Hop til indhold
Pianistinden

Forsidens manglende annoncer

Recommended Posts

Kære moderatorer.

Sitet er lidt gråt og tomt at se på, når i ikke forlænger vores VIP abonnementer :unsure:

Da jeg fik notits om at min VIP ville udløbe om 7 dage, skrev jeg til jer ang fornyelse.

Da den udløb skrev jeg igen til jer ang fornyelse.

Nu er der kun en enkelt annonce på forsiden.

Er vi under afvikling eller hvad sker der? :|

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 21 minutter siden:

Kære moderatorer.

Sitet er lidt gråt og tomt at se på, når i ikke forlænger vores VIP abonnementer :unsure:

Da jeg fik notits om at min VIP ville udløbe om 7 dage, skrev jeg til jer ang fornyelse.

Da den udløb skrev jeg igen til jer ang fornyelse.

Nu er der kun en enkelt annonce på forsiden.

Er vi under afvikling eller hvad sker der? :|

Jeg tror det kommer. Oplevede det også sidst hvor jeg skrev til dem flere gange, til sidst lykkedes det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 34 minutter siden:

Jeg tror det kommer. Oplevede det også sidst hvor jeg skrev til dem flere gange, til sidst lykkedes det. 

Ja...det plejer kun at tage en lille uges tid før de tager action på en henvendelse, men med så mange tomme felter på forsiden, begynder jeg at undre mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy Cane skrev, for 13 minutter siden:

Man har ikke kunne købe VIP i flere måneder,  så tænker at siden nok desværre er på vej ud, da du jo ikke kan bruge din annonce til noget som helst som annoncør… :?

Ja det er virkelig lang tid siden vi har kunne forny det på alm vis :|.

Nej præcis, min annonce tekst er meget længere i "virkeligheden" men nu her hvor den ikke har VIP status kan man ikke bruge den til noget..

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 49 minutter siden:

Piger kontakt  @Administrator

Da jeg fik notits om at min VIP ville udløbe om 7 dage, skrev jeg til dem ang fornyelse.

 

Da den udløb skrev jeg igen til dem ang fornyelse

Redigeret af Pianistinden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Vi kommer da ikke på forsiden ved at have Vip jeg gjorde i hvert fald ikke. Det er ekstra køb. Som jo heller ikke virker lige nu. Men er heller ikke blevet forlænget. Trods flere henvendelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Charlie2022 skrev, for 8 minutter siden:

Eroguide.dk ejes også af scor.dk, så det er at konkurrere mod sig selv. 
Det virker som dårlig købmandskab.

Nu er Scor jo så et lidt andet koncept, i hvert fald da jeg brugte det. Dating, eller gratis sex.

Ikke til os GP’er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er gul og gratis en mulighed?

Nå kunne se at det er det vist ikke

Redigeret af Otte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlie2022 skrev, for 55 minutter siden:

Eroguide.dk ejes også af scor.dk, så det er at konkurrere mod sig selv. 
Det virker som dårlig købmandskab.

Ah, det er vist en gammel skrøne at Scor skulle sidde med en af annonce-siderne. 

Det handler om problemer med betalingstjenesten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Håbet skrev, 1 time siden:

Altså hvis EG og AL lukker ned... hvor skal man så finde jer skønne piger?

Ro på tænker ikke EG lukker helt og slet ikke AL.

Vores annonce profiler er her også stadig, I skal søge os frem. Der er pt ikke fremhævede annoncer på forsiden og vi kan ikke have VIP. Som giver mere frihed i forhold til tekst, billeder mm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy Cane skrev, for 5 timer siden:

Men kunne da være rart at få en udmelding fra moderatorerne af, om hvad årsagen er, da AL jo også er halv nede, men i det mindste kan man benytte sig af Mastercard :)

Der er meldt ud, at der er problemer med betalingen og de arbejder på en løsning. Skriv til support, hvis du vil forny dit abonnement. Måske er de på weekend, siden ingen er blevet fornyet…..

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Ro på tænker ikke EG lukker helt og slet ikke AL.

Vores annonce profiler er her også stadig, I skal søge os frem. Der er pt ikke fremhævede annoncer på forsiden og vi kan ikke have VIP. Som giver mere frihed i forhold til tekst, billeder mm. 

Det virker meget amatøragtige at I ikke kan få jeres VIP fornyet samme dag eller dagen efter. VIP skulle gerne være en teaser til os mænd.
Du må meget undskylde, jeg er ikke imponeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Nu er Scor jo så et lidt andet koncept, i hvert fald da jeg brugte det. Dating, eller gratis sex.

Ikke til os GP’er

Nu er det heller ikke som bruger jeg mente.

Redigeret af Charlie2022

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlie2022 skrev, for 5 minutter siden:

Det virker meget amatøragtige at I ikke kan få jeres VIP fornyet samme dag eller dagen efter. VIP skulle gerne være en teaser til os mænd.
Du må meget undskylde, jeg er ikke imponeret.

Normalt kører det pr automatik. Der er et problem med betalingen, det arbejder de på at løse. VIP har ikke som sådan noget med forsiden at gøre, det er bare et udvidet abonnement, hvor man så også kan tilkøbe forside plads. Jeg er ret sikker på, at de gerne vil løse problemet og få nogle annoncekroner ind….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Normalt kører det pr automatik. Der er et problem med betalingen, det arbejder de på at løse. VIP har ikke som sådan noget med forsiden at gøre, det er bare et udvidet abonnement, hvor man så også kan tilkøbe forside plads. Jeg er ret sikker på, at de gerne vil løse problemet og få nogle annoncekroner ind….

Jeg ønsker jer held og lykke med jeres VIP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Charlie2022 skrev, for 2 timer siden:

Du må meget undskylde, jeg er ikke imponeret.

Det skal du såment ikke undskylde. Jeg er heller ikke imponeret eller tilfreds med situationen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl

Kære @Pianistinden 

Ved ikke om andre allerede har gjort det, men nu har jeg “rapporteret” dit indlæg med en bemærkning om, at nogen eller nogle burde tage action på dette. Så må vi se om det har en virkning. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 21.5.2023 at 12:16:

(…)

Sitet er lidt gråt og tomt at se på, når i ikke forlænger vores VIP abonnementer :unsure:

(…)

Er vi under afvikling eller hvad sker der? :|



Som sædvanlig nogle rigtig fine spørgsmål/bemærkninger fra @Pianistinden.

 

 

Liv skrev, for 21 timer siden:

Der er meldt ud, at der er problemer med betalingen og de arbejder på en løsning. Skriv til support, hvis du vil forny dit abonnement. Måske er de på weekend, siden ingen er blevet fornyet…..

 

Man kan da blive lidt bekymret, men må give @SweetMilf6630 ret i, at det måske er lidt meget at snakke om, at sitet lukker. Men det ser da lidt mystisk ud med de tomme annoncefelter? Vi må krydse fingre for, at det bliver løst. Der er i lang tid en del af dem, der har været tomme (nu er de så bare stort set alle). Jeg forstår dog også, at der tidligere har været nogle ændringer på området.

 

Der var for øvrigt en tråd for nylig, der handlede om noget lignende: 

 

 

:)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 21.5.2023 at 18:57:

Der er meldt ud, at der er problemer med betalingen og de arbejder på en løsning. Skriv til support, hvis du vil forny dit abonnement. Måske er de på weekend, siden ingen er blevet fornyet…..

Det har jeg også fået et par gange, så er såmænd ikke problemet, men undrede mig bare over hvor længe det med betalingen skulle stå på, da det jo efterhånden har været sådan i hvad 6 mdr...? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...