Hop til indhold

Alder, mål og vægt

Featured Replies

Skrevet

Er der ikke noget med sommertid og stille frem og tilbage.... I virkeligheden er det jo ikke vægten men højden du skal fokusere på, du skal bare vokse en 15-20 cm herre gud da det er jo ingen ting, og nej det er ikke forneden kan allerede forestille mig nogle svar på den:D 

Skrevet
sneræven skrev, den 23.4.2023 at 22:09:

du var slank, sporty og meget elegant ... 

Han er det hele i mine øjne :wub: og på mange måder, mens han k****** ..M

Skrevet
Mook skrev, 1 time siden:

Haha, ja, jeg vedkender mig at være hverken slank, sporty eller elegant ...
Men jeg er rar, siger man ... 
Tror jeg nok ... 

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 1 time siden:

Åh, hvor er du bare sød, frisk og fræk.:wub: Som altid dejlig og pirrende. <3 Tak - og vi ses snart.

Skrevet

:( Med alderen er vægten svær at styre, selvom man syntes man spiser som altid.

Selv om vægten er næsten stabil, skal man opi bukse livvidde , da det hele flytter sydpå øv øv.:(

Det kan vel ikke være hygge rødvinen i weekends, der skal have hele skylden.?:)

Skrevet

Hmm - selv snyder jeg ikke med alder, højde og vægt, MEN som en pige bemærkede (hun markedsføres under et navn a la en spansk fødevare): Og du er jo slet ikke tyk (nej, men hun forventer åbenbart at der snydes godt med vægten, jeg har et BMI  under 25).

Det er altid nederen at blive afvist på grund af alder - skete for mig for et godt års tid siden, havde kontaktet pigen, der ikke lige kunne den dag, en anden tid? Prøvede et par måneder senere, hvor den 'smilende' dame dog skrev tilbage, at det ville være 'weird' at have sex, med en der var over dobbelt så gammel som hende. Der var åbenbart en meget skarp aldersgrænse der :-) nå, gad ikke svare, at det jo er derfor, at det er mig, der betaler...

Er det bare mig der er overfølsom, eller er det nederen at blive afvist pga alder, når pigen iøvrigt ikke har aldersgrænse i sin annoncering?! Endnu værre end at blive afvist pr. sms ville jeg synes at det ville være at blive afvist ved døren - hvilket dog aldrig er sket for mig. Men jeg er også slank, træner og holder mig godt.

MEN jeg synes det er nederen, hvis for mange mænd snyder voldsomt med alderen. Når man så angiver sin korrekte alder, skal pigen lægge 10-15 år til (som vi jo som kunde ofte skal - eller jeg har mødt 35 årige piger, som jeg ville vædde en formue på, var rundet de 70), og så bliver vi ærlige jo afvist? Øv.

Nå, det var en morsom tråd, jo det bliver ikke lettere at holde formen med alderen, beklager den seriøse tone, men synes jo på en eller anden måde at det var fedt, hvis alle spillede 'rent spil' med korrekte oplysninger. 

Skrevet
PeterPan1954 skrev, for 3 timer siden:

Er det bare mig der er overfølsom, eller er det nederen at blive afvist pga alder, når pigen iøvrigt ikke har aldersgrænse i sin annoncering?

Jeg er endnu ikke blevet afvist pga. alder, men det skal jo nok komme. Til gengæld er jeg engang blevet afvist pga. vægt. Tja, en afvisning er jo altid ærgerlig og lidt trist bliver jeg da også, men hellere afvises på forhånd end at ende i kanen med en der finder mig frastødende. At jeg senere mødte lige netop denne GP face-to-face i en anden sammenhæng og at hun der ombestemte sig og bød mig velkommen var jo til gengæld dejligt, men ikke noget jeg forventer, for selv om jeg er både høj og tæt, så er jeg helt sikkert også for kræftig for mange. Skøn kvinde i øvrigt. Hende har jeg besøgt mere end en gang.

Det med at møde op med falske forudsætninger, det ville alligevel ødelægge hyggen for mig, så jeg ser ingen grund til at lyve om hverken det ene eller det andet, men det er altså mest for min egen skyld.

Besøgte en forleden der ikke havde bedt om oplysninger om hverken det ene eller det andet og så sender jeg det altså ikke. Hun var selv ikke så høj, så da hun havde lukket mig indenfor udbrød hun "nøøj hvor er du stor". Hun rødmede øjeblikkeligt, undskyldte og sagde forfjamsket "jeg mener altså ikke på dén måde, jeg mener du er høj og bred... øh, jeg mener her...", mens hun klappede mig på skuldrene. Det var faktisk ret muntert og kært, selvom hun jo ikke kun kigger på et par af parametrene for "stor", men naturligvis på dem alle tilsammen. Heldigvis var der ikke andet at spore i hendes øjne end at hun synes det var helt fint alt hvad hun så. Hun blev bare lidt overrumplet. Jeg lærte også at hun grundlæggende var både ærlig, åben og ligefrem - hvilket jo nok også er grunden til at tungen nogle gange får krøllet ord frem som hjernen endnu ikke har været helt med til at formulere. Jeg elsker når vi kan smide forsigtighed fra os og bare nyde samværet uden skyld og skam i den afsatte tid. Besøget var i øvrigt intet mindre end fantastisk.

Skrevet
  • Author
PeterPan1954 skrev, den 27.4.2023 at 17:15:

Hmm - selv snyder jeg ikke med alder, højde og vægt, MEN som en pige bemærkede (hun markedsføres under et navn a la en spansk fødevare): Og du er jo slet ikke tyk (nej, men hun forventer åbenbart at der snydes godt med vægten, jeg har et BMI  under 25).

Det er altid nederen at blive afvist på grund af alder - skete for mig for et godt års tid siden, havde kontaktet pigen, der ikke lige kunne den dag, en anden tid? Prøvede et par måneder senere, hvor den 'smilende' dame dog skrev tilbage, at det ville være 'weird' at have sex, med en der var over dobbelt så gammel som hende. Der var åbenbart en meget skarp aldersgrænse der :-) nå, gad ikke svare, at det jo er derfor, at det er mig, der betaler...

Er det bare mig der er overfølsom, eller er det nederen at blive afvist pga alder, når pigen iøvrigt ikke har aldersgrænse i sin annoncering?! Endnu værre end at blive afvist pr. sms ville jeg synes at det ville være at blive afvist ved døren - hvilket dog aldrig er sket for mig. Men jeg er også slank, træner og holder mig godt.

MEN jeg synes det er nederen, hvis for mange mænd snyder voldsomt med alderen. Når man så angiver sin korrekte alder, skal pigen lægge 10-15 år til (som vi jo som kunde ofte skal - eller jeg har mødt 35 årige piger, som jeg ville vædde en formue på, var rundet de 70), og så bliver vi ærlige jo afvist? Øv.

Nå, det var en morsom tråd, jo det bliver ikke lettere at holde formen med alderen, beklager den seriøse tone, men synes jo på en eller anden måde at det var fedt, hvis alle spillede 'rent spil' med korrekte oplysninger. 

Min tråd var mest ment humoristisk, tror jeg nok.

Som yderligere nuancering kan jeg oplyse, at jeg altid fortæller pigen lidt om mig selv, inden vi mødes. Jeg gør det med selvironi, når jeg hævder, at jeg er en rar og sjov gentleman i begyndelsen af 60-erne. Og så videre.... i den lette, glade og altid høflige tone.

Det er i alt fald ikke helt forkert. Og pigerne er gode til også at læse imellem linjerne.

Jeg får næsten altid svar og som regel er de positive. Kun sjældent forbliver pigen tavs, og så går jeg bare videre i livet, altid smilende, for hun ved jo ikke, hvad hun går glip af;) Men hun jo uden diskussion i sin gode ret til ikke at svare mig.

Det er også mit indtryk, at de mest oplyste GPs internt udveksler oplysninger og info om os kunder, og det er jeg helt tryg ved, at de gør. Hver gang vi skriver her på Eroguide, afslører vi desuden en masse om os selv og vores karakter (eller mangel på samme).

Ser fire piger fast igennem en del år nu. Gensynsglæden er altid forfriskende, ærlig og sød. Vi ved meget om hinanden nu, har stor gensidig tillid, og vi ser rationelt og realistisk på vores liderlige og søde stunder sammen. Desuden kan pigerne godt lide at tale med en afklaret og erfaren mand om livets nogle gange snørklede veje. Og jeg bliver fornyet og forfrisket af at tale, og elske, med dem. Alders-spørgsmålet indgår stort set aldrig som emne i samtalerne.

Mine besøg er typisk på en time eller to.

Tak for din seriøse respons:)

Skrevet

I mange tilfælde er det vel ligegyldigt at oplyse, da det ikke er pigerne selv der sidder med telefonen? 

De aner ikke hvem der kommer, eller hvad der er aftalt :(

Skrevet
  • Author
Milner skrev, for 12 minutter siden:

I mange tilfælde er det vel ligegyldigt at oplyse, da det ikke er pigerne selv der sidder med telefonen? 

De aner ikke hvem der kommer, eller hvad der er aftalt :(

Dem kører jeg, efter bedste evne, udenom.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 51 minutter siden:

Dem kører jeg, efter bedste evne, udenom.

Det er bare rigtigt svært at regne ud?? 

Skrevet
  • Author
Milner skrev, for 39 minutter siden:

Det er bare rigtigt svært at regne ud?? 

Ja, men der findes dog en del tråde herinde fra erfarne folk, som fortæller, hvad man skal holde øje med, og advares af, i annoncerne.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 29.4.2023 at 12:35:

Det er også mit indtryk, at de mest oplyste GPs internt udveksler oplysninger og info om os kunder, og det er jeg helt tryg ved, at de gør. Hver gang vi skriver her på Eroguide, afslører vi desuden en masse om os selv og vores karakter (eller mangel på samme).

Se det er et spændende emne Senor, du her bringer på banen. Kunne være interessant at høre De Skønne kvinder :wub:  her inde om du har ret..

Og rigtigt, vi afslører selvfølgelig en masse om os selv, når vi skriver anmeldelser og kommenterer andres oplevelser.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.