Hop til indhold

Scandinavian Wellness

Featured Replies

Skrevet

Hvordan er deres thaimassage og olie-massage, alle snakker om B2B her, men det er jo også lidt dyrere.

• Svar 64
  • Visninger 42k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg var forbi i går. Skulle egentlig have prøvet det nye Thara Wellnes Spa, men blev mødt af et "Ingen Erotik" skilt i vinduet og det gamble magtede jeg ikke i 30 graders varme. Tog så ned på Hvidovre

• Megen skriv og lidt viden !   Nu har jeg undersøgt sagen og blev skuffet : det er ikke Nina som den Nina der var i Scandinavian før ! Det er vel som det plejer at være : de kalder bare en eller ande

• Tillykke med din gode oplevelse. Til almindelig orientering kan jeg meddele at fake "tandbøjler" kan købes mange steder i Thailand, og bruges af nogle piger for at give dem et yngre udtryk, ligesom en

Skrevet

Hvordan er deres thaimassage og olie-massage, alle snakker om B2B her, men det er jo også lidt dyrere.

Det er faktisk synd at der bliver lagt så stor vægt på b2b og sex for deres thaimassage er helt i top.

Skrevet

Men hvis det er på grund af prisen findes der vel billigere steder ;-)

Skrevet

Kan oplyse at Nanci, Lucy og Nina og de andre piger er stoppet pga uoverensstemmelser på stedet    :angry:   Nina er rejst hjem og De andre prøver at finde nye steder, må håbe De finder noget for ellers kommer jeg da til at savne Nanci  for meget for hendes humør service mm.... ! 

Skal siges at dette har jeg fra pigerne selv, da jeg blev ringet op idag af en af Dem og overbragt den kedelige nyhed...  :wacko:

Skrevet

Det er da gået voldsomt stærkt for jeg var forbi i forgårs og besøge Nancy. Skulle have besøgt Nina, men hun var der ikke og aftalte med Nancy at vi lavede en "dobbelt" med Nina næste gang. Sur nyhed, men tak for info anyway!

Skrevet

2. nedslag her midt om natten.

Er tæt på at ønske, at jeg kunne dele rigtige øretæver ud, nu må det blive ved advarsler og banninger.

Og har I fattet, at det stopper her, mine herrer? :(

Skrevet

2. nedslag her midt om natten.

Er tæt på at ønske, at jeg kunne dele rigtige øretæver ud, nu må det blive ved advarsler og banninger.

Og har I fattet, at det stopper her, mine herrer? :(

Skideballer virker bedre, hvis man rent faktisk forklare hvad der er årsagen. Så kan alle andre også vide hvad de skal undgå at gøre.

PS: Tak for et ellers fremragende forum.

Skrevet

Diver,

det er faktisk ganske enkelt!

Når vi skjuler/sletter indlæg, så er det fordi, vi ikke vil have dem stående.

Og når vi ikke vil have dem stående, så er det, fordi de forbryder sig mod sitets regelsæt eller almindelig god opførsel!

Så læs venligst reglerne for deltagelse herinde, de står nederst til højre. :)

God weekend og tak for roserne. :)

Skrevet

Diver,

det er faktisk ganske enkelt!

Når vi skjuler/sletter indlæg, så er det fordi, vi ikke vil have dem stående.

Og når vi ikke vil have dem stående, så er det, fordi de forbryder sig mod sitets regelsæt eller almindelig god opførsel!

Så læs venligst reglerne for deltagelse herinde, de står nederst til højre. :)

God weekend og tak for roserne. :)

Eller forhåbentligt også bare fordi de hænger sammen med de indlæg, for mener da ikke mine indlæg i nat var andet end et forsøg på at få de herre til at tænke lidt og stoppe sig selv... Håber da det " kun" er derfor mine indlæg er slettet... De giver jo heller ikke mening ellers... God weekend knus Line
Skrevet

Eller forhåbentligt også bare fordi de hænger sammen med de indlæg, for mener da ikke mine indlæg i nat var andet end et forsøg på at få de herre til at tænke lidt og stoppe sig selv... Håber da det " kun" er derfor mine indlæg er slettet... De giver jo heller ikke mening ellers... God weekend knus Line

det tror jeg godt du kan gå ud fra....  Men hvis de blev stående - var de jo sådan lidt frit svævende  (hvis man ellers kan være både stående og frit svævende på en gang :) )

men det var en uværdig gang tøsefnidder - som end ikke tøser havde kunnet finde ud af at gøre det ..heldigvis .

Redigeret af Heine

Skrevet

Ja, det gik vist op i hat og briller.

Jeg gik åbenbart i seng før "la grande finale". Jeg blev også selv ramt på et enkelt – i mine egne øjne sobert – indlæg, men det tager jeg ikke så tungt.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Ja, det gik vist op i hat og briller.

Jeg gik åbenbart i seng før "la grande finale". Jeg blev også selv ramt på et enkelt – i mine egne øjne sobert – indlæg, men det tager jeg ikke så tungt.

men dog tungt nok til lige at nævne det :) :) :) :) :)

skrevet med den obligatoriske tounge-in-cheek, tror snart du skal have nyt nick  "borende mimose" :)

Skrevet

men dog tungt nok til lige at nævne det :) :) :) :) :)

skrevet med den obligatoriske tounge-in-cheek, tror snart du skal have nyt nick  "borende mimose" :)

Det kan da godt være, at jeg er ved at blive et gammelt sentimentalt skvadderho'e. Visse steder betragtes jeg som en lallende poet, og det har jeg også affundet mig med.

Men humlen i det var, at mit indlæg i strengen var uden større vigtighed :grin: .

Redigeret af Borende X

Skrevet

Nancy er væk !

Jeg prøvede at bestille en tid med Nancy, men de siger hun er stoppet, og de ved ikke, hvor hun er henne. Det kan jo godt være, at de ved, men bare ikke vil sige det. Det kan bare ikke bruges til så meget. Når nogen finder ud af, hvor Nancy er taget hen, må I lige sige til. Jeg spurgte også efter Nina, og hun er der endnu. 

Skrevet

Nancy er væk !

Jeg prøvede at bestille en tid med Nancy, men de siger hun er stoppet, og de ved ikke, hvor hun er henne. Det kan jo godt være, at de ved, men bare ikke vil sige det. Det kan bare ikke bruges til så meget. Når nogen finder ud af, hvor Nancy er taget hen, må I lige sige til. Jeg spurgte også efter Nina, og hun er der endnu. 

What!? Er Nina der endnu - nu fatter jeg ingenting. Det er dagens bedste nyhed, hvis det altså er "min" Nina og ikke en ny der har taget samme navn. Tak for info - kommer til at savne Nancy, hun var sgu både sjov og sexet - god lille pakke.

Skrevet

Vis Nina er der endnu, så aflægger jeg stedet et besøg i næste uge det ligger helt stramt...    B)   Update tilgår...    :P

Skrevet

Der er to Nina'er, som samler stor passion. Den ene er hos Siam i Asger Rygs Gade. Den anden er hos Scandinavian Wellness. 

Også Nancy har mange passionerede tilhængere. Så vi må finde ud af, hvor hun blev af. Måske 505 ?

Skrevet

Megen skriv og lidt viden !

Nu har jeg undersøgt sagen og blev skuffet : det er ikke Nina som den Nina der var i Scandinavian før ! Det er vel som det plejer at være : de kalder bare en eller anden tilfældig pige for Nina overfor kunden og håber så at den går og at kunden så bider på eller ikke får sagt fra !

Nina, Nancy og Lucy er alle stoppet der og ønsker sig på ingen måde tilbage under nuværende ejerforhold.

Jeg kunne desværre ikke få oplyst om de kommer tilbage andetsteds eller ophører helt.

Redigeret af Eroman

• 2 weeks later...
Skrevet

Megen skriv og lidt viden !

Nu har jeg undersøgt sagen og blev skuffet : det er ikke Nina som den Nina der var i Scandinavian før ! Det er vel som det plejer at være : de kalder bare en eller anden tilfældig pige for Nina overfor kunden og håber så at den går og at kunden så bider på eller ikke får sagt fra !

Nina, Nancy og Lucy er alle stoppet der og ønsker sig på ingen måde tilbage under nuværende ejerforhold.

Jeg kunne desværre ikke få oplyst om de kommer tilbage andetsteds eller ophører helt.

Lucy arbejder i Glostrup, Ninna kom tilbage fra ferie igår så er ikke begyndt arbejde endnu.

Og Nancy er ved at finde sit eget sted så hun arbejder heller ikke for tiden.

Skrevet

Lucy arbejder i Glostrup, Ninna kom tilbage fra ferie igår så er ikke begyndt arbejde endnu.

Og Nancy er ved at finde sit eget sted så hun arbejder heller ikke for tiden.

Kan du på nogen måder nævne mere specifikt hvor henne i Glostrup Lucy arbejder?
Skrevet

MR Adam - Så denne gang er det altså den "rigtige" Ninna der er tilbage og ikke hende der brugte hendes navn mens hun var på ferie? Regner i givet fald med selv at lave kontrolbesøg på lørdag, hvis altså ikke der kommer noget i vejen.

Skrevet

Nogle der har besøgt CTW og set om det stadig er Nina der er der? 

Og hvis nogle ser Nancy, så del endelig med os andre....

Skrevet

MR Adam - Så denne gang er det altså den "rigtige" Ninna der er tilbage og ikke hende der brugte hendes navn mens hun var på ferie? Regner i givet fald med selv at lave kontrolbesøg på lørdag, hvis altså ikke der kommer noget i vejen.

Rambuk.

Ja det er den rigtige Ninna der er tilbage, men hun arbejder ikke på hvidovrervej 80, så det er spild af tid at lave kontrolbesøg der.

Så vidt jeg er orienteret har hun ikke fundet et sted at arbejde endnu. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.