kitesurfer2 122 Skrevet 22. Maj, 2023 (edited) Kære alle, Jeg har brug for nogle gode tips. Jeg vil gerne på ferie i Europa og vil gerne finde et sted, hvor jeg kan have det sjovt med nogle lækre kvinder, men er ikke så erfaren med, hvor det er bedst henne. Mine ønsker er at finde nogle gode massagesteder med vestlige kvinder, som ”selvfølgelig” helst skal være mega lækre og servicemindede. Det vil være bedst med nogle ”fine” steder, hvor man har fornemmelsen af klasse, og så hvor der er et udvalg af kvinder tilknyttet, så man for eksempel kan være sammen med to ad gangen, hvis humøret er til det. Kvinderne skal være gode til erotisk massage og helst være friske på det hele. Har tidligere besøgt Eden Massage på Tenerife og også engang Andana i Zurich, begge efter anbefalinger herfra og begge virkelige lækre steder. Men måske findes de bedre? Er det til Prag man skal eller er det helt andre steder man skal vende blikket hen? Tips både til lande/byer og til specifikke steder modtages meget gerne! Også meget gerne specifikke kvinder - store bryster er altid et hit! På forhånd tak! Mvh. Kite Redigeret 22. Maj, 2023 af kitesurfer2 Tilføjelse og rettelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 159 Skrevet 22. Maj, 2023 Budapest. Glemt stedet, men her fik jeg præcis det, som du beskriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Supermayn Skrevet 4. Juni, 2023 Jeg fik en fantastisk erotisk massage i Budapest, og så er byen i sig selv fantastisk. Det kan jeg virkelig anbefale. Der er flere steder med massage, og en masse thai butikker også. Her fik jeg dog kun besøgt en enkelt, som var med håndtrold som afslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 232 Skrevet 5. Juni, 2023 Jeg anbefaler gerne Matahari i Prag: https://mataharisalon.cz/en Flotte kvinder og flere på vagt samtidig. Men hvis du med “friske på det hele” mener FP, så skal du finde et andet sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweswe 0 Skrevet 9. Juni, 2023 Hei, har dere några erfordringar fra erotic o thai massage i Frankfurt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 126 Skrevet 21. Juni, 2023 Budapest og Bucarest har det hele, men pas på, de svindler så det hagler, incl taxichaufførerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg