Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde fået indtryk af at hun var professionel, men det var ikke sådan jeg oplevede det. Rigtig sød, og lidt forsigtig. Har gjort et par forsøg på en gentagelse fordi jeg håbede på at det ville blive bedre med tiden, men vi fik det ikke til at passe, selvom jeg tor hun gerne ville. På det sidste har hun kun været online meget sjældent.

Kh. Nyde

Skrevet
  • Author

De opslag herinde er fra 2020/21 tænkte mere om der var nogen der havde mødtes med hende for nyligt som kunne berette om det er det værd? 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hun er meget aktiv for tiden og har skrevet til hende. 
Ingen der har nogle nyere erfaringer med hende? 
Kan se i de gamle anmeldelser at hun har været noget ustabil og svær at lave aftaler med - gælder det stadig? 

Skrevet

Har mødt hende både tidligere, og for nyligt. Bestemt gode oplevelser! Hendes aktivitetsniveau er meget svingende, og afhænger af hvordan hun har det.

Kunne vi blive enige om konditionerne, ville hun bestemt være en pige jeg gerne ville se fast!

Skrevet
  • Author

Takker Dracule - tænker jeg giver det et skud hvis jeg kan få en aftale i hus :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.