Hop til indhold

Lever selvstændige gp’er livet farligt i Danmark

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg indenfor det seneste hørt fra 2 af mine faste gæstepiger, hvad de har været udsat for af uhyggelige oplevelser

Den første er en velanskreven GP’er, der har oplevet, at to mænd forsøgte at bryde ind i opgangen til hendes værelse. Heldigt for hende havde hun en kunde, der havde nosser nok til at blive hos hende, mens hun pakkede hendes rejsekuffert og han fulgte hende forbi mændene sikkert til togstationen. Men dette har sat sådan en skræk/angst i hende, at hun efter hendes planer p.t., nu vil forlade Danmark for altid

Den anden er blevet udsat for direkte røveri vil jeg kalde det -  giv mig pengene eller jeg voldtager dig - Da hun ville anmelde dette til politiet , sagde den venlige politiassistent, at hun lige skulle være klar over , at han var nødt til at indberette til SKAT om hendes virksomhed – så var det op til hende at træffe valget

Hvis jeg været uheldig i mine valg af gp’er eller dette er normal praksis og arbejdsrisiko som selvstændig GP at leve under, må jeg tage hatten af for disse, som yder denne service for at tilfredsstille os kunders behov og nydelse, 

Skrevet

Det er ikke noget jeg har oplevet. Har prøvet et par stykker der dukkede op og prøvede at snyde uden om at betale eller ville betale meget mindre end aftalt. Dem fik jeg hurtigt ud af døren igen uden problemer.

Jeg sørger dog også for at skrive en del med folk inden og nogle har jeg også afvist fordi noget virker off, føler jeg der er noget galt, så får man ikke min adresse. Så om jeg bare har været heldig, om der er min "screenings metode" der virker eller om de piger du har mødt bare har været mega uheldige, skal jeg ikke kunne sige.

Men jeg føler mig generelt meget tryg ved at arbejde i Danmark :)

Skrevet
Klinge skrev, for 38 minutter siden:

Nu har jeg indenfor det seneste hørt fra 2 af mine faste gæstepiger, hvad de har været udsat for af uhyggelige oplevelser

Tror ikke Glædespiger lever mere farligt end alle andre

Pensionister bliver udsat for hjemmerøverier og du kan blive slået ned og frarøvet, hvis du befinder dig det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

Skrevet

Jeg har aldrig oplevet noget i den dur overhoved.. Jeg har haft et par kollegaer der har oplevet at gæsten tog pengene fra bordet som han havde betalt inden han løb ud af døren efter endt besøg men ikke noget som du beskriver da.. 

Jeg tænker det er et resultat af en korrekt prissætning der eliminerer det værste rakkerpak.. 

Jeg har samtidig meget svært ved at tro på beretningen omkring anmeldelsen.. 

Skrevet

Efter knap 15 år i branchen har jeg aldrig følt mig truet eller blevet snydt . 
Har da haft et par gæster der opførte dig som en idiot men det satte jeg en stoppe for og det var det.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg har aldrig oplevet noget i den dur overhoved.. Jeg har haft et par kollegaer der har oplevet at gæsten tog pengene fra bordet som han havde betalt inden han løb ud af døren efter endt besøg men ikke noget som du beskriver da.. 

Jeg tænker det er et resultat af en korrekt prissætning der eliminerer det værste rakkerpak.. 

Det er selvfølgelig godt, at du ikke har oplevet snyd eler overgreb.

Det er naturligvis sælgers ret at fastsætte prisen, og så kan køber selv bestemme, om han vil købe den tilbudte ydelse til den pris. 
Og tag ikke fejl. Jeg synes, at sælgeren er hver eneste krone værd, han (på hederlig måde ) kan få ud af sin forretning!

Men jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt  et vist prisniveau ville holde "rakerpak" fra døren.
Jeg tror ikke, at det er evnen, eller lysten til at betale, der gør folk til "rakerpak".
 Jeg tror, det er vedkomendes menneskesyn, og ideen om, hvordan du kan behandle andre mennesker.
Og folk med et sygt menneskesyn finder du både blandt dem, der ikke vil, eller synes at dever forplugtede at betale.
Problemet opstår  vel nok  først, når kunden vil have varen, men  ikke synes  at de er forpligtet til at betale for den...?

(Hvorvidt fortællingen i øvrigt er ægte eler ej vil jeg ike forholde mig til.)

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Overordnet er jeg da glad for, at de fleste gp'er ikke har oplevet noget sådant.  

Men der er langt fra dette og til ikke at tro min anmeldelse - hvorfor skulle jeg opdigte sådant -  blev bare indigneret over den måde en fast gp jeg har besøgt i 2-3 år, når hun endelig var i nærområdet, så sig nødsaget til at forlade Danmark af angst/frygt og du kan bare se under anmeldelser i Jylland, hvis du er i tvivl. Den anden er også en jeg har besøgt når hun har besøgt nærområdet og har ingen grund til ikke at tro på hende. 

Så må indrømme, jeg nok har været uheldig lige at kende 2 gp'er der lige har været udsat for dette og håber dette ikke kommer til overgå andre

Redigeret af Klinge
.

Skrevet
Klinge skrev, for 11 timer siden:

Overordnet er jeg da glad for, at de fleste gp'er ikke har oplevet noget sådant.  

Men der er langt fra dette og til ikke at tro min anmeldelse - hvorfor skulle jeg opdigte sådant -  blev bare indigneret over den måde en fast gp jeg har besøgt i 2-3 år, når hun endelig var i nærområdet, så sig nødsaget til at forlade Danmark af angst/frygt og du kan bare se under anmeldelser i Jylland, hvis du er i tvivl. Den anden er også en jeg har besøgt når hun har besøgt nærområdet og har ingen grund til ikke at tro på hende. 

Så må indrømme, jeg nok har været uheldig lige at kende 2 gp'er der lige har været udsat for dette og håber dette ikke kommer til overgå andre

For at synliggøre hvad jeg mente så mente jeg beskeden som den ene pige skulle have fået fra politiet.. Jeg har flere gange mødt politiet på de forskellige klinikker jeg har været på og der har ALDRIG været nogen dårlig opførsel eller manglende respekt fra deres side af og de har altid været yderst hjælpsomme.. 

Skrevet
Hovedsagen skrev, for 17 timer siden:

Det er selvfølgelig godt, at du ikke har oplevet snyd eler overgreb.

Det er naturligvis sælgers ret at fastsætte prisen, og så kan køber selv bestemme, om han vil købe den tilbudte ydelse til den pris. 
Og tag ikke fejl. Jeg synes, at sælgeren er hver eneste krone værd, han (på hederlig måde ) kan få ud af sin forretning!

Men jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt  et vist prisniveau ville holde "rakerpak" fra døren.
Jeg tror ikke, at det er evnen, eller lysten til at betale, der gør folk til "rakerpak".
 Jeg tror, det er vedkomendes menneskesyn, og ideen om, hvordan du kan behandle andre mennesker.
Og folk med et sygt menneskesyn finder du både blandt dem, der ikke vil, eller synes at dever forplugtede at betale.
Problemet opstår  vel nok  først, når kunden vil have varen, men  ikke synes  at de er forpligtet til at betale for den...?

(Hvorvidt fortællingen i øvrigt er ægte eler ej vil jeg ike forholde mig til.)

Min erfaring siger mig så andet.. At de værste idioter holdes væk ved at have en højere pris.. Dem der gerne vil være idioter vil som regel også helt være idioter så billigt som muligt åbenbart.. Det I hvertfald hvad jeg har lært igennem 8-9 år i branchen.. Om min erfaring så gælder for mere end dine gæt eller ideer det er et godt spørgsmål.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

For at synliggøre hvad jeg mente så mente jeg beskeden som den ene pige skulle have fået fra politiet.. Jeg har flere gange mødt politiet på de forskellige klinikker jeg har været på og der har ALDRIG været nogen dårlig opførsel eller manglende respekt fra deres side af og de har altid været yderst hjælpsomme.. 

Hvis du læser min anmeldelse, så har jeg aldrig talt om dårlig opførsel fra politiets side. TVÆRTIMOD vil jeg sige,  i dette tilfælde er der fuld respekt og vejledning fra politiet, for det kunne måske være, at hun ikke havde cvr.nr..  Så af to onder, må der vælges mellem anmelde røveri og blive undersøgt af SKAT eller lade være.  Valget var hendes.

Redigeret af Klinge
.

Skrevet

Well ... vedrøende politiet: Snakkede med en kvinde som fik uvelkommet besøg. Tre personer trængte sig ind, gik hendes ting og tasker igennem, fandt 2 000 kr og forlad stedet. En af dem var en tidligere kunde som hun havde blokeret fordi hun ikke kunne lide ham, men hun havde hans tfn nr og det var ikke hemmeligt. Så hun og en veninde gik til politiet for at anmelde - med navn, tfn.nr og adress til en af idioterne. Betjenten spurgte hende hvis hun var kommet til skade. Det var hun jo ikke. Så sagde han at hun skulle kontakte politiet igen hvis hun kom til skade. Og hvis de kom igen så skulle hun bare ringe 112. Jamen en superbesked jo.

Politiet tog ikke op nogen anmeldelse, men hun fik et papir med kontakt til retshjælp hvis hun ville kontakte dem. Sker det igen, så findes der altså ikke nogen rapport hos politiet om at det er sket en gang allerede.

Så jeg tænker at TS historie ikke er helt usandsynlig.

Skrevet
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Well ... vedrøende politiet: Snakkede med en kvinde som fik uvelkommet besøg. Tre personer trængte sig ind, gik hendes ting og tasker igennem, fandt 2 000 kr og forlad stedet. En af dem var en tidligere kunde som hun havde blokeret fordi hun ikke kunne lide ham, men hun havde hans tfn nr og det var ikke hemmeligt. Så hun og en veninde gik til politiet for at anmelde - med navn, tfn.nr og adress til en af idioterne. Betjenten spurgte hende hvis hun var kommet til skade. Det var hun jo ikke. Så sagde han at hun skulle kontakte politiet igen hvis hun kom til skade. Og hvis de kom igen så skulle hun bare ringe 112. Jamen en superbesked jo.

Politiet tog ikke op nogen anmeldelse, men hun fik et papir med kontakt til retshjælp hvis hun ville kontakte dem. Sker det igen, så findes der altså ikke nogen rapport hos politiet om at det er sket en gang allerede.

Så jeg tænker at TS historie ikke er helt usandsynlig.

Jeg havde heller aldrig taget mig til takke med sådan en besked.. Jeg havde fortalt betjenten i telefonen at jeg jo så måtte klage over at han ikke ønsker at tage imod min anmeldelse hvis jeg stod i lignende situation fordi tyveri er jo tyveri uanset hvilken situation tyveriet har fundet sted under..

Jeg har aldrig selv oplevet lignende eller hørt kollegaer snakke om noget i den dur selvom det selvfølgelig er et emne vi snakker om.. Måske det derfor, qua min, egen erfaring virker det usandsynligt.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg havde heller aldrig taget mig til takke med sådan en besked.. Jeg havde fortalt betjenten i telefonen at jeg jo så måtte klage over at han ikke ønsker at tage imod min anmeldelse hvis jeg stod i lignende situation fordi tyveri er jo tyveri uanset hvilken situation tyveriet har fundet sted under..

Jeg har aldrig selv oplevet lignende eller hørt kollegaer snakke om noget i den dur selvom det selvfølgelig er et emne vi snakker om.. Måske det derfor, qua min, egen erfaring virker det usandsynligt.. 

Skal jeg, skal jeg ikke? Er der nogen mening med endnu en diskussion i den dur herinde på EG?

Well here goes:

Det var ikke i telefon. De tog til politikontoret ved hovedbangården. Snakkede direkte med betjenten.

Selvfølgelig skulle de ikke nøje sig. Det havde heller ikke jeg gjort.

Men hverken du eller jeg er thai. Simple as that.

Jeg har mange historier om hvordan thai'er bliver overkørt af myndighedsdanmark - en eller anden temmelig forfærderlig - men gider ikke eftersom herinde tror i alligevel at i behandler alle ens i jeres dejllige land. Og eftersom jeg er svensker så ville i jo alligevel ikke tro mig.

Men behandler alle ens er altså ikke hvad i gør. Hvad thaikvinder i Danmark er for en størrelse, det ved jo desuden alle i Danmark - alt fra banker til skat til politi til whatever. 

På den anden side, det er de færreste thai'er jeg kender som forventer sig noget andet. Ved det tilfælde jeg fortæller om her, så var det mig som sagde til hende at hun måtte anmelde det til politiet. Hun sagde at det ikke var nogen mening, fordi de alligevel ikke kommer at gøre noget. Hvorfor troede hun ikke det?

Fordi hun har venner som har prøvet at anmelde overgreb tidligere, uden at det har ført til noget som helst.

Men du er dansk, så du kan simpelt hen ikke forstå det.

For at om muligt understrege at det ikke er min nationalitet som snakker her, så kan jeg fortælle om en dansk god ven som er (var) auktoriseret revisor og som nogle år tilbage skulle hjælpe en thaikvinde med noget helt andet som ikke kun var politirelateret men også både juridiskt og økonomiskt. Han var helt sikker på at alt skulle blive ret og rigtigt. Det han var med til, fik ham dog til at hade Danmark - har nok aldrig hørt en dansker udtrykke sig sådan om sit land - i plejer jo at være meget patriotiske.  Uden at han havde nogen som helst relation til kvinden andet end rent professionelt, så gik han all in eftersom det var en æressag for ham at ret skulle være ret. Efter de erfaringer han havde det år gik han all out, og gør idag noget helt andet. Alle hans ansatte i et temmeligt stort firma, fik finde andre arbejden. Han ville ikke mere tjene et system som i hans øjne ikke kun var destruktivt men også i stykker, udueligt og uretfærdigt.

Måske var han bare en tøsedreng, men jeg fik lidt at vide om sagen og jeg forstår ham. Men jeg er jo også en tøsedreng. Svensk desuden.

Vedrørende TS så skal selvfølgelig ikke en politibetjent som tager imod en anmeldelse om røveri, vold eller trussel om vold, begynde at snakke om skat hvis kvinden vælger at anmelde. Det er jo helt ad helvede til. Nu ved jeg jo ikke hvis kvinderne han fortæller om var danske eller udenlandske, men alligevel. 

Hvad hvis en tømrer eller frisør anmelder mishandel eller røveri - ville politiet då advare fra at anmelde med hensyn til skat? 

Har du gæld til Skat så må du simpelt hen finde dig i at blive lidt mishandlet i ny og næ? Vi er jo i Danmark.

Now you can kill me.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Min erfaring siger mig så andet.. At de værste idioter holdes væk ved at have en højere pris.. Dem der gerne vil være idioter vil som regel også helt være idioter så billigt som muligt åbenbart.. Det I hvertfald hvad jeg har lært igennem 8-9 år i branchen.. Om min erfaring så gælder for mere end dine gæt eller ideer det er et godt spørgsmål.. 

Det har aldrig været min hensigt at sæte spørgsmål ved din erfaring.  Jeg kan godt se at  min tekst kan tolkes på den måde hvis man gerne vil.
Miin pointe var nærmest denne: 
1) man behøves ikke være stinkende rig for at have råd at købe sex i Danmark. En bistandsklient får som regel udbetalt mellem 8-9 tusinde hver måned.
Hvis han sparer 500 hvermåned har han råd til den helt store pakketre gange  tre gange om året, Og hvis han nøjes med mindre kan han kome afsted med at betale 500 kroner och får spillet den af hver dag pengene udbetales i stedet for.

2) Jeg nægter simpelt hen at tro at mennesker med få penge mellem fingrene skule være en flok dumme svin.

Jeg aner ikke hvor rige eler fatige dine kunder er.  Og jeg er slet ikke i tvivl om at du har bedre tjek på deres menneskesyn, og deres økonomiske situation end hvad jeg har.

Jeg har hverken solgt sex, eler aft de same oplevelser som du har, men jeg har alligevel haft personlige erfaringer - bare en anden slags. Og de erfaringer siger mig at der findes rige menesker der er dume svin, og fatige menesker der er dume svin.
Det er ikke et angreb på din person eler dine erfarenheder.

Måske ku´det være en god ide´ bare at køle ned en enkelt grad eler to, og acceptere at der findes menesker der ser  på livet og verden på en anden måde end man selv gør...? !

Jeg synes stadigvæk at man er svineri af værste skuffe at snyde sig til en seksuel ydelse som man vid koster penge !
Og jeg synes stadigvæk at sælger har ret at besteme prisen, och  i øvrigt besteme hvem hen vil tibyde sexuelle tjenste, och på hvilke vilkor.

Jeg er bare ikke sikker på at mennesker der beter sig som svin  nødvendigvis gør det fordi de ikke vil eler kan betale - det handlar mere om menneskesyn och respekt at gøre.
Menneskesyn liger tit  noget dybere, end det end yumidelbart kan slute sig til med ledning af vedkomendes tegnebog.
De fleste jeg kender er fx. forholdsvis "fatige" Men jeg tror - og håber ved gude ikke - at nogen af mine venner eler bekante vile finde på at lave noget lignende  ! 

Men det er selvsagt som du siger; det er dybest set  rent gæteri fra min side.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 28.5.2023 at 14:40:

Nu skal vel egentlig passe på med kun at tro på noget man selv har oplevet og nedgøre det som andre oplever. 

At du ikke har oplevet det der bliver beskrevet, er ikke det samme som at det ikke er blevet oplevet af andre.

Skrevet
Hovedsagen skrev, for 9 timer siden:

Det har aldrig været min hensigt at sæte spørgsmål ved din erfaring.  Jeg kan godt se at  min tekst kan tolkes på den måde hvis man gerne vil.
Miin pointe var nærmest denne: 
1) man behøves ikke være stinkende rig for at have råd at købe sex i Danmark. En bistandsklient får som regel udbetalt mellem 8-9 tusinde hver måned.
Hvis han sparer 500 hvermåned har han råd til den helt store pakketre gange  tre gange om året, Og hvis han nøjes med mindre kan han kome afsted med at betale 500 kroner och får spillet den af hver dag pengene udbetales i stedet for.

2) Jeg nægter simpelt hen at tro at mennesker med få penge mellem fingrene skule være en flok dumme svin.

Jeg aner ikke hvor rige eler fatige dine kunder er.  Og jeg er slet ikke i tvivl om at du har bedre tjek på deres menneskesyn, og deres økonomiske situation end hvad jeg har.

Jeg har hverken solgt sex, eler aft de same oplevelser som du har, men jeg har alligevel haft personlige erfaringer - bare en anden slags. Og de erfaringer siger mig at der findes rige menesker der er dume svin, og fatige menesker der er dume svin.
Det er ikke et angreb på din person eler dine erfarenheder.

Måske ku´det være en god ide´ bare at køle ned en enkelt grad eler to, og acceptere at der findes menesker der ser  på livet og verden på en anden måde end man selv gør...? !

Jeg synes stadigvæk at man er svineri af værste skuffe at snyde sig til en seksuel ydelse som man vid koster penge !
Og jeg synes stadigvæk at sælger har ret at besteme prisen, och  i øvrigt besteme hvem hen vil tibyde sexuelle tjenste, och på hvilke vilkor.

Jeg er bare ikke sikker på at mennesker der beter sig som svin  nødvendigvis gør det fordi de ikke vil eler kan betale - det handlar mere om menneskesyn och respekt at gøre.
Menneskesyn liger tit  noget dybere, end det end yumidelbart kan slute sig til med ledning af vedkomendes tegnebog.
De fleste jeg kender er fx. forholdsvis "fatige" Men jeg tror - og håber ved gude ikke - at nogen af mine venner eler bekante vile finde på at lave noget lignende  ! 

Men det er selvsagt som du siger; det er dybest set  rent gæteri fra min side.

Enig.. Dog er min erfaring at folk der vil være dumme gerne vil betale færrest mulige penge for at være det.. Det har ikke så meget noget at gøre med om man har pengene eller ej.. Selvom man har mange penge kan man jo stadig lede efter den billigste ydelse.. Så det har for mig at se intet at gøre med hvor mange penge man har eller ej.. Dem jeg har haft de dårligste oplevelser med er som regel kommet med en kæmpe bunke penge (tænker de har haft solgt stoffer udfra andre præmisser og ikke kun pga de mange kontanter) men de vælger alligevel altid at spørge om rabat eller vælger generelt bare den billigste ydelse jeg har haft at tilbyde.. 

Jeg har haft en del meget anderledes oplevelser med politiet omkring det her erhverv hvilket er den eneste grund til at jeg stiller mig undrende overfor de beskrevne beretninger.. Jeg vil ikke påstår andre lyver men jeg kan godt tænke der måske er sket misforståelser eller at man har snakket forbi hinanden.. 

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

Nu skal vel egentlig passe på med kun at tro på noget man selv har oplevet og nedgøre det som andre oplever. 

At du ikke har oplevet det der bliver beskrevet, er ikke det samme som at det ikke er blevet oplevet af andre.

Aaaargh jeg prøvede bestemt ikke at nedgøre noget eller nogen.. Som beskrevet ovenfor har jeg udfra mit erfaringsgrundlag stillet mig undrende overfor de beskrevne oplevelser med politiet.. Jeg føler selv der er langt fra det og så til at jeg nedgøre andres oplevelser.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Aaaargh jeg prøvede bestemt ikke at nedgøre noget eller nogen.. Som beskrevet ovenfor har jeg udfra mit erfaringsgrundlag stillet mig undrende overfor de beskrevne oplevelser med politiet.. Jeg føler selv der er langt fra det og så til at jeg nedgøre andres oplevelser.. 

OK. Det er fint nok. Men du godtog ihvertfald ikke andres oplevelse som rigtig. Du stillede dig undrende...... 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Enig.. Dog er min erfaring at folk der vil være dumme gerne vil betale færrest mulige penge for at være det.. Det har ikke så meget noget at gøre med om man har pengene eller ej.. Selvom man har mange penge kan man jo stadig lede efter den billigste ydelse.. Så det har for mig at se intet at gøre med hvor mange penge man har eller ej.. Dem jeg har haft de dårligste oplevelser med er som regel kommet med en kæmpe bunke penge (tænker de har haft solgt stoffer udfra andre præmisser og ikke kun pga de mange kontanter) men de vælger alligevel altid at spørge om rabat eller vælger generelt bare den billigste ydelse jeg har haft at tilbyde.. 

Jeg har haft en del meget anderledes oplevelser med politiet omkring det her erhverv hvilket er den eneste grund til at jeg stiller mig undrende overfor de beskrevne beretninger.. Jeg vil ikke påstår andre lyver men jeg kan godt tænke der måske er sket misforståelser eller at man har snakket forbi hinanden.. 

Det du skriver liger i virkeligheden ikke så langt fra det jeg prøvede at sige fra begyndelsen.
Jeg synes ikke det er OK at begynde forhandle om prisen selv om man har få penge - det er OK hvis man sælger en brugt cykel. Men hvis man køber en ydelse hvor et andet menneske i bogstaveligeste  forstand skal lægge krop til, så  er det mangel på respekt og dårlig stil ! Hvorvidt pengene så stamer fra salg af stoffer eller heldige børsklip er i den samenhang uvedkomende. (jo; jeg kender godt den overspillede attityde, der præger nogle  - men langt fra alle - misbrugerkredse, hor alle og enhver er en "big shot"  set med egne øjner, og derfor er hævede over etik, moral, og andre mennesker. Det er sørgeligt, og jeg kan bare tilæge at der findes idioter af mange forskelige slags, og i alle slags lejre - og misbrugermilieuet er ingen undtafelse) 

Ingen kan tage dine oplevelser af politiet fra dig.
Det er desvære en myndighed der findes af nødvendighed. Men magtmisbrug eksistrrer også i den prodession... Selv har jeg mødt dem i mange forskellige samenge og roller. (Jeg har fx. en gang blevet dømt for en forbrydelse som jeg ikke havede begået - helt igennem opdigtet af politiet, med brug af tvang, trusler og lodrette løgner. Men de har også hjulpet mig at få væk bøller fra mit hjem, og med at få erststning for ting som blevet stjålet.

Men gruden til at jeg skrev: "Hvorvidt fortællingen i øvrigt er ægte eler ej vil jeg ike forholde mig til" handker mest om at historien for mig oersonkigt ikke har substans nok for  for at gå den igenem i alle detalier og aspekter,eller tage stilling for den ene eller den anden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.