Hop til indhold

Forelsket i en GP

Featured Replies

Skrevet

Jeg har for nyligt besøgt en udenlandsk prostitueret hvor der var super god kemi - som I alt klikkede bare. Vi sov sammen en nat og hun leverede i mine øjne den perfekte GFE. Hun skrev også at hun var kommet sikkert hjem og vi har løbende chattet efter.

Jeg fik hendes Instagram og hendes rigtige navn og vi skriver sammen og har aftalt at mødes senere på året. Jeg har ytret mine følelser og hun siger hun også føler at der var mere end bare kunde/GP og at hun “truly enjoyed our time” og at hun “Wanna see me again”

Hun har dog nu sendt sit kontonummer og spurgt om jeg har lyst til at hjælpe hende med huslejen hvortil jeg svarede måske og at det kom lidt an på hvor seriøst det blev. Hun var helt forstående og undskyldte at hun spurgte, men at hun manglede pengene. 

Hun skriver ofte først og vi chatter dagligt om alt og intet. Jeg har ikke betalt hende for andet end den ene nat vi havde sammen. Hun er meget sød og jeg føler egentlig ikke hun vil udnytte mig. Der er otte år mellem os og hun er meget smuk. Jeg er almindelig udseende, nok lidt under gennemsnittet.

Mit spørgsmål er: 

Har i nogen erfaringer med at indgå i sådanne forhold? så del med en fortvivlet bror. 

Har nogen af jer erfaring med at få en udenlandsk GP overtalt til at flytte til Danmark? Hun har ikke et pas endnu, så hun kan ikke rejse frit, men hun var ikke afvisende  

Jeg er forelsket og jeg vil høre jeres råd, brødre.

Skrevet

Jamen tillykke med forelskelsen, det er en skøn tilstand, nærmest en positiv euforisk sindssyge, (jeg ved godt der dobbelt supperlativ) jeg har ikke erfaringer i at være i forhold med GP, men men, jeg skriver i anden sammenhæng i en anden tråd at købesex ikke er kærlighed, men en illusion, om kærlighed.

Min lille alarm gik i gang da jeg læste at hun havde behov for “boligsikring” fra dig, tænk tanken, du er på tinder,  møder en skøn kvinde har sex uden penge, og dagen efter beder hun om “boligsikring” , lakmusprøven i jeres tilfælde er at i mødes flere gange og  har sex uden betaling, du skal så acceptere at hun er på job ind i mellem.

Du kan  sikkert komme på mange modargumenter, men oprigtigt held og lykke. 

bh

Bødlen

Skrevet

Man bliver vel altid lidt forelsket i en pige når hun kigger frækt op på dig mens hun har din pik i munden..

Men pas på når der bliver penge involveret og du ikke kan kontrollere følelserne ..Hvis du hjælper hende denne gang...kommer der så en anden og tredje gang..?

Vi har alle prøvet at blive bare en lille bitte smule forelsket i en eller flere piger i denne verden..❤️

Skrevet

Det hænder... men... har du brug for at spørge folk herinde, så vil jeg gætte på at der er noget i dig der intuitivt trækker i retning af at det er "for godt til at være sandt". 
Jeg er ny-forelsket i en der besøgte mig som klient første gang. Det skete på mindre end 5 minutter for mig på en måde jeg aldrig har oplevet før. Jeg gav ham pengene retur så snart det var muligt, da han efter jeg havde fortalt at jeg ikke kunne se ham som klient igen, alligevel valgte at komme tilbage. Vel vidende at JEG allerede var forelsket. Endda nøjagtigt de samme sedler, da de ligesom var "forkerte" allerede da han var gået efter 5 timer som skulle ha' været 2. 
Vi knaldede ikke første gang, da det var en seksualterapeutisk session, og derfor måske ekstra meget super duper forbudt og etisk ukorrekt. 
Efter sparring og supervision med alskens kolleger fra hist og pist valgte jeg at blæse på reglerne og kapitulere. Det var ikke nogen nem beslutning.
Det var og er (for mig) netop super vigtigt at der ikke er nogen som helst tvivl om hensigterne og rollerne.
De kolleger jeg har fortalt om det nikker alle indforstået når jeg nævner netop det med at han fik pengene retur som det første da vi sås anden gang. Det betyder noget særligt for (de fleste af) os der tager penge for noget der ligner i en eller anden forstand, vil jeg mene. 
Jeg vil faktisk gå så langt som til at påstå at er der dialog om penge så tidligt, er det en stærk indikation af at der er tale om malkning. Men jeg har ikke helt glasklare briller på her og er delvist inhabil :) 

Måske nogen skulle lave en afstemning @Den_glade_amatør ;) 
Hvor mange har oplevet det ene og det andet fra den ene og den anden side?
Måske lidt tørre tal kan understøtte eller fortrænge tvivl og intuition om ikke andet. 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Du skal være klar at hun ikke bliver din kæreste. Hun er en GP - at du har en god kemi med hende er noget andet end et forhold.  Jeg har også haft virkelig godt kemi med et par Gper - men jeg ved at der ikke bliver mere end god sex og en god snak en gang i mellem. 

Husk at pas på din penge! 

Skrevet

Problemet her er at det lyder som om hun kommer fra et land med en anden økonomisk standard end Danmark. Hun kunne lyde som en Thai - og i så fald er din økomiske situation muligvis en del af din personlighed for hende. 

Jeg vil være mere tryg på dine vegne hvis i var økonomisk ligestillet. 

Skrevet

jeg prøvede noget lignende sidste år . besøgte en gp hvor vi havde rigtig god kemi . hun kunne godt tænke sig at være min sugarbabe i starten , men jeg var hurtigt afvisende og sagde at jeg var efter noget ægte . lidt efter lidt lærte vi hinanden bedre at kende , skrev sammen hver dag , lagde planer for fremtiden og flytte sammen osv . 

og selvom jeg tror på det er ægte , så nævnte hun engang imellem ting hun gerne ville have jeg købte hende . hendes argument var , at for hende var kærlighed også at jeg gav hende gaver og dermed viste hvor meget hun betød for mig .

jeg stolede nok aldrig på det helt , og vi gik derefter fra hinanden .

jeg synes du skal sætte klare rammer mellem jer fra start , indtil du er sikker . hvis du ikke kan italesætte penge som emne med hende fordi du er bange for hvad den snak bringer , jamen så tror jeg du har svaret .

desuden kan du jo se om hun også er villig til at løbe en tilsvarende risiko

Skrevet

Just don't hvis hun allerede beder om ekstra penge...

My 5 cents...not sure they suffice if she really is intent on getting your money.

Som udgangspunkt vil jeg gerne tro det bedste om folk, her fik jeg dog en følelse af sorg da jeg læste at hun allerede havde bedt om ekstra penge. Hvis det er som jeg fornemmer, så vækker det sorg at tænke på at dine følelser og hengivenhed potentielt bliver udnyttet.

Skrevet

Jeg er selv lidt i samme situation, da jeg er småforelsket (læs: Hovedkulds forelsket i en GP).

Man skal altid passe på sine penge... uanset om det er med venner, bekendte eller mulige forelskelser. Men hvis man selv tror på det og kan føle det i maven, så gå efter det, og bare accepter at muligheden for at blive såret er der.

Jeg har selv været en del på camsites og brugt mange år der og har haft de samme tanker og bekymringer. Jeg har nu to gode veninder fra livejasmin, som jeg snakker med og har mødt et par gange, selvom jeg ikke har betalt dem noget i flere år. Jovist - de ville ikke være min kæreste, men veninder for livet er sku også værd at få. 

Skrevet

Beder hun om penge, er følelserne ikke gengældt - beklager :(

Skrevet
Asger87 skrev, for 8 timer siden:

Har nogen af jer erfaring med at få en udenlandsk GP overtalt til at flytte til Danmark? Hun har ikke et pas endnu, så hun kan ikke rejse frit, men hun var ikke afvisende

Hvis hun ikke har et pas, mens hun samtidigt taler med dig om muligheden for at flytte sammen, så ville det mest naturlige vel være, at hun fik anskaffet sig et. Hvis hun ikke allerede er igang med det nu, efter jeres gode snakke, så har du dér en indikation af, hvad hun tænker om det hele, positivt eller negativt.

Jogge skrev, for 7 timer siden:

Problemet her er at det lyder som om hun kommer fra et land med en anden økonomisk standard end Danmark. Hun kunne lyde som en Thai - og i så fald er din økomiske situation muligvis en del af din personlighed for hende.

Enig i det første, og det er en væsentlig ting at have i baghovedet. Netop af den årsag, du nævner sidst i citatet. Pigen er dog næppe thai, for så ville hun ikke kunne rejse ind i Danmark uden pas.

@Asger87 hvis pigen ikke kommer fra et Schengen-land eller et nordisk land, men i stedet er kommet hertil illegalt uden pas, så ville jeg passe gevaldigt på, for det peger på, at hun nok har hjælpere med en tvivlsom baggrund.

Pianistinden skrev, for 46 minutter siden:

Dette er nok den hårde sandhed, hvilket de fleste i tråden også hælder mest til. Også mig.

Forelskelse er en stærk følelse, som er rigtig dejlig at være i. Ikke alle formår at bevare deres naturlige sunde fornuft, mens forelskelsen bruser for fulde gardiner, men det virker det til, at du gør, @Asger87. Hold fast i det.

Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

Måske nogen skulle lave en afstemning @Den_glade_amatør ;) 
Hvor mange har oplevet det ene og det andet fra den ene og den anden side?

Ja, hvem ved om dette emne pludselig kommer som en søndagsafstemning? Har faktisk allerede puslet med tanken, men det skal i givet fald lige vinkles rigtigt og vægtes i forhold til andre mulige emner i en søndagsafstemning

Skrevet

@Asger87Når du stopper med at betale - stopper hun også med at yde.
Havde du scoret hende ude i byen uden at betale for det var det noget andet.

Men når det er en GP er det 99,9% af gangene dine penge hun er mest interesseret i.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

Men når det er en GP er det 99,9% af gangene dine penge hun er mest interesseret i.

Jeg er ikke enig, hverken jeg eller andre GP'er jeg kender personligt er ude efter kærestens penge.

Det er jo heller ikke 99,9 % af alle mænd der er nogle fjolser.

Skidt og kanel for sig - hvert tilfælde er sig selv og skal behandles sådan.

Skrevet
Pianistinden skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er ikke enig, hverken jeg eller andre GP'er jeg kender personligt er ude efter kærestens penge.

Nogle mennesker er meget desillusionerede, hvilket fremkalder meget rabiate tanker og udtalelser. 
GP er jo ikke anderledes end mennesker med andre jobs.  

Skrevet
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Det er jo heller ikke 99,9 % af alle mænd der er nogle fjolser.

Skidt og kanel for sig - hvert tilfælde er sig selv og skal behandles sådan.

SUK...
Ikke kærste men KUNDE.
Hvis du stopper med at betale en GP, bliver hun ikke din kærste. En GP er samme med dig så længe du betaler.

Skrevet

@Asger87 Spørg hende om hun vil være sammen med dig (kærster) uden betaling, og så har du dit svar.
Mit gæt er at det vil hun nok ikke - men det kan jo godt være at hun falder dig om halsen og udbryder: "jeg troede aldrig at du vill spørge".

Skrevet
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

SUK...
Ikke kærste men KUNDE.
Hvis du stopper med at betale en GP, bliver hun ikke din kærste. En GP er samme med dig så længe du betaler.

SUK...

Tråden handler om at indlede et forhold til en GP

Skrevet
Pianistinden skrev, den 3.5.2023 at 06:38:

Ja efter danske standarder og dansk kultur er dette udsagn rigtigt. 

Men hun er udenlandsk. Hvorfra ved vi ikke. Men jeg kan ikke lade være at tænke at det med penge og kærlighed er noget ganske andet i eks thailand. Her udelukker det ene ikke det andet - er mit indtryk. 

Uden at kende kulturen så indgående som andre her - ja så har jeg dog fået den opfattelse at penge = kærlighed og omvendt i denne kultur. 

Det der virker forkert - set med danske øjne - behøver ikke nødvendigvis at være det set med en en anden kulturs øjne. 

Så det at pigen ønsker hjælp til bolig er måske blot en ganske naturlig del af hendes ønske om et kurmageri der igen vil kunne åbne hendes hjerte yderligere op hvorimod det - hvis det var en dansk kvinde der bad om tilsvarende - automatisk ville give løftede øjenbryn og virke mistænkeligt. 

Min pointe er bare at vi ser med danske briller på. Og derfor vil vores " dom" være afsagt ud fra en kultur som ligger meget langt fra fjerne kulturer som ser helt anderledes på kærlighed og parforhold og kurmageri

Hvis man er vokset op i armod og altid har måttet kæmpe for at overleve - ja så bliver ens tanker og adfærd præget af dette - selv når man er ude af armoden. Tænker jeg. Og måske er det sådan at den omtalte gp tænker at kærlighed er økonomisk tryghed. Så hvis han ( TS) ønsker hendes kærlighed og for at hun kan føle sig tryg, så er hun nødt til at vide om han kan sikre hende økonomisk. 

Jeg siger ikke at det er tilfældet i TS situation. Det kan jeg ikke vide. Blot er det er værd at huske på at ikke alle kvinder i verden har haft de samme livsvilkår som os i Norden. :( og derfor tænker helt helt anderledes

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

Har prøvet flere gange at få den slags følelser for en gp efter nogle besøg og det gør jeg efterfølgende holder mig væk, selvom det er svært i en periode går det over efter nogle måneder.

Du kan jo prøve og se hvad der sker om ikke andet bliver du en erfaring rigere, men pas nu på dig selv.

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 4 timer siden:

Så hvis han ( TS) ønsker hendes kærlighed og for at hun kan føle sig tryg, så er hun nødt til at vide om han kan sikre hende økonomisk. 

Dette fine skriv rammer, i min optik, selve kardinalpunktet i denne ellers særdeles, nuancerede "problemstilling" som trådstarter beder om gode råd til. Dejligt du tog dig tid til at formulere dette.....meget skarp, nuanceret og præcis analyse her, Den lille frøken :) ...Tak for den!

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet

@Den lille frøken

Godt indlæg.

Lidt reflektioner ... ;)
Jeg tror, at i mange samfund har pigerne et yderst pragmatisk syn på parforhold.
Sådan var det også hos os, for nogle få generationer tilbage.
En kvinde skulle finde en god forsørger, eller et godt parti.
Kærlighed blev der ikke tænkt så meget over, i den sammenhæng.
Den kunne komme senere, hvis de to parter fungerede godt sammen, omkring det fælles arbejde og familien.
Tænker dog man skelede lidt til om de to unge havde sympati for hinanden, hvis famillierne arrangerede ægteskabet,

Stormende forelskelser og seksuel lidenskab blev der set skævt til ... 
Livet var en forpligtelse til kernefamilien og - først og fremmest - til den udvidede familie.
Fordi man var afhængige af hinanden.

Det er helt anderledes i vores del af verden, fordi det ikke længere er familien der råder over al økonomien.
Tror det er derfor vi har de indædte konflikter verden over mellem konservative (folk fra landet) og liberale (folk fra byerne)
Vi har muligheden for 'rene forhold' der bygger på personlig sympati og seksuel tiltrækning.
Og dén måde at have relationer på er en vederstyggelighed i traditionalistiske lanndbo-kredse ... 

Jeg tror ikke at en kvinde i de lande "åbner sit hjerte" - må jeg indrømme ... 
Det handler om overlevelse for hende og den fremtidige familie, og om håbet om lidt mere end det, et trygt og bekvemt liv ... 
Og det er helt OK for mig at se ... 
Det er først i de relativ trygge og velstående kredse i de vestlige samfund, man har fået 'råd' til at tænke på seksualitet og følelsesmæssig tiltrækning ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author

Tusind mange tak for alle jeres svar og råd. Det hjælper at modtage gode råd og erfaringer! Jeg synes det er svært, må jeg sige. Jeg skrev og sagde at jeg gerne ville vente med at sende hende penge og hun skrev og undskyldte at hun spurgte. Efterfølgende likede hun min Instagram opslag, så tror måske også hun synes jeg er sød. 

men igen, er ikke sikker. Hun er en lille nips på 27 år og 50 kg. Jeg er en stor mand på snart 40 og 100 kg. Men måske kan kvinder godt blive forelsket i personlighed? 

Skrevet
Asger87 skrev, den 2.5.2023 at 22:59:

...Der er otte år mellem os og hun er meget smuk.

Asger87 skrev, for 6 timer siden:

Hun er en lille nips på 27 år og 50 kg. Jeg er en stor mand på snart 40 og 100 kg.

27+8 = 35.    35 != snart 40

Just saying... 

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet

Jeg har tænkt lidt over denne tråd. Det er et MEGET følsomt emne og jeg vil som ex gp gerne komme med mit input. 

De mekanismer der går igang i reptilhjernen ved lækker sex/kemi er de samme som ved forelskelse. Mange kan forhåbenlig nikke genkendende til denne påstand. 

Jeg har oplevet at have stærke følelser involveret- og derfor afleveret pengene retur efter agten. Modsat har jeg også beholdt dem selvom jeg har haft følelser for min legekammerat. 

Penge er ikke altid en målestok for følelsers ægthed <3 I dette tilfælde kunne hun jo oprigtigt have brug for dem, selvom det modsatte desværre nok er tilfældet. 

kærlighed gør blind som man siger- DERFOR min gode mand. Giv hende ikke penge før hun har vist sit værd. 

kriterierne for hendes "værd" sætter du selv, men jeg ville nu nok vente med at kaste penge efter hende før hun boede i DK og sov i din seng. 

Inviter hende dog til at flytte ind hos dig- på den måde sparer hun også huslejen:ph34r:

Skrevet
Asger87 skrev, for 13 timer siden:

Hun er en lille nips på 27 år og 50 kg. Jeg er en stor mand på snart 40 og 100 kg. Men måske kan kvinder godt blive forelsket i personlighed

Hvad har det der med sagen at gøre? Nu fisker du vidst bare efter bekræftelse på at du fortjener en slank kvinde der er 13 år yngre end dig. 

Om kvinder godt kan blive forelsket i personlighed? Kan du????? Så har du svaret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.