Hop til indhold

Dilemma - Hvordan får man sagt fra når man ikke tænder på en GP.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været meget i tvivl om jeg skulle dele min oplevelse herinde eller bare prøve og glemme den, men måske der sidder andre derude som mig som måske kan lære af svarene så derfor deler jeg den alligevel.

Jeg er den slags person at når jeg har lavet en aftale om at mødes med en GP så for det første så dukker jeg op og jeg gennemfører hvad jeg kom for på bedst og høflige måde, for det første hun har sat tid af til mig og jeg det samme til hende.

Det var lidt om mig som person, nu til selve oplevelsen.

Jeg havde lavet en aftale med en GP og selve kommunikationen gik helt fint, jeg fik bestilt ud fra menuen dét som jeg ønskede og fik bekræftigelse på at det var okay, en tid blev aftalt og alt var ok.

Dagen og tidspunktet oprinder og jeg ringer på dørklokken, døren bliver skubbet halvvejs op og jeg træder ind og lukker den bag mig, her ser jeg hendes ansigt for første gang.

Jeg tænker ved mig selv (hold da op hvor hvor er hun maskulin i ansigtet, kan næsten forestille mig hvordan hendes far ser ud) bortset fra det står hun i “frækt undertøj” og byder mig velkommen, her tænker jeg for første gang ved mig selv “hvad har jeg gang i” men fordi jeg er indrettet som jeg er  går jeg med hende i bad og minsandten om ikke hun både vil kramme og kysse i badet, der er en tydelig lugt fra hendes armhuler og mund (ikke rent) og jeg kan leve mig ind i hvordan Woody Harrison havde det i filmen “King Pin” da han skulle betale for huslejen via naturalier.

Inde i sengen vil hun gudhjælpemig kysse igen, og da hun sidder ovenpå mig igen får jeg fornøjelsen af de sure armhuler én gang til, på dette tidspunkt (fordi min lille ven har svigtet mig og er blevet stiv) tænker jeg at nu gennemfører vi og kommer ud herfra, og så ryger denne her i glemmebogen.

Da jeg kommer hjem røg jeg direkte i badet ganske som Jim Carrey i Ace Ventura hvor han finder ud at han har kysset med en fyr.

Mit dilemma er, hvordan i alverden (i fremtiden) får jeg sparet pengene uden at skuffe pigen og komme derfra igen med skindet på næsen?

Skal man lave klassikeren, jeg skal lige i bilen efter pengene og skynde mig ud af byen…eller er der en anden metode?

Nej jeg kommer ikke til at fortælle hvem hun er, for hun har ok anmeldelser herinde og jeg vil ikke ødelægge hendes forretning da der er andre som nyder hendes selskab.

Skrevet

@Max PowerNæste gang være ærlig og sig med det samme at GP ikke er din type.

Jeg har været i resturationsbranchen i mange år og har lært at stole på mit første instinkt. Det er bedre at være ærlig og gå igen.

Skrevet

Hej

jeg møder også altid op til det vi har aftalt - hvis pigen ikke er hende på billederne og jeg ikke tænder på hende, der så står der - siger jeg kort og godt - det ikke er dig der er på billederne - og at jeg vælger at gå igen…

har pigen ingen billeder på sin annonce, siger jeg pænt, hun ikke er den type jeg havde forestillet mig hun er,  ud fra den beskrivelse der har stået i annoncen, eller det hun måske selv har beskrevet.

jeg har aldrig, hvad jeg kan huske - mødt modstand i de begrundelser - og sluppet nemt/godt ud

Skrevet
Max Power skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har været meget i tvivl om jeg skulle dele min oplevelse herinde eller bare prøve og glemme den, men måske der sidder andre derude som mig som måske kan lære af svarene så derfor deler jeg den alligevel.

Jeg er den slags person at når jeg har lavet en aftale om at mødes med en GP så for det første så dukker jeg op og jeg gennemfører hvad jeg kom for på bedst og høflige måde, for det første hun har sat tid af til mig og jeg det samme til hende.

Det var lidt om mig som person, nu til selve oplevelsen.

Jeg havde lavet en aftale med en GP og selve kommunikationen gik helt fint, jeg fik bestilt ud fra menuen dét som jeg ønskede og fik bekræftigelse på at det var okay, en tid blev aftalt og alt var ok.

Dagen og tidspunktet oprinder og jeg ringer på dørklokken, døren bliver skubbet halvvejs op og jeg træder ind og lukker den bag mig, her ser jeg hendes ansigt for første gang.

Jeg tænker ved mig selv (hold da op hvor hvor er hun maskulin i ansigtet, kan næsten forestille mig hvordan hendes far ser ud) bortset fra det står hun i “frækt undertøj” og byder mig velkommen, her tænker jeg for første gang ved mig selv “hvad har jeg gang i” men fordi jeg er indrettet som jeg er  går jeg med hende i bad og minsandten om ikke hun både vil kramme og kysse i badet, der er en tydelig lugt fra hendes armhuler og mund (ikke rent) og jeg kan leve mig ind i hvordan Woody Harrison havde det i filmen “King Pin” da han skulle betale for huslejen via naturalier.

Inde i sengen vil hun gudhjælpemig kysse igen, og da hun sidder ovenpå mig igen får jeg fornøjelsen af de sure armhuler én gang til, på dette tidspunkt (fordi min lille ven har svigtet mig og er blevet stiv) tænker jeg at nu gennemfører vi og kommer ud herfra, og så ryger denne her i glemmebogen.

Da jeg kommer hjem røg jeg direkte i badet ganske som Jim Carrey i Ace Ventura hvor han finder ud at han har kysset med en fyr.

Mit dilemma er, hvordan i alverden (i fremtiden) får jeg sparet pengene uden at skuffe pigen og komme derfra igen med skindet på næsen?

Skal man lave klassikeren, jeg skal lige i bilen efter pengene og skynde mig ud af byen…eller er der en anden metode?

Nej jeg kommer ikke til at fortælle hvem hun er, for hun har ok anmeldelser herinde og jeg vil ikke ødelægge hendes forretning da der er andre som nyder hendes selskab.

Jeg syntes den med bilen er super tarvelig - den giver grobund til spekulationer, ihvertfald hos mig. Jeg ved godt jeg ikke er alles type, man ikke har kemi med alle, nogle syntes mine bryster hænger eller jeg er for tyk - det vil jeg hellere høre, end at spekulere over hvad der gik galt denne gang - blot synsvinklen fra en piges side :wub: Men jeg syntes helt bestemt hellere ikke du skal gennemføre noget, du ikke har lyst til. Ligeså vel vi piger ikke skal <3

Skrevet

Som  flere  har  skrevet,  har  hun  snydt  med  billederne  eller  beskrivelse, kan  du  sagtens  sige at hun ikke er  hvad  hun  har  beskrevet. 

Tændet  du  ikke  på  ansigtet,  så  sig at  du  ikke  er  tiltrukket  af  hvad  du  ser  og  måske  en  mindre  kompensation til  hende. 

At  hun  lugter,  kan  du  sagtens  bede  hende  om  at  tage  et  bad.  

Skrevet

kender det godt og synes der er forskel på om du bliver snydt eller ej

hvis pigen ikke ser sådan ud på billederne jamen så har hun jo snydt dig og der synes jeg det er ok at påpege dette og gå igen .

men hvad så med de situationer hvor hun ikke har snydt men man alligevel ikke er hendes type ? kan man tillade sig at gå uden at kompensere pigen for at reservere tid i hendes kalender ? ved ikke om jeg har lyst til at betale for noget jeg ikke får , så vil jeg hellere blive og gennemføre det ( dog med undtagelser ) .

jeg har tidligere sagt til en pige at jeg alligevel ikke havde meget tid og gik ned fra en time til 30 minutter fx

Skrevet

"Her er lidt til en buket blomster (f.eks. kr. 200) - du er ikke lige, hvad jeg forventede".

Skrevet
  • Author
TrollingJennifer skrev, 1 time siden:

@Max PowerNæste gang være ærlig og sig med det samme at GP ikke er din type.

Jeg har været i resturationsbranchen i mange år og har lært at stole på mit første instinkt. Det er bedre at være ærlig og gå igen.

Ja det er der jeg fejler og ikke er ærlig overfor mig selv og hende (ikke at hun kunne mærke det) og gennemførte i stedet for at gå igen.

Skrevet

Jeg kan godt forstå kvinderne ofte ikke viser ansigt i annoncerne, men det må også betyde at der af og til er en kunde der siger nej tak. Jeg synes som andre at det er på sin plads med en kompensation og et pænt "tak, men nej tak - det var ikke det jeg havde forestillet mig. Men jeg synes nu også det er svært. Det er ikke rart at gøre andre kede af det.

At hun lugter, hvadenten det er fra armhulen eller munden er du forpligtet til at sige. Af to onder vil vi vel alle helst have at vide af den første vi møder på jobbet om morgenen hvis vi har glemt at lyne op / noget siddende mellem tænderne / en bullermand hængende ud af næsen, end at opdage det selv om eftermiddagen når vi er kommet hjem.

I øvrigt: hatten af for ikke at du ikke deler hvem det er. Noget så subjektivt som din opfattelse af hendes udseende kan vi andre alligevel ikke bruge til noget. Det vil i bedste fald bare gøre kvinden ked af det hvis hun læser det.

Skrevet
  • Author
fræk6 skrev, 1 time siden:

Hej

jeg møder også altid op til det vi har aftalt - hvis pigen ikke er hende på billederne og jeg ikke tænder på hende, der så står der - siger jeg kort og godt - det ikke er dig der er på billederne - og at jeg vælger at gå igen…

har pigen ingen billeder på sin annonce, siger jeg pænt, hun ikke er den type jeg havde forestillet mig hun er,  ud fra den beskrivelse der har stået i annoncen, eller det hun måske selv har beskrevet.

jeg har aldrig, hvad jeg kan huske - mødt modstand i de begrundelser - og sluppet nemt/godt ud

Hun har masser af billeder og de er alle af hende, af indlysende årsager er ansigtet skjult så det kan man ikke gardere sig imod, for det første kan jeg se forbi (er ikke selv model) med lugtene fra armhulerne og munden da vi kom i gang var de sidste ting der gjorde mit besøg mindre gentagelses værdigt.

Skrevet

Jeg har nogle gange sagt: "Jeg beklager - men du er altså ikke min type. Jeg går igen".

Ikke svært. Og hvis hun bliver sur, så hul i det.

Redigeret af wag

Skrevet
  • Author
wag skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har nogle gange sagt: "Jeg beklager - men du er altså ikke min type. Jeg går igen".

Ikke svært. Og hvis hun bliver sur, så hul i det.

Tak det er et godt forslag 

Skrevet

@Max Power du bør gøre pigen opmærksom på at hun desværre lugtede da du besøge hende,  jeg tænker ikke at hun selv har været opmærksom på det. Det skyldes måske bare at hun har en forkærlighed for tibetansk gedeost , som der smager fantastisk, men giver en dårlig ånde. ;)

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 30 minutter siden:

@Max Power du bør gøre pigen opmærksom på at hun desværre lugtede da du besøge hende,  jeg tænker ikke at hun selv har været opmærksom på det. Det skyldes måske bare at hun har en forkærlighed for tibetansk gedeost , som der smager fantastisk, men giver en dårlig ånde. ;)

Det burde jeg måske nok, men hvad nu hvis det er en “engangs forestilling” som i at hun normalt gør meget mere ud af sig selv, og jeg bare har været uheldig?

Jeg kommer ikke til at besøge hende igen, ikke pga lugten primært men fordi hun slet ikke er min type overhovedet, lugtene var bare ekstra ting som gjorde mit besøg “mindre heldigt”

Skrevet

Men når man står der foran hende i det lille rum, er det altså svært at få sagt. Jeg har oplevet præcis det samme et par gange, også med en velanmeldt pige. Gennemførte, men med stort besvær. Spildte penge. Og ligesom du Max Power har jeg af hensyn til pigen ikke fortalt noget. Vi må nok kalde det en form for "erhvervsrisiko", som vi løber.

Skrevet

Man skal være ærlig -og sige det som det er. Eller måske "jeg har mistet lysten"

Jeg har prøvet de lugt fra munden -og thaier lugter sgu af det de spiser hvidløg/cilli -det er en ting jeg godt kan ignorer, hvis hun er lækker.

-Jeg kunne ikke drømme om at gennemføre noget for at være høflig! Hvis jeg ikke tænder på det jeg møder -er det jo ligesom at be om en dårlig oplevelse at gennemføre...

Jeg bruger lidt tid på at forventningsafstemme når jeg ankommer -og gentager gerne hvad jeg har bestilt -og ser hendes reaktion på det, når jeg siger det -hvis jeg har en dårlig mavefornemmelse -går jeg igen -kan sige "jeg kom for noget andet" el. "Jeg har mistet lysten" eller noget 3. nogen gange er de også blevet sure, men det kan jeg ikke tag mig af. Det er mine penge -jeg vil ikke betale for noget, jeg ikke bryder mig om på forhånd.  

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 13 timer siden:

Gennemførte, men med stort besvær.

Jeg har virkelig ikke lyst til sex med mænd, der ikke har lyst til sex med mig. Sig det som det er, “Desværre, jeg havde forestillet mig noget andet”. Det er god stil at kompensere, da du jo har spærret tiden plus tid i begge ender af din tid og pigen ikke kan nå at tage en ny ind.

Skrevet

Jeg sidder helt ærligt og forarges lidt over denne tråd.

Hvis pigen har brugt falske billeder eller på anden måde misrepresented sig selv, så går du bare igen. Hun har forsøgt at snyde dig, og fortjener intet positivt retur. 

Men har hun ikke dét, så er det altså dig der har booket hendes tid og ikke omvendt. At give hende til en buket blomster, som der foreslåes ovenfor er godt nok lavt. At forsøge at  gå igen, uden at betale for den tid man har booket og som pigen ikke kan sælge til anden side, er lavt, usympatisk og fejt. 

Hvis du ikke tænder på hende, siger du det jo bare. Og tænder du ikke på hende, er der jo heller ingen grund til at have sex med hende.

Men det fritager dig vel ikke for at betale den tid du har booket? Og prøver du at løbe fra dét, er det dig der forsøger at snyde hende, og fortjener intet positivt retur. 

Skrevet
Liv skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har virkelig ikke lyst til sex med mænd, der ikke har lyst til sex med mig. Sig det som det er, “Desværre, jeg havde forestillet mig noget andet”. Det er god stil at kompensere, da du jo har spærret tiden plus tid i begge ender af din tid og pigen ikke kan nå at tage en ny ind.

Jeg er helt enig med dig.

Den dag havde jeg bare ikke nosser nok til at sige det, som det var. For dårligt, men man er jo ikke en maskine og kan ikke være op til standard hele tiden.

Det skal siges, at jeg betalte for hele timen og lagde gode drikkepenge som altid. Det er der forresten en del herinde, der kritiserer mig for, det med drikkepengene, men det blæser jeg på.Sætter min hat som jeg vil.:D

Skrevet
Liv skrev, for 15 minutter siden:

Kære Liv:)

Liv - -  det er sgu den bedste helt indlysende logik der længe er skrevet herinde på EG:

Jeg har virkelig ikke lyst til sex med mænd, der ikke har lyst til sex med mig  - men det er også nødvendigt at tilføje vice versa = - at en kunde virkelig ikke har lyst til at sex med en GP,:wub: der ikke har ikke har lyst til sex med kunden

Den skal mænd virkelig tage til sig, - at forstå situationen på den anden banehalvdel og bredt forstået, - og igen vice versa

- you have a point:)

Mange hilsner     -  schøn tag:)

Nye tider

-  og lige  -  Det kan også siges meget mere enkelt : IRL  - - vi mænd scorer ikke en kvinde!!! - - det er hende der samler dig op!! - - hvis du er værd at samle op"      vice versa

Skrevet
Max Power skrev, for 20 timer siden:

Jeg synes det er en virkelig unfair oplevelse for jer begge.

Det eneste jeg kan sige er at være ærlig. 
Sælgere : Fortæl ærlig om, hvordan man vil og kan indstille sig til kundetilfredshed - og ikke omvendt det meste relevante kundeforventninger og behov. Og det kan man evt.skrive flere nøgleordene i sin annonce(Fx.renlighed og udseende) 

Det synes jeg, det er ret fair og det er adfærds respekt for både sælgere og sexkøbere -

og på den samme måde, fortæl ærlig også en kunde på den samme retning - så det ikke bliver set eller oplevet som “ kønskrænkende adfærd” (jeg bryder mig heller ikke om dyrke sex med en mand, som har dårlig ånde og kroppens lugte) 

Det er sådan jeg hele tiden har en opfattelse til den her branche 

Skrevet
Liv skrev, for 22 timer siden:

“Desværre, jeg havde forestillet mig noget andet”. Det er god stil at kompensere, da du jo har spærret tiden plus tid i begge ender af din tid og pigen ikke kan nå at tage en ny ind.

lige netop...der kan være mange situationer som opstår ved en kontakt, som ender med “Desværre, jeg havde forestillet mig noget andet”  ...undgå de piger som kører minut ræs...."smeden kommer alså om 30min" piger der går mere op i "forretningen" end selve oplevelsen i nuet....

Skrevet
Liv skrev, den 8.5.2023 at 13:28:

Det er god stil at kompensere

WHAT!!!!!

Skal jeg give dig penge, hvis jeg siger du er ikke min type og vælger at gå igen?

Skrevet
TrollingJennifer skrev, for 7 timer siden:

WHAT!!!!!

Skal jeg give dig penge, hvis jeg siger du er ikke min type og vælger at gå igen?

Hvis du selv har booket en tid, så skal du da selvfølgelig gøre netop det. Pigen har da ikke en ærlig chance for at sælge den tid, med så kort varsel. Hvid du er i tvivl, så lad da være med at spilde pigens tid. Der er jo ingen der tvinger dig til at bestille en tid. Men gør du det, må du også være mand nok til at betale. Og ikke et ynkeligt skvat "nej, jeg vil ikke betale alligevel".....

Har pigen brugt falske billeder, er det noget andet. Så forsøger hun at snyde dig. Men hvis du booker en tid og ikke vil betale alligevel (for whatever reason), er det jo dig der forsøger at snyde hende.

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

Hvis du selv har booket en tid, så skal du da selvfølgelig gøre netop det. Pigen har da ikke en ærlig chance for at sælge den tid, med så kort varsel. Hvid du er i tvivl, så lad da være med at spilde pigens tid. Der er jo ingen der tvinger dig til at bestille en tid. Men gør du det, må du også være mand nok til at betale. Og ikke et ynkeligt skvat "nej, jeg vil ikke betale alligevel".....

Har pigen brugt falske billeder, er det noget andet. Så forsøger hun at snyde dig. Men hvis du booker en tid og ikke vil betale alligevel (for whatever reason), er det jo dig der forsøger at snyde hende.

spørgsmålet er her hvem der er et ynkeligt skvat, kan kun tolke dit indlæg som tegn på manglende erfaring...som jeg allerede har skrevet vær forsigtig med at besøge de piger som kører minut ræs.

Selv om det hele spiller inden besøget, og man booker tid hos pigen man ankommer til tiden pigen åbner...og derfra går det hele skævt, såsom manglende hygiejne, røg fyldt lokale, kommer skævt ind på hinanden osv....skal man gennemføre selv om man ikke tænder på pigen, og der er forhold som er no go ? pigen er altså også et menneske.

Hvis du bestiller tid til en fremvisning hos en ejendomsmægler, er det vel ikke ensbetydende at du køber boligen, og hvis du ikke køber skal man så give kompensation ??

ts spørger om: Dilemma - Hvordan får man sagt fra når man ikke tænder på en GP.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.