Aarhuselsker 15456 Skrevet 19. December, 2013 Normalt skriver jeg gerne, ofte og laaaangt om mine besøg hos pigerne. Nu ser det imidlertid ud til at der bliver langt mellem historierne. Det kan man glæde sig over, eller græmmes - alt efter orientering. Årsagen er den kedelige at jeg i det sidste stykke tid - halve år, måske mere - er blevet bedt om ikke at omtale mine, som regel, berigende besøg. Begrundelsen er at det giver fin reklame at få en positiv omtale på EG, men det tiltrækker desværre også platugler. Pigerne, såvel thai, som danske glædes- og massage piger, fortæller samstemmende at de efter en første gangs omtale ( ikke kun min omtale) her på sitet, får flere henvendelser, end normalt. Desværre benytter hovedparten af disse nye potentielle kunder meget grove, platte og nedværdigende udtryk. De har tilsyneladende ikke læst pigens hjemmeside/annonce. De spørger kvikt til sex, selv om det tydeligt fremgår at det ikke er konceptet, eller sex uden gummi, selv om der står på hjemmesiden, at det ikke er muligt. De bliver ubehagelige i tonen når de modtager en benægtende mail fra pigen. Pigerne føler sig intimideret, og har en fornemmelse af at henvendelserne ikke bunder i et reelt ønske om en aftale. Andre piger, som har været hyppigt omtalt både her på EG og de andre, nu næsten døde boards, har bedt mig om ikke at skrive, da for megen omtale har det med at trække Sandemose op af graven. Nej, det er ikke Nikita jeg taler om her, det gør hun udmærket selv Det er især thaipigerne der fortæller om denne type problemer. De får typisk travlt efter positive anmeldelser, men når disse anmeldelser fortsætter, så kommer der ofte et par meget negative anmeldelser, typisk fra personer de ikke kan genkende som kunder. Ofte er der også detaljer i den negative anmeldelse som ikke stemmer overens med de faktiske forhold på klinikken. Hvor vil jeg hen du? Jo, jeg tror ikke det er sites hyppige brugere der ikke fatter hvad der står på hjemmesiden, eller i annoncen. Det er nok nærmere de - helt ufatteligt mange (uregistrerede)- der ikke bidrager på nogen måde til sitet, men læser med, der misbruger de værdifulde oplysninger alle vi daglige brugere bidrager med. Jeg synes det er trist og surt at skulle indskrænke mig til kun at skrive når jeg bliver udsat for en decideret snyder - og så nøjes med at PM dem jeg ved har fælles interesse med mig, om mine oplevelser. Problemet kan vel kun løses ved at kun medlemmer kan læse med? Dette er vel egentlig ikke et oplæg til diskusion, men kunne ikke finde et bedre forum at anbringe det i - hyggesnak er det bestemt ikke. Mvh ÅE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 19. December, 2013 (edited) Det er også sådan for nogle thaimassageklinikker, at den der lever stille lever godt.Det er jo officielt ikke bordeller, men et sted hvor man kan få massage.At man så på nogle klinikker bilver tilbudt lidt mere hvis kemien er det og hvis man vil op med pengepungen ikke mindst er en anden snak. Og kemien er som oftest god tror jeg, hvis man selv opfører sig pænt, høftlig og møder renlig op.Selvom vi har skændes Århuselsker i debatter til tider, så ved du også via fælles pms at vi to besøger til tider de samme piger og klinikker, og du har måske også oplevet holdningen om at den der lever stille lever godt af hensyn til myndigherne, jeg har i hvert fald selv fået den at vide af et par af de piger vi besøger begge to.Jeg har også været tilbageholdende på det seneste med anmeldelser af thaipiger, men i stedet skrevet om danske piger som jeg besøger, og det vil jeg blive ved med. Men i modsætning til dig, så ved ingen af pigerne at jeg har skrevet anmeldelser om dem.Jeg opgiver nemlig aldrig mit brugernavn til nogen piger, eller fortæller at jeg skriver anmeldelser af dem. Af den simple grund at nogle piger opfatter det som et forventningspres, og de skal ikke have det pres, at de ved at der ligger en positiv anmeldelse og lurer, hvis de giver mig en god service. Jeg ved at fra et par danske piger at nogle piger kan opfatte det sådan, og et par andre piger har også i indlæg skrevet noget lignende. Jeg har ingen interesse i at udsætte en pige for sådan et forventingspres og jeg undgår selv at blive fanget som en lus mellem to negle ved at pigen omvendt kunne forvente at jeg kom hende i forsvar på Eroguide f.eks., hvis nogen var efter hende, og den rolle ønsker jeg heller ikke at påtage mig, da jeg vil skrive mine indlæg ud fra holdninger og ikke hvem jeg er gode venner med eller kunde hos.Men grunden til at jeg er lidt tilbageholdende med at skrive om thaipigerne er som sagt, at nogle har givet udtryk for på egen hånd, at jeg ikke skulle omtale for nogen at jeg fik sex hos dem idet de var bange for myndighederne, da de bare er massageklinikker og ikke bordeller.Nu er jeg er så blevet endnu mere tilbageholdende med at skrive om thaipiger, efter dit indlæg.Men jeg ved ikke om vejen er frem at kun medlemmer kan læse med, som du foreslår og kalder de registrerede brugere af Eroguide. Det hjælper da ingenting sådan som jeg opfatter dit indlæg. Er det ikke mange mange hundrede brugere af Eroguide og mange af dem har ikke skrevet et eneste indlæg, faktisk det store flertal, ingen ved hvem der gemmer sig bag disse navne.Vi ved ikke hvem det er der misbruger anmeldelserne, men jeg har svært ved at se at løsningen er at kun de registrerede brugere må læse anmeldleser. Enhver kan jo bare registrere sig og ingen ved jo ret beset om det er bare læserne, der er misbruger anmeldelserne.Jeg ser en grænse mellem piger der åbent sælger sex på et bordel og så piger der ikke officielt sælger sex. Hvis en pige åbent sælger sex og tilbyder åbent sexuelle ydelser, så vil jeg stadig anmeldele hende idet jeg ønsker at fortælle andre om hvor de kan få gode oplevelser eller det modsatte. Frabeder pigen sig anmeldelser på hendes hjemmeside eller på bordellet, skriver jeg ingen, hvis hun giver en udmærket oplevelse, men er hun en iskold platugle, så skriver jeg det, selvom hun har frabedt sig anmeldelser, men disse platugler ser jeg heldigvis meget sjældent. Endelig ser jeg det også som min pligt at fortælle om de piger der bruger falske billeder eller lyver voldsomt om mig selv og om de mere ærlige piger i branchen, og det vil jeg blive ved med at fortælle om. Vi har alle oplevet at møde op hos en pige, hvor man slet ikke kunne genkende hende ud fra billederne eller beskrivelse, og det er sur røv at skulle bruge tid på at køre hen til et sted for at blive mødt af en 40 årig buttet kvinde, når man forventede en 30 årig slank pige. Og den ser man lidt oftere desværre. Det er rigtig godt at jeg både kan bidrage med fortællinger om disse uærlige piger og at jeg kan få tips om andre uærlige piger så jeg undgår at opsøge disse.Men det her sted, Eroguide, og grunden til at jeg er her, er, at vi kan få og give gode tips om piger og det vil jeg blive ved med under de ovennævnte forudsætninger og betingelser. Redigeret 19. December, 2013 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 19. December, 2013 (edited) hej, det bestemmer du jo selv om du vel.. stederne/pigerne burde selv kunne klare ubehagelige kunder, ellers er de lidt dårlige til deres arbejde.. men stedet dør hvis man tager hensyn til at dårlige mennesker, som ikke kan finde ude af at opføre sig ordenlige... som du selv skriver vil de ikke møde op til besøge.. så det bare afvente storm har lagt sig... og der vil altid være dumme mennesker men lader man dem bestemme, bliver det en kedeligt sted.. nu vil nikita ikke skrive om, fordi hun tror det var det fordi hun var god... nok mere hun ikke fik ros af alle, nu det steder du ikke vil skrive om, fordi flere tosser henvender sig, det ender med at vi kan skrive om ? hvem? skrive i stedet om alt og alle, og lader være med at lade tosser bestemme... prøvemanden Redigeret 19. December, 2013 af prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8806 Skrevet 19. December, 2013 Det er et generelt problem, at nogle kan tro at den oplevelse en glad kunde får, kan de også kræve. Sådan fungerer hele branchen ikke. Thaimassage endnu mindre, hvor man ikke kan være sikker på at få lov at købe den samme ydelse - dels kan den enkelte pige være svær at identificere, dels kan det være hun ikke har lyst til at sælge - lige på det tidspunkt eller lige til den kunde. Den anden dag fik jeg thaimassage et sted. Til happy end hviskede massøren flere gange til mig at jeg skulle være stille, ejeren måtte åbenbart ikke vide det. Jeg har læst anmeldelser af stedet med omtale af håndarbejde. Men jeg skriver ikke om det, medmindre det er for at advare, og så vil jeg nok gøre det i indirekte vendinger. Jeg kan ikke se det ville hjælpe at begrænse hvem der har lov til at læse, for hvordan skulle man sortere folk? Ingen aner jo, hvordan jeg fx opfører mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 (edited) Problemet kan vel kun løses ved at kun medlemmer kan læse med? Mvh ÅE Det løser vel ikke problemet at folk skal være medlem, det kan alle jo blive uden at det koster noget. Mvh smo Redigeret 19. December, 2013 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 612 Skrevet 19. December, 2013 (edited) Mange Thai massage klinikker fremstår fx. på deres hjemmeside som klinikker der tilbyder alm. kropsmassage til mænd og kvinder, altså en "respektabel" forretning, hvor også kvinder kan komme. Uofficielt er det så åbenbart sådan at der nogle steder "uofficielt" tilbydes mere, typisk svensk, men også sommetider mere kan jeg forstå. Men det er det ikke noget man har "krav", det aftales individuelt i hvert tilfælde. Det er typisk ikke noget pigen/indehaveren ønsker kendt af naboer, bekendte, familie mv. I modsætning til normale glædespiger gemmer de sig måske ikke under et dæknavn og familie og venner ved at de arbejder der. De ønsker at det holdes lige så diskret som du gør. Redigeret 19. December, 2013 af nylonlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. December, 2013 Jeg var engang ved en thai massør hvor jeg fik tilbudt svensk.... Her set i bakspejlet så er jeg ret sikker på at det var noget hun gjorde i det skjulte. Jeg er faktisk ikke engang sikker på at ejren vidste det.... Men det er jo gætværk fra min side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 809 Skrevet 20. December, 2013 Det er et generelt problem, at nogle kan tro at den oplevelse en glad kunde får, kan de også kræve. Ja, her har vi lige netop kernen i problemet "anmeldelser eller ej". Ingen séance mellem en given massageklinikgæst og en massagepige er jo så standardiseret, at den opleves ens af alle - ikke mindst ford man selv er en anden variabel tilføjet ligningen end enhver anden gæst. Og når enhver oplevelse er unik - hvilken glæde kan man så egentlig have af at vide, hvad Eroguidemedlem N. N. har oplevet? Det kan være underholdende at læse om - men selv har jeg det sådan, at jeg i egen høje person må ud at se og opleve, før jeg kan danne mig en mening. I øvrigt kan en god anmeldelse vel lægge pres på en given pige uanset, om hun ved, hvem anmelderen er. Så det må jo være op til den enkelte af afgøre, om han vil skrive anmeldelser eller ej. Vi kan bare aldrig garantere, at de kun bliver læst af de rette... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25031 Skrevet 20. December, 2013 (edited) Jeg har været lidt i syv sind, om jeg skulle skrive her i Århuselskerens streng. Men nu gør jeg det altså alligevel. Principiielt har jeg den holdning, at ordet er frit, og at der ikke er nogen overhovedet, der skal diktere mig, hvad Fanden jeg skal mene, eller hvad jeg skal skrive. Jeg har således anmeldt thaiklinikker, der ikke ville anmeldes, og thaiklinikker, der var ligeglade, hvad enten mine vurderinger har været positive eller negative. Imidlertid er min erfaring efterhånden, at man nok skal overveje den ting fra sag til sag. Mine anmeldelser er – navnligt her i efteråret – stødt på en udpræget understrøm af modvilje her på EG, og selvom profiler PB har skrevet, at mine indlæg nærmer sig kunst, hvilket jeg naturligvis kun er taknemlig for, så har det negative pres alligevel medført, at jeg nu besluttet, at der ikke i en rum tid fremover vil komme anmeldelser af nogen som helst art fra min hånd. Er det nu helt i EG's ånd, at brugere bevidst må lægge bånd på sig selv for at undgå ballade herinde? Vel nok ikke. Men det er altså nu blevet resultatet efter de sidste par ugers polemik om min aktivitet her på EG Redigeret 20. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2013 Skid da på det BX!!! Undskyld mit sprog, men vi har ALLE lov at være her og ydre os... Folk kan da bare undlade at læse hvis de utilfredse... Come on, det jul og vi må da lige slutte fred og være søde ved hinanden. Jeg personligt mener ikke nogen skal undværes her, alle er som de er og det jo det der gør det til et sted for ALLE. Varmt juleknus og kram til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25031 Skrevet 20. December, 2013 (edited) Skid da på det BX!!! Undskyld mit sprog, men vi har ALLE lov at være her og ydre os... Folk kan da bare undlade at læse hvis de utilfredse... Come on, det jul og vi må da lige slutte fred og være søde ved hinanden. Jeg personligt mener ikke nogen skal undværes her, alle er som de er og det jo det der gør det til et sted for ALLE. Varmt juleknus og kram til dig Jo tak, søde Line. Principielt er jeg helt enig med dig. Jeg har været til julehygge på Vandtårnsvej så sent som i dag, men de negative, ret personlige, skriverier i de sidste 5-6 uger har haft omkostninger både for mig og for den pige, jeg har skrevet om, så jeg har fundet det bedst at stikke piben ind. Mest af hensyn til pigen. Selv overlever jeg nok. Nu kan så de onde grine, og de gode græde, men jeg skriver altså ikke flere anmeldelser i et godt stykke tid fremover. Så nu opleves jeg kun i debatstrengen som den gamle mavesure plejehjemsbeboer på St. Kødlyst Redigeret 20. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15456 Skrevet 20. December, 2013 Nemlig Line- skid på xxxxxxxxx Og dog. Der er jo to sider af denne problematik. Jeg omtaler den negative effekt det har for pigerne. Borende X, den negative effekt der udmønter sig i angreb mod ham. Denne sidst nævnte effekt har jeg også været udsat for, og den har da været en medvirkende faktor for min beslutning om ikke at lave anmeldelser, bortset fra hvis jeg bliver decideret bondefanget. For ikke at forplumre budskabet i mit startinlæg, undlod jeg at omtale dette aspekt. Først og fremmest er jeg dog forbistret over at det skal være så svært at være glædespige, uanset etnicitet og koncept. Jule kram og Linekarma til alle ÅE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15456 Skrevet 20. December, 2013 Så lige BX er fhv nøglehulsfabrikant Jeg er nuværende cykelstyrshåndtagspåsætter :) Ja, ja, men der er jo jul, så lidt nisseSKÆG skal vi have. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andreas 265 Skrevet 20. December, 2013 Jo tak, søde Line. Principielt er jeg helt enig med dig. Jeg har været til julehygge på Vandtårnsvej så sent som i dag, men de negative, ret personlige, skriverier i de sidste 5-6 uger har haft omkostninger både for mig og for den pige, jeg har skrevet om, så jeg har fundet det bedst at stikke piben ind. Mest af hensyn til pigen. Selv overlever jeg nok. Nu kan så de onde grine, og de gode græde, men jeg skriver altså ikke flere anmeldelser i et godt stykke tid fremover. Så nu opleves jeg kun i debatstrengen som den gamle mavesure plejehjemsbeboer på St. Kødlyst Kære Borende X - jeg synes godt nok, at du er ved at blive en smule sentimental på dine ældre dage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 612 Skrevet 20. December, 2013 Jeg kan godt selv finde på at undlade at gøre en anmeldelse alt for positiv. Fx. lade være med at skrive hvis pigen har kysset uden at jeg har betalt for det. Eller hvis jeg har fået ekstra tid. Eller hvis pigen har fået orgasme. Eller... Det særligt gode besøg er ofte baseret på en slags gensidig god kemi, som gør at lige de to personligheder spiller sammen. For at andre ikke skal forvente eller "kræve" dette skruer jeg derfor lidt ned for retorikken. Så hun ikke bliver kontaktet af krævende typer der vil have "samme behandling" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. December, 2013 (edited) Ja, her har vi lige netop kernen i problemet "anmeldelser eller ej". Ingen séance mellem en given massageklinikgæst og en massagepige er jo så standardiseret, at den opleves ens af alle - ikke mindst ford man selv er en anden variabel tilføjet ligningen end enhver anden gæst. Og når enhver oplevelse er unik - hvilken glæde kan man så egentlig have af at vide, hvad Eroguidemedlem N. N. har oplevet? Det kan være underholdende at læse om - men selv har jeg det sådan, at jeg i egen høje person må ud at se og opleve, før jeg kan danne mig en mening. I øvrigt kan en god anmeldelse vel lægge pres på en given pige uanset, om hun ved, hvem anmelderen er. Så det må jo være op til den enkelte af afgøre, om han vil skrive anmeldelser eller ej. Vi kan bare aldrig garantere, at de kun bliver læst af de rette... Enig... Nogle hænger sig for meget i det skrevne ord i en anmeldelse, og tror at det pr. automatik ender i den samme oplevelse som af gæsten i går. Redigeret 21. December, 2013 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2013 Jo tak, søde Line. Principielt er jeg helt enig med dig. Jeg har været til julehygge på Vandtårnsvej så sent som i dag, men de negative, ret personlige, skriverier i de sidste 5-6 uger har haft omkostninger både for mig og for den pige, jeg har skrevet om, så jeg har fundet det bedst at stikke piben ind. Mest af hensyn til pigen. Selv overlever jeg nok. Nu kan så de onde grine, og de gode græde, men jeg skriver altså ikke flere anmeldelser i et godt stykke tid fremover. Så nu opleves jeg kun i debatstrengen som den gamle mavesure plejehjemsbeboer på St. Kødlyst det er trist at høre, for uanset hvilken holdning man måtte have omkring skriverier og personer, så skal det ALDRIG i min optik, går ud over folk personligt ej heller foretningsmæssigt.. Her mener jeg selvfølgelig at der skal skelnes mellem de useriøse piger / gæster i branchen og os der knokler for at give gode oplevelser og tjene vores levebrød.. I det tilfælde her, uden at vide alt/ særligt meget, mener jeg det er for langt ude.. Igen jeg synes vi alle har en plads her, om vi siger det ene eller det andet... Med måde igen selvfølgelig... Alt godt til de der vil det godt. Varmt knus og kram til både dig og vandtårnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2013 Nemlig Line- skid på xxxxxxxxx Og dog. Der er jo to sider af denne problematik. Jeg omtaler den negative effekt det har for pigerne. Borende X, den negative effekt der udmønter sig i angreb mod ham. Denne sidst nævnte effekt har jeg også været udsat for, og den har da været en medvirkende faktor for min beslutning om ikke at lave anmeldelser, bortset fra hvis jeg bliver decideret bondefanget. For ikke at forplumre budskabet i mit startinlæg, undlod jeg at omtale dette aspekt. Først og fremmest er jeg dog forbistret over at det skal være så svært at være glædespige, uanset etnicitet og koncept. Jule kram og Linekarma til alle ÅE du har da til dels ret, det kan være svært det job her... Måtte vi anmelde mænd som i måtte skrive om os, så skulle du bare se virkelig drama... Med det mener jeg, at dette her er unødvendigt og en skam, for der er jo tale om gode, positive og hjertevarme anmeldelser fra en og flere det er glade for deres oplevelser om vi alle så er enige eller det modsatte, burde ikke ændre på hverken oplevelsen eller skriverierne.. Det er vel en stor del af at være her på eg... Hvis alle " bare" skulle søge efter den næste udløsningen her, ja så var det da et trist sted... Måske jeg afspore her, men vist også lidt ok kl næsten 3 om natten og trætte Line er vist også sentimental varmt juleknus kram til dig søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. December, 2013 Hej Borende X Er det ikke lidt gammel vin på nye flasker du kører med igen. Jeg ved ikke hvor mange gange du har beklaget dig over nogle få indlæg i ugevis i alle mulige debatter og skrevet det samme og samme, også selvom det ingen relevans havde til debatten. Hvad med at julestemningen indfandt sig hos dig som andre skriver. Jeg synes det virker til at du er noget sart hvis du ikke kan tåle at andre skriver et par indlæg, du har jo aldrig selv ligget på den lade side når du skulle prikke til andre. Nu har Administrator lige bedt om at de to grupperinger skulle holde julefred. Du og Århuselsker var helt sikkert nogle af dem han sigtede til, og ellers må Admininstrator rette mig. I bakker begge straks op om at der skal være julefred i den debat som Administrator startede, men der går ikke længe så er Århuselskeren på banen igen med spidse bemærkninger rettet bl.a. mod mig i en anden debat, og jeg troede først hans indlæg her var reelt ment men nu virker det til at det skulle være startsskuddet til at I to kunne forsætte med at rette bemærkninger til den modsatte fløj. Ellers så vil jeg da opfordre Administrator til at gribe ind nu, hvis nogen bliver ved med at kritisere den anden gruppering og ignorere det ønske om at der skal være julefred nu fra Administartor. For den anden gruppering holder åbenbart helt kæft, og jeg gider heller ikke reagerer på Århuselskeren bemærkninger til mig i en anden streng, men det virker til at I to ikke kan lade være med at blive ved. Jeres bemærkninger om at der skulle være ro og fred som I så fromme kom med selvom I begge har været årsag til ufred også, jeg ved ærlig talt ikke om jeg skal tro på dem når I bliver ved med at stikke til den anden grupering. Kom dog i julestemning og få dog julefred i jeres sind og lad den krig mellem to grupperinger gå i graven. I to er efterhånden de eneste der bliver ved. Links til Admininstrators opråb og Århuselskeren og Borende X opbakning '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25031 Skrevet 21. December, 2013 (edited) Jamen, julefreden har da indfundet sig hos mig . Det var nu ikke ikke min mening at begynde polemikken igen. Snarere tværtimod. Mit indlæg var ment som en tilkendegivelse til strengens tema af mit principielle standpunkt om at anmelde/ikke anmelde. Så langt så godt. Jeg tilkendegav samtidig, at jeg ikke ville skrive flere anmeldelser i et pænt stykke tid, da de har jo vist sig at levere ammunition til uro herinde, og det er jeg blevet træt af. Det var sådan set her, min pointe lå. Det kan så godt være, at det ikke er lykkedes at få den tilstrækkelig tydelig frem. Redigeret 21. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. December, 2013 (edited) Til Borende X: For det første, så har du jo skrevet det du skriver her mange gange før. Hvis man ikke ønskede at bidrage til polemikken, havde man nok ikke behøver at kalde nogen for onde, og fortolke en ballade som du selv har været en aktiv del i og hvor jeg og andre nok og andre nok vil fortolke noget anderledes end du og Århuselskeren gør. Så havde man skrevet meget mere overordnet. Hverken du eller Århuselskeren er nogen uskyldighed i den konflikt der har været, og I har begge overreageret i min opfattelse, ligesom andre har skrevet til dig før i andre indlæg og ligeså som folk beder dig om at være ligeglad og ikke så sentimental i denne debat. Hvis du så vælger at drage den konsekvens, som du vælger at drage er det dit valg, du kan ikke gøre andre ansvarlige pga et par indlæg for det valg, som du gør på den måde. Den matyrrolle holder bare ikke. Man tager selv ens egen beslutning og står til ansvar for den. Jeg er ingen uskyldighed og har aldrig påstået det, I er det heller ikke. Hvis du vælger at stoppe med at skrive anmeldelser af de grunde, er det dit valg. Jeg havde ikke i dine sko været så sart og sentimental men det er dit valg, at du vælger at reagerer på grund af et par indlæg herinde på den måde. Til Emnet : Århuselskeren smider et emne på banen, som både jeg og flere andre forholder os til meget sagligt og indgående til hvad han skriver i sit oprindelige debatoplæg og kommenterer en del af det han skriver også om de registrerede brugers mulighed for at læse anmeldleser mv. Desværre følger han ikke selv op på mange af de kommentarer til hans eget oplæg. Jeg havde faktisk håbet på noget mere dialog om det emne han smider på banen også fra ham selv. Jeg er stadig af den generelle opfattelse, at jeg ikke skriver anmeldelser af thai-massageklinikker, fordi de har fortalt mig at de ønsker at leve et stille liv af forståelige årsager. Hvis en massagepige ikke ønsker omtale respekterer jeg dette, medmindre hun er en iskold platugle, for så vil jeg skrive det naturligvis.Snyder pigen billeder og laver hun en beskrivelse af sig selv, som slet ikke på nogen måde overhovedet passer (lyver sig årtier yngre og dusinvis af kilo lettere), så skriver jeg det også, og så går jeg normalt igen uden at betale, men skriver det alligevel, da jeg ikke mener, at det er i orden. Det har jeg også gjort en gang herinde, hvad resulterede det i, at jeg indirekte blev beskyldt for ikke at tale helt sandt. Har det fået mig til at hyle en eneste gang, har det fået mig til at ville stoppe med at skrive anmeldelser ? Nej da, det er da en del af gamet her på denne side, og skulle jeg være så sart at jeg traf det valg, så var det mit valg, så ville jeg ikke hyle over den person der var efter mig. Stikker man snuden frem så får man en over næsen. Har pigen sagt at hun ingen anmeldelser ønsker, har jeg ingen intention om at skrive en anmeldelse, selvom oplevelsen har været god. Der har jeg intet problem med at respektere pigens ønske, for jeg har jo aldrig haft nogen intention ikke at ville efterleve hendes ønske. Det kan jeg helt fint respektere, hvorfor skulle jeg skrive en anmeldelse, hvis hun ikke ønsker det og hvis hun i øvrigt leverer varen. Redigeret 21. December, 2013 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 21. December, 2013 Jeg kunne ikke være mere enig Aros. Skriv hvis du vil skrive, lad være hvis du ikke vil... men stop nu for Guds skyld med det flæberi, og tag ansvar for egne beslutninger. Jeg er tilhænger af at man skal have lov til at skrive de anmeldelser man vil, så længe man er oprigtig og skriver i et rimelig sobert sprog. Der skal være plads til både gode og dårlige anmeldelser og advarsler. Jeg synes det er en uskik at nogle anmelderes troværdighed bliver anfægtet - af folk som ikke har overværet forløbet - alene fordi de har haft en anden oplevelse af ens favorit-pige, end man selv har. Hvis man har tvivl om rigtigheden af en anmeldelse, så indrapporter man til Ledelsen - som afgør om den skal slettes - istedet for at insinuere en masse om anmelder og hans oplevelse, som man ingen reel viden har om. Live and let live 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 21. December, 2013 hej enig med aros, virker lidt som martyrium man selv har valgt, fordi man tror andre forfølger en, pga af pigen er for god, men nok mere om at pigen nok ikke er så guddommelige hver gang som nogle tror... jeg mener at man taber som sted og som menneske hvis man lade andre afgøre hvad man skriver om... men dit valgt dit ansvar... dele de positive oplevelse med andre.... grov sagt skide med at andre ikke enig med dig.. men havde forståelse for at andre ikke deler din opfattelse af pigen samt den service hun kan levere.... prøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15456 Skrevet 21. December, 2013 Kunne vi måske dreje denne tråd tilbage til det oprindelige indlæg, hvor essensen var og stadig er: Normalt skriver jeg gerne, ofte og laaaangt om mine besøg hos pigerne. Nu ser det imidlertid ud til at der bliver langt mellem historierne. Det kan man glæde sig over, eller græmmes - alt efter orientering. Årsagen er den kedelige at jeg i det sidste stykke tid - halve år, måske mere - er blevet bedt om ikke at omtale mine, som regel, berigende besøg. Begrundelsen er at det giver fin reklame at få en positiv omtale på EG, men det tiltrækker desværre også platugler. Det vil jeg være meget glad for skete. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 21. December, 2013 Hej, AE bestemmer jo selv om du vil skrive... men undre du dig aldrig over at pigerne ikke genkender de kunder som er negativt... hvad jeg ikke fatter er at pigerne ikke forstår at der er kunder de bare ikke er gode nok til at tilfreds stille, så er det i service fag... nogle tilfred med åg støn hvor er du stor mand, så tror kunde han en fandens tyr... andre sætte andre krav... jeg finder det pinligt at pigerne ikke kan tåle at nogle kunder ikke finde dem så gode.. og kan de pigerne ikke klare de "dårlige" kunder AE taler om, har de måske fundet det forkert fag.. tror du ikke HK'er i butikkerne møder dumme kunder, men de klare det med et smil osv... samt finder jeg det trist at vi kunder er sådan svagepisser at vi faktisk ikke skriver pga af nogle siger noget andet om pigen, eller pigen ikke er arbejde vokset nok til at klare et par dårlige kunder... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg