Hop til indhold

Emne til søndagsafstemning

Featured Replies

Skrevet

Brugerne angiver størrelsen på sin Max. erigerede penis.

Når et antal har stemt giver det en fornemmelse af gennemsnittet.

Dette kunne de dejlige GP’er så kommentere på.

Skrevet

Nej

Skrevet

Hvor mange cm skal vi trække fra for at få det sande gennemsnit ;)

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 51 minutter siden:

Ca det samme som det man skal ligge til alderen hvis vi laver en alders afstemning blandt  GPerne  :P;)

Redigeret af Slaven_Randers

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 32 minutter siden:

plus-minus 15.... Lidt ligesom din alder versus billeder :wacko: Altså man skal ligge en hel del til ;) 

Ved jeg kommer i modvind. Men synes en afstemning om hvorvidt vores (en del) GP'er skulle holde sig til annoncesiderne, og lade os mænd komme med anmeldelser uden at blive kommenteret på det... Der er nogle enkelte GP'er der ALTID skal kommentere på ALT.  Om det er markedsføring eller hvad de tænker ved jeg ikke. Men det er lidt forstyrrende syntes jeg...

Det er jo et frit land, og vi må sige hvad vi synes :)

Redigeret af John41

Skrevet
John41 skrev, for 2 timer siden:

plus-minus 15.... Lidt ligesom din alder versus billeder :wacko: Altså man skal ligge en hel del til ;) 

Nu er min alder godt nok ægte og justeres hvergang jeg har fødselsdag. Datoen fremgår af min profil, så du kan jo passende sige tillykke næste gang. ;) 

Om jeg ser ældre ud er jo op til den enkelte at bedømme og øjet som ser. Men jeg har altid gået ind for ærlighed og det skal jo starte ved en selv. 

Skrevet
John41 skrev, for 3 timer siden:

Ved jeg kommer i modvind. Men synes en afstemning om hvorvidt vores (en del) GP'er skulle holde sig til annoncesiderne, og lade os mænd komme med anmeldelser uden at blive kommenteret på det... Der er nogle enkelte GP'er der ALTID skal kommentere på ALT.  Om det er markedsføring eller hvad de tænker ved jeg ikke. Men det er lidt forstyrrende syntes jeg...

Hak hak hak i pladen. Har du aldrig noget nyt at sige. Men sgu da også træls kvinder ikke kun skal ses, men også høres. Og så fedt hvis I kunne skrive side op og ned med løgne uden vi kunne gøre noget ved det. Øv altså svært at være dig. 

Og hvis du ønsker sådan en afstemning, kan du jo bare lave den. Eller oprette din egen tråd om emnet i stedet for at skrive det i hveranden tråd du kommenterer på. 
Husk dog lige det er stadig EG der bestemmer og ikke en afstemning. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet
John41 skrev, for 7 timer siden:

Det er jo et frit land, og vi må sige hvad vi synes :)

Ja John - du kommer sgu godt nok i modvind.... det er da fedt at have dialog på trådene således at vi kan høre fra “begge sider af bordet”.......

jeg synes det er ret interessant at høre meninger fra GP’ere, så kære piger - bliv endelig ved :)

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 12 timer siden:

hvis det bliver meget mere end 3cm, går min i minus, det synes jeg ikke lyder særligt rart

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 13 timer siden:

Det er vel det samme som det antal år der skal ligges på pigens alder?

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 10 timer siden:

Nu er min alder godt nok ægte og justeres hvergang jeg har fødselsdag. Datoen fremgår af min profil, så du kan jo passende sige tillykke næste gang. ;) 

Om jeg ser ældre ud er jo op til den enkelte at bedømme og øjet som ser. Men jeg har altid gået ind for ærlighed og det skal jo starte ved en selv. 

Du er da ikke dag over 25 sweetMilf6630

Skrevet

Skal vi liiiiige blive enige om HVORDAN man måler sin erigerede penis? 

Jeg synes det er en genial idé. 
Med et par tilføjelser: 

Hvor lang er din pik i max. SLAP tilstand? 
Hvor lang er din pik i max. ERIGERET tilstand? 
Hvad er omkredsen på din pik i max. SLAP tilstand? 
Hvad er omkredsen på din pik i max. ERIGERET tilstand? 
Krummer din pik lidt opad eller lidt nedad? 
Svajer den til højre eller til venstre? 
Bærer du din pik i bukserne til din højre eller din venstre side? 

Du skal bruge et målebånd, eller noget andet "ikke strækbart" (høhø) såsom gavebånd eller lign. som du så kan måle efterfølgende med en lineal eller tommestok, hvis du ikke lige har mulighed for at fremskaffe et målebånd på en studs. 
Omkredsen måles omkring det tykkeste sted på din pik i øvrigt. 
Det er langt fra alle der har en lige tyk pik fra rod til krans/hovede. 
Nogle er tykkest ved roden. Andre er tykkest midt på. Andre er ligesom "brede" tæt på hovedet. Og så er der alle dem midt imellem. 

Fra en udmærket side med flag og alt muligt brugervenligt, omend også i inches fremfor centimeter. 
https://www.chemistclick.co.uk/news/average-penis-size

Sådan måler du din pik: 

How to measure your penis infographic.jpeg

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 32 minutter siden:

Nu har jeg kontrolleret og fulgt anvisningerne nøje.

I følge illustrationen til venstre skal du fortsætte med at presse målestokken hårdt ind mod skødet. Brug en kraftig målestok - det kan give adskillige centimeter.

Mht. illustrationen til højre, så fortsæt med at sno målebåndet til du når det rette mål.

Mine målinger passede i øvrigt nøjagtigt til mit øjemål :P

Skrevet
Alsmand skrev, 1 time siden:

Du er da ikke dag over 25 sweetMilf6630

Ah hvis jeg påstod det, ville John ha ret. Men tak for kompliment. 

Skrevet
AB455 skrev, for 16 minutter siden:

Nu har jeg kontrolleret og fulgt anvisningerne nøje.

I følge illustrationen til venstre skal du fortsætte med at presse målestokken hårdt ind mod skødet. Brug en kraftig målestok - det kan give adskillige centimeter.

Mht. illustrationen til højre, så fortsæt med at sno målebåndet til du når det rette mål.

Mine målinger passede i øvrigt nøjagtigt til mit øjemål :P

Kære @AB455 tror vi er nød til at lave en officiel  måling på en Fredagsbar :D

Men det er da tilladt at snyde, så længe du ikke bliver opdaget :lol:

Skrevet

Min er fra den ene ende til den anden slap og reigeret, omkredsen er proportional med længden.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

For h....... hvor gjorde det ondt at stikke 25 cm af en lineal op i urinrøret :sad:. Der må være en nemmere måde at måle længden på :D 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.