Hop til indhold

Recommended Posts

Enig, samme pige. Nem at lave aftale med og yderst rimelig pris. God service, lige på og i alle tre huller. Så hvis du er til en øko pro og lige på GP uden small talk (med mindre du taler fransk eller arabisk) så er hun et godt bud. Billederne er af hende men alderen er nok nærmere 40+, men køn pige. PS: hvis du ikke er over 50, skal du ændre din alder til 50+ for at kunne se hende.

Redigeret af banditten69

Del dette indlæg


Link til indlæg
banditten69 skrev, for 2 timer siden:

Enig, samme pige. Nem at lave aftale med og yderst rimelig pris. God service, lige på og i alle tre huller. Så hvis du er til en øko pro og lige på GP uden small talk (med mindre du taler fransk eller arabisk) så er hun et godt bud. Billederne er af hende men alderen er nok nærmere 40+, men køn pige. PS: hvis du ikke er over 50, skal du ændre din alder til 50+ for at kunne se hende.

Jeg ved at det er den samme pige. Det bekræftede hun. Og jeg troede at jeg havde en aftale da hun blokerede mig.

Før corona var jeg hos hende flere gange og hendes sugar nu er dom dengang

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 14 timer siden:

Jeg ved at det er den samme pige. Det bekræftede hun. Og jeg troede at jeg havde en aftale da hun blokerede mig.

Før corona var jeg hos hende flere gange og hendes sugar nu er dom dengang

og hvad er sugar ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

banditten69 skrev, den 26.5.2023 at 15:01:

 God service, lige på og i alle tre huller. Så hvis du er til en øko pro og lige på GP 

Jeg så hende flere gange, da hun hed Luna. Hun kan kun anbefales. Man kan tale med hende over oversættelse på mobilen, besværligt, med det fungerer. 

Jeg viste ikke hun var til det 3. hul og øko. Da jeg var hos Luna som hen hed dengang, var det kun økoblow. 

jeg kunne godt overveje at se hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...