Hop til indhold
Guest Ung-Bruger

Scandinavian Wellness

Recommended Posts

Er der nogen, som har været forbi her for nyligt?

Det var før i tiden et af mine absolut favorit steder, men efter at Nina og Nancy forlod stedet har der været ikke været megen omtale af dette sted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror vi må erkende at det er pigerne der gør forskellen, ikke stedet. Det var det samme med 505. Savner virkelig Nina og Nancy, men de er jo ikke længere i Hvidovre - øv. Har personligt ikke selv besøgt 80E siden de to stoppede, så er derfor også lidt nysgerrig på "rigets tilstand".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror vi må erkende at det er pigerne der gør forskellen, ikke stedet. Det var det samme med 505. Savner virkelig Nina og Nancy, men de er jo ikke længere i Hvidovre - øv. Har personligt ikke selv besøgt 80E siden de to stoppede, så er derfor også lidt nysgerrig på "rigets tilstand".

Du kunne vel opsøge Nancy på Havdrupvej? Du siger selv, at det er pigerne og ikke stedet, der gør forskellen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er jeg ikke har bil. Jeg cykler/tager offentlig trafik og er lidt dovent anlagt. Det skal højst tage 20 min. at komme frem, da jeg vælter i tilbud hvor jeg bor og nogen af dem er næsten på højde med Nina og Nancy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er jeg ikke har bil. Jeg cykler/tager offentlig trafik og er lidt dovent anlagt. Det skal højst tage 20 min. at komme frem ....

.... eller også er du bare ikke liderlig nok :D :D :D:P.

Selv har jeg da præsteret at tage det offentlige til Midtsjælland ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne vel opsøge Nancy på Havdrupvej? Du siger selv, at det er pigerne og ikke stedet, der gør forskellen.

hvor er det hun kan besøges og har hun en annonce???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i går. Skulle egentlig have prøvet det nye Thara Wellnes Spa, men blev mødt af et "Ingen Erotik" skilt i vinduet og det gamble magtede jeg ikke i 30 graders varme. Tog så ned på Hvidovrevej 227 (den oven på bageren), men der var ingen der åbnede og de tog heller ikke telefonen (men tekstede mig et par timer senere om jeg havde ringet for massage - dårlig stil). Godt liderlig af varmen tænkte jeg det var på tide at besøge 80E igen. Der er snart gået et lille år siden jeg sidst var der og man ved jo aldrig hvordan tingene udvikler sig. Da jeg skulle til at ringe på kom der en sød Thai ned med noget skrald. Jeg hold døren for hende og hun spurgte om jeg skulle have massage. Jeg sagde pænt "ja tak", da hun virkede utrolig sexet. Sødt ansigt, pænt store bryster (stor C/lille D) og så erotisk buttet - lige min kop te. Jeg bestilte 1 time tantra til 400 og hun kørte på i ca. 40 minutter hvor hun kun strejfede min røv og pik et par gange. På 227 går de MEGET efter disse punkter helt fra start, så jeg var egentlig lidt skuffet, men omvendt var massagen ret god og jeg blev helt i tvivl om hun overhovedet ville mere. Da jeg vendte mig om satte hun sig ved min side og masserede min skulder og lagde diskret min hånd ned i hendes skød. Hun havde en kort kjole på og trusser, så jeg agede hende lidt på inderlåret, hvilket ikke generede hende. Så langt så godt tænkte jeg. Pludselig spurgte hun helt ud af det blå om vi skulle mere og remsede så ellers alle mulighederne op. På det tidspunkt var jeg egentlig lidt ligeglad og sagde hun kunne bestemme hvad vi skulle. Jeg smed 900 mere og så skal jeg ellers love for hun skiftede gear. Megafransk (elsker jeg), sorte kys (altid godt), reverse cowboy (mmmh) og så sluttede vi af en heftig 69'er, hvor jeg kom alt for hurtigt, fordi hun har en smuk fisse og en god fast røv med lidt tyngde, lækkert, lækkert. Resten var rutine (aftørring, vand, bad). Gav hende et ordentlig kram og forlod stedet som en glad mand. Hvis hun havde været mere liderlig under massagen ville det have været optimalt og tæt på de ture jeg har haft med Nina samme sted, men alt-i-alt en god afslutning på en lidt forvirrende dag.

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey Rambuk, fed tur du der har fået :)

Snakkede hun dansk??

Fik du et navn??

Hilsen

Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg glemte selvfølgelig og få hendes navn. Det var i det hele taget en forvirrende og varm dag, så nok derfor det smuttede i farten. Hun kunne kun ganske få ord dansk og var rimelig til engelsk. Kom lige i tanker om jeg gav hende et ordentlig klask i røven efter jeg var kommet, hvilket fik hende til at smile gevaldigt. Den lækre, faste buttede røv var sgu ikke til at stå for. Tror hun er værd og satse på. Det virker som om hun lige skal lære én at kende og derfra kan alt vidst ske. Tror jeg smutter forbi igen sidst på måneden og så skal jeg nok huske at spørge til et navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...