Hop til indhold
Lillemorten

Første gang hos Lady Cherie

Recommended Posts

Igår mødte jeg endelig Lady Cherie for første gang. Vejen har været lidt lang både den kørte vej, men især forberedelser. Så lige lidt forhistorie, for den indeholder et par fuck-up's fra min side, der er værd at tage med - det siger min selvironi at jeg skal.
 
Jeg arbejder i udlandet og er ofte væk i op til 4 uger. Så sidst jeg var hjemme, tænkte jeg at nu skulle det være, når jeg alligevel skulle til Kbh og videre på job derfra. Jeg skrev til Cherie og hørte om der var mulighed for en sceance  - svaret der kom, kom ret hurtigt og var meget imødekommende. Så vi fik hurtigt ef aftale på plads. 
 
Fuck-up nr. 1: Jeg skulle hæve kontanter til sceancen og det skulle foregå over to dage, da der er beløbsgrænse på kontanthævninger mange steder. Så dagen før kørte jeg ned til kontantautomaten, proppede kortet ind og skulle lige til at taste pinkoden..... de 4 tal var som slettet af min hukommelse -væk...! Jeg gik lige en tur og prøvede at genskabe koden inde i knoppen og mente jeg havde den, men efter 3 forsøg, lukkede kortet. Fat i banken næste morgen, de åbnede kortet igen - 3 nye forsøg - LUK. Fat i banken, nye 3 forsøg - LUK. Fat i banken - denne gang kun 2 forsøg (Google Pay lukker også, når kortet bliver lukket), så opgav jeg. Og måtte slukøret skrive til Cherie at jeg var nødt til at trække mig, indtil næste gang jeg var hjemme og havde fået ny pinkode.
 
Desværre havde Cherie ikke nået at se beskeden, inden hun kørte hjemmefra til Kbh. Men hun sendte en sød besked tilbage, at så havde hun da nået få få kørt sit lædertøj en tur - og håbede at se mig, når jeg atter var klar. 
 
Og igår lykkedes det: Jeg er altid nervøs/spændt første gang jeg møder en domina jeg ikke kender. Og denne gang var ikke en undtagelse. Men som andre før har skrevet, så går der ikke lang tid før man føler sig tryg og i gode hænder. Cherie startede simpelthen med at give mig en kæmpe krammer. 
 
Ned i kælderen og lige summere op på legelisten og no-go listen. Jeg er (sikkert som så mange andre) altid ret pragmatisk omkring betalingen - det aftalte beløb i samme stabel sedler, direkte i hånden. Dette er normalt ikke noget der omtales i anmeldelser - hvis ikke det var for min fuck-up nr. 2:
 
Cherie talte lige pengene efter - fair nok, det er første gang og vi kender ikke hinanden - og så begyndte hun at kigge meget spørgende på mig. Jeg tænkte bare "shit - det er sgu da det rigtige beløb". Cherie spurgte til beløbet vi havde aftalt - og det nævnte jeg. Hun lod mig hænge lidt i en mental skruestik - jeg må have lignet et stort, panikslagent spørgsmålstegn. Så slap hun "grebet" i mig - jeg havde sgu hævet 1000 for meget - lidt dril om drikkepenge og min ret famlende forklaring om en gartner jeg har rendende (helt ude af kontekst) - og de 1000 blev selvfølgelig returneret. Eddermame pinligt :???: 
 
Og så kunne jeg ellers få lov til at tage tøjet af, mens Cherie sad og kiggede. Jeg fik udleveret et håndklæde og sendt i bad. Jeg var ellers pænt renskuret hjemmefra, men to timers kørsel i bil, sætter jo nok lidt sved af dernede - så det var faktisk rart.  
 
Og så startede legen. Mine brystvorter er vilde med behandhandskede kvindefingre, der ikke er bage for at tage fat. Og det er Cherie heldigvis ikke - så siddende på knæ foran hende, med en hånd på hver af hændes lår, kunne jeg bare sidde og tage imod og nyde hendes meget grundige behandling af brystvorterne. Og nyde følelsen af det, samt følelsen af hendes lår under læderet, samtidig med at øjenkontakten vist ikke svigtede på et eneste tidspunkt. Til sidst blev et par japanske klemmer (tøseklemmerne, som hun kaldte dem) blev monteret. De blev senere erstattet af et par, der bed, så jeg faktisk kunne mærke det.
 
Og så op og tage en røvfuld. Og her trådte det lille rollespil ind - for Cherie var ikke tilfreds med at blive jaget forgæves til Kbh, pga jeg ikke kunne huske 4 skaldede tal. Så for hvert slag der faldt, skulle jeg sige min pinkode - Cherie udtrykte også bekymring for, om jeg overhovedet kunne huske vejen hjem igen og om jeg i det hele taget kunne tælle (penge) eller jeg nød at teste folk på den måde - elsker den slags humor. Og jeg glemmer aldrig den kode igen.....
 
Jeg blev afsluttet med en facesitting.  Altså at have en læderrøv trykket ned over ansigtet, samtidig med at der på ingen måde er berøringsangst for min enøjede hævner, kan jeg på ingen måde styre i ret lang tid. Og det gik vist hurtigt.
 
Et glas iskoldt vand og så i bad bagefter - hun var så sød at holde mig med selskab derude, så vi kunne snakke lidt. Rigtigt dejligt.
 
Lady Cherie er en super sød, meget velplejet og empatisk domina, der har god føling med grænserne og holder GODT øje med om man er OK. Hun er nem at snakke med, har en ret tør og fantastisk humor og så kan man mærke at hun virkelig forbereder sig. 
 
Og inden jeg atter gik ud ad døren, var der lige en god krammer - hun er virkelig sød.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed anmeldelse , ps du kan i mobilbank hvis du bruger den app , se din pinkode ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 10 minutter siden:

Fed anmeldelse , ps du kan i mobilbank hvis du bruger den app , se din pinkode ;)

Det kan man hos blandt andet Nordea. Men jeg har en bette provinsbank - og de har fravalgt den mulighed. Så har du glemt pinkoden, så skal den genbestilles hos Nets. Mega irriterende, for os med begyndende senilitet :-( 

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 3 timer siden:

Det kan man hos blandt andet Nordea. Men jeg har en bette provinsbank - og de har fravalgt den mulighed. Så har du glemt pinkoden, så skal den genbestilles hos Nets. Mega irriterende, for os med begyndende senilitet :-( 

Ok , ja det gir mening så....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt og dejligt set lykkedes for dig at møde den Skønne Frække Flotte Domina :)

Håber du som mig får mange skønne oplevelser med Ladyen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, den 11.5.2023 at 12:03:
 
 
Og så startede legen. Mine brystvorter er vilde med behandhandskede kvindefingre, der ikke er bage for at tage fat. Og det er Cherie heldigvis ikke - så siddende på knæ foran hende, med en hånd på hver af hændes lår, kunne jeg bare sidde og tage imod og nyde hendes meget grundige behandling af brystvorterne. Og nyde følelsen af det, samt følelsen af hendes lår under læderet, samtidig med at øjenkontakten vist ikke svigtede på et eneste tidspunkt. Til sidst blev et par japanske klemmer (tøseklemmerne, som hun kaldte dem) blev monteret. De blev senere erstattet af et par, der bed, så jeg faktisk kunne mærke det.
 
Og så op og tage en røvfuld. Og her trådte det lille rollespil ind - for Cherie var ikke tilfreds med at blive jaget forgæves til Kbh, pga jeg ikke kunne huske 4 skaldede tal. Så for hvert slag der faldt, skulle jeg sige min pinkode - Cherie udtrykte også bekymring for, om jeg overhovedet kunne huske vejen hjem igen og om jeg i det hele taget kunne tælle (penge) eller jeg nød at teste folk på den måde - elsker den slags humor. Og jeg glemmer aldrig den kode igen.....
 
Jeg blev afsluttet med en facesitting.  Altså at have en læderrøv trykket ned over ansigtet, samtidig med at der på ingen måde er berøringsangst for min enøjede hævner, kan jeg på ingen måde styre i ret lang tid. Og det gik vist hurtigt.
 
Et glas iskoldt vand og så i bad bagefter - hun var så sød at holde mig med selskab derude, så vi kunne snakke lidt. Rigtigt dejligt.
 
Lady Cherie er en super sød, meget velplejet og empatisk domina, der har god føling med grænserne og holder GODT øje med om man er OK. Hun er nem at snakke med, har en ret tør og fantastisk humor og så kan man mærke at hun virkelig forbereder sig. 
 
Og inden jeg atter gik ud ad døren, var der lige en god krammer - hun er virkelig sød.
 
 
Ja det er sådan at det er Humor , forberedt , vilje , Ja og smukke dragende øjne , en rigtigt dejlig Lady Cherie  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...