Hop til indhold
MandMedM

Bedste slug i København og omegn?

Recommended Posts

Sardo skrev, for 11 minutter siden:

Nu har jeg jo været der, det går jeg ikke ud fra du har. Regnestykket ser vel sådan ud en time 1800+slug 300=2100,der skulle alle vel kunne være med... 

Jeg er ikke sikker, men jeg tror du bliver nødt til at komme i munden på hende, før hun kan sluge...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg påstår nu heller ikke at have været der, men studser over, at hun både specificerer cim og swallow til hver kr.300

- normalt "Cimmer" man i munden før der sluges.

Så er det en fair pris!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sardo
Didrik Slagheck skrev, 1 time siden:

Jeg påstår nu heller ikke at have været der, men studser over, at hun både specificerer cim og swallow til hver kr.300

- normalt "Cimmer" man i munden før der sluges.

Så er det en fair pris!

Jeg tror dette må blive min sidste anmeldelse på dette site da jeg må sige jeg er træt af folks åndsforladte kommentarer, faktum er at jeg betalte 2100 for en time med swallow, men du og din makker kan da sikker få lov at betale 2400 hvis i insisterer. Jeg viser jer min langemand... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 11 timer siden:

Jeg er ikke sikker, men jeg tror du bliver nødt til at komme i munden på hende, før hun kan sluge...

Ja, men praksis slår teori.

Utroligt at dette kan blive en diskussion, mellem en der har betalt for en konkret ydelse og delt sin erfaring, vs. to der har en teori om menupriser, men ingen erfaring med pågældende.

Erfaringsmæssigt håndterer gp'er priser meget forskelligt. Det mest gakkede eksempel er den gruppe, der accepterede betaling for "megafransk" men så mente at det ikke inkluderede "superfransk". Nogle opkræver begge tillæg, nogle kun det ene.

Det er klart, at når prisen er den samme for cim og swallow, så vil de fleste erfarne kunder antage at man skal betale begge tillæg for at modtage swallow. Men sådan var det altså ikke for den kunde, der faktisk bad om ydelsen.

Hvordan det kan udvikle sig til en diskussion, siger en del om Eroguide (og alle andre online-diskussioner).

Please, @Sardo, fortsæt - du behøver jo ikke svare på alle kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 21 timer siden:

Altså man kan argumentere for at hvis den har en hvis længde og man kommer helt nede i halsen…

ja så har pigen aldrig haft dit sperm i munden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MandMedM skrev, den 12.5.2023 at 16:30:

Jeg nyder når en kvinde sutter hele vejen og synker min sæd med et frækt smil :)

I øjeblikket er der mange som tilbyder "swallow" eller "slug" i de digitale travblade, men jeg har været uheldig og mødt en del snyd, spyt og dårlige undskyldninger.

De piger jeg har besøgt har alle været 100% motiverede til at modtage betaling for slug. Flere af dem har dog ikke været helt afklaret omkring konsekvenserne ved at tilbyde denne ydelse, men det finder man jo først ud af når kanonen er skud af :(

Har du besøgt en GP der sluger det hele uden bøvl og med et lille smil?

Jeg møder også en del snyd… men nu levere jeg også en god option hvis der er ikke er skyd af de sidste 24 timer 

Kate (det magre skidt) og flere små polske piger det lover guld .. har måtte kapitulere og på en mere elle mindre elegant måde spyttet eller kastet op ;) 

De polske pige er ofte friske på slug men ikke alle kan levere ….    

Jeg har fået slug hos Katharina og flere andre polske( Hørdumsgade) Katja( Bryggen) og Ammy((Thai), Sophia(thai), men det er i min optik faktisk nemmest med en Sugarbabe… de sluger faktisk alle dem jeg har set fast ;)

Så hvis man som jeg har brug for at se pigen nyde at sluge varen …. Er sugarbabe vejen frem og det er altid godt at have et par bootycall kontakter af den slags ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 12 timer siden:

Utroligt at dette kan blive en diskussion, mellem en der har betalt for en konkret ydelse og delt sin erfaring, vs. to der har en teori om menupriser, men ingen erfaring med pågældende.

Men hvad skulle du dog også kunne få tiden til at gå med, kære Bebop,  hvis du ikke i et væk kunne kommentere på andres kommentarer som du gransker så nidkært og som du bliver så irriteret over ....... næsten 10K kommer jo ikke af sig selv!

Jeg diskuterer ikke, jeg undrer mig blot over dullens regnestykke, og bifalder at man kan få Cim+Slug for kr.300 ............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Didrik Slagheck skrev, for 42 minutter siden:

Jeg diskuterer ikke,

Jo, dit indlæg var komplet forvrøvlet, idet spørgsmålet var afklaret og jeg netop med min kommentar havde henvist til prislisten. Så synes du helt meningsløst, at du skal forklare mig prislisten, selvom præmissen for min kommentar er, at jeg har læst den. Det er klassisk mansplaining: Ideen om at man er nødt til forklare folk noget de allerede ved. Du udstiller bare, at du ikke har fattet, hvad vi talte om inden din kommentar.

Didrik Slagheck skrev, for 44 minutter siden:

bliver så irriteret over

Bliver jeg ikke. Men jeg skrev det, fordi jeg kunne se at trådstarter blev frustreret. Jeg forstår ham, for du påstår indirekte at han lyver. Jeg undlod at kommentere dit indlæg i første omgang, fordi det bare ville give støj. Når du om lidt svarer med endnu mere støj, skal jeg også nok lade være at svare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet 2 korte og høflige sms til Leia, hvor jeg spørger hvad hun tager for 1 time med slug.

1 time med Blæs uden, koster kr.1800.

Men intet svar, så må man tage "chancen" om hun selv kan huske det, hvis man dukker op.

60 min - Classic sex different positions, massage, tongue kisses ,licking pussy, bj without,cum 2 times) :  kr.1.800.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Didrik Slagheck skrev, 1 time siden:

Jeg har skrevet 2 korte og høflige sms til Leia, hvor jeg spørger hvad hun tager for 1 time med slug.

1 time med Blæs uden, koster kr.1800.

Men intet svar, så må man tage "chancen" om hun selv kan huske det, hvis man dukker op.

60 min - Classic sex different positions, massage, tongue kisses ,licking pussy, bj without,cum 2 times) :  kr.1.800.

Du er klar over, at bj without ikke indbefatter afslutning i munden, ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
padelguden skrev, for 32 minutter siden:

Du er klar over, at bj without ikke indbefatter afslutning i munden, ikke?

Jo hvis du læser det han skriver fremgår det tydeligt han er informeret og han skriver således også at “man må tage chancen” så man må konkludere at han kender til forskellen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MandMedM skrev, den 15.5.2023 at 11:36:

Annoncen er lukket ned. Filmer manden dig når hun giver blowjob?

De er derude i aften.

https://annoncelight.dk/showad/351550

Nej der bliver ikke filmet, og han sidder altid i bilen når jeg er der. Har dog flere gange betalt for han boller hende i mens hun sutter mig. De er meget søde og diskrete.

Du kan vælge om du vil i din egen bil, gå med lige ind bag træerne, eller stå ved siden af deres bil, så han kan kigge på og spiller pik imens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Triton skrev, den 22.5.2023 at 18:03:

De er derude i aften.

Nej der bliver ikke filmet, og han sidder altid i bilen når jeg er der. Har dog flere gange betalt for han boller hende i mens hun sutter mig. De er meget søde og diskrete.

Du kan vælge om du vil i din egen bil, gå med lige ind bag træerne, eller stå ved siden af deres bil, så han kan kigge på og spiller pik imens.

Jeg nåede dem ikke sidst, men hvis nogen vil komme før mig i aften, så er det helt perfekt. Jeg er der som den sidste, og vil gerne nyde hende godt sprøjtet til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sardo skrev, den 20.5.2023 at 00:33:

Jeg tror dette må blive min sidste anmeldelse på dette site da jeg må sige jeg er træt af folks åndsforladte kommentarer,

Så mistede vi Sardo, der leverede gode indlæg, anbefalinger og erfaringer fra det virkelige liv :( Stop nu de ligegyldige kommentarer, der ikke giver værdi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MandMedM skrev, for 13 timer siden:

Stop nu de ligegyldige kommentarer, der ikke giver værdi.

Vi fik en rapport på afsporing i denne tråd, men alt for sent til at gøre noget.

Ledelsen kan kun gøre noget ved ligegyldige kommentarer, hvis folk rapporterer afsporinger når det sker.

Den afsporing, der gjorde at en bruger forlod Eroguide ville have fået en høflig besked om  at lade være med at afspore og fået fjernet sin kommentar, hvis nogle altså havde rapporteret indlægget.

Faktisk. Ville brugeren have fået en meget lang ferie, for han har fået advarsler før. @Didrik Slagheck Har fået fjernet sin skriveadgang til efter sommerferien. 

Og nu tilbage til emnet.

Fyi: @padelguden, @MandMedM, @Bebop, @AndersJ, @Happy69luke, @yrghh

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happy69luke skrev, den 20.5.2023 at 20:44:

Jeg møder også en del snyd… men nu levere jeg også en god option hvis der er ikke er skyd af de sidste 24 timer 

Kate (det magre skidt) og flere små polske piger det lover guld .. har måtte kapitulere og på en mere elle mindre elegant måde spyttet eller kastet op ;) 

De polske pige er ofte friske på slug men ikke alle kan levere ….    

Jeg har fået slug hos Katharina og flere andre polske( Hørdumsgade) Katja( Bryggen) og Ammy((Thai), Sophia(thai), men det er i min optik faktisk nemmest med en Sugarbabe… de sluger faktisk alle dem jeg har set fast ;)

Så hvis man som jeg har brug for at se pigen nyde at sluge varen …. Er sugarbabe vejen frem og det er altid godt at have et par bootycall kontakter af den slags ;)

Må jeg spørge dig om hvordan du finder disse sugarbabes?

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er på igen, og kan kun anbefale hendes blowjob, hvis man vil køre mod Hillerød. Det er dog ikke helt inde i Hillerød som regel.
Hun sluger eller tager sprøjtet i ansigtet med glæde.

Kom gerne før mig, da jeg nyder hun har slugt meget sperm før mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Triton skrev, 1 time siden:

De er på igen

Det er dit 4. indlæg i denne tråd, om at “de er på i aften.” 
Mon ikke vi selv kan holde os opdateret, hvis det (mod forventning) skulle blive aktuelt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 49 minutter siden:

Det er dit 4. indlæg i denne tråd, om at “de er på i aften.” 
Mon ikke vi selv kan holde os opdateret, hvis det (mod forventning) skulle blive aktuelt. 

Det kan du sagtens jo. Måske andre ikke har set det, som ofte sker.

Jeg har selv opdaget lækre oplevelser, ved at se det herpå, før jeg selv har opdaget det på f.eks Annoncelight.

Men tak for reminder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Triton skrev, for 5 minutter siden:

Men tak for reminder

Min pointe er bare, at ret mange annoncer på AL er on/ off, så hvis alle skulle gøre opmærksom på deres favorit, så ville det blive lidt kedeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...