MandMedM 159 Skrevet 12. Maj, 2023 (edited) Jeg nyder når en kvinde sutter hele vejen og synker min sæd med et frækt smil I øjeblikket er der mange som tilbyder "swallow" eller "slug" i de digitale travblade, men jeg har været uheldig og mødt en del snyd, spyt og dårlige undskyldninger. De piger jeg har besøgt har alle været 100% motiverede til at modtage betaling for slug. Flere af dem har dog ikke været helt afklaret omkring konsekvenserne ved at tilbyde denne ydelse, men det finder man jo først ud af når kanonen er skud af Har du besøgt en GP der sluger det hele uden bøvl og med et lille smil? Redigeret 12. Maj, 2023 af MandMedM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 12. Maj, 2023 De følgende piger klarer fint at sluge en god ladning: red chili, nadia, mathylda og bambi, for at citere mig selv fra en efterlysning om piger der klarer en beslægtet disciplin COF"Jeg selv har prøvet og kan anbefale red chili, nadia, mathylda, hellen aguillera og bambi der alle tilbyder cof, cim og slug. De fleste af disse er også pt i byen eller kommer snart. Har haft mange gode oplevelser med bambi hvor jeg som oftest har "sparet op i en uges tid" og ynder at afslutte ud over hendes smukke ansigt og åbne mund. Hun plejer som regel også pænt at spise op." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 12. Maj, 2023 Et oplagt tip, hvis det betyder meget for dig at de sluger og måske gør et nummer ud af det.. Så sig det up-front så forventningerne er afstemt og tøserne præcist ved hvad du kan lide, og Nåja, fun fact, Nadia hævdede på et tidspunkt i forbindelse med slug, at min sæd smagte godt... nok et tvivlsomt udsagn men meget sødt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopBossen77 57 Skrevet 12. Maj, 2023 Jeg har selv været forbi hende her: https://annoncelight.dk/showad/314515 mange gange.... som i mere end +10 gange, og det har hver gang været helt perfekt! Nogle har måske en holdning til hende, men hun vil helt sikkert opfylde dit ønske 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 12. Maj, 2023 Hej Topboss, lyder godt, der er dog ikke noget billede af pigen, kan du løfte sløret for hvad type hun er ung/gammel, tyk/tynd, babe eller ej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopBossen77 57 Skrevet 12. Maj, 2023 Sardo skrev, for 17 minutter siden: Hej Topboss, lyder godt, der er dog ikke noget billede af pigen, kan du løfte sløret for hvad type hun er ung/gammel, tyk/tynd, babe eller ej? Hun er meget tynd, høj og nogle vil måske sige, at hun ser lidt "hærget" ud... men hun er mega sød og nærværende, og man skal måske give det en chance, hvis man søger et vildt lækkert blow med slug.... hun tager det som en champ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 12. Maj, 2023 Tak Topboss Hvor ligger vi henne aldersmæssigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MandMedM 159 Skrevet 12. Maj, 2023 Sardo skrev, for 6 timer siden: Jeg selv har prøvet og kan anbefale red chili, Nadia, mathylda, hellen aguillera og bambi der alle tilbyder cof, cim og slug. Vildt - og tak for de 5 anbefalinger. Jeg er med på de 4, men har du et link til Nadia? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 13. Maj, 2023 https://nympho.dk/n6952/2544/nadia-vesterbro-on-holiday-until-27th-of-may/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 13. Maj, 2023 Sardo skrev, for 10 timer siden: Hej Topboss, lyder godt, der er dog ikke noget billede af pigen, kan du løfte sløret for hvad type hun er ung/gammel, tyk/tynd, babe eller ej? Der ligger flere anmeldelser om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny Smølf 80 Skrevet 13. Maj, 2023 TopBossen77 skrev, for 12 timer siden: Jeg har selv været forbi hende her: https://annoncelight.dk/showad/314515 mange gange.... som i mere end +10 gange, og det har hver gang været helt perfekt! Nogle har måske en holdning til hende, men hun vil helt sikkert opfylde dit ønske Jeg er enig. Her er min anmeldelse, der er et par år gammel, af hende. I dag foregår det ikke i en kælder, men i hendes lejlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 13. Maj, 2023 Prøvede Leia idag entime med gfe og slug og det var anbefalelsesværdigt Fine tungekys, var meget tændt da hun fik slikket fisse og gav et fremragende blow hvor hun grådigt slugte alt og "malkede efter" og suttede for at få det hele med. En sød og sexet kvinde,.. og leverer varen hvis det er slug du går efter.. https://nympho.dk/n12047/3916/leia-again-in-copenhagen/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 13. Maj, 2023 Sardo skrev, for 8 minutter siden: Prøvede Leia idag entime med gfe og slug og det var anbefalelsesværdigt Fine tungekys, var meget tændt da hun fik slikket fisse og gav et fremragende blow hvor hun grådigt slugte alt og "malkede efter" og suttede for at få det hele med. En sød og sexet kvinde,.. og leverer varen hvis det er slug du går efter.. https://nympho.dk/n12047/3916/leia-again-in-copenhagen/ Hvad måtte du give for sådan en mundfuld? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 13. Maj, 2023 2100-,fundet for de penge, på den anden side også fint for hende, kommer hjem mæt og veltilfreds og med penge på lommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 13. Maj, 2023 I øvrigt mange tak til broderskabet for tips om Katrinesblow, men personligt er jeg nok mere til "guffer af ungpigeguf" a la Bambi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Triton 21 Skrevet 14. Maj, 2023 MandMedM skrev, den 12.5.2023 at 16:30: Jeg nyder når en kvinde sutter hele vejen og synker min sæd med et frækt smil I øjeblikket er der mange som tilbyder "swallow" eller "slug" i de digitale travblade, men jeg har været uheldig og mødt en del snyd, spyt og dårlige undskyldninger. De piger jeg har besøgt har alle været 100% motiverede til at modtage betaling for slug. Flere af dem har dog ikke været helt afklaret omkring konsekvenserne ved at tilbyde denne ydelse, men det finder man jo først ud af når kanonen er skud af Har du besøgt en GP der sluger det hele uden bøvl og med et lille smil? https://annoncelight.dk/showad/351550 Sikker vinder hver gang. Hun sluger eller tager det i ansigt med glæde, og siger tak hver gang. Hendes mand sidder i deres bil i mens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 14. Maj, 2023 Sardo skrev, for 21 timer siden: 2100-,fundet for de penge Okay, så prisen er den samme uanset om man vælger slug eller CIM som ekstra? Det er godt at vide - hun rykker lige et par pladser op på listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopBossen77 57 Skrevet 14. Maj, 2023 Sardo skrev, den 12.5.2023 at 23:11: Tak Topboss Hvor ligger vi henne aldersmæssigt? Jeg er ikke skide god at at bedømme det, men tænker slut 30'erne, lige i starten af 40'erene... Det er lidt svært med hende, men hun er sgu virkelig sød og imødekommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MandMedM 159 Skrevet 15. Maj, 2023 Triton skrev, for 20 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/351550 Sikker vinder hver gang. Hun sluger eller tager det i ansigt med glæde, og siger tak hver gang. Hendes mand sidder i deres bil i mens. Annoncen er lukket ned. Filmer manden dig når hun giver blowjob? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bear1234 22 Skrevet 17. Maj, 2023 Tina Thai kan også tage en omgang eller to med et smil. Kan varmt anbefale hende. Hun er enormt sød, smilende og nem at snakke med. Der er også hundredevis af anmeldelser af hende herinde. Bare søg på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1165 Skrevet 18. Maj, 2023 Bebop skrev, den 14.5.2023 at 17:29: Okay, så prisen er den samme uanset om man vælger slug eller CIM som ekstra? Det er godt at vide - hun rykker lige et par pladser op på listen. Uanset hvad du søger er Leia et must. Se at komme afsted! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. Maj, 2023 bear1234 skrev, den 17.5.2023 at 19:27: Der er også hundredevis af anmeldelser af hende herinde. Du er dig den første, der hævder at hun sluger? Kan det nu også passe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Didrik Slagheck 21 Skrevet 19. Maj, 2023 Bebop skrev, den 14.5.2023 at 17:29: Okay, så prisen er den samme uanset om man vælger slug eller CIM som ekstra? Det er godt at vide - hun rykker lige et par pladser op på listen. ifølge Leia's Prisliste, med mindre der er spontan rabat, må det blive kr.2400 for en time med slug: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 19. Maj, 2023 Nu har jeg jo været der, det går jeg ikke ud fra du har. Regnestykket ser vel sådan ud en time 1800+slug 300=2100,der skulle alle vel kunne være med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg