Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

den “rigtige” Bee er endelig tilbage i Fredericia på mandag.. håber hun stadig er lige så god som for år tilbage, da hun absolut var min favorit.

desværre kan jeg måske først besøge hende sidst på ugen, så spændende at læse den første anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

 

desværre kan jeg måske først besøge hende sidst på ugen, så spændende at læse den første anmeldelse.

Selvfølgelig sidst i næste uge, inden nogen kommer med dumme kommentarer ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 9 timer siden:

Selvfølgelig sidst i næste uge, inden nogen kommer med dumme kommentarer ;-)

 

hvis det hende der er billederne af som det sidste så ligner det hun har fået lidt større bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne af Bee er formentlig fra sidste gang hun var her. Bee har da ikke brug for større bryster, de er helt perfekte som de var.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 53 minutter siden:

Billederne af Bee er formentlig fra sidste gang hun var her.

Har I et link til Bee.....har aldrig mødt hende...endnu;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, Bee har været savnet på den bedste adresse i Fredericia. Hun var min favorit af alle Thaipiger.

Jeg synes at billeder ikke passer af Bee, hendes bryster er blevet meget store...øv øv.. men er det hende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 31 minutter siden:

Hejsa, Bee har været savnet på den bedste adresse i Fredericia. Hun var min favorit af alle Thaipiger.

Jeg synes at billeder ikke passer af Bee, hendes bryster er blevet meget store...øv øv.. men er det hende?

 

Det kan jeg fortælle på torsdag, tid er bestilt

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 1 time siden:

Hejsa, Bee har været savnet på den bedste adresse i Fredericia. Hun var min favorit af alle Thaipiger.

Jeg synes at billeder ikke passer af Bee, hendes bryster er blevet meget store...øv øv.. men er det hende?

 

Ja. det er Bee på billederne, men det er gamle billeder fra sidst hun var her. Så jeg håber da hun ser ud som før, men selvfølgelig er hun blevet lidt ældre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det måtte jo desværre komme.

Jeg besøgte hende i dag.

En falmet stjerne der helt har mistet grebet. Hun er slet ikke i nærheden af tidligere tiders præstationer. Hun virker træt og uengageret – ingen liv i øjnene ingen passion for det hun laver. Mange vil nok opleve hende som deres egen trætte kone derhjemme.

Kom nu drenge! Det var gas og løgn fra start til slut.

Hun er helt på toppen – samme glade smil og modtagelse. Samme indlevelse og passion som tidligere! Hun er nærværende og hendes ydelser er perfekte i min bog.

Dejlige bryster og alt ligner sig selv fra tidligere. Dog en lille ændring!!! På vej videre opdagede jeg noget der generede mellem mine tænder! Det viste sig at være et lille hår, der havde sat sig fast mellem mine tænder.


Klar på min top tre liste  - Det fås ikke bedre til mig – så hold jer væk – hun er min. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 27 minutter siden:

Ja, det måtte jo desværre komme.

Jeg besøgte hende i dag.

En falmet stjerne der helt har mistet grebet. Hun er slet ikke i nærheden af tidligere tiders præstationer. Hun virker træt og uengageret – ingen liv i øjnene ingen passion for det hun laver. Mange vil nok opleve hende som deres egen trætte kone derhjemme.

Kom nu drenge! Det var gas og løgn fra start til slut.

Hun er helt på toppen – samme glade smil og modtagelse. Samme indlevelse og passion som tidligere! Hun er nærværende og hendes ydelser er perfekte i min bog.

Dejlige bryster og alt ligner sig selv fra tidligere. Dog en lille ændring!!! På vej videre opdagede jeg noget der generede mellem mine tænder! Det viste sig at være et lille hår, der havde sat sig fast mellem mine tænder.


Klar på min top tre liste  - Det fås ikke bedre til mig – så hold jer væk – hun er min. :)

Fed anmeldelse, god humor. Glæder mig nu til torsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 6.5.2023 at 20:06:

Hej.

den “rigtige” Bee er endelig tilbage i Fredericia på mandag.. håber hun stadig er lige så god som for år tilbage, da hun absolut var min favorit.

desværre kan jeg måske først besøge hende sidst på ugen, så spændende at læse den første anmeldelse.

Neeej .... det er så frygteligt langt til Fredericia fra mig. Men det er bare at til at spænde for hestene. Kan nogen spørge hvor længe hun bliver?

 

Månestjerne skrev, for 50 minutter siden:

Det viste sig at være et lille hår, der havde sat sig fast mellem mine tænder.

 

En lille souvenir du kan spare, ramme ind og vise børnebørnene når du er gammel og de ikke tror du har oplevet noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 1 time siden:

Ja, det måtte jo desværre komme.

Jeg besøgte hende i dag.

En falmet stjerne der helt har mistet grebet. Hun er slet ikke i nærheden af tidligere tiders præstationer. Hun virker træt og uengageret – ingen liv i øjnene ingen passion for det hun laver. Mange vil nok opleve hende som deres egen trætte kone derhjemme.

Kom nu drenge! Det var gas og løgn fra start til slut.

Hun er helt på toppen – samme glade smil og modtagelse. Samme indlevelse og passion som tidligere! Hun er nærværende og hendes ydelser er perfekte i min bog.

Dejlige bryster og alt ligner sig selv fra tidligere. Dog en lille ændring!!! På vej videre opdagede jeg noget der generede mellem mine tænder! Det viste sig at være et lille hår, der havde sat sig fast mellem mine tænder.


Klar på min top tre liste  - Det fås ikke bedre til mig – så hold jer væk – hun er min. :)

Er hun hairy for tiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har bemærket, at prisen i annoncen nu lyder på 2.000 kr. for en time. Er det rigtigt, eller skal det forstås som prisen for 2 piger i en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 41 minutter siden:

Har bemærket, at prisen i annoncen nu lyder på 2.000 kr. for en time. Er det rigtigt, eller skal det forstås som prisen for 2 piger i en time?

De har hele tiden haft den pris for 2 piger, som der står tydligt i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg

                                                

Bananas skrev, for 11 timer siden:
Månestjerne skrev, for 11 timer siden:

 

En lille souvenir du kan spare, ramme ind og vise børnebørnene når du er gammel og de ikke tror du har oplevet noget.

Jeps - fra en lille fin dusk . 

 

Bananas skrev, for 11 timer siden:

Neeej .... det er så frygteligt langt til Fredericia fra mig. Men det er bare at til at spænde for hestene. Kan nogen spørge hvor længe hun bliver?

Ikke sikker, men mener hun sagde tre mdr..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 9.5.2023 at 20:51:

Ja, det måtte jo desværre komme.

Jeg besøgte hende i dag.

En falmet stjerne der helt har mistet grebet. Hun er slet ikke i nærheden af tidligere tiders præstationer. Hun virker træt og uengageret – ingen liv i øjnene ingen passion for det hun laver. Mange vil nok opleve hende som deres egen trætte kone derhjemme.

Kom nu drenge! Det var gas og løgn fra start til slut.

Hun er helt på toppen – samme glade smil og modtagelse. Samme indlevelse og passion som tidligere! Hun er nærværende og hendes ydelser er perfekte i min bog.

Dejlige bryster og alt ligner sig selv fra tidligere. Dog en lille ændring!!! På vej videre opdagede jeg noget der generede mellem mine tænder! Det viste sig at være et lille hår, der havde sat sig fast mellem mine tænder.


Klar på min top tre liste  - Det fås ikke bedre til mig – så hold jer væk – hun er min. :)

Skønne dejlige Bee. Hun har været savnet. 
 

Ud fra hendes billeder på andre medier, ser det ud til, at hun har lagt en 10 kilo på.

vil du også mene det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 8 timer siden:

Skønne dejlige Bee. Hun har været savnet. 
 

Ud fra hendes billeder på andre medier, ser det ud til, at hun har lagt en 10 kilo på.

vil du også mene det?

 

Nej det har hun bestemt ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 5 timer siden:

Nej det har hun bestemt ikke

Godt at høre. 
Så har hun smidt det inden feltarbejdet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan man gave glemt hvor dejlig og hvor savnet hun var. 

Besøgte hende i aften. Et kæmpe dejligt gensyn. Hun er i topform på alle parametre. Vi kom igennem det hele minus massage :D

Skønt vådt blow , jeg fik slikket hende det er hun jo meget vild med. Også jeg. Og da vi gik over i 69'eren så blev det vildt. Havde vist nok  fået tændt godt op under hende. Nå ja så kysser hun som en kæreste. 

Jeg har lovet mig selv aldrig at glemme hende igen. Nå ja, når nok også flere ture mens hun er her.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan hun også give god massage, så man laver en oplagt kombi med god massage og det sjove efterfølgende? Ellers er hun kun dygtig til en ting.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha det bliver en dyr fornøjelse. Altså kan sgu ikke holde mig væk. Hvor er hun dejlig, jeg nyder samværet med hende. Tror jeg er lidt forelsket :razz: vi havde i dag en dejlig time. Det bliver bare bedre og bedre noget mere vi kender hinanden.

Kærlig, dejlige kys, lækkert blowjob, fastholdelse af øjne da vi "elskede". Og 69 'eren hvor hun giver et meget lækkert blowjob. Kommer jeg igen. Ja hvis økonomien kan holde til det :D

Ps. Prisen er normal Fredericia pris. 

Redigeret af Ginne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, den 1.6.2023 at 22:22:

Ja hvis økonomien kan holde til det :D

Bare rolig! Du skal nok nå at komme af med dine sparepenge :) Hvis ellers hun ikke ændrer mening igen - så bliver hun de næste tre år.

Jeg har lavet en fast aftale med hende - Det bliver dyrt, men jeg kan ikke forestille mig noget dejligere og frækkere i øjeblikket.
Hun giver "alt" og langt mere end jeg kan forlange af købesex.  
Citat frit efter Spies : "Du kan ikke købe kærlighed, men noget der til forveksling ligner" = Bee !
Jeg har ikke mødt hendes grænser i mit seksuelle univers endnu, som ligger i det rimeligt blide med små udsving - som er opbygget efter utallige besøg gennem årene.:wub::wub: Klart min favorit på linje med hendes - næsten navnesøster i Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg har længe drømt en tur til Thailand med Bee....Inden jeg rejser så vil jeg blot høre om stedet.

Er det diskret eller et klassisk Thai sted med store reklamer osv ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...