AalborgR 88 Skrevet 2. Maj, 2023 Nogen der har erfaring med https://sugardaters.com/da/profile/eqR46BVvoM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 348 Skrevet 3. Maj, 2023 Prøv at søg. Der er flere opslag om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 302 Skrevet 5. Maj, 2023 Jeg havde fået indtryk af at hun var professionel, men det var ikke sådan jeg oplevede det. Rigtig sød, og lidt forsigtig. Har gjort et par forsøg på en gentagelse fordi jeg håbede på at det ville blive bedre med tiden, men vi fik det ikke til at passe, selvom jeg tor hun gerne ville. På det sidste har hun kun været online meget sjældent. Kh. Nyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgR 88 Skrevet 8. Maj, 2023 De opslag herinde er fra 2020/21 tænkte mere om der var nogen der havde mødtes med hende for nyligt som kunne berette om det er det værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgR 88 Skrevet 23. Maj, 2023 Hun er meget aktiv for tiden og har skrevet til hende. Ingen der har nogle nyere erfaringer med hende? Kan se i de gamle anmeldelser at hun har været noget ustabil og svær at lave aftaler med - gælder det stadig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dracule1973 40 Skrevet 23. Maj, 2023 Har mødt hende både tidligere, og for nyligt. Bestemt gode oplevelser! Hendes aktivitetsniveau er meget svingende, og afhænger af hvordan hun har det. Kunne vi blive enige om konditionerne, ville hun bestemt være en pige jeg gerne ville se fast! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgR 88 Skrevet 25. Maj, 2023 Takker Dracule - tænker jeg giver det et skud hvis jeg kan få en aftale i hus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg