Hop til indhold
Jambajamba

Nathila Odense

Recommended Posts

Sikke en hapser - håber hun bliver ‘godkendt’, da jeg bor lidt for langt væk til selv at tage en for holdet

Redigeret af ven53lig

Del dette indlæg


Link til indlæg
ven53lig skrev, for 6 minutter siden:

Sikke en hapser - håber hun bliver ‘godkendt’, da jeg bor lidt for langt væk til selv at tage en for holdet

det jo blot et princip om hvor langt væk man vil :D nogen har en time, andre kører gerne 2 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt hende - og hun er IKKE i Vollsmose.

Det er hende på billederne, hun er smuk, sød, charmerende og taler fint engelsk. Hun var meget energisk og slet ikke sky.

Hun siger at mange skriver og ikke tror hun er ægte, og jeg forklarede at vi sjælendt ser en så smuk kvinde være ægte.

Kan klart anbefales. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke anbefale hende. Vi aftalte kl 13, og da jeg så næsten er på hendes adresse, skriver jeg til hende, hvorefter hun aflyser, pga hun skulle shoppe. Tænker da hun kunne have skrevet, så jeg ikke nærmest var på ankommet adressen og selv havde skrevet til hende. Screenshot af samtalen kan ses her: https://ibb.co/8mbdLLm

 

edit: Nu er hun igang med at tilsvine mig på sms, fordi jeg har lagt det her ind. 

Redigeret af 3rd_time

Del dette indlæg


Link til indlæg
3rd_time skrev, for 11 minutter siden:

hvorefter hun aflyser, pga hun skulle shoppe

Rigtig dårlig stil af Nathila!!!....spilde kunders tid på denne måde....hvad nu, hvis du havde kørt fra Vejle til Odense??...ej den holder bare ikke....hun er hermed sløjfet af listen. Simpelthen for useriøst:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
3rd_time skrev, for 27 minutter siden:

edit: Nu er hun igang med at tilsvine mig på sms, fordi jeg har lagt det her ind. 

Ha..ha..haaaa....ja, det er noget lort når man behandler kunderne på denne måde....så er der heldigvis hurtig afregning her på eroguide:D, så der ikke er andre der spilder sin tid på hende....Nathila ligger som hun har redt:mrgreen:.....too bad Nathila....at hun så oven i købet er så fræk, at hun sviner DIG til på sms bag efter....ejjj, nu stopper hun sgu. Nathila kan bare behandle folk med respekt..længere er den ikke;)

Er det muligt du kan ligge sms-tråden op?

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tak. Men vil du venligst sløre nummeret? Det vel ikke tilladt at poste medlemmers nummer

 

edit: meget sjovt hun skriver jeg ikke gad vente 10 min. Havde hun ikke nævnt noget om før en halv time efter, og der var jeg hjemme igen. Hun skrev hun var fri kl 14. Pointen er ikke hun aflyste, men at hun ikke skrev, så jeg ikke kørte forgæves.

Redigeret af 3rd_time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser det som om hun lavede en fejl overfor herinde, som selfv ikke er okay ! 
 

men hey vi laver alle dumme fejl. 
 

jeg håber ikke du er skræmt væk fra Odense. 
fordi shit man hende gas jeg godt besøge når kaldenderen forhåbenligt tillader dette i næste uge. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der i dag og hun er en sød, lækker og ret ligefrem pige, som kommunikerer godt, åbent og ærligt. Jeg tror der er et par stykker her, der lige skal give hende lidt snor. Man køber sig til en hyrdetime, og det kan så gå lidt skævt tidsmæssigt fra begge sider. Ingen af os ejer pigen. 

Kender udemærket følelsen af at være klar og på, have forberedt muligheden for et godt besøg, været der perfekt til tiden, og så ende med at stå og blomstre i 10 minutter til skue inden man kan komme ind, eller endda slet ikke komme ind. Og det er ikke i orden. Men lige her tror jeg på det gode. Hun virkede sgu som en ok fornuftig pige, som var meget opmærksom på sin gæst.

Ansigt og krop er som averteret, ingen overraskelser der. Brysterne er relativt nylavede og det virkede som man lige skulle tage det roligt der. Og det er nok lidt her hunden ligger begravet. Hun er ret bestemt med hvad man må og ikke må. Ingen pussy eating, men gerne licking. Ingen røren ved håret. Så der var krav - men ellers er hun langt mere imødekommende og snakkende end så meget andet, jeg har mødt på det seneste. 

Blow med eller uden efter eget valg. Vil gerne kysse ens krop og lege med nipler, og spørger endda pænt først.

Jeg forlod stedet i godt humør efter en halv time i selskab med en lækker og glad pige, som var hyggelig at være sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, anyone can have a bad day. I took my chance of meeting this girl and she is a sweet, well mannered and nice lady. Super beautiful, nice body and incredible blowjob. 

As mentioned by Tyndhviddiller: "Brysterne er relativt nylavede og det virkede som man lige skulle tage det roligt der".

Highly recommended, she will be ten more days around.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den 29.4.2023 at 17:06:

Sikke nogle fine negle “knægten” har på det sidste billede :)

 

Redigeret af Keeper
Billder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den 29.4.2023 at 17:06:

 

 

Når man læser samtalen så synes jeg ærligt talt det er dig der fremstår skidt. Ja, hun kunne godt have skrevet, men hun er også en menneske der begår fejl og du vælger at gå direkte til en anklagende tone, fremfor lige at klappe hesten. 

Jeg har ikke meget sympati for din opførsel, den er respektløs og du virker ikke som en der har meget med mennesker at gøre i virkeligheden. Kig indad kammerat, du er selvom med til at skabe den dårlige tone her. Hun hverken ghoster dig eller starter ud med en dårlig tone. SÅ kan godt forstå hun synes du er en idiot, det gør jeg også lidt.

Redigeret af Keeper
Billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...