italianovero 20 Skrevet 4. Maj, 2023 Jeg overvejer at besøge en af disse to, da de tilbyder græsk, men der er ikke rigtigt nogle nye anmeldelser om dem. Billederne er heller ikke så opdaterede. Nogen der har besøgt dem indenfor den seneste tid? Alia https://annoncelight.dk/showad/311018 Cat http://eventyrpigerne.dk/girls/cat/index.php 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 4. Maj, 2023 Ligner to gode valg….. Alia er i hvertfald smuk og enormt nærværende. Cat lyder og ser også skøn ud…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 4. Maj, 2023 AndersJ skrev, 1 time siden: Ligner to gode valg….. Alia er i hvertfald smuk og enormt nærværende. Besøgte Alia da hun var nystartet på SC i Gladsaxe, dengang hvor studinepigerne flokkedes om at få vagter. Dejlig pige med mange spændende ting på menuen men kyssede hun. Det husker jeg ikke. Jeg syntes hun kunne ligne en nyhedsoplæser på News Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 455 Skrevet 4. Maj, 2023 italianovero skrev, for 3 timer siden: Nogen der har besøgt dem indenfor den seneste tid? Jeg har besøgt Cat flere gange i år og sidste år. Du kan gætte at jeg synes hun er god eftersom jeg besøger hende stadig. Hun er meget nærværende, opmærksom, og prøver gøre dig tilfreds og glad, bare du siger hvad du ønsker. Tror ikke du bliver skuffed der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 455 Skrevet 4. Maj, 2023 Alia har jeg ikke besøgt, så kan ikke sige noget der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 4. Maj, 2023 ppd skrev, 1 time siden: Besøgte Alia da hun var nystartet på SC i Gladsaxe, dengang hvor studinepigerne flokkedes om at få vagter. Dejlig pige med mange spændende ting på menuen men kyssede hun. Det husker jeg ikke. Jeg syntes hun kunne ligne en nyhedsoplæser på News Lidt hende Zesler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 4. Maj, 2023 ppd skrev, for 2 timer siden: Besøgte Alia da hun var nystartet på SC i Gladsaxe, dengang hvor studinepigerne flokkedes om at få vagter. Dejlig pige med mange spændende ting på menuen men kyssede hun. Det husker jeg ikke. Jeg syntes hun kunne ligne en nyhedsoplæser på News Ja alia kysser i hvertfald med mig . Men har ikke set hende siden Gladsaxe så måske er det ændret. Hun er i hvertfald sød og dejlig. Det forsvinder jo ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
italianovero 20 Skrevet 5. Maj, 2023 Men hvem ser bedre ud, krops og udseendemæssigt? Mener i øvrigt ikke, hende Zesler er særligt attraktiv, for at sige det pænt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
italianovero 20 Skrevet 5. Maj, 2023 Rushton skrev, for 9 timer siden: Jeg har besøgt Cat flere gange i år og sidste år. Du kan gætte at jeg synes hun er god eftersom jeg besøger hende stadig. Hun er meget nærværende, opmærksom, og prøver gøre dig tilfreds og glad, bare du siger hvad du ønsker. Tror ikke du bliver skuffed der. Hun har mange tatoveringer, hvilket ikke er et problem. Men, hvis du kan tænke med hjernen og ikke det andet, på en skala fra 1 til 10, hvor ville du placere hende, krops og udseendemæssigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 455 Skrevet 5. Maj, 2023 italianovero skrev, for 2 timer siden: Hun har mange tatoveringer, hvilket ikke er et problem. Men, hvis du kan tænke med hjernen og ikke det andet, på en skala fra 1 til 10, hvor ville du placere hende, krops og udseendemæssigt? Ja, Cat har en del tatoveringer som jeg normalt ikke er intresseret af, men for mig så opvejer alt det andet hos Cat. Udsenede? For mig er hun en meget flot pige. Hun er slank og trænet, ikke udsultet. Dejlig at gramse på. Hun har naturlige B-skål bryster, og det er lige i min smag. Fortrækker små naturlige i stedet for store silikone. Hun har nok ikke et klassisk barbie-ansigt, men hun har meget smil og dejlig energi i sine øjne og dejlige bløde læber. Hendes personlighed og servicevillighed er i top. En pige/kvinde som er lækker at se på, lækker at knalde, dejlig at snakke med og en jeg gerne ville bruge mere tid sammen med, end hvad man kan købe. Altid en dejlig oplevelse. For mig. Med den kemi som vi har. Tag derover, sig hej og se hvad du selv ser og føler. Du kan altid gå igen hvis det ikke psser din kemi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 455 Skrevet 5. Maj, 2023 Du spurgte også om skala 1 til 10. Skala er en lidt begrænsed dimension, men så vil jeg sige i den høje ende, et sted omkring 8-9. Men det afhænger tit af den der kikker. Hendes billeder passer meget godt, passer 99-100% med virkeligheden (bortset fra tatoveringerne). Så du får det du ser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
italianovero 20 Skrevet 6. Maj, 2023 (edited) Rushton skrev, for 22 timer siden: Du spurgte også om skala 1 til 10. Skala er en lidt begrænsed dimension, men så vil jeg sige i den høje ende, et sted omkring 8-9. Men det afhænger tit af den der kikker. Hendes billeder passer meget godt, passer 99-100% med virkeligheden (bortset fra tatoveringerne). Så du får det du ser. Boss, jeg tror, jeg går med dig. Alia er lidt inkonsistent ift kommunikationen, men Cat har heller ikke mange vagter lige pt. Jeg sender regningen til dig, hvid ikke hun lever op til forventningerne. Redigeret 6. Maj, 2023 af italianovero 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 6. Maj, 2023 OK - nu har jeg set at Alia har sin egen profil på EG Jeg besøgte selv skønheden i sin tid på SC men jeg synes det er meget underligt (læs: mistænkeligt) at der nu ikke er en eneste lovprisning af denne engang så smukke kvinde. Man kan håbe hun beder en af sine gæster om at anmelde hende så hun får forhøjet sin brand værdi på EG. OWO er vigtigt for mig så danske GP'er har jeg lagt bag mig, men for Alia ville jeg måske gøre en undtagelse /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 7. Maj, 2023 Har besøgt begge en enkelt gang for mange år siden. Cat var en god gennemsnitsoplevelse. Hun er dog midt 30’erne i dag. Alia var også en fin oplevelse og meget populær i den tid. Men billederne i hendes annonce er 8-10 år gamle, så hvordan hun mon ser ud i dag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
italianovero 20 Skrevet 7. Maj, 2023 G.G. skrev, for 2 timer siden: Har besøgt begge en enkelt gang for mange år siden. Cat var en god gennemsnitsoplevelse. Hun er dog midt 30’erne i dag. Alia var også en fin oplevelse og meget populær i den tid. Men billederne i hendes annonce er 8-10 år gamle, så hvordan hun mon ser ud i dag? Ja, det er utroligt hvordan det bare kan gå, med så gamle billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 455 Skrevet 7. Maj, 2023 italianovero skrev, den 6.5.2023 at 07:49: Boss, jeg tror, jeg går med dig. Alia er lidt inkonsistent ift kommunikationen, men Cat har heller ikke mange vagter lige pt. Jeg sender regningen til dig, hvid ikke hun lever op til forventningerne. Ja gør det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg