Hop til indhold
Supersonic

Snart slut med Happy Ending

Recommended Posts

Det er nu den thailandske ambassade der står får det.

Beklager at jeg ødelægger en god løgnehistorie med fakta.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 35 minutter siden:

Det er nu den thailandske ambassade der står får det.

Beklager at jeg ødelægger en god løgnehistorie med fakta.

Eros været lovet...!:)

Alt, der er sjovt og dejligt, bliver snart forbudt, hvis vi ikke protesterer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange skaber journalister en vinkel på en historie, blot for at skabe en ny historie i deres sjælesugende tomrum af meningsløs bekræftelse. Meningen med denne påstand giver jo ikke mening og vil resultere i at indtjeningsgrundlaget på thai klinikkerne helt vil forsvinde. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanishMember skrev, for 46 minutter siden:

vil resultere i at indtjeningsgrundlaget på thai klinikkerne helt vil forsvinde. 

Ah mon dog, så skulle alle danske fysiurgiske massører, wellnesssteder mv være lukket for længe siden….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 13 timer siden:

Handler det ikke om kvinder, der bare gerne vil massere i fred og undgå upassende forespørgsler fra liderlige hanhunde?

Jo, lige præcis, sådan opfatter jeg det også, at det er forespørgslerne fra mænd der fokuseres på for de piger der blot ønske at yde en almindelig og reel massage UDEN nogen former for HE.

Men der er vel også en stor del af pigerne der gerne selv tilbyder andre ydelser, det kan der næppe "trænes i", at det ikke sker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Ah mon dog, så skulle alle danske fysiurgiske massører, wellnesssteder mv være lukket for længe siden….

Aarhhh - hvis der til den ordinære massage (uden sex) var et valg mellem en thai eller en dansk massør, foretrak jeg da bestemt den danske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanishMember skrev, for 2 timer siden:

Aarhhh - hvis der til den ordinære massage (uden sex) var et valg mellem en thai eller en dansk massør, foretrak jeg da bestemt den danske. 

Fair nok, at du foretrækker en dansk massør frem for en thai. Jeg foretrækker den massør, som er bedst til at massere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Sverige er det i forvejen forbudt at købe nogen som helst seksuelle ydelser uanset hvad.

Sådan en lov kann man selvfølgelig have synspunkter på, og den er også langt fra ukontroversiel !

Men uanset hvrvidt køb af seksuelle ydelser er tilladt eller ej, må det da i sidste ende vøre den der sælger seksuelle ydelser der afgør hvorvidt hen ønsker att yde seksuelle tjenster for penge eler ej ? !

Og hvis en pige kun vil massere, men ikke spille den af på nogen men aligevel føler sig presset, eller tvunget, til det, kan det da ikke være nog et galt i at hun lærer sig at sige fra ?

En sag er at købe sex - men at ønsket om at købe seksuelle ydelser uanset om kvinden synes det er OK er ej er sygt !

Jeg kan ikke se noget galt i at piger der masserer opfordres til at sige fra hvis de ikke vil spille den af på sine kunder !

Hvis de stadigvæk har lyst til at tjene en skilling ekstra er der jo ikke noget der forhindrer dem.

Selv om der  er forbudt at købe sex i Sverige er der nemlig at fuldt lovligt at sælge eler udbyde seksuelle tjenster.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, den 26.5.2023 at 18:52:

Tror 3 ud af 4 klinikker ville forsvinde hvis det kun var massage der blev tilbudt.

Enig. Men nok mest fordi 3 ud af 4 klinikker ikke kan give en rigtig massage.   Måske nok lidt overdrevet.  Men en pointe 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...