Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er bagud på anmeldelser, vil se om jeg kan være lidt mere aktiv på det punkt

Jeg har besøgt Lucy;

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4384&lan=da

Hun er som sådan rigtig sød og overholdte aftalen.

Jeg synes ikke billederne er vellignende, de har nok et par år og kilo på bagen efter min opfattelse.

Det skal måske nævnes jeg er straight men ret åben mht. til afprøvning af nyt - er dog ikke erfaren i at modtage analt hjemmefra

Selve akten var faktisk ret positiv, en god oplevelse, jeg havde beskrevet jeg ikke var erfaren og hun gav sig god tid med først en plug i min røv mens jeg suttede hendes pik og efterfølgende hende min..

Hun var også dejlig forsigtig med at føre sin 17-18 cm pik op i mig, når først det var overstået og jeg slappede mere af.. så blev jeg kneppet godt.

Da hun kom mens hun kneppede mig, så lænede hun sig indover mig og kyssede mig (jeg lå på ryggen) hvilket var lidt er antiklimaks på en måde - altså det var da lækkert hun var så meget med i akten hun gjorde det (havde ikke kysset før) men jeg kunne fornemme stubbe hvilket ikke var det fedeste men sådan er der vel

Efterfølgende suttede hun min pik og vendte sig om så jeg kunne kneppe hende..

Min lyst til shemales handler mest om at være passiv men begge dele er altså muligt her

Det var dejligt med god tid som ny men tror ikke jeg ville komme igen - jeg har en aftale i stand med en ny i morgen - så må vi se hvordan det bliver

Uerfaren med shemales og anmeldelser så bær over med mig men spørg gerne hvis det er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror et par thailandske shemales godt kunne trænge til at opdatere deres billede portofolie. Min første og anden oplevelse med en ladyboy / shemale var med Tina tilbage i ‘19 og ‘21. Begge positive oplevelser. 
Har så mødt hende to gange efterfølgende i slutningen af sidste år og min klare oplevelse var at stoffer, alkohol og måske et hårdt liv havde taget på hende både ift vægt og performance. Altså at hun havde begge gange ikke mulighed for at holde den stiv og mente jeg strittede for meget imod, hvilket hun mente var grunden til hun ikke kunne få den stiv, selvom vi for et par år siden ikke havde haft problemer. 
 

Mødte også Tammy for første gang i mandags. Hun kunne dog godt få den op at stå og kroppen var stadig stram. Synes dog hun så en smule træt / slidt ud i ansigtet.  
 

Tør nærmest ikke give mig i kast med Nadie i og med hun også har været aktiv i branchen en god sjat år efterhånden og mig bekendt ikke har opdateret sine billeder i laaaaaang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en aftale med Nadie i morgen hvis alt går vel 

Tammy i næste uge også, som man måske kan regne ud er jeg lidt på jagt efter de feminine med knap så stor pik - nogen af dem der annoncerer har jo pikke som heste :o

Hvis aftalen i morgen holder skal jeg nok lave en anmeldelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nadie er kanon, så hende for et par måneder siden og det var helt i orden, god energi, fast krop og med på det hele. Men hun virker også meget fornuftig i forhold til det liv, tager den med ro og de pauser der skal til for at man ikke mister sig selv i det :)

Kan ihvertfald kun anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, 1 time siden:

Tror et par thailandske shemales godt kunne trænge til at opdatere deres billede portofolie. Min første og anden oplevelse med en ladyboy / shemale var med Tina tilbage i ‘19 og ‘21. Begge positive oplevelser. 
Har så mødt hende to gange efterfølgende i slutningen af sidste år og min klare oplevelse var at stoffer, alkohol og måske et hårdt liv havde taget på hende både ift vægt og performance. Altså at hun havde begge gange ikke mulighed for at holde den stiv og mente jeg strittede for meget imod, hvilket hun mente var grunden til hun ikke kunne få den stiv, selvom vi for et par år siden ikke havde haft problemer. 
 

Mødte også Tammy for første gang i mandags. Hun kunne dog godt få den op at stå og kroppen var stadig stram. Synes dog hun så en smule træt / slidt ud i ansigtet.  
 

Tør nærmest ikke give mig i kast med Nadie i og med hun også har været aktiv i branchen en god sjat år efterhånden og mig bekendt ikke har opdateret sine billeder i laaaaaang tid.

Jeg har som du haft gode og mindre gode erfaringer med Tina. Og de mindre gode ligger indenfor de sidste 12 måneder. Uoplagt, halvsur og totalt stresset, så ja, der leves nok et lidt hårdt liv.....og mig bekendt bliver hun jo heller ikke yngre med årene :D, selvom de fleste kvinder/Trans på diverse sider kører videre med de samme billeder og den samme alder år efter år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 4 timer siden:

Jeg har som du haft gode og mindre gode erfaringer med Tina. Og de mindre gode ligger indenfor de sidste 12 måneder. Uoplagt, halvsur og totalt stresset, så ja, der leves nok et lidt hårdt liv.....og mig bekendt bliver hun jo heller ikke yngre med årene :D, selvom de fleste kvinder/Trans på diverse sider kører videre med de samme billeder og den samme alder år efter år.

Du har ret i at Tina nemt bliver sur. Engang sad vi og snakkede over et glas vin. Hun spurgte mig om noget som jeg svarede på. Hun kunne ikke lide svaret og smed mig ud. Heldigvis havde jeg ikke nået at betale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 8 timer siden:

Du har ret i at Tina nemt bliver sur. Engang sad vi og snakkede over et glas vin. Hun spurgte mig om noget som jeg svarede på. Hun kunne ikke lide svaret og smed mig ud. Heldigvis havde jeg ikke nået at betale.

Engang sidste år var hun i et lille hus på fyn. Vi havde en aftale kl 1900.

Undervejs ændrede hun tiden til 1930 og sidenhen til 2000......Jeg havde aldrig været på adressen før, så for at være sikker på, at JEG i det mindste kunne overholde min aftale, kørte jeg ind i indkørslen, ned bag huset 1950.

Hun skrev, at jeg stressede hende helt vildt, og at hun derfor aflyste :shock:

Siden da har jeg ikke lavet flere aftaler :D. Der må sgu da være grænser for galskaben :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...