Guest longdong Skrevet 22. Maj, 2023 Tidligere var der en skøn kvinde Louna_N. Hun var fra Marokko, men forsvandt i coronaperioden. Nu er hende her dukket op, og jeg synes at hun ligner Louna rigtig meget. https://sugardaters.com/da/profile/7DzM7KLnZY Er der mon nogen som har været hos Zana og kan be- eller afkræfte mine formodninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 23. Maj, 2023 Er der virkelig ingen som har været his hende? Så må jeg jo tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 24. Maj, 2023 Det er hende - Louna. Jeg fik kontakt og aftalte sugar og møde, hvorefter hun blokerede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 26. Maj, 2023 Det er samme pige. Har været der og hun kan bestemt anbefales. Og så endda til en rimelig pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banditten69 19 Skrevet 26. Maj, 2023 (edited) Enig, samme pige. Nem at lave aftale med og yderst rimelig pris. God service, lige på og i alle tre huller. Så hvis du er til en øko pro og lige på GP uden small talk (med mindre du taler fransk eller arabisk) så er hun et godt bud. Billederne er af hende men alderen er nok nærmere 40+, men køn pige. PS: hvis du ikke er over 50, skal du ændre din alder til 50+ for at kunne se hende. Redigeret 26. Maj, 2023 af banditten69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 26. Maj, 2023 banditten69 skrev, for 2 timer siden: Enig, samme pige. Nem at lave aftale med og yderst rimelig pris. God service, lige på og i alle tre huller. Så hvis du er til en øko pro og lige på GP uden small talk (med mindre du taler fransk eller arabisk) så er hun et godt bud. Billederne er af hende men alderen er nok nærmere 40+, men køn pige. PS: hvis du ikke er over 50, skal du ændre din alder til 50+ for at kunne se hende. Jeg ved at det er den samme pige. Det bekræftede hun. Og jeg troede at jeg havde en aftale da hun blokerede mig. Før corona var jeg hos hende flere gange og hendes sugar nu er dom dengang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 27. Maj, 2023 longdong skrev, for 14 timer siden: Jeg ved at det er den samme pige. Det bekræftede hun. Og jeg troede at jeg havde en aftale da hun blokerede mig. Før corona var jeg hos hende flere gange og hendes sugar nu er dom dengang og hvad er sugar ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 27. Maj, 2023 sikkersex skrev, for 40 minutter siden: og hvad er sugar ? 1500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 725 Skrevet 28. Maj, 2023 banditten69 skrev, den 26.5.2023 at 15:01: God service, lige på og i alle tre huller. Så hvis du er til en øko pro og lige på GP Jeg så hende flere gange, da hun hed Luna. Hun kan kun anbefales. Man kan tale med hende over oversættelse på mobilen, besværligt, med det fungerer. Jeg viste ikke hun var til det 3. hul og øko. Da jeg var hos Luna som hen hed dengang, var det kun økoblow. jeg kunne godt overveje at se hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg