Hop til indhold

Søndagsafstemning: Har du været i parforhold med en GP?

Parforhold mellem sexkøber og sexsælger 53 medlemmer har stemt

1. 1. Har du som sexkøber på et tidspunkt dannet par med en pige, som solgte/sælger seksuelle ydelser (nedenfor benævnt GP, uanset om hun var GP, sugarbabe eller massagepige “med ekstraydelser”)?

• Ja, jeg har eller har på et tidspunkt haft en GP som kæreste i forlængelse af mine besøg hos hende
      37%
      20
    • Jeg har eller har på et tidspunkt haft en pige som kæreste, som viste sig at være GP eller have været GP tidligere (hvilket jeg ikke var klar over, da vi fandt sammen) eller hvor hun blev GP, efter vi var sammen
      0%
      0
    • Nej, jeg har ikke haft en GP som kæreste
      56%
      30
    • Jeg er GP og har på et tidspunkt scoret en kunde som kæreste i en periode
      1%
      1
    • Jeg er GP og har ikke som GP scoret en kunde som kæreste
      3%
      2
  2. 2. Hvad mener du om de ugentlige søndagsafstemninger?

• Jeg hilser dem velkommen, så kør bare videre
      52%
      28
    • Jeg synes de er ok, men det er vist ved at være på tide med en pause
      5%
      3
    • Stop søndagsafstemningerne, vi har allerede haft (mere end) nok af dem
      11%
      6
    • Jeg er ligeglad, gør som du vil
      30%
      16

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Vi har tidligere i denne afstemning set på, hvordan man principielt forholdt sig til at indlede et forhold med en GP. I denne uges afstemning kigger vi baglæns og ser på, hvor mange af os, som på et tidspunkt har været (eller stadig er) i parforhold med en pige, som solgte seksuelle ydelser.

Hvis svaret er positivt, kan det enten være noget, man var fuldt vidende om, da man gik ind i forholdet (fx hvis man var kunde hos pigen), eller også har man først konstateret det efterfølgende. Svarmulighederne 1 og 2 afspejler de to forskellige situationer.

Som et lille ekstra krydderi er der denne gang også et spørgsmål om holdningen til søndagsafstemningerne.

Som altid er svaret anonymt og kommentarer er velkommen.

Redigeret af Den_glade_amatør

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.