Administrator 6269 Skrevet 19. December, 2013 Det har i den seneste tid været to grupperinger af brugere, som har været på nakken af hinanden. Det skaber en utrolig dårlig stemning herinde, at de to grupperinger hele tiden skal angribe hinanden. Nu er vi nået til et punkt hvor jeg har fået nok. Derfor har jeg meddelt Moderator og Organizer at de for fremtiden, begynder vi at uddele karantæner til brugere af de to grupperinger, hvis de ikke kan finde ud af at lade hinanden være. Første gang bliver det 7 dages pause, derefter 1 måneds pause. Har man stadig ikke forstået budskabet efter de første to pauser, så bliver man tredje gang tildelt en permanent karantæne. Lad nu julefreden sænke sig over Eroguide.dk og lad os slippe for det personlige fnidder. Glædelig jul 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4135 Skrevet 19. December, 2013 Også glædelig jul til did admin. Desværre er der nogen, der bliver meget personlige eller tager ting meget personligt. Det betyder, at der bliver for megen mudderkastning, så det er en god idé, at uddele karantæne. Jeg håber dog, at der allerførste vil blive givet en advarsel, så de berørte kan nå at rette ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 451 Skrevet 19. December, 2013 Warmgun Den advarsel er jo sendt med dette brev og de personer det drejer sig om ved jo godt hvem administrator taler om så helt okay ønsker alle en glædelig jul samt et godt og fredeligt nytår. the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 19. December, 2013 Tak for din venlige præcisering og hilsen, Jolly Jumper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15428 Skrevet 19. December, 2013 Godt initiv Jolly Jumper Organiser? Var der ikke en der havde det nick engang?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 19. December, 2013 (edited) Det bliver dejligt, at rolige forhold atter indfinder sig og giver en fredelig jul . Redigeret 19. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 19. December, 2013 ÅE, det var avataren, jeg refererede til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15428 Skrevet 19. December, 2013 ÅE, det var avataren, jeg refererede til. Nåe ok - det er også et dejligt ridedyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 Det er fint nok med opbakningen på strengen, men husk nu det forpligter så også de tilstedeværende i den fremtidige opførsel på forummet ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gerrard Skrevet 19. December, 2013 Kære Moderator Det der er det fornuftigste, der er skrevet herinde i lang tid. Thumbs up og keep up the good work Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skjold 34 Skrevet 19. December, 2013 Øv syntes ellers det var så sjovt, med højt til loftet men forstår det godt. Men god jul og godt nytår til alle Skjold 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 20. December, 2013 Øøøøv altså.... Nu havde man jo lige opgraderet fra mudderkaster til mudderkanon....... Hvad skal jeg nu bruge den til?? Spøg til side, bliv ved med det gode arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg