Hop til indhold
kitesurfer2

Bedste erotiske massage m.m. i Europa

Recommended Posts

Kære alle,

Jeg har brug for nogle gode tips. Jeg vil gerne på ferie i Europa og vil gerne finde et sted, hvor jeg kan have det sjovt med nogle lækre kvinder, men er ikke så erfaren med, hvor det er bedst henne.

Mine ønsker er at finde nogle gode massagesteder med vestlige kvinder, som ”selvfølgelig” helst skal være mega lækre og servicemindede. Det vil være bedst med nogle ”fine” steder, hvor man har fornemmelsen af klasse, og så hvor der er et udvalg af kvinder tilknyttet, så man for eksempel kan være sammen med to ad gangen, hvis humøret er til det. Kvinderne skal være gode til erotisk massage og helst være friske på det hele. Har tidligere besøgt Eden Massage på Tenerife og også engang Andana i Zurich, begge efter anbefalinger herfra og begge virkelige lækre steder. Men måske findes de bedre? Er det til Prag man skal eller er det helt andre steder man skal vende blikket hen?

Tips både til lande/byer og til specifikke steder modtages meget gerne! Også meget gerne specifikke kvinder - store bryster er altid et hit!

På forhånd tak!

Mvh. Kite

Redigeret af kitesurfer2
Tilføjelse og rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en fantastisk erotisk massage i Budapest, og så er byen i sig selv fantastisk. Det kan jeg virkelig anbefale. Der er flere steder med massage, og en masse thai butikker også. Her fik jeg dog kun besøgt en enkelt, som var med håndtrold som afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...