Søndagsafstemning: Præferencer for eller imod længerevarende forhold mellem GP og (tidligere) gæst
af
Den_glade_amatør, in Generel debat
Afstemning
61 medlemmer har stemt
-
1. Hvad er din præference i forhold til et eventuelt forhold mellem dig som gæst og din GP?
-
Jeg er single mand og kunne godt tænke mig at score netop en aktiv GP til et længerevarende parforhold6
-
Jeg er single mand og kunne godt tænke mig et længerevarende parforhold med en pige. Om hun er aktiv GP eller ej, ville jeg være åben overfor18
-
Jeg er single mand og kunne godt tænke mig et længerevarende parforhold med en pige, men jeg tror ikke at det duer for mig, at hun er aktiv GP7
-
Jeg er mand, ikke-single. Skulle jeg være sammen med en anden pige, ville jeg være åben overfor, om hun er aktiv GP eller ej13
-
Jeg er mand, ikke-single. Skulle jeg være sammen med en anden pige, tror jeg ikke at det duer for mig, at hun er aktiv GP7
-
Jeg er GP. Skulle jeg finde en (anden) mand at være sammen med i et længerevarende parforhold, så ville jeg foretrække, at det var en af mine gæster1
-
Jeg er GP. Skulle jeg finde en (anden) mand at være sammen med i et længerevarende parforhold, så ville jeg foretrække, at det ikke var en af mine gæster5
-
Jeg er GP. Skulle jeg finde en (anden) mand at være sammen med i et længerevarende parforhold, så ville det være ligegyldigt, om det var en af mine gæster eller ej4
-
- Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.