Guest Aarhuselsker Skrevet 21. December, 2013 Ok Prøvemand. Men det er ikke de negative anmeldelser pigerne klager over. De ved godt der ikke kan være kemi hver gang. Det de klager over er at de, efter en god anmeldelse på EG og andre steder, får en strøm af henvendelser fra mænd som ikke har fattet konceptet, ikke læst hvad der står på deres hjemmeside. Selv om konceptet f.eks. kun er massage med et erotisk strejf, så fremturer mange mænd, over flere mails, med ønsker om sex i alle afskygninger. De bliver ubehagelige, når pigen forklarer at det yder hun ikke. Eller mændene spørger i en grov tone ind til om de ikke kan få gummifri sex mod lidt ekstra betaling, osv. De tager ikke et nej for pålydende, men forhøjer blot tilbuddet. Antal forsagere stiger også, og det koster på pigens bundlinie. Kort sagt, pigerne intimideres. De mener selv det er fordi de pludselig bliver kendt af en bredere gruppe kunder, end de var før. Søgelyset rettes mod dem, og derfor dukker p... spillerne og platuglerne op af jordhullerne. Pigerne mener at de bedre kan styre interessen for deres forretning, såfremt det kun er dem selv der styrer markedsføringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Er der kommet lidt mere gang i anmeldelserne, efter en lille nedgang ? eller er det bare noget jeg har forestillet mig ? både nedgang og opgang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 3. Januar, 2014 hvad jeg ikke fatter er at pigerne ikke forstår at der er kunder de bare ikke er gode nok til at tilfreds stille, så er det i service fag... nogle tilfred med åg støn hvor er du stor mand, så tror kunde han en fandens tyr... andre sætte andre krav... jeg finder det pinligt at pigerne ikke kan tåle at nogle kunder ikke finde dem så gode.. og kan de pigerne ikke klare de "dårlige" kunder AE taler om, har de måske fundet det forkert fag.. Jeg synes det her er en afsporing. Men det er en interessant debat. Det interessante er at du skriver, at pigen er ansvarlig for at gøre kunden tilfreds. Som med al anden servicevirksomhed kan det dog sagtens ligge helt uden for pigens magt, hvis kunden kommer anstigende med skæve forventninger og en skæv tilgang. Derudover er der den klassiske "kemi", som kan bevirke at nogle kunder er heldige at få en oplevelse som andre aldrig vil kunne få. Det er ikke nødvendigvis fordi de kunder er noget specielt - det er fordi situationen er speciel, og nogle gange bliver man som kunde forført og så sker der noget med ens opfattelse - det hele bliver måske lidt mere fantastisk. Det kan du ikke sammenligne med standardservice i fx en butik. Medmindre du tager de særlige situationer med, hvor der lige er fx en flirt eller på anden måde gensidig sympati, som gør at man som kunde (og måske butiksassistent) går fra mødet med en oplevelse der er positiv ud over det normale. Det sker måske ikke så tit, men det sker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 4. Januar, 2014 Hej.. ja det kan ikke sammenlignes med en butik ansat, en HK tjener ikke nær så meget som luder....men kan alligevel give kunder en god behandling... ja pigen har ansvaret for at kunde er tilfreds.. .derfor hun for løn for sit arbejde og tid. forventninger skaber pigen jo med billeder+tekst.... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2014 Hej.. ja det kan ikke sammenlignes med en butik ansat, en HK tjener ikke nær så meget som luder....men kan alligevel give kunder en god behandling... ja pigen har ansvaret for at kunde er tilfreds.. .derfor hun for løn for sit arbejde og tid. forventninger skaber pigen jo med billeder+tekst.... prøvemanden Jeg må indrømme at jeg godt kan være lidt svær at komme ind på livet af nogen gange...hvorfor ved jeg ikke, det er bare ren refleks. Så er der jo ikke meget pigen kan gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 4. Januar, 2014 hej... jamen så ved man det... så kan du ikke klage hvis du får dårlige behandling.... eller kan pigen være mere professionel.. prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2014 hej... jamen så ved man det... så kan du ikke klage hvis du får dårlige behandling.... eller kan pigen være mere professionel.. prøvemanden Hvis det var mit indlæg du svarede på, så nej, jeg klager ikke over manglende kemi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) så nej, jeg klager ikke over manglende kemi Selvfølgelig ikke, det kan man da hverken klage over eller betale for, den er der bare (forhåbentlig) fra begyndelsen. Kemi mellem parterne er da ikke tilkøb i min verden. Og dog; måske nok også et spørgsmål om interesse fra den, man besøger. Vi må jo nok indse, at der der kan være en professionel interesse i at 'holde fast' i enkelte gæster, så det med kemien kan være styret af andre interesser, f.eks. at få nye og økonomisk velfunderede stamgæster. Redigeret 4. Januar, 2014 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Januar, 2014 Selvfølgelig ikke, det kan man da hverken klage over eller betale for, det er der bare (forhåbentlig) fra begyndelsen. Kemi mellem parterne er da ikke tilkøb i min verden. Jo jo jo. Men hvad f .... har det med trådens emne at gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2014 ... har det med trådens emne at gøre? Må anbefale dig at gå efter bolden fremfor manden. Jeg kommenterer bare et indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Januar, 2014 Må anbefale dig at gå efter bolden fremfor manden. Jeg kommenterer bare et indlæg Og dermed afsporer du endnu mere- mand. Du er derved bolden. Dixi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) hej... jamen så ved man det... så kan du ikke klage hvis du får dårlige behandling.... eller kan pigen være mere professionel.. prøvemanden Tjah, hen til kommoden og tilbaws igen – der er jo lige langt. Her er det jo så, at man er i sikker havn som fast husbuk. Her ved man, hvad man kan forvente/forlange/selv tilbyde. Uden problemer. Selvom flere herinde har givet udtryk for ringeagt for dette arrangement. Redigeret 4. Januar, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. Januar, 2014 Tjah, hen til kommoden og tilbaws igen – der er jo lige langt. Her er det jo så, at man er i sikker havn som fast husbuk. Her ved man, hvad man kan forvente/forlange/selv tilbyde. Uden problemer. Selvom flere herinde har givet udtryk for ringeagt for dette arrangement. Hvor er det helt præcis det at der udtrykkes ringeforagt for at man er fast stamkunde hos en pige ? Hvem og i hvilken debat ? Jeg er selv stamkunde hos et par piger og er sådan set enig med dig i at det kan have sine fordele, som jeg faktisk også mener vi har diskuteret i andre debatter, og jeg er faktisk enig med dig i fordelene med at være stamkunde. Jeg ser så personligt ingen grund kun at besøge en bestemt pige men foretrækker at have et par stykker faste og så opsøge noget nyt engang i mellem også, da det er spændende og giver mig endnu flere spændende oplevelser med piger som jo er forskellig på hver deres måde, men sådan kan vi jo have forskellige smag. Men jeg har aldrig set nogen herinde udtryk ringeagt for at det at være stamkunde. Jeg gætter på du mistolker noget, men ret mig gerne. Det tætteste har vel været at folk har skrevet at de hellere vil besøge mange piger frem for den eneste ene, men det er da ikke ringeagt. Det har jeg jo sådan set også skrevet, men det er stadig ikke ringeagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Januar, 2014 Hvor er det helt præcis det at der udtrykkes ringeforagt for at man er fast stamkunde hos en pige ? Hvem og i hvilken debat ? Jeg er selv stamkunde hos et par piger og er sådan set enig med dig i at det kan have sine fordele, som jeg faktisk også mener vi har diskuteret i andre debatter, og jeg er faktisk enig med dig i fordelene med at være stamkunde. Jeg ser så personligt ingen grund kun at besøge en bestemt pige men foretrækker at have et par stykker faste og så opsøge noget nyt engang i mellem også, da det er spændende og giver mig endnu flere spændende oplevelser med piger som jo er forskellig på hver deres måde, men sådan kan vi jo have forskellige smag. Men jeg har aldrig set nogen herinde udtryk ringeagt for at det at være stamkunde. Jeg gætter på du mistolker noget, men ret mig gerne. Det tætteste har vel været at folk har skrevet at de hellere vil besøge mange piger frem for den eneste ene, men det er da ikke ringeagt. Det har jeg jo sådan set også skrevet, men det er stadig ikke ringeagt. Nårhh, jeg tænker såmænd bare på, at f.eks Onslow ved i hvert fald en lejlighed har udtalt, at han ikke bryder sig om "husbukkesegmentet", og jeg har da også fået en hel del øretæver for at anmelde den samme pige flere gange – og det er ikke Liderlige Line – i lyriske toner. Selvom sidstnævnte måske nok kunne fortjene det. Dette svar skal ikke opfattes som inklination til genoptagelse af gamle fejder, men udelukkende som faktuel konstatering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. Januar, 2014 Jeg synes stadigvæk du overdriver noget og bliver ved med at køre rundt i den gamle fejde, når du kommer med dine stikpiller, som du har kommet med i ugevis, snart månedsvis, over småting, hvor de fleste gerne vil videre incl. admininstrationen. Fordi Onslow engang for hulens lang tid siden har skrevet at han ikke er vild med faste husbukke gør ikke at man kan sige som en faktuel konstatering at flere herinde har udtryk generel ringeagt overfor at være fast stamkunde eller husbuk om du vil. Helt ærlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Januar, 2014 .... Fordi Onslow engang for hulens lang tid siden har skrevet at han ikke er vild med faste husbukke ... Du spurgte jo selv, så hvorfor skal jeg nu bebrejdes, at jeg svarer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. Januar, 2014 Du spurgte jo selv, så hvorfor skal jeg nu bebrejdes, at jeg svarer? Jeg spurgte til hvad du mente, med dit udsagn, da jeg ikke kunne nikke genkendende til det du skrev. Du skal ikke bebrejdes at du svarer, men indholdet af dit svar må da gerne kommenteres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 5. Januar, 2014 Kære BX, igen tror jeg, at vores uenighed dengang baserede på, at vi snakkede forbi hinanden, og dels kunne have formuleret os anderledes, dels ikke havde lagt mere i det skrevne, end den anden mente. Jeg kan ikke huske formuleringen fra dengang og gider helt ærligt ikke søge efter trådene, men jeg husker, at de bemærkninger faldt på et tidspunkt, hvor bølgerne gik lidt højt omkring en anmeldelse eller var det nogle bemærkninger om den omtalte pige. Det var vist kort efter, at du og Bager havde lovprist det at være husbuk. Det, det irriterede mig og en del andre ved "husbukkesegmentet" var og er, at når den yndige pige ikke skamrostes uden forbehold, så for I i harnisk, og tro mig, det var en sag, som vi alt for tydeligt kunne huske fra vor tid på VL, hvor enhver ikke 100 % positiv kommentar om Cherie blev mødt med et hylekor af fordømmelse. Jeg vil bede dig acceptere, at det ikke er dig som person eller handle, jeg møntede det på, men den tendens, der fik mange af os til at skride fra VL. Som jeg skrev i tråden, sidste gang det imaginære fjendskab var oppe at vende, så læser jeg med begejstring dine velformulerede og malende anmeldelser af dit finurlige univers i denne verden, så der er absolut ingen grund til at ro, at jeg vil dig det ilde på nogen måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 5. Januar, 2014 hej, jeg ligeglad med kemi... det service jeg taler om... der kan godt være manglede kemi og få fin pro service af en dyrt betalt pige... men for mange her inde, når der er mindre gode anmeldelser, at "deres" pige, hvor kemien får skylden... jeg har sgu ikke kemi med dem som servicer mig, men derfor kan de godt give god service... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Januar, 2014 Jeg vil bede dig acceptere, at det ikke er dig som person eller handle, jeg møntede det på, men den tendens, der fik mange af os til at skride fra VL. Som jeg skrev i tråden, sidste gang det imaginære fjendskab var oppe at vende, så læser jeg med begejstring dine velformulerede og malende anmeldelser af dit finurlige univers i denne verden, så der er absolut ingen grund til at ro, at jeg vil dig det ilde på nogen måde. Det første beroliger mig meget, og det andet glæder mig meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 16. Januar, 2014 Jeg har været lidt i syv sind, om jeg skulle skrive her i Århuselskerens streng. Men nu gør jeg det altså alligevel. Principiielt har jeg den holdning, at ordet er frit, og at der ikke er nogen overhovedet, der skal diktere mig, hvad Fanden jeg skal mene, eller hvad jeg skal skrive. Jeg har således anmeldt thaiklinikker, der ikke ville anmeldes, og thaiklinikker, der var ligeglade, hvad enten mine vurderinger har været positive eller negative. Imidlertid er min erfaring efterhånden, at man nok skal overveje den ting fra sag til sag. Mine anmeldelser er – navnligt her i efteråret – stødt på en udpræget understrøm af modvilje her på EG, og selvom profiler PB har skrevet, at mine indlæg nærmer sig kunst, hvilket jeg naturligvis kun er taknemlig for, så har det negative pres alligevel medført, at jeg nu besluttet, at der ikke i en rum tid fremover vil komme anmeldelser af nogen som helst art fra min hånd. Er det nu helt i EG's ånd, at brugere bevidst må lægge bånd på sig selv for at undgå ballade herinde? Vel nok ikke. Men det er altså nu blevet resultatet efter de sidste par ugers polemik om min aktivitet her på EG Det skal du ikke tage dig af Borende! Jeg er nok en af dem som har divergerende holdninger i forhold til dig. Jeg skriver ofte groft og vulgært, men det er blot en stil som jeg for tiden ynder. Hold dig ikke tilbage pga. kritik eller lignende. Ordet er frit og dine lyriske indlæg hilses velkommen herfra! Ciao Game 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg