Hop til indhold
Guest Hermand

Øv seduktionsgirls :-(

Recommended Posts

Æggeuret er et stærkt undervurderet redskab, så undgås diskussioner og tiden starter først når æggeuret sættes igang.

Bortset fra det er det en god ide at kontrollere tiden, men man bør kontrollere og påtale inden man forlader rummet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Æggeuret er et stærkt undervurderet redskab, så undgås diskussioner og tiden starter først når æggeuret sættes igang.

Bortset fra det er det en god ide at kontrollere tiden, men man bør kontrollere og påtale inden man forlader rummet.

Ja der næppe noget, der er mere inspirerende end at ha' et æggeur tikkende i baggrunden :mrgreen:

Og mht at kontrollere tiden inden man smutter, så bør det vel ikke være nødvendigt. Og i øvrigt svært at gøre diskret, ikke jeg har haft nogen problemer mht til 'snyd med tiden' de seneste 10 år, måske snarere tværtimod.

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hermand..

Vi er enige om at det er 26 min, men også at der er forskellige sider fra parterne og derfor vil vi hellere bede dig ringe eller komme forbi Victoria i det nye år, når hun er på vagt sin onsdag igen og så kan i drøfte sagen videre.

Vi går hverken i for små eller store sko, vi går i frække stiletter, så er til at snakke med og det er også det Victoria hentyder til at fremfor at smutte hjem og skrive dette på Eroguide, kunne det være klaret med en opringning eller at du var gået tilbage til hende og så skulle hun nok løse dette sammen med dig..

Vi bruger æggeur og det er også blevet fuldt og Caroline kunne netop ikke tage imod dig, da hun havde en gæst kl 17 og du ønskede 45 min, så derfor du fik fornøjelsen af Victoria..

Sg og Victoria takker af for nu og håber at du Hermand har lyst til at komme forbi i det nye år og tage hul på dette og trykket bag ørene  :grin:

Glædelig jul til jer alle..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når det kommer til stykket er telefonpigen vel altid 'ansat og lønnet' af  Victoria eller hvem det nu må være, så i den sidste ende er det vel 'pigens' ansvar, at ingen bliver snydt; og hvis der virkelig har manglet mere end 40% af tiden. så er der da virkelig noget galt.

Jeg mener også at kunne huske, at der fornylig var en gæst hos Seduction, hvor de vist var meget kreative mht besøgets længde, forhåbentlig ikke en tendens hos et ellers seriøst og udmærket sted.

Mvh

smo

Nej det var ikke besøgets længde, men at gæsten ønskede en halv time kl 15:30, fik lovning på at det godt kunne lade sig gøre og ankom til stedet kl 15:43 og derfor fik beskeden at Sascha ikke kunne tage en halv time, grundet fyraften kl 16 og han måtte få en cocktail, den er uddebatteret og endte også med at flere indlæg i opslaget blev slettet, så ingen grund til at bringe gammelt op, som intet havde på sig..

Den blev lukket og slukket på en god måde og han blev tilbudt ekstra tid, næste gang han ville komme forbi Sascha, som plaster på såret fordi han ikke kunne få sin halve time..

Venligst Sg

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det her ikke ligesom dem, der brokker sig over hotellet, når ferien er slut i stedet for at sige noget, mens der er en chance for at få det, man er utilfreds med, ændret?

Går Hermand i virkeligheden efter et "free ride"? Under alle omstændigheder har han forpasset chancen for, at det kunne ændres af Victoria!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hermand..

Vi er enige om at det er 26 min, men også at der er forskellige sider fra parterne og derfor vil vi hellere bede dig ringe eller komme forbi Victoria i det nye år, når hun er på vagt sin onsdag igen og så kan i drøfte sagen videre.

Vi går hverken i for små eller store sko, vi går i frække stiletter, så er til at snakke med og det er også det Victoria hentyder til at fremfor at smutte hjem og skrive dette på Eroguide, kunne det være klaret med en opringning eller at du var gået tilbage til hende og så skulle hun nok løse dette sammen med dig..

Vi bruger æggeur og det er også blevet fuldt og Caroline kunne netop ikke tage imod dig, da hun havde en gæst kl 17 og du ønskede 45 min, så derfor du fik fornøjelsen af Victoria..

Sg og Victoria takker af for nu og håber at du Hermand har lyst til at komme forbi i det nye år og tage hul på dette og trykket bag ørene  :grin:

Glædelig jul til jer alle..

Bravo til Seductiongirls herfra for at erkende de 26 minutter.

Så er der åbenbart forskellige udlægninger af årsagen, og her kan den ene eller anden eller begge parter selvfølgelig sagtens have misforstået et eller andet uden nødvendigvis at have haft forsæt... :idea:

Tråden er ihvertfald et godt eksempel på, man altid skal høre en sag fra begge sider, før man endeligt konkluderer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis man betaler for 45 min og ikke har den store tidsfornemmelse når man er sammen med 'den søde pige' opdager man vel først tiden, når man igen står på gaden .. og hvem gider gå ind igen efter 'mødet' er slut ( jeg gjorde ikke, da jeg ville regne med at stedet / pigen ) havde styr på tiden.

troede kun det var 'polskipigerne fra øst' der snød med æggeuret.

hvordan ændre SG lige pludselig udsagn fra først at sige at det var 'fuld tid' for derefter at sige det var 26 min ?

jeg har ikke været hos SG siden de lå før det sted de lå før det sted de ligger nu af flere årsager, men det lader til at stedet ' dræber' al kritik herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er det her ikke ligesom dem, der brokker sig over hotellet, når ferien er slut i stedet for at sige noget, mens der er en chance for at få det, man er utilfreds med, ændret?

Går Hermand i virkeligheden efter et "free ride"? Under alle omstændigheder har han forpasset chancen for, at det kunne ændres af Victoria!

Nej det er overhovedet ikke det samme.

Normalt checker man da ikke tiden før man har forladt bordellet og der har heller ikke været grund til det for mit vedkommende..

Det er et spørgsmål om tillid og jeg tror, at det vil ødelægge den ofte meget gode stemning at hive en telefon frem for at kontrollere tiden.

Min personlige erfaring er, at det ikke er mig, der er blevet snydt, men det har været pigens valg mht tiden..

Selvfølgelig svært at vide hvorfor der er kommet ekstra tid, men jeg tror at mange er glade for jobbet og derfor måske ikke er så tidsfokuserede som os kunder, der bruger en formue på hvert besøg, og det er jo en god ting med en mere afslappet tilgang. 

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

....hvordan ændre SG lige pludselig udsagn fra først at sige at det var 'fuld tid' for derefter at sige det var 26 min ?

jeg har ikke været hos SG siden de lå før det sted de lå før det sted de ligger nu af flere årsager, men det lader til at stedet ' dræber' al kritik herinde...

Her er jeg altså uenig med dig, Happyhip....!

Modsat dig mener jeg, Seductiongirls fortjener ros for her i tråden at erkende de 26 minutter, for de kunne jo sagtens have fastholdt en falsk påstand om fuld tid for at glorificere deres image.

Ingen ville jo have kunnet modbevise påstanden :idea:

At man først påstår "fuld tid" kan have været en misforståelse eller fejl - der behøver jo ikke at have været forsæt.

Du og jeg begår jo også fejl en sjælden gang imellem, Happy :wink:

Pigerne mener åbenbart, at der har været en eller anden form for aftale med gæsten o. forløbet/tiden i lyset af hans forsinkelse, og måske af diskretionshensyn vil de ikke udpensle i detaljer her på boardet, hvad der har været sagt imellem dem.

I stedet opfordres gæsten/trådstarter til at kikke forbi Seductiongirls i det nye år og få afklaret, hvad der gik galt.

Det synes jeg da, trådstarter skulle benytte sig af og så evt. melde tilbage her i tråden, om han stadig er utilfreds, eller om Seductionpigernes synspunkter har givet mening.

Måske man bare har misforstået hinanden?!

Det sker hver dag i selv de bedste familier... :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er selvfølgelig nemmest (og til en vis grad rimeligt) at syntes at det er pigen/stedet der har ansvaret for tiden. Jeg har selv forladt SG mens jeg stadig havde lidt tid igen og ligesom Hermand lod jeg ikke mærke til det før jeg var ved bilen. Selvfølgelig ærgede det også mig, men på den anden side så var der ikke nok tid til runde 2. 

I mit tilfælde var det ikke pigen der "pressede" på for at få mig ud af døren (og det virker det heller ikke som om det var i Hermands), men hun prøvede hellere ikke at få mig til at blive. Det mener jeg hellere ikke er hendes job, selv om det ville være en fin service at gøre det eller i hvertfald gøre opmærksom på at man stadig har meget/noget/lidt tid endnu (måske med lidt forslag til hvad man kan lave i den tid - da det jo ikke er alle der er lige velbevandret i købesex verdenen).

Vi skal måske også huske på at vi kunder ikke altid er lige nemme at læse (så snart vi har lettet trykket er det jo ikke altid sikkert hvad vi vil/kan). Kan jo være at pigen man har besøgt læser ens kropssprog som "tak for det, nu vil jeg gerne ud af døren" og så skal hun jo ikke forhindre det.

...

hvordan ændre SG lige pludselig udsagn fra først at sige at det var 'fuld tid' for derefter at sige det var 26 min ?

jeg har ikke været hos SG siden de lå før det sted de lå før det sted de ligger nu af flere årsager, men det lader til at stedet ' dræber' al kritik herinde.

Må indrømme at jeg ikke syntes det er fair at sige at SG "dræber al kritik herinde". Faktisk syntes jeg det er fint at de svarer på dårlige reviews, og at de også er store nok til at indrømme fejl. Ej hellere syntes jeg man kan klandre dem for at de gerne vil snakke med den utilfredse kunde direkte og ikke kun på et website hvor 27 andre også blander sig og ofte holder med deres "egne". Hvis man som utilfreds kunde ikke kan finde en tilfredstillende løsning/forklaring direkte med SG kan jo altid skrive videre i tråden. Selvfølgelig syntes jeg så også man skylder SG at skrive herinde hvis man snakker med dem og finder frem til en tilfredstilende løsning/forklaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk synes jeg ikke at det er den rigtige måde af gæsten at tackle det skete, det som det første at skrive offentligt om det i forum på Eroguide.dk

Enhver service virksomhed kan begå fejl, det kan også ske at fejlen er kundens og ikke stedets, selvom kunden er af en anden opfattelse.

Som jeg ser det bør ingen vurderes på om de er fejlfrie, men om de erkender fejl hvis de har begået fejl, og ikke mindst hvordan de vælger at kompensere for/rette fejl.

Hvis gæsten havde taget den med Seduction Girls i første omgang er jeg ret sikker på at han efterfølgende ikke blot kunne have skrevet om det indtrufne, men også om en god dialog med Seduction Girls, der havde ført til en for begge parter tilfredsstillende løsning.

I stedet stiller gæsten SG i den situation ud af den blå luft i fuld offentlighed at skulle forklare sig om det passerede, og tage dialogen i tråden på en måde der dels kun kan blive deffensiv, dels risikerer at udvikle sig både unuanceret og unødvendigt langtrukken.

Vi købere af sex forlanger med rette respekt for vores penge, men med samme ret kan piger og sted forvente at vi viser respekt for deres forretning, og det er ikke respektfuldt af trådstarter ikke at give SG chancen for at svare, før han vælger som det første at skrive i forum på EG.

Jeg skal ikke afvise at der over det ganske land findes nogle etablisementer af mere midlertidig, og eller anden karakter, der gør det vanskeligt at føre en fornuftig dialog med dem, og hvor EG kan være eneste mulighed som formidlings kanal.

Men samtidig findes der en håndfuld gamle topklinikker, herunder så ganske afgjort også Seduction Girls der overordnet er kendte for både top service, og ikke mindst deres villighed til at lytte til konstruktiv kritik, samt at rette op på fejl og misforståelser.

Men trådstarter gav aldrig hverken Victoria eller SG med denne chance - det er i virkeligheden som jeg ser det en større fejl af trådstarter, end det forhold han kritiserer SG for.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal ikke afvise at der over det ganske land findes nogle etablisementer af mere midlertidig, og eller anden karakter, der gør det vanskeligt at føre en fornuftig dialog med dem, og hvor EG kan være eneste mulighed som formidlings kanal.

Men samtidig findes der en håndfuld gamle topklinikker, herunder så ganske afgjort også Seduction Girls der overordnet er kendte for både top service, og ikke mindst deres villighed til at lytte til konstruktiv kritik, samt at rette op på fejl og misforståelser.

Men trådstarter gav aldrig hverken Victoria eller SG med denne chance - det er i virkeligheden som jeg ser det en større fejl af trådstarter, end det forhold han kritiserer SG for.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Fin konklusion Rejsenetværk, det får du en "synes godt om" for :-P

Mvh

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hermand

Måske skulle jeg være gået tilbage da jeg opdaget

At der magled 19 min og det er der oss flere af jer der skiver at jeg skulle have gjort

Men helt ærligt hvor mange af jer haved gjort det !! ,

Hvor mange gange har vi ikke læst en dårlig andmellelser om en pige eller der er bliver fuske med tiden eller foto af pigerne er falske .

for når man først er gået og opdager at der er sket en fejl så Troer jeg det er merget merget sjældent at vi mænd kom tilbage og beklag

Os til pigen / klinikken .

Efter at have tenket lidt over det troet jeg at tlf pigen har trodt at jeg bestilte 30 min

Og ikke som jeg aftalte med Victoria og betalte for 45 min

Hermand

Redigeret af Hermand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det næste naturlige spørgsmål at stille Hermand, hvor du normalt slår dine folder, og om din handlemåde måske har baggrund i besøg hos steder der mestendels er repræsenteret ved de eksempler du begrunder din handlemåde med?

Hvis du normalt kommer på klinikker som Pussy Galores, Cassiopeia Stars og Seduction Girls, og hvis du har fulgt lidt med i over tid, hvad der mestendels skrives om disse steder, burde du også vide at det er forretninger hvor du er velkommen til, og hvor der sættes pris på at du som det første går i kritisk dialog med dem.

Det valgte du så ikke at gøre, hvorfor vi er flere der synes at dette var forkert af dig ved du nu.

Håber at du næste gang du måtte være utilfreds, hvad enten det er med dit seneste køb hos IKEA, eller dit seneste besøg på bordel, vælger som det første at gå til butikken, og ikke som det første at skrive et indlæg hverken på Trustpilot.dk eller Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej,

det jo næsten som at snyde..

samt hvorfor er det altid at kunde skulle have snakke med SG først..

han skrev, hvad der er super godt her inde om oplevelse... det er det som eroguide handler om...

det handler ikke om service var god dårlige..men om han fik hvad han betalte for...

45- 26, næsten 50% af betalt ydelse fik han ikke, siger pigerne ikke altid det handler om tiden man køber...

her man betalt for noget, men ikke fået det... slut...

det faktiske hvad der svare til en hurtigt omgang, dermed har stedet kunne "tjente" en hurtigt omgang, eller givet rabatten på en en hurtigt ydelse...

det fint han færdig...

gad viden om folk vil mene det samme hvis en anden havde tage fuld time pris, og så "kunne" havde gjorde det på halv og taget fuld prise for det...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kan det godt være at jeg er døv men jeg høret ikke der blive banket !!

Jeg er helt sikre på tiden , for jeg have lige sendt en SMS inden Victoria kom ind på værelset igen og det og den bliv sendt kl 16'42!

og så på Tlf igen da jeg var ved bilen igen 17''09

Hermand

Spekulerer på, hvordan man får den ide at sende en SMS på et tidspunkt, hvor jeg ville være fyldt med tanker om samværet med pigen - men sådan er vi jo så forskellige!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøvemanden, det du skriver er vi jo også flere der dybest set er enig med dig i, men det forhindrer jo ikke Hermand i som det første at have kontaktet SG omkring det helt konkrete forhold, om hvilket han så efterfølgende i sin anmeldelse kunne have medtaget SG/Victoria's svar.

Det ville for det første have fået anmeldelsen til at tage sig mere troværdig ud, og for det andet kunne det svar SG havde givet have fået stedet til at fremstå enten i et mere eller et mindre positivt lys.

God kunde service består i alle sammenhænge ikke kun i øjeblikket hvor vi forbruger, men i høj grad i evnen og viljen til efterfølgende hvor nødvendigt at følge op på på samme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej...

det kan være de fleste er enig ...

men der kommer også undre over hvorfor han kigge sms osv...

virker til man forsøger at lade kunde være mystisk...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske skulle jeg være gået tilbage da jeg opdaget

At der magled 19 min og det er der oss flere af jer der skiver at jeg skulle have gjort

Men helt ærligt hvor mange af jer haved gjort det !! ,

Hvor mange gange har vi ikke læst en dårlig andmellelser om en pige eller der er bliver fuske med tiden eller foto af pigerne er falske .

for når man først er gået og opdager at der er sket en fejl så Troer jeg det er merget merget sjældent at vi mænd kom tilbage og beklag

Os til pigen / klinikken .

Efter at have tenket lidt over det troet jeg at tlf pigen har trodt at jeg bestilte 30 min

Og ikke som jeg aftalte med Victoria og betalte for 45 min

Hermand

Jeg forstår udmærket din handlemåde, havde jeg i selve situationen haft den oplevelse at der blev skåret så meget i tiden i forhold til det jeg mente der var aftalt, havde jeg måske nok gjort pigen opmærksom på det med det samme, men for mig havde seancen været overstået grundet den misstemning der uundgåeligt måtte opstå. Det er en gensidig intim handling, ikke en vare hvis mangler man klager over.

Var jeg først bagefter blevet opmærksom på at der manglede  1/3 af tiden, havde jeg uden tvivl ligesom du skrevet om det her, men først til klinikken. Vi har ved aftalens indgåelse indvilget i at betale 30 - 35 kr i min. for en god oplevelse - ikke næsten det dobbelte.

Jeg kan ikke forestille mig at jeg ville tage imod et tilbud om at vende tilbage og drøfte situationen med klinikken eller pigen, endsige tage imod et tilbud om en eller anden form for kompensation, evt. i form af ekstra tid ved næste besøg - jeg ville frygte der ville bestå en gensidig mistillid og misstemning som ville ødelægge stemningen ved 'kompensationsbesøget'.

Jeg husker ikke jeg nogensinde i mine snart 100 købesexseancer har diskuteret med pigen om oplevelsen eller ydelserne, har det ikke kunnet klares meget diskret og med en meget venlig hestilling og et stort smil, har jeg resigneret og ikke besøgt pigen eller stedet igen hvis jeg synes manglen har haft større betydning for oplevelsen - og gerne indflettet oplevelsen diskret i en evt. anmeldelse.

Min sædvanlige købesexleverandør er f.eks. meget sjældent - om nogensinde -opmærksom på vigtigheden af den lille omsorgsfulde aftørring når kondomet kommer af, Jeg har aldrig kommenteret det overfor hende, igen for ikke at hun skal føle sig korrekset og dermed være lidt forbeholden ved vores møde.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hermand

[quote name="Bundstokken" post="120042" timestamp="1387560466"

Jeg forstår udmærket din handlemåde, havde jeg i selve situationen haft den oplevelse at der blev skåret så meget i tiden i forhold til det jeg mente der var aftalt, havde jeg måske nok gjort pigen opmærksom på det med det samme, men for mig havde seancen været overstået grundet den misstemning der uundgåeligt måtte opstå. Det er en gensidig intim handling, ikke en vare hvis mangler man klager over.

Var jeg først bagefter blevet opmærksom på at der manglede 1/3 af tiden, havde jeg uden tvivl ligesom du skrevet om det her, men først til klinikken. Vi har ved aftalens indgåelse indvilget i at betale 30 - 35 kr i min. for en god oplevelse - ikke næsten det dobbelte.

Jeg kan ikke forestille mig at jeg ville tage imod et tilbud om at vende tilbage og drøfte situationen med klinikken eller pigen, endsige tage imod et tilbud om en eller anden form for kompensation, evt. i form af ekstra tid ved næste besøg - jeg ville frygte der ville bestå en gensidig mistillid og misstemning som ville ødelægge stemningen ved 'kompensationsbesøget'.

Jeg husker ikke jeg nogensinde i mine snart 100 købesexseancer har diskuteret med pigen om oplevelsen eller ydelserne, har det ikke kunnet klares meget diskret og med en meget venlig hestilling og et stort smil, har jeg resigneret og ikke besøgt pigen eller stedet igen hvis jeg synes manglen har haft større betydning for oplevelsen - og gerne indflettet oplevelsen diskret i en evt. anmeldelse.

Min sædvanlige købesexleverandør er f.eks. meget sjældent - om nogensinde -opmærksom på vigtigheden af den lille omsorgsfulde aftørring når kondomet kommer af, Jeg har aldrig kommenteret det overfor hende, igen for ikke at hun skal føle sig korrekset og dermed være lidt forbeholden ved vores møde.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo det jeg mener !! For hvor mange af jer hvis i nu er helt ærlige ville gå tilbage og beklage jer over i ikke har fået den tid i har betalt for !!

Ville nogen?

Jeg tror også jeg havde gjort det samme, men jeg havde ti gengæld skrevet anderledes om det. Jeg ville have skrevet en egentlig anmeldelse af besøget og så til sidst brokket mig over at tiden var blevet kortet af. Sådan er vi alle så forskellige. Skulle jeg komme ud for det nu, ville jeg måske i stedet skrive til stedet - nu hvor jeg har sporet en vis lydhørhed. Det lader jo til der var tale om en fejl og så er den vel ikke længere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har kun en gang været ude for dette med manglende tid, i hvert tilfælde hvor jeg er blevet opmærksom på det, og det ligger en del år tilbage.

Jeg opdagede det først, da jeg stod nede ved bilen, som så mange andre, og så var det ligesom for sent at gøre noget,. Nu kendte jeg vedkommende piges private mobilnummer, så jeg skrev senere og fortalte hende, at hun måske havde et problem med sin telefondame, som jo stod for det praktiske mht tiden.

Først blev hun sur og skrev at jeg skulle ha' gjort opmærksom på det inden jeg smuttede; Så måtte jeg forklare, at jeg først havde opdaget det, da jeg kom ned til min bil.

Den forklaring accepterede hun, så alt var også ok igen fra næste besøg, og jeg tror nok, at jeg fik 'den manglende tid'+. Og jeg kendte hende så godt, at jeg er helt sikker på, at hun ikke var ude på at snyde mig. Endnu en stamkundefordel. :-P

Så selvfølgelig også mulighed for pragmatiske, positive løsninger..

Off topic, måske, så beklager jeg.

Mvh

smo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...