Guest Hermand Skrevet 18. December, 2013 Hvor er det øv når man har besøgt en dejlig pige på seduktionsgirls Og har betalt for 45 min og når man så Komer ud til bilen igen finder man ud af at der kun er gået 26 min fra pigen kom ind på værelset efter at af været ude med pengene til man sider i bilen kun selvfølge godt gå ind og banke på igen og kravedet der magler men gider ikke Komer nok bare ikke hos seduktionsgirls det næste styke tid , måske aldrig Pigen kom ind kl 16'43 og jeg stod ved min bil kl 17'09 Øv øv Hermand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
death_star 13 Skrevet 18. December, 2013 Hvad hed pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hermand Skrevet 18. December, 2013 Pigen var Victoria . Sød og dejlig bare trist at man bliv snydt med tiden Hermand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4769 Skrevet 18. December, 2013 (edited) Pigen var Victoria . Sød og dejlig bare trist at man bliv snydt med tiden Hermand Ja det er en god timepris synes jeg, det er sgu flot, men et velrenommeret sted gør selvfølgelig ikke den slags, vel. Bare skrabe så mange penge sammen så hurtigt som muligt, så er det åbenbart underordnet hvordan gæsterne behandles af pigen. Venligst Redigeret 18. December, 2013 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 18. December, 2013 Hvor er det øv når man har besøgt en dejlig pige på seduktionsgirls Og har betalt for 45 min og når man så Komer ud til bilen igen finder man ud af at der kun er gået 26 min fra pigen kom ind på værelset efter at af været ude med pengene til man sider i bilen kun selvfølge godt gå ind og banke på igen og kravedet der magler men gider ikke Komer nok bare ikke hos seduktionsgirls det næste styke tid , måske aldrig Pigen kom ind kl 16'43 og jeg stod ved min bil kl 17'09 Øv øv Hermand Der snydes på vægten mange steder, desværre. Det kan dog undre, at et så højt profileret sted som Seductiongirls ikke har sikre procedurer for at afvikle seancen i forhold til, hvad der er betalt for. Mange steder banker telefonpigen på 5 minutter før den aftalte tid er gået - kan det være det, der er gået galt her? Altså, at der er blevet banket på døren efter 20-22 minutter... i så fald er det primært telefonpigens fejl, men surt alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 3955 Skrevet 18. December, 2013 (edited) Hejsa Hermand. Vi afventer svar fra Victoria og tlf pigen, hvad der er sket her, men har fået af vide hurtigt af begge, at der er banket første gang efter 35 min. Victoria er slet ikke typen der ville snyde med tid, tværtimod giver hun en service der er til UG og er hun ikke altid til at hive ud af værelset igen.. Vi vender tilbage med svar fra Victoria selv og tlf pigen.. ( det var dig der ville have besøgt Caroline, men fik hyggestund med Victoria ? ) Venligst Sg Ps vi sidder ikke på klinikken 24 timer i døgnet, til at holde øje med pigerne og der er piger og tlf damer på vagterne til at styre bookninger, tider osv, så derfor burde selve stedet ikke komme under en lup, vi tager altid en snak med begge parter om hvad der er sket og tager det derfra.. Glædelig jul herfra Redigeret 18. December, 2013 af Seductiongirls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 3955 Skrevet 18. December, 2013 Ja det er en god timepris synes jeg, det er sgu flot, men et velrenommeret sted gør selvfølgelig ikke den slags, vel. Bare skrabe så mange penge sammen så hurtigt som muligt, så er det åbenbart underordnet hvordan gæsterne behandles af pigen. Venligst Hold da op, der er vist en der ikke er i julehumør her.. Hvis det var sådan en forretning både Sg og pigerne kørte, så ville vi nok have haft en meget kortere levetid ik.. Nu er det ikke alle der kun tænker penge, men faktisk også har det sjovt ved det her.. Og er det ikke hovedsagen, at man tager sagen op og tager den derfra, fremfor at skyde med skarpt!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15456 Skrevet 18. December, 2013 Hold da op, der er vist en der ikke er i julehumør her.. Hvis det var sådan en forretning både Sg og pigerne kørte, så ville vi nok have haft en meget kortere levetid ik.. Nu er det ikke alle der kun tænker penge, men faktisk også har det sjovt ved det her.. Og er det ikke hovedsagen, at man tager sagen op og tager den derfra, fremfor at skyde med skarpt!! Det skal I ikke tage jer af SG. Nogle trompeter båtter altid den samme melodi, uanset anledningen. ;) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hermand Skrevet 18. December, 2013 Så kan det godt være at jeg er døv men jeg høret ikke der blive banket !! Jeg er helt sikre på tiden , for jeg have lige sendt en SMS inden Victoria kom ind på værelset igen og det og den bliv sendt kl 16'42! og så på Tlf igen da jeg var ved bilen igen 17''09 Hermand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4769 Skrevet 18. December, 2013 Det skal I ikke tage jer af SG. Nogle trompeter båtter altid den samme melodi, uanset anledningen. Ja og nogle luskefise lurer altid og sladre, ikke Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25032 Skrevet 18. December, 2013 Ja og nogle luskefise lurer altid og sladre, ikke Venligst Du har en uindskrænket evne til at afspore strenge med nogle for emnet helt irrelevante betragtninger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4769 Skrevet 18. December, 2013 Du har en uindskrænket evne til at afspore strenge med nogle for emnet helt irrelevante betragtninger Og du har en uindskrænket evne til at angribe andre som har en anden opfattelse af det end dig. Venligst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25032 Skrevet 18. December, 2013 Og du har en uindskrænket evne til at angribe andre som har en anden opfattelse af det end dig. Venligst Det er det, der på dansk hedder diskussion 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pmikelsen Skrevet 18. December, 2013 Så kører rouletten igen med de sævanlige kamphaner - ik særlig relevant for trådstart men lidt underholdene hvis man røvkeder sig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
death_star 13 Skrevet 18. December, 2013 (edited) Redigeret 18. December, 2013 af death_star 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2013 Så stopper vi med afsporingen af denne anmeldelse, lad anmeldelsen handle om Hermans oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 3955 Skrevet 18. December, 2013 Svar fra Victoria: Hej Hermand. Jeg har nu været inde og læse din "anmeldelse" af mig og SG,... Jeg må sige at jeg er noget overrasket!!!! Jeg kunne ALDRIG finde på at snyde med hverken tid eller penge. Jeg er en erfaren pige i denne branche og har efterhånden fået en god fornemmelse af tiden når jeg er inde ved en gæst. Efter du og jeg havde dyrket sex siger jeg til dig at der stadig er tid tilbage og tilbyder dig massage som du takker ja til, da telefonpige banker anden gang på døren nusser jeg dig i nakken og siger at nu får du ikke mere får den 25 øre,... Jeg laver altid aftale om der skal bankes 5 min før tid og det er på ingen måder min oplevelse at du er utilfreds da du går,.... I så fald er det jo helt tydeligt at det er ikke tilfældet. Mit spørgsmål er så hvorfor du ikke sagde noget eller da du sætte dig i bilen og har det indtryk at du blevet snydt, kom tilbage så vi kunne løse evt problem??? Victoria Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hermand Skrevet 18. December, 2013 (edited) Hej Victoria Først tak for en dejlige omgang med dig i eftermiddages Jeg har ikke noget som helst at sæte på den Service jeg fik af dig det var rigtigt Dejligt og lækert Jeg hørte dsv ikke der bliv banket hverken 1 eller 2 gang , måske jeg bare ikke hørte det pga musikken der bliv spilde i værlset Jeg fik først set på uret da jeg Kom ud i bilen som holdt uden for jers hus Og der gad jeg ikke at gå tilbage og havd det hjulpet ? Kan i ikke selv se det fra kl 16'43 til kl 17'09 , det er 26 min ikke 45 min !! Hermand Redigeret 18. December, 2013 af Hermand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høgen 8 Skrevet 18. December, 2013 Jeg er helt sikre på tiden , for jeg have lige sendt en SMS inden Victoria kom ind på værelset igen og det og den bliv sendt kl 16'42! og så på Tlf igen da jeg var ved bilen igen 17''09 Er jeg den eneste, der synes at det er lidt mystisk med det dersens "bevis"? Glad og veltilfreds og god service og nus i nakken og sød pige og det hele og ingen ide om at tiden var for kort, meeen ... så alligevel må jeg hellere lige checke tiden på den sms. Hov... det var minsandten slet ikke 45 minutter men 26 minutter. Lyder mystifystisk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Libra2700 1 Skrevet 18. December, 2013 Hej Alle. Måske diskussionen burde handle om kvalitet fremfor kvantitet? Hvis et besøg på 26 min. har været en god oplevelse for dig så bør antallet af minutter jo være underordnet. Blot et lille synspunkt God Jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 18. December, 2013 (edited) ...Jeg må sige at jeg er noget overrasket!!!! Jeg kunne ALDRIG finde på at snyde med hverken tid eller penge... Victoria Victoria, ingen beskylder DIG for at "snyde med tid og penge" - som nævnt kan forklaringen jo også være, at telefonpigen på en eller anden måde har misforstået aftalen mht. tiden, eller hun kan have set forkert på uret?! Har du spurgt hende? (selv om den slags nok er svært at forholde sig til ½ dag efter). Selv om du efterhånden pr. erfaring har fået "en god fornemmelse for tiden", når du er inde hos en gæst, så kan du sikkert af og til tage fejl på det punkt, mon dog ikke? Og endelig kan trådstarter/anmelder måske også have taget fejl på trods af, at beskrivelsen o. den afsendte SMS m.m. virker overbevisende...!? Næh, det gode gamle æggeur ville løse alle problemer Eller et stort vægur lige som hos ApexSiam. Høgen, jeg synes ikke det lyder "mystifistisk" - det er noget flere af os andre også oplever med jævne mellemrum, hvis man ikke får sit armbåndsur med ind på klinikværelset. Man har jo indtil det modsatte er bevist tillid til, at klinikken styrer tiden redeligt. At blive snydt for næsten 20 minutter er vel usædvanligt, men de fleste af os har prøvet at blive snydt for både 5 og 10 minutter, og jeg kan da også huske flere indlæg gennem årene omhandlende dette. Jeg er heller ikke enig med kommentaren, at det kan være ligegyldigt, om man bliver snydt for tid, hvis ellers oplevelsen har været god(!)Man må kunne have en berettiget forventning om, at når der betales 1100 kr. for 30 minutter eller 1600 kr. for 45 minutter, at så sørger klinikken/telefondamen/glædespigen efter bedste evne for, at man fuldt ud får den tid, man har betalt for Med mindre gæsten altså selv ønsker at gå før tid pga. tidspres og anden aftale. Redigeret 18. December, 2013 af ThorsHammer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 18. December, 2013 Jeg synes der bliver gået i små sko her Efter en dejlig oplevelse, bør det ikke været hovedtemaet i en anmeldelse, og slet ikke efter måden det muligvis er sket på!? Det er da noget man klarer med stedet eller pigen, i en ordentlig tone, og så er den skid slået. Eller hva'? Tak til SG og Victoria, for nogle ordentlige tilbagemeldinger her i tråden! Jeg har aldrig besøgt jer, men lurer da lidt på det nu.. jeg er i hvert fald ikke blevet afskrækket, af skriveriet her 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15456 Skrevet 18. December, 2013 Mig bekendt så er det tidspunkt det står i mobiltelefonen det tidspunkt hvor sms er modtaget af sms serveren, og ikke det tidspunkt du trykker på send. Sommetider kan der godt gå lang tid før sms' en modtages/registreres af serveren. Sms er billig fordi de har anden prioritet i forhold til samtaler. De sendes når der er plads på linien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2013 (edited) Victoria, ingen beskylder DIG for at "snyde med tid og penge" - som nævnt kan forklaringen jo også være, at telefonpigen på en eller anden måde har misforstået aftalen mht. tiden, eller hun kan have set forkert på uret?! Har du spurgt hende? Når det kommer til stykket er telefonpigen vel altid 'ansat og lønnet' af Victoria eller hvem det nu må være, så i den sidste ende er det vel 'pigens' ansvar, at ingen bliver snydt; og hvis der virkelig har manglet mere end 40% af tiden. så er der da virkelig noget galt. Jeg mener også at kunne huske, at der fornylig var en gæst hos Seduction, hvor de vist var meget kreative mht besøgets længde, forhåbentlig ikke en tendens hos et ellers seriøst og udmærket sted. Mvh smo Redigeret 18. December, 2013 af smo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6299 Skrevet 18. December, 2013 Hvor er jeres tidsfornemmelsen ? Kunden ved nogenlunde hvor hurtig han er til at komme, om det er efter 5min eller efter 30min, dertil kommer lidt massage og nusseri. Jeg synes også det er mystisk af Hermand.. Men har man betalt for tiden og bør have krav på det, excl. bad og omklædning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg