsker til første henvendelse. Og "hej" opfylder dem ikke.

Jeg tror at @Le fiss'carl faktisk lige præcis er det problem jeg snakker om. Han har læst den første linje og så ikke gidet eller ikke har haft hjernekapacitet til at læse resten af opslaget, men så alligevel skulle svare, som om han er kongen med alle svarerne. 

Tænker jeg bare...

  • Synes godt om 1
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 33 minutter siden:

Og lad mig slet ikke begynde på de mange, mange, mange mænd som skriver "hej" og intet andet!

Det kan måske bare være for at finde ud af om der er connection - til et hej, ville jeg bare være serviceminded og anse det som en potentiel indtjeningsmulighed og svare med f.eks.: Hej (søde), hvad kan jeg hjælpe med? - så er det op til kunden at exponere sine ønsker og man kan hurtigt se om det er en kunde, det er værd at spilde mere tid på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 24 minutter siden:

Jeg tror at @Le fiss'carl faktisk lige præcis er det problem jeg snakker om. Han har læst den første linje og så ikke gidet eller ikke har haft hjernekapacitet til at læse resten af opslaget, men så alligevel skulle svare, som om han er kongen med alle svarerne. 

Tænker jeg bare...

Det kan heller ikke betale sig. Erfaring viser at kvinder altid har nogle ekstra pointer, som ikke er nævnt :D 

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Det kan måske bare være for at finde ud af om der er connection - til et hej, ville jeg bare være serviceminded og anse det som en potentiel indtjeningsmulighed og svare med f.eks.: Hej (søde), hvad kan jeg hjælpe med? - så er det op til kunden at exponere sine ønsker og man kan hurtigt se om det er en kunde, det er værd at spilde mere tid på ;-)

Men når der nu står i min annonce, hvordan man skal kontakte mig OG at jeg ikke besvarer beskeder på under 5 ord ad gangen, fordi det simpelthen er for svært for mig at kommunikere på den måde. Hvorfor gør man det så??

Jeg har haft svaret på de beskeder og ofte så svaret der kommer retur lige så kortfattet. Det er simpelthen ikke til at have med at gøre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 1 minut siden:

Jeg har haft svaret på de beskeder og ofte så svaret der kommer retur lige så kortfattet. Det er simpelthen ikke til at have med at gøre.

Jo - ud til højre 555

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 30 minutter siden:

Jeg tror at @Le fiss'carl faktisk lige præcis er det problem jeg snakker om. Han har læst den første linje og så ikke gidet eller ikke har haft hjernekapacitet til at læse resten af opslaget, men så alligevel skulle svare, som om han er kongen med alle svarerne. 

Tænker jeg bare...

Nogle gange, og jeg siger ikke det er her, er der altså også  annoncer der bare flyder løs af ligegyldig-kæder af ord som mildest talt ikke tænder ret mange.

Anprisninger helt "op i hestens røv" ender ofte med en lidt ligegyldig glædespige der bare vil have seancen overstået.

Nogen løsning har jeg ikke, men korte og præcise annoncer sælger nok mere til mænd end dem der vælter med ord?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 2 minutter siden:

Nogle gange, og jeg siger ikke det er her, er der altså også  annoncer der bare flyder løs af ligegyldig-kæder af ord som mildest talt ikke tænder ret mange.

Anprisninger helt "op i hestens røv" ender ofte med en lidt ligegyldig glædespige der bare vil have seancen overstået.

Nogen løsning har jeg ikke, men korte og præcise annoncer sælger nok mere til mænd end dem der vælter med ord?

Så det du siger er at jeg bare skal ha en annonce som siger "kom og ta mig" hvorefter jeg skal bruge oceaner af tid på at forklare folk på sms at diverse ydelser gør jeg ikke, jeg skal remse mine priser op igen og igen, jeg skal lade kunder skrive forgæves fordi jeg ikke er på, på de tidspunkter. Jeg skal skuffe både kunder og mig selv med ligegyldig skrivning, fordi det IKKE fremgår af min annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sexy Flora,

Hvor jeg dog forstår din irritation. Når man  gør sig den ulejlighed at formulere sig tydeligt, velovervejet og nuanceret i sin tekst, eller mundtligt, og derpå oplever at folk bare farer afsted med en halv eller en kvart vind, uden at have hørt ordentligt efter eller læst teksten koncentreret, bliver man træt, skuffet og også desillusioneret. For det er jo et symptom på noget værre. En ligegyldighed, en mangel på respekt for andre. Og i dit tilfælde som GP er der også en undertone af, at man jo ikke behøver gøre sig umage som mand.

Desværre taler også jeg af erfaring fra mit fag, uden at afsløre for meget. Jeg er træt af folks overfladiskhed. Det er blevet værre i takt med digitaliseringen og den hæmningsløse brug af de adspredende og fragmenterede sociale medier. En selverklæret ret til at være uhøflig og højrøvet, og til ikke at høre efter, har sneget sig ind overalt.

De fleste kan, endnu, læse. Men de gider ikke. Livet skal være nemt, ukompliceret og overfladisk, og det er det så. Men jeg vil ikke være med og trækker mig fra den slags mennesker. Så vennekredsen er skrumpet ind.

OBS Ovenstående er ikke skrevet for at please Sexy Flora, da jeg befinder lidt over hendes max aldersgrænse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det Ipoh siger er en kort personlig intro, samt en do-pris/dont's på listeform ville hjælpe både kunde og dig selv. Lidt ligesom en tysk manual. Det kan virke omstændeligt til at starte med, men er perfekt til at søge specifikke oplysninger i. Nu har jeg ikke læst OP annonce, så skal ikke kunne sige om dette allerede er benyttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 24 minutter siden:

Hej Sexy Flora,

Hvor jeg dog forstår din irritation. Når man  gør sig den ulejlighed at formulere sig tydeligt, velovervejet og nuanceret i sin tekst, eller mundtligt, og derpå oplever at folk bare farer afsted med en halv eller en kvart vind, uden at have hørt ordentligt efter eller læst teksten koncentreret, bliver man træt, skuffet og også desillusioneret. For det er jo et symptom på noget værre. En ligegyldighed, en mangel på respekt for andre. Og i dit tilfælde som GP er der også en undertone af, at man jo ikke behøver gøre sig umage som mand.

Desværre taler også jeg af erfaring fra mit fag, uden at afsløre for meget. Jeg er træt af folks overfladiskhed. Det er blevet værre i takt med digitaliseringen og den hæmningsløse brug af de adspredende og fragmenterede sociale medier. En selverklæret ret til at være uhøflig og højrøvet, og til ikke at høre efter, har sneget sig ind overalt.

De fleste kan, endnu, læse. Men de gider ikke. Livet skal være nemt, ukompliceret og overfladisk, og det er det så. Men jeg vil ikke være med og trækker mig fra den slags mennesker. Så vennekredsen er skrumpet ind.

OBS Ovenstående er ikke skrevet for at please Sexy Flora, da jeg befinder lidt over hendes max aldersgrænse. 

Det tror jeg du har rigtig meget ret i. Det er bare utrolig at folk ikke forstår at det faktisk får dem til at virke direkte uintelligente. Er det virkelig sådan folk gerne vil opfattes?

Det er virkelig en trist tildens.

I mit privatliv er min vennekreds også skrumpet en del, fordi folk virker til ik at gi en fuck og jeg vil kun ha gode mennesker der har oprigtig interesse i mit velbefinde, i mit liv. Så jeg forstår dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

My two cents are that, unfortunately, you are impacted by the (often/sometimes) low quality of other ads.

What I mean is that ads are often ambiguous and wise from experience, the experienced client feels forced to confirm services and other details directly with the girl.
For example, certain services might be listed on the ad, but still not offered. Some services might not be listed, so the client will have to ask if they are offered. Etc.

This obviously does not explain why clients write just "Hej" or other nonsensical messages. I think that's better explained by an above poster.

I would like to say that I find @Sexy Flora s ad to be ideal. Actually not too long, but very informative and should not really require much "back and forth" communication, except to ask/answer some really specific questions.

I doubt that the majority of contributors on this forum belong to the caregory that fails to read your ad and follow the instructions. But I anyway hope that the community as a whole can make an effort to improve the communication.

Ha en fortsatt fin vecka alla!

Redigeret af Svenskermanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrippleB skrev, for 23 minutter siden:

Tror det Ipoh siger er en kort personlig intro, samt en do-pris/dont's på listeform ville hjælpe både kunde og dig selv. Lidt ligesom en tysk manual. Det kan virke omstændeligt til at starte med, men er perfekt til at søge specifikke oplysninger i. Nu har jeg ikke læst OP annonce, så skal ikke kunne sige om dette allerede er benyttet.

Det er faktisk præcis sådan jeg har forsøgt at formulere mine annoncer, så godt jeg kan i hvert fald ud fra de muligheder jeg har på siderne.

Jeg kan forstå at det ikke er alle der nær læser de hele, fair nok. MEN som jeg tidligere har skrevet, kan man i det mindste ikke lige læse det første og se priser og vagtplan. Det er det mindste af det hele og en information som jeg tænker alle kunder vil ha og har brug for. 

Hvorfor skal man skrive til mig og spørge om noget der står så nemt og godt beskrevet i min annonce og derved spilde min tid?

Jeg bruger virkelig meget tid på at skrive med alle kunder, tid jeg ikke får penge for. Jeg gør det som en service, men for helvede spar mig for de dummeste spørgsmål, så jeg kan have tid og overskud til alle de seriøse.

Jeg har flere gange oplevet mænd der skriver til mig og spørger om priser hvorefter de siger det er for dyrt. Al den tid ku være sparet ved at vedkommende havde brugt 30 sekunder på at kigge min prisliste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 1 time siden:

Jeg kan ik forstå at man ikke læser pigernes annoncetekst før man kontakter en GP??

Jeg skriver al info der er brug for at vide i alle mine annoncer, i virkeligheden er der kun brug for spørgsmål, hvis man har særlige ønsker.

Min annonce tekst er lidt lang det ved jeg godt, men man kan i det mindste læse de første par linjer, som har de mest vigtige oplysninger og så derefter lige kigge priser og vagtplan, som er utrolig nemme at finde, på alle mine annoncer.

Det er jo trods alt en vare du skal købe så hvorfor ikke bare læse en smule og derved undgå at spilde  min og din tid?

Jeg synes faktisk at det er respektløst, er det kun mig af den holdning? Jeg er jo en "vare" men jeg er i den grad også et menneske, som jo har et meget personligt og intimt job. Jeg giver utrolig meget af mig selv og behandler alle mine kunder med stor respekt. Er det for meget forlangt at få en smule respekt tilbage og i det mindste bruge 1-2 minutter på at læse min annonce??

Køber i også vare på nettet, ved kun at se billedet?

Og lad mig slet ikke begynde på de mange, mange, mange mænd som skriver "hej" og intet andet! Går i også hen i Bilka til en ekspedient og siger "hej" og forventer vedkommende ved hvad i vil ha? 

Undskyld for mit lidt sure opstød her, men jeg er virkelig træt af det, jeg synes det er utrolig tarveligt og mange fremstår også meget uintelligente, ved at skrive på denne måde og virke så ligeglade.

Det er jo ikke kun på mine annoncer det her sker, det sker også på ALLE de dating sites jeg nogensinde har været på, selvom jeg har en grundig profiltekst. Det gør mig så træt at jeg ofte sletter profilen igen efter et par uger. Man kommer virkelig til at tænke, har mænd bare ik nogen hjerne, er i virkelig dumme? eller er i bare pisse ligeglade??

Jeg har altid holdt en pæn tone her inde, for sådan er jeg generelt, men også fordi i jo trods alt er mine kunder. Men nu er jeg simpelthen for træt! Håber i vil tage det til jer og begynde at læse! TAK

og det gælder jo selvfølgelig ikke jer som rent faktisk har læst min annonce tekst og derved har skrevet en besked med alle informationer jeg har brug for i en ordentlig tone, ikke spørger om jeg er på udenfor min arbejdstid, jer som ikke spørger efter ydelser der tydeligt står i min annonce jeg ikke gør osv. Jer der respektere mig, bliver jeg altid så glad for :)

Jeg forstår FULDT ud din frustration…. Jeg forstå heller ikke de mænd der tror det er okay at sende et p.i.k billede eller spørger til uden kondom! Det står øverst i min annoncetekst!!! Jeg ved godt jeg “bare” er en vare men jeg er altså også menneske. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 2 minutter siden:

Det tror jeg du har rigtig meget ret i. Det er bare utrolig at folk ikke forstår at det faktisk får dem til at virke direkte uintelligente. Er det virkelig sådan folk gerne vil opfattes?

Det er virkelig en trist tildens.

I mit privatliv er min vennekreds også skrumpet en del, fordi folk virker til ik at gi en fuck og jeg vil kun ha gode mennesker der har oprigtig interesse i mit velbefinde, i mit liv. Så jeg forstår dig <3

Ja, det er virkelig underligt at folk ikke kan se, at de fremstår uintelligente med den opførsel. Men jeg tror, at de efterhånden er blevet så overfladiske, at de ikke engang tænker over det. De ligner jo blot så mange andre.........idioter.

I mit arbejde holder jeg mange foredrag, og i de senere år er jeg blevet stadig mere rå og kontant overfor dem, der plaprer ved siden af og forstyrrer alle andre. Nogle af de ævlende personer er endda så frække, at de spørger, om jeg ikke lige kan gentage alt det, som jeg lige har fortalt, mens de snakkede. Svaret gir' sig selv. 

Tror snart jeg holder op. Har allerede fået ry for at være en rå børste. Ikke desto mindre er jeg venligheden selv....når folk er venlige. 

Tak for dit gode, aktuelle indlæg. Respekt fra mig. Godt at du tør.;)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et af mine mange mottoer er at alt er hvad man selv gør det til.. Hvis du lader dig generer af det så gå det kun ud over dig selv:ph34r:.. Tosserne mærker det jo ikke desværre.. 

Jeg modtager utallige beskeder lignende dem du har beskrevet.. De fleste gange ignorerer jeg dem bare og så kan de jo hygge sig med det.. Hej beskeder svarer jeg heller ikke hvilket der også står i min annonce.. Jeg har prøvet med både korte annoncer - og lange annoncer - og jeg er bare kommet frem til at lange annoncer virker bedst for mig, da de korte simpelthen henvender sig til et forkert "publikum" så at sige.. Derved kan jeg normalt også sorterer de useriøse/"mindre ønskede" gæster fra hvis jeg ud fra deres beskeder kan læse at de slet ikke har læst annoncen.. 

Mit bedste råd til dig er at sætte din yndlings skrigeskråle-sang på og så skrig med et par minutter så din indignation få et udløb og så ja husk at vreden kun rammer dig selv uanset hvor hippieagtigt det lyder:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ik forstå at man ikke læser pigernes annoncetekst før man kontakter en GP

Mænd er sådan en race, der kigger billeder og hverken har lyst, tid, tålmod til at l-æ-s-e og s-t-a-v-e sig igennem annoncer på mere end 3-4 ord....

 

Sexy Flora skrev, for 2 timer siden:

så hvorfor ikke bare læse en smule og derved undgå at spilde  min og din tid?

Men det er jo "kun" din tid, (de fleste og liderlige) mænd spilder. Husk de fleste/mange skal have taget trykket asap (bevares, der er vel risiko for de imploderer med indre cumshots og det gider de færreste mænd nok ;-)). Læse 22 1/2 linie igennem for en race, der har hukommelse som en fisk, er jo spild af deres egen tid. Så er det nemmere at ringe eller sms´e til dig, der er på arbejde (eller har fri) og kræve svar ASAP: kysser du eller hva`? Rabat? Fri nu?? HVORFOR SVARER DU IKKE???!#)/U!(/¤TC!"T&¤&TN/

 

Sexy Flora skrev, for 2 timer siden:

Køber i også vare på nettet, ved kun at se billedet?

Mange gør nok, selv om jeg gætter, at en del mænd ift tekniske ting som grill, fjernstyrede biler og surround sound systemer måske lige læser ydeevne og antal watt.

Bliver du ikke spurgt om det i det mindste? Ydeevne og antal watt? Efter HEJ´et og FRI NU ;-)

 

Sexy Flora skrev, for 2 timer siden:

Undskyld for mit lidt sure opstød her, men jeg er virkelig træt af det

Det skal du da ikke undskylde for. Kom bare med mere og flere opstød af de sure. Hvis du er træt af det og ikke kan ændre disse medlemmer af denne race´s tilgang, så kan du måske ændre svar, filtrere dem, blokere dem eller bruge råd fra (ikke mandlige kunder) men Jennifer og andre erfarne og kloge typer, der er og har været igennem det samme. 

 

Sexy Flora skrev, for 1 time siden:

jeg ikke besvarer beskeder på under 5 ord ad gangen

FEM????!!!#&!/#&/ Are you serious? Really! OMG!?! !#!(Y!!JNEJ !R/"T

Hhhhmmmm....øjeblik. 

Hej
Fri nu?
Rabat....

.....arg for helvede da....så mangler der stadig et.......

SVAR NU!! 

SEX ord. 

Synes måske også, du stiller voldsomme krav :D

 

Sexy Flora skrev, for 1 time siden:

Så det du siger er at jeg bare skal ha en annonce som siger "kom og ta mig" hvorefter jeg skal bruge oceaner af tid

Næh. Tænker du skal....HIGHLIGHTE, UNDERSTREGE, TYDELIGGØRE endnu mere (og det vil stadig aldrig være nok) det, der oftest er spørgsmål på. Og så huske, at mange mænd KIGGER BILLEDER, er berygtede for ikke at læse (ville mere end kunne) og følge in-struk-ti-ons-ma-nu-a-ler. Og derpå filtrer-blokere mentalt og direkte disse Spørge Jørgenener, der spilder din tid med det vuns. 
 

Sexy Flora skrev, 1 time siden:

Jeg kan forstå at det ikke er alle der nær læser de hele, fair nok. MEN som jeg tidligere har skrevet, kan man i det mindste ikke lige læse det første og se priser og vagtplan. Det er det mindste af det hele og en information som jeg tænker alle kunder vil ha og har brug for. 

Du kan ikke gøre mere. Vel? 

Hvem (krop)
Menu (hvad tilbyder du - men mange vil alligevel spørge om dit og dat)
Priser (men mange vil sikkert alligevel spørge, prutte, lokke, fedte, skride, kalde dig dyr eller en mopset sæk)

 

JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Et af mine mange mottoer er at alt er hvad man selv gør det til.. Hvis du lader dig generer af det så gå det kun ud over dig selv

Dét der! Nemt at skrive og sige men nok (næsten) eneste udvej. Ellers kommer du bare herind og skriver SURE OPSTØD. For det trænger du til. Og det må du godt. 

 

JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har prøvet med både korte annoncer - og lange annoncer - og jeg er bare kommet frem til at lange annoncer virker bedst for mig, da de korte simpelthen henvender sig til et forkert "publikum" så at sige.. Derved kan jeg normalt også sorterer de useriøse/"mindre ønskede" gæster fra hvis jeg ud fra deres beskeder kan læse at de slet ikke har læst annoncen

Det hende der sagde.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martijes skrev, for 5 minutter siden:

Mænd er sådan en race, der kigger billeder og hverken har lyst, tid, tålmod til at l-æ-s-e og s-t-a-v-e sig igennem annoncer på mere end 3-4 ord....

 

Men det er jo "kun" din tid, (de fleste og liderlige) mænd spilder. Husk de fleste/mange skal have taget trykket asap (bevares, der er vel risiko for de imploderer med indre cumshots og det gider de færreste mænd nok ;-)). Læse 22 1/2 linie igennem for en race, der har hukommelse som en fisk, er jo spild af deres egen tid. Så er det nemmere at ringe eller sms´e til dig, der er på arbejde (eller har fri) og kræve svar ASAP: kysser du eller hva`? Rabat? Fri nu?? HVORFOR SVARER DU IKKE???!#)/U!(/¤TC!"T&¤&TN/

 

Mange gør nok, selv om jeg gætter, at en del mænd ift tekniske ting som grill, fjernstyrede biler og surround sound systemer måske lige læser ydeevne og antal watt.

Bliver du ikke spurgt om det i det mindste? Ydeevne og antal watt? Efter HEJ´et og FRI NU ;-)

 

Det skal du da ikke undskylde for. Kom bare med mere og flere opstød af de sure. Hvis du er træt af det og ikke kan ændre disse medlemmer af denne race´s tilgang, så kan du måske ændre svar, filtrere dem, blokere dem eller bruge råd fra (ikke mandlige kunder) men Jennifer og andre erfarne og kloge typer, der er og har været igennem det samme. 

 

FEM????!!!#&!/#&/ Are you serious? Really! OMG!?! !#!(Y!!JNEJ !R/"T

Hhhhmmmm....øjeblik. 

Hej
Fri nu?
Rabat....

.....arg for helvede da....så mangler der stadig et.......

SVAR NU!! 

SEX ord. 

Synes måske også, du stiller voldsomme krav :D

 

Næh. Tænker du skal....HIGHLIGHTE, UNDERSTREGE, TYDELIGGØRE endnu mere (og det vil stadig aldrig være nok) det, der oftest er spørgsmål på. Og så huske, at mange mænd KIGGER BILLEDER, er berygtede for ikke at læse (ville mere end kunne) og følge in-struk-ti-ons-ma-nu-a-ler. Og derpå filtrer-blokere mentalt og direkte disse Spørge Jørgenener, der spilder din tid med det vuns. 
 

Du kan ikke gøre mere. Vel? 

Hvem (krop)
Menu (hvad tilbyder du - men mange vil alligevel spørge om dit og dat)
Priser (men mange vil sikkert alligevel spørge, prutte, lokke, fedte, skride, kalde dig dyr eller en mopset sæk)

 

Dét der! Nemt at skrive og sige men nok (næsten) eneste udvej. Ellers kommer du bare herind og skriver SURE OPSTØD. For det trænger du til. Og det må du godt. 

 

Det hende der sagde.....

Nu prøver jeg virkelig ik og lyde flabet eller sur. Men jeg synes det lyder som om at du faktisk siger at mange mænd er uintelligente og intet fokus kan have på hvad en kvinde siger/skriver? Jeg spørger oprigtigt, fordi det lyder virkelig som om det er det du siger. Har jeg ret i at det er det du mener, så tak :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt skulle jeg mene at det alt andet lige kan betale sig at læse hele annonceteksten da det er den nemmeste måde at arrangere et møde på. Hvis man er seriøs vel og mærke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Du skriver en (lang) udførlig annonce for DIN skyld, ikke?
Mange mænd hverken vil eller kan eller orker at læse det. 
Mange scimmer for de ting, de leder efter. Dvs: pris, ydelser, krop (dele af den) og måske nationalitet (næppe så mange).
Jeg kunne skrive din annonce, som de fleste mænd læser den, på 90% færre brugte ord. Men det ville du næppe selv kunne stå inde for og som Jennifer skriver: lang tekst filtrerer sikkert også nogle, du slet ikke ønsker at få besøg af. 
Din aldersgrænse og at du ikke modtager handicappede eller ikke har døgnåbent som en lækker, dansk, C-bryst fyldt 7-11 er for mange nok uvigtigt fyld. Måske de rent faktisk ser een stor masse af bogstaver og INTET ser og derfor (dårlig opdraget) bare skriver HEJ, KLAR?, RABAT?, SLUGER?. Mon ikke også det er en mandeting at forhandle både om priser og ydelser. Tag en tur på Vorbassemarked og se, hvor mange kvinder, der dyrker denne form for opførsel. 

Dansk. Lille numse. C skål. Super blowjob. 171 og 60 kg. = nok det eneste, mange vælger at se, lede efter udover fotos. Og tænker vel at HEJ er nok som beleven, nysgerrig, respektfuld kurtiseren overfor en ja, for mange, "vare", som du skal være glad for at de gider at henvende sig til og betale for....tror faktisk en del tænker sådan. 

VÆR TRO MOD DIG SELV. FIND EN SKRIGESANG & EN BOKSEBOLD. KOM MED SURE OPSTØD. ACCEPTER DE TYPER & FORSØG AT FILTRERE DEM. 

*********

Lækker dansk high class kvinde

Jeg er en lækker dansk babe, med petit numse, smukke naturlige C skåls bryster, store dådyr øjne og med langt mørkeblond hår. På trods af min alder ser jeg en del yngre ud
Jeg er fræk, sød og smilende. Jeg elsker det jeg laver og faker aldrig en orgasme, samt jeg giver et virkelig godt blowjob hehe. Jeg er yderst behagelig og charmerende at være sammen med og gør meget for at det er en lækker oplevelse for os begge

Jeg kan bookes til GB, skriv og hør om pris.
Laver også dinner dates m.m.

Aldersgrænse 18 - 55 år
Jeg modtager KUN mænd som taler og skriver godt dansk eller engelsk
sex er med kondom og blowjob foregår uden kondom
Skriv en besked på sms eller Whatsapp. BEMÆRK OPKALD BESVARES IKKE
Altid privat sted

incall besøg, skal bookes minimum en time før ønsket tid.
Jeg modtager ikke handicappede.

Hvis du er interesseret så skriv en sms eller besked på whatsapp til mig, med følgende:
Navn og alder
hvilke ydelser du er ineteresseret i
hvilken dato og tid du ønsker

evt andre spørgsmål
tak default_wink.png

SVARER KUN PÅ: (ovenstående)

Jeg har altid selv lige været i bad og forventer det samme af dig.
Møder dig altid i lækkert lingeri default_wink.png
Der er altid rent og pænt hos mig, med rene håndklæder og mulighed for bad før/efter.

Jeg er kun på i begrænset tidsrum om måneden og tager kun imod få besøg om dagen, så book gerne i god tid, da jeg ofte er fuldt booket på dagen.

Jeg har et par små feminine tatoveringer på kroppen, som ikke kan ses eller er redigeret væk på billederne, da jeg gerne vil være anonym i forhold til offentligheden.
Følg mig også på instagram @bella_flora.dk

Diskretion er en selvfølge og video og billeder sammen med mig er ikke tilladt
Jeg sluger ikke
Jeg kysser ikke ved incall besøg.
Jeg rimmer ikke/ingen sorte kys fra mig af, men modtager gerne default_wink.png
ingen urin
Ingen escort/outcall (med mindre det er de lange dates)
Ingen fodfetish

 

Vægt 60 kg
Højde 171 cm
   
Tilbyder escort Nej
Tilbyder massage Ja
Modtager handicappede Nej
Modtager transkønnede Ja
   
Kropsbygning Slank
Øjenfarve Grøn
Etnicitet Kaukasisk(hvid)
Hårfarve Blond
BH størrelse C
Brysttype Naturlig
Kønsbehåring Glatbarberet
   
Nationalitet Danmark
Taler dansk Ja
Taler engelsk Ja
   
Er ryger Ja
Har tatovering Ja
Mine priser
15 min blow med kom i mund kr. 1.200,-
15 min hård deepthroat og gagging med kom i mund kr. 1.600,-
15 min sex (kun doggystyle) kr. 900,-
15 min sex med BJ kr. 1.200,-
30 min sex med BJ kr. 1.700,-
45 min sex med BJ kr. 2.200,-
60 min sex med BJ kr. 2.600,-
45 min, 2 mænd inkl anal, DP og BJ kr. 3.400,-
30 min hård strap-on (ingen sex eller blow) kr. 1.300,-
Ekstra ydelser: kr. 0,-
Fisting til mig + kr. 500,-
Kom i mund eller ansigt (pr gang) + kr. 300,-
Deepthroat blowjob + kr. 200,-
Hård deepthroat og gagging + kr. 600,-
Anal + kr. 1.000,-
Hård sex (knep mig hårdt, selvom jeg piver) + kr. 800,-
Dinnerdates: kr. 0,-
2 timer dinner uden sex, pris er + transport kr. 2.000,-
3 timer inkl 1 times sex og blow + transport kr. 5.800,-
4 timer inkl 1,5 times sex og blow + transport

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

Et af mine mange mottoer er at alt er hvad man selv gør det til.. Hvis du lader dig generer af det så gå det kun ud over dig selv:ph34r:.. Tosserne mærker det jo ikke desværre.. 

Jeg modtager utallige beskeder lignende dem du har beskrevet.. De fleste gange ignorerer jeg dem bare og så kan de jo hygge sig med det.. Hej beskeder svarer jeg heller ikke hvilket der også står i min annonce.. Jeg har prøvet med både korte annoncer - og lange annoncer - og jeg er bare kommet frem til at lange annoncer virker bedst for mig, da de korte simpelthen henvender sig til et forkert "publikum" så at sige.. Derved kan jeg normalt også sorterer de useriøse/"mindre ønskede" gæster fra hvis jeg ud fra deres beskeder kan læse at de slet ikke har læst annoncen.. 

Mit bedste råd til dig er at sætte din yndlings skrigeskråle-sang på og så skrig med et par minutter så din indignation få et udløb og så ja husk at vreden kun rammer dig selv uanset hvor hippieagtigt det lyder:P.. 

Du har så evigt ret. Normalt så er jeg også god til bare at ignorere og sige pyt. Men i dag boblede det bare over for mig :twisted:

Jeg er bare målløs over den måde folk skriver på, især fordi det jo generelt foregår også på mine private dating profiler. Som jeg så ikke har længere haha.

Man kan vist godt sige at jeg har fået det forkerte og meget kampklare ben ud af sengen her til morgen :biggrin::twisted::mad:

og hippiagtigt må man altid være :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...