Hop til indhold
Pianistinden

Forsidens manglende annoncer

Recommended Posts

Candy Cane skrev, for 3 timer siden:

Det har jeg også fået et par gange, så er såmænd ikke problemet, men undrede mig bare over hvor længe det med betalingen skulle stå på, da det jo efterhånden har været sådan i hvad 6 mdr...? :) 

Ja, det er træls, men det er nok ikke let at få på plads siden det trækker sådan ud. Det handler om, at banker ikke ønsker forbindelse til sexrelaterede sider….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da Jeg hoppede herind og fandt ud af, at Jeg ikke kunne betale med mit VISA kort. Så Jeg skrev også til dem

Fik en pæn skrivelse tilbage, at VISA ikke ville "samarbejde" med sider der havde betalings sex.

Så når det er VISA's politik kan de intet gøre for, at får lige den betalingsform op og køre igen :(

Så som en skriver... Mastercard virker... Men det har vi jo ikke alle sammen :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også buge Curve appen, var der vist en der nævnte på et tidspunkt :) Der tilknytter du dit Visa kort og bruger det der igennem, de tager et mindre gebyr, kan ikke huske hvor meget, men ikke så galt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det begynder godt nok at se lidt tomt ud med annoncer på forsiden igen, men så er det jo selvfølgelig også sommer nu. Nogen der ved noget? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 timer siden:

Det begynder godt nok at se lidt tomt ud med annoncer på forsiden igen, men så er det jo selvfølgelig også sommer nu. Nogen der ved noget? :)

Men den ene der er der, ser virkelig også godt ud :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 5 timer siden:

Det begynder godt nok at se lidt tomt ud med annoncer på forsiden igen, men så er det jo selvfølgelig også sommer nu. Nogen der ved noget? :)

Årsagen er beskrevet i tråden….

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 4 timer siden:

Men den ene der er der, ser virkelig også godt ud :wub:


Haha ja, det er jo altid en begyndelse. Og hun ser fin ud, Vicky GFE, om end jeg fortsat aldrig har besøgt hende.

 

Liv skrev, for 2 timer siden:

Årsagen er beskrevet i tråden….


Tak for din kommentar. Ja, jeg ved godt, hvad der er blevet nævnt af årsager. Så var det som, at problemet blev løst (den ene del – ikke betalingsdelen), men nu er det der igen? :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 11 timer siden:

Så var det som, at problemet blev løst (den ene del – ikke betalingsdelen), men nu er det der igen? :)

Nej, det blev ikke løst, vi kan ikke betale, men bliver sat på manuelt af admin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Nej, det blev ikke løst, vi kan ikke betale, men bliver sat på manuelt af admin.

Ja, men de må holde sommerferie eller noget... jeg venter stadig på fornyelse af mine 3 profiler. De har været udløbet læææænge nu. Almindeligvis plejer der ikke at være "hul" i Annonceprofil aktiveringen mere end et par dage. Måske jeg skulle sende en rykker-forespørgsel. Det er mest fordi folk ikke kan klikke på "Følg mig" knappen og at teksten er svært forkortet. Jeg vil f.eks. ikke være i stand til at arrangere næste Evas Fredagsbar førend jeg er Annonceprofil igen. Der er simpelthen for meget information til at det kan beskrives på de få anslag man har at gøre med som alm. glædespige profil. 

Så indtil videre må vi nøjes med at de manuelle folk får tid til at trykke på knapperne igen :) 

God sommer! 
Kærligst, Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 18 timer siden:

Nej, det blev ikke løst, vi kan ikke betale, men bliver sat på manuelt af admin.

 

Det er det, jeg mente med, at i hvert fald den ene del blev løst – netop ikke betalingsdelen.

 

Evas Fredagsbar skrev, for 16 timer siden:

Ja, men de må holde sommerferie eller noget... jeg venter stadig på fornyelse af mine 3 profiler. De har været udløbet læææænge nu. Almindeligvis plejer der ikke at være "hul" i Annonceprofil aktiveringen mere end et par dage. Måske jeg skulle sende en rykker-forespørgsel. Det er mest fordi folk ikke kan klikke på "Følg mig" knappen og at teksten er svært forkortet. Jeg vil f.eks. ikke være i stand til at arrangere næste Evas Fredagsbar førend jeg er Annonceprofil igen.

(…)



Først og fremmest – har I begrænsninger på anslag? Det sagt – tak for svaret. Ja, jeg undrede mig også lidt over, at det er “Evas Fredagsbar”, der svarer, og at du ikke gør det fra din almindelige profil, “Eva Nadine”?

 

Anyway, forsiden ser i hvert fald meget tom ud igen, så jeg krydser da fingre? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, den 28.7.2023 at 02:59:

Ja, jeg undrede mig også lidt over, at det er “Evas Fredagsbar”, der svarer, og at du ikke gør det fra din almindelige profil, “Eva Nadine”?

Ja, det var lige denne profil jeg var logget ind med og altså denne "kasket" jeg havde på herinde da jeg skrev... eller også var det tilsigtet. Jeg kan faktisk ikke huske det. 
Nu må jeg så kun svare med denne profil, da man gerne skal undgå at deltage i samme tråd med forskellige profiler. Det smutter dog (for mig) en sjælden gang imellem alligevel. Men det har nu været i Fredagsbar-trådene hvor det virkelig er svært at holde tungen lige i munden for mig. Det er nok heldigt at jeg ikke har skizoide tendenser :P 
Men ja - ikke-betalende Annonceprofiler har et begrænset antal anslag, og enhver tilretning af annonceteksten skal godkendes manuelt af en administrator. Derfor er det man kan læse måske meget meget lang tid siden sandt, men har ændret sig siden. Også derfor er nogle glædespigeprofilers annoncebeskrivelse ligesom afkortet lige midt i en sætning eller sågar et ord. Dem der betaler (som man så altså ikke KAN for tiden) kan skrive lige så meget vrøvl de orker ;) og det bliver automatisk opdateret med det samme. Der er også kun plads til (vistnok) 5 billeder som ikke-betalende og ubegrænset antal som betalende. 
"Betalende" er så for tiden "gen-aktiveret" da vi ikke kan betale. Men strukturen i kulissen er den samme. Man forstår måske også hvorfor det så tager så lang tid at få ændringer godkendt eller genaktiveret profilen en gang månedligt. De forskellige profiler udløber jo ikke på samme dato, og eftersom motivationen med at give os det vi betaler for jo ikke er til stede så længe vi ikke kan betale, ja så kommer der altså huller i kontinuiteten og vores profiler bliver "afstumpede" på en måde i de dage eller uger der går imellem udløb og genaktivering. 

Sådan er det jo bare, øv. 

Kærligst, Eva <3
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 4 timer siden:

Ja, det var lige denne profil jeg var logget ind med og altså denne "kasket" jeg havde på herinde da jeg skrev... eller også var det tilsigtet. Jeg kan faktisk ikke huske det. 
Nu må jeg så kun svare med denne profil, da man gerne skal undgå at deltage i samme tråd med forskellige profiler. Det smutter dog (for mig) en sjælden gang imellem alligevel. Men det har nu været i Fredagsbar-trådene hvor det virkelig er svært at holde tungen lige i munden for mig. Det er nok heldigt at jeg ikke har skizoide tendenser :P 

(…)


Tak for din kommentar. Jeg tror, at jeg her vil holde mig til samme spørgsmål som før og spørge ind til, hvordan det kan være, at du fortsat skriver fra den profil, når det plejer at være fra en anden. Jeg kan se du lige har svaret fra den anden “almindelige” profil i en anden tråd?

Derudover så har der gennem længere tid netop manglet billeder på forsiden. Det blev løst, så det var godt.

 

Det er meget sjældent at folk bruger et udtryk i almindelige sætninger, som “at det er heldigt, at de ikke har skizoide tendenser.” Jeg tænker måske ikke, at det har så meget at gøre i denne kontekst?

 

Du kommer også ind på lidt af forklaringerne med betalingen for annoncerne – så det er jo fint – men som vist allerede er blevet diskuteret.

 

Anyway, jeg tror, at jeg vil hoppe lystigt videre til de skønne piger :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 10 timer siden:

Jeg tror, at jeg her vil holde mig til samme spørgsmål som før og spørge ind til, hvordan det kan være, at du fortsat skriver fra den profil, når det plejer at være fra en anden. 

Jeg tror jeg her vil gentage samme svar som før: 

Evas Fredagsbar skrev, for 14 timer siden:

Ja, det var lige denne profil jeg var logget ind med og altså denne "kasket" jeg havde på herinde da jeg skrev... eller også var det tilsigtet. Jeg kan faktisk ikke huske det. 
Nu må jeg så kun svare med denne profil, da man gerne skal undgå at deltage i samme tråd med forskellige profiler.

Jeg hopper lystigt videre til at lave ny tråd om næste Fredagsbar ;) 
Godt vi har skønne folk og sager at hoppe lystigt videre til :) 

God mandag! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror jeg her vil gentage samme svar som før: 

Jeg hopper lystigt videre til at lave ny tråd om næste Fredagsbar ;) 
Godt vi har skønne folk og sager at hoppe lystigt videre til :) 

God mandag! <3


Er den kommentar helt god? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...