Hop til indhold

Forelsket i en GP

Featured Replies

Skrevet
Asger87 skrev, for 14 timer siden:

men igen, er ikke sikker. Hun er en lille nips på 27 år og 50 kg. Jeg er en stor mand på snart 40 og 100 kg. Men måske kan kvinder godt blive forelsket i personlighed?

Jeg kan godt følge med din frustration.

Det kan det sagtens -  altså hvis der er tale om en ægte kærlighed <3 

Kærlighed kender ingen grænser - og personligheden er vigtigere end andre ting( faglighed, emotionelle, udseende osv.) i kærlighedsforhold. 

For mig — personlighed kommer først <3

Skrevet

Det er lidt aggressivt at sende kontonummeret inden du har sagt ja, men jeg fornemmer også at historien er langt mere kompliceret, end du har mulighed for at forklare her. Sådan er det jo gerne, når der er følelser involveret.

Har du tænkt over, hvad det i virkeligheden er du spørger om, for der er mange små uregelmæssigheder undervejs?
- Jeg vil gerne sende hende penge, men jeg er bange for at det er dumt
- Jeg vil gerne have hende til Danmark, så hun ikke behøver at bekymre sig om husleje
- Jeg er egentlig mest bange for at blive scammet
- Jeg er nervøs over aldersforskellen, men penge er i virkeligheden ikke problemet
- Kan man overhovedet have et forhold til en GP?

Jeg har selv lignende dilemmaer med en GP, som er blevet meget mere end en sexudskejelse og en SB, som er blevet en af mine bedste venner. 
Det er meget nemmere, når der er betaling for sex og så farvel og tak. Jeg hjælper min SB med ekstra penge sidst på måneden uden at forvente noget retur. Jeg hjælper "min" GP med praktiske ting og der er ingen tvivl om, at vi begge er glade for hinanden, men i begge tilfælde er springet til et forhold meget usandsynligt, så jeg vælger at nyde den opmærksomhed, de giver mig (men drømmer alligevel om at det kan blive til mere). 

Så svaret er 42. Det er spørgsmålet, der er forkert.

Skrevet
yrghh skrev, 1 time siden:

Så svaret er 42. Det er spørgsmålet, der er forkert.

YEAH! Thumbs up! ;) 
Og måske har folk også glemt håndklædet. 
Nogle kunne også ha' glæde af The Point of View gun. Hvor er det gemt i disse dage?

For dem der ikke fatter et klap - så er det TOWEL DAY den 25. maj, der findes en dårlig film og en fantastisk bog... og Google er din ven. 

Kærligst, Blaffer-Eva <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:
Nogle kunne også ha' glæde af The Point of View gun. Hvor er det gemt i disse dage?

Jeg har lige slukket for mit S.E.P field - bare for at kunne deltage her.

Til @Asger87: Don't. Just don't.

Og så tænder jeg mit S.E.P field igen.

Skrevet

Hej Asger87.

Penge førte jer sammen, husk det. Det kan hverken drømme eller andre ting ændre på. Så det eneste ægte i jeres relation er = penge. Vågn op fra drømmen…….for det forbliver det.

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 5.5.2023 at 13:55:
YEAH! Thumbs up! ;) 

For dem der ikke fatter et klap - så er det TOWEL DAY den 25. maj, der findes en dårlig film og en fantastisk bog... og Google er din ven. 

Kærligst, Blaffer-Eva <3

Der kan kun svares en ting til det : So Long, and thanks for all the fish.... :mrgreen:

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 5.5.2023 at 13:55:

... Og en genial britisk underspillet humoristisk tv-serie fra BBC, vist i 1981... https://www.imdb.com/title/tt0081874/

/Francois

Skrevet

Et interessant spørgsmål og som ventet mange forskellige svar, da alle nok har deres egen subjektive oplevelse af en sådan følelse. Forelskelse er jo en stærk kraft, der ofte sammenlignes med momentan sindssyge, selv om det er stærke sager. Dog er der ingen tvivl om, at reptilhjernen tager over og gør sin indflydelse gældende på adfærden - og især den seksuelt drevne adfærd og dermed er al fornuft og rationel adfærd sat ud af kraft. Mn personlige erfaring er nok lidt anderledes end trådstarterens. Jeg har gennem årene været meget selektiv i mit valg af GP'er, da jeg er nået forbi den alder, hvor en damecykel kan sætte fornuften ud af kraft. Det er en lyst og stemning, der bygges op, når det rette viser sig. Hvad er så det rette. Det er meget subjektivt og situations bestemt. Det kan være en ting den ene dag og en anden den næste.

Helt konkret har jeg en oplevelse, der fylder ganske meget hos mig. Startede for nogle år siden med et helt almindeligt GP-møde, da den skønne mø tilbød nogle ydelser, der faldt i min smag. Blev ved første møde ganske overvældet over denne kvinde, der var ganske almindeligt klædt og som en lækker MILF, man kunne møde til en fast eller i anden social sammenhæng. Hun viste sig at være en meget fræk udgave af en sådan og uden at gå i detaljer - en fantastisk oplevelse, som jeg ikke hurtigt nok kunne gentage. Geografisk var der en udfordring og hun var kun aktiv i få dage om måneden. Efterhånden lykkedes det dog at få etableret en relation, så vi kunne mødes under lidt mere private former og dermed ikke så tidsfokuseret. Der var samtidig tid til at tale om alt andet end sex, da hun var en meget intelligent kvinde med mange aspekter. Hun valgte at reducere aktiviteten, men jeg var så heldig at være en del af en lille lukket kreds i en periode. Vores møder udviklede sig i en retning, hvor gensidig tillid var altafgørende. det blev en meget spændende tid, de alt for få gange vi kunne mødes. Vi kommunikerede ind i mellem om alt muligt andet end sex og blev nok hinandens fortrolige i mange henseender. At der var betaling i relationen var for mig irrelevant. Jeg så det mere som en gave for en dejlig tid sammen.

Hvad vil jeg med dette indlæg? Jeg har nået en alder, hvor jeg mener at have en ganske realistisk holdning til livet og hvad jeg kan forvente at det. Jeg vil dog sige, at denne - i mine øjne fantastiske kvinde - har bibragt mig så mange skønne oplevelser og fantastiske stunder genne årene, at jeg til tider har været en form for forelsket i hende. Hun var en type, der kendte sit værd og hvis tingene eller diskussionen ikke passede hende, var hun ikke bleg for at skælde ud, selv om jeg objektivt set jo var kunde. Var meget klar i sproget om, at hun blev jaloux, hvis jeg frekventerede andre GP'er end hende, hvilket jeg i øvrigt ikke gjorde. Vores relation stod på i en hel del år og det er en tid, der er lagret dybt i hukommelsen. Hun var og er noget helt specielt og ønsker hende alt muligt held og lykke på hendes vej.

Så ja - selv om der er pekuniære transaktioner mellem mennesker, kan der godt opstå reelle følelser i kortere og længere tid. :)

Skrevet
Asger87 skrev, den 2.5.2023 at 22:59:

(…)

Hun har dog nu sendt sit kontonummer og spurgt om jeg har lyst til at hjælpe hende med huslejen hvortil jeg svarede måske og at det kom lidt an på hvor seriøst det blev. Hun var helt forstående og undskyldte at hun spurgte, men at hun manglede pengene. 

Hun skriver ofte først og vi chatter dagligt om alt og intet. Jeg har ikke betalt hende for andet end den ene nat vi havde sammen. Hun er meget sød og jeg føler egentlig ikke hun vil udnytte mig. Der er otte år mellem os og hun er meget smuk. Jeg er almindelig udseende, nok lidt under gennemsnittet.

(…)

Fint spørgsmål. @Eva Nadine har allerede nævnt, at der er en del tråde om emnet. Jeg tror, denne er en af de mest anvendte og nyere. Den er fra sidste år:

Jeg blander mig som udgangspunkt ikke i den slags, men det lyder jo som om, at der foregår mange fine ting mellem dig og pigen. 

Forhold til/ at date en GP er, så vidt jeg har forstået, utrolig sjældent.

Det lyder jo ildevarslende – eller som noget der kunne give problemer, med spørgsmålet om den eventuelle bankoverførsel til pigen (men det er måske også et ret ekstremt eksempel, som jeg tror, de fleste herinde ville skrive det samme om, hvilket mange af svarene også indikerer?) Du nævner også noget med graden af seriøsitet.

Uanset hvad: Held og lykke med pigen :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 14 timer siden:

Forhold til/ at date en GP er, så vidt jeg har forstået, utrolig sjældent.

Du tænker ikke, at vi har mænd og kærester? 

Skrevet
Liv skrev, for 3 timer siden:

Du tænker ikke, at vi har mænd og kærester? 

Jeg tror der menes, at det er sjældent en GP og en kunde dater elle bliver kærester ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 18 minutter siden:

Jeg tror der menes, at det er sjældent en GP og en kunde dater elle bliver kærester ... 

Jeg tror det er mere almindeligt end de fleste tænker…..

Redigeret af Liv

Skrevet
sneræven skrev, for 8 timer siden:

Kendte engang et par, der havde mødt hinanden på købesexlagenet. Hun var ikke en jeg selv havde mødt (ejheller en jeg ville have opsøgt), så der var ingen akavede situationer. Desværre døde han, og det var ham det var hyggeligst med. 
venligst OT

Skrevet
Liv skrev, for 10 timer siden:

Jeg tror det er mere almindeligt end de fleste tænker…..

Tja... Når man tænker over det er det jo ikke unormalt at man møder sin udkårne på jobbet ^_^

Redigeret af AB455

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.