Hop til indhold
Møffe

Ny Åben Thai Massage kr.400,- for 1 Timer nær Ejby, Nørre Aaby, Middelfart.

Recommended Posts

B70 skrev, for 1 time siden:

 

-Det er ikke fordi jeg ikke kender stedet. Men vil gerne høre andres erfaringer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, for 13 minutter siden:

Prøv at kigge lidt på dette link.

Hun hed før Ryya.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/165302-ryya-nr-aaby/#comments

 

Skovfogeden skrev, for 13 minutter siden:

Prøv at kigge lidt på dette link.

Hun hed før Ryya.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/165302-ryya-nr-aaby/#comments

Yes I know all that;-) Jeg vil bare gerne høre jeres erfaringer på/fra det nye sted...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 13 timer siden:

 

Yes I know all that;-) Jeg vil bare gerne høre jeres erfaringer på/fra det nye sted...

Ja jeg forstår ikk lige den forespørgsel......Du har jo selv været der en del gange og ovenikøbet anmeldt hende så vidt jeg husker.

Så hvis jeg må spørge hvad idéen er med dét? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 minutter siden:

Ja jeg forstår ikk lige den forespørgsel......Du har jo selv været der en del gange og ovenikøbet anmeldt hende så vidt jeg husker.

Så hvis jeg må spørge hvad idéen er med dét? 

Idèen er at høre andres mening om hende, og det nye sted... Det er vel ikke noget odiøst i det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 13 minutter siden:

Idèen er at høre andres mening om hende, og det nye sted... Det er vel ikke noget odiøst i det?

Nej i sig selv ikke :-) .....Jeg undrede mig bare.

Jeg er iøvrigt også selv interesseret da jeg aldrig har fået besøgt hende endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 minutter siden:

Nej i sig selv ikke :-) .....Jeg undrede mig bare.

Jeg er iøvrigt også selv interesseret da jeg aldrig har fået besøgt hende endnu.

-og det undre mig, hvis du er reelt interesseret, at du så ikke har fået besøgt hende endnu...(men det er din sag)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 4.5.2023 at 08:57:

-og det undre mig, hvis du er reelt interesseret, at du så ikke har fået besøgt hende endnu...(men det er din sag)

Der kan jo være 100 årsager til at jeg ikke har besøgt hende endnu....én af dem kunne jo være afstanden. Selvom man har bil, er det ikke nødvendigvis det samme som at man kan få det passet ind. Det tænker jeg nok at en hel del herinde vil give mig ret i.

Det dér var vist ikke helt gennemtænkt min ven ;-) ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 14 minutter siden:

Der kan jo være 100 årsager til at jeg ikke har besøgt hende endnu....én af dem kunne jo være afstanden. Selvom man har bil, er det ikke nødvendigvis det samme som at man kan få det passet ind. Det tænker jeg nok at en hel del herinde vil give mig ret i.

Det dér var vist ikke helt gennemtænkt min ven ;-) ....

Naturligvis var det "gennemtænkt" og står ved min undren;-) (hun har været her siden okt.22.;-) for min skyld behøver du, da ikke besøg hende... det der undre mig er du bliver ved med, at skrive du er "interesseret" og på den måde du kommenter, når jeg skriver om hende... (og det tror jeg ikke på er "100 årsager til") 

Redigeret af Møffe
glemte noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 5.5.2023 at 12:25:

Naturligvis var det "gennemtænkt" og står ved min undren;-) (hun har været her siden okt.22.;-) for min skyld behøver du, da ikke besøg hende... det der undre mig er du bliver ved med, at skrive du er "interesseret" og på den måde du kommenter, når jeg skriver om hende... (og det tror jeg ikke på er "100 årsager til") 

Lad os lige slå fast at jeg ikke besøger nogen for din skyld!

At du undre dig over at jeg ikke har fået besøgt hende kan jeg sgu ikk' ta' mig af....som sagt vi har vel alle vores grunde til at gøre hvad vi gør, eller ikke gør...det kan du vel forstå!

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 19 timer siden:

Lad os lige slå fast at jeg ikke besøger nogen for din skyld!

At du undre dig over at jeg ikke har fået besøgt hende kan jeg sgu ikk' ta' mig af....som sagt vi har vel alle vores grunde til at gøre hvad vi gør, eller ikke gør...det kan du vel forstå!

Du finder vel ud af det på et tidspunkt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Du finder vel ud af det på et tidspunkt;-)

Ja det håber jeg sgu, for som sagt hun så dejlig ud på billederne.....og du siger jo hun er dejlig :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og fik vi igen en tråd, hvor 2 mænd skal se, hvem der kan pisse længst. 

Ikke noget man bliver klogere af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 3 timer siden:

Og fik vi igen en tråd, hvor 2 mænd skal se, hvem der kan pisse længst. 

Ikke noget man bliver klogere af. 

Modsat din konstatering -som virkelig bidrager med noget positivt;-) Desværre kan trådstarter skriv nok så god en "Efterlysning" hvis ingen gider bidrager med deres erfaringer fra stedet kan det let udvikle sig til en "pissekonkurrence" i sted... -Selv om man havde de bedste intentioner som udgangspunkt. Tankevækkende og måske en anelse klogere trodsalt;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 9 timer siden:

Og fik vi igen en tråd, hvor 2 mænd skal se, hvem der kan pisse længst. 

Ikke noget man bliver klogere af. 

Jeg kan ikke se det handler om at pisse længst i denne tråd. Møffe og jeg er jo ikke uenige i holdningen til pigen - tværtimod. Har du nu læste DET HELE, weber?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 7.5.2023 at 13:55:

Ja det håber jeg sgu, for som sagt hun så dejlig ud på billederne.....og du siger jo hun er dejlig :-) 

Der er da ingen billeder af hende i annoncen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 44 minutter siden:

Der er da ingen billeder af hende i annoncen?

Nej det havde hun tidligere, da hun var et andet sted i byen og hed Ryya.

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 1 minut siden:

Findes de stadig?

Ja det er ca. 25meter i mellem de 2 massagebutikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er ca. 25meter i mellem de 2 massagebutikker.

Tænkte mere om hun stadig havde billeder nogen steder. Der er ikke billeder af hende i annoncen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, Lige nu:

Tænkte mere om hun stadig havde billeder nogen steder. Der er ikke billeder af hende i annoncen?

-Nej og de var også tvivlsomme om de reelt var af hende de billeder -jeg kunne ikke bestemt se det -selv om jeg har besøgt hende +10 gange begge steder;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

-Nej og de var også tvivlsomme om de reelt var af hende de billeder -jeg kunne ikke bestemt se det -selv om jeg har besøgt hende +10 gange begge steder;-)

Ok så må jeg vel bare give den et skud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 19 minutter siden:

Ok så må jeg vel bare give den et skud :-)

Hmm... skriver en der kalder sig "den nysgerrige" ggg -hvis man er nysgerrig nok -er nysgerrigheden en del af drivkraften til handling... Tvivlsomme billeder som det er mest af på al -kan man ikke bruge til noget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...