Hop til indhold
Jambajamba

Nathila Odense

Recommended Posts

Knægten skrev, den 29.4.2023 at 17:06:

 

 

Er det ikke lidt mærkeligt at knægtens telefon er på polsk og at hele korrespondancen står som om han er den gp'en? 

Jeg kan I finde andre forklaringer end at vi snakker om en pimp? 

Sorry jeg afsporer, men det giver stof til eftanke. 

Redigeret af Keeper
Billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
WillyBoy skrev, for 20 minutter siden:

Er det ikke lidt mærkeligt at knægtens telefon er på polsk og at hele korrespondancen står som om han er den gp'en? 

Jeg kan I finde andre forklaringer end at vi snakker om en pimp? 

Sorry jeg afsporer, men det giver stof til eftertanke

Pimp bliver jeg aldrig 

Fik dem tilsendt af natalie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 2 timer siden:

Pimp bliver jeg aldrig 

Fik dem tilsendt af natalie 

Det er meget tydeligt, at du vil ødelægge et eller andet for Nathalie. Enhver liderlig dansk mand kan vente 10 minutter ekstra på en blond skønhed som Nathalie. Jeg har engang ventet 45 minutter ekstra, og jeg vidste, at det ville blive godt.

Jeg har desuden aldrig set så feminin en hånd på en mand. Det er også underligt, at din telefon er indstillet på polsk. Sammentræf? Det stinker langt væk af en pimp, som prøver at ødelægge et eller andet for Nathalie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 1 minut siden:

Det er meget tydeligt, at du vil ødelægge et eller andet for Nathalie. Enhver liderlig dansk mand kan vente 10 minutter ekstra på en blond skønhed som Nathalie. Jeg har engang ventet 45 minutter ekstra, og jeg vidste, at det ville blive godt.

Jeg har desuden aldrig set så feminin en hånd på en mand. Det er også underligt, at din telefon er indstillet på polsk. Sammentræf? Det stinker langt væk af en pimp, som prøver at ødelægge et eller andet for Nathalie. 

For det først har hun selv sendt de billeder til mig gennem en fælles bekendt, så nej det ikke mine billeder eller mig der har taget de billeder

Billederne er fra natalies mobil

For det andet prøver jeg overhovedet ikke at ødelægge noget for hende det ikke mig der har besøgte hende der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 4 timer siden:

For det først har hun selv sendt de billeder til mig gennem en fælles bekendt, så nej det ikke mine billeder eller mig der har taget de billeder

Billederne er fra natalies mobil

For det andet prøver jeg overhovedet ikke at ødelægge noget for hende det ikke mig der har besøgte hende der 

Hvorfor blander du dig så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er skjult en del billeder.  De skal ikke uploades igen 

Keeper

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, Lige nu:

Du er virkelig fuld af lort. Du skriver, at du ikke vil anbefale hende, fordi hun var 10 minutter for sent på den og billederne var beviser herpå. 

Du skriver “jeg” og ikke om en anden. Du skriver om hvordan hun ødelagde jeres aftale, og ikke en anden persons aftale. Du skriver, at du ikke kan anbefale hende.

Desuden kan jeg huske, at billederne var med “dig” som afsenderen og hende som modtageren. Kan du ikke bare stoppe med ødelægge andres forretning? Det er virkelig usselt. 

Det jo ikke mig der har startet denne tråd 

Jeg lagde de billeder op hvor man kunne se afsender, men blev bedt om at ændre det så man ikke kunne se tråd starteren nummer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 1 minut siden:

Det jo ikke mig der har startet denne tråd 

Jeg lagde de billeder op hvor man kunne se afsender, men blev bedt om at ændre det så man ikke kunne se tråd starteren nummer

Jeg ændret det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...