Hop til indhold

Alder, mål og vægt

Featured Replies

Skrevet

En ting er alderen, når man som en lidt ældre herre skriver ud til en sød GP, som man ikke har besøgt endnu. Det tal kan være svært nok at vedkende sig. Så jeg har været en frisk og viril gentleman i begyndelsen af 60-erne i snart et par år. 

Men nu er der også noget i vejen med min badevægt. I den sidste uges tid  har den permanent vist 92 kilo, når jeg stillede mig nøgen op på den, og da jeg kun er 1,77 høj, må der være noget galt. For to uger siden var tallet 89 kilo, og det er det tal, som jeg oplyser til pigerne.

Har fra andre hørt at badevægte kan være meget ustabile, men må hellere se at få sendt den til reparation.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 8 minutter siden:

vist 92 kilo, når jeg stillede mig nøgen op på den, og da jeg kun er 1,77 høj, må der være noget galt. For to uger siden var tallet 89 kilo,

Det er en stigning på 3%. _Inflationen er højere, så glem det. 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden:

Hvilket vidunderligt argument. Høj humor og cigarføring. Tak;)

Skrevet

Jeg tror de har set alle størrelser ;) så mon ikke det går? Ellers har de også et andet billede af, hvem der kommer, ligesom vi får når deres information ikke er helt opdateret. Jeg tror kemien har meget mere at sige

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 36 minutter siden:

Men nu er der også noget i vejen med min badevægt. I den sidste uges tid  har den permanent vist 92 kilo, når jeg stillede mig nøgen op på den, og da jeg kun er 1,77 høj, må der være noget galt. For to uger siden var tallet 89 kilo, og det er det tal, som jeg oplyser til pigerne.

Hehe ... MeToo ... 
175 - 90

Jeg havde ellers indtryk af at du var slank, sporty og meget elegant ... 
Nåhja, det sidste kan du jo osse sagtens være uagtet (næsten) hvad badevægten viser ... 

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, Lige nu:

Hehe ... MeToo ... 
175 - 90

Nåhja, det sidste kan du jo osse sagtens være uagtet (næsten) hvad badevægten viser ... 

Tak for tilliden. Klæder skaber folk. ;)

Skrevet
sneræven skrev, for 1 minut siden:

Hehe ... MeToo ... 
175 - 90

sjovt vi overhovedet har indtryk af hinanden herinde baseret på vores indlæg :D gad vide hvor meget der faktisk stemmer overens

Skrevet
Argit skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tror de har set alle størrelser ;) så mon ikke det går? Ellers har de også et andet billede af, hvem der kommer, ligesom vi får når deres information ikke er helt opdateret. Jeg tror kemien har meget mere at sige

Jojo, men synes nu det er meget godt pigen er forberedt ... 
Jeg har kun to gange besøgt en pige, uden at have kontaktet hende først (på en dansk klinik)
Og den ene gang, var det tydeligvis et problem - den eneste gang i det hele taget, jeg har oplevet dét ... 

Skrevet
AgentLeman skrev, for 6 minutter siden:

sjovt vi overhovedet har indtryk af hinanden herinde baseret på vores indlæg :D gad vide hvor meget der faktisk stemmer overens

Det er fordi Signor'en er en ivrig fortaler talsmand for italiensk kultur.
I den halvhøje middelklasse ... 
Så Signor'en og jeg står på hver vores side af en giga kulturkløft ... 
Jeg er sådan mere til 'Nu Lokker Atter De Lange Vej" og brede enge og skove ... 
Og Vancouver ... 
Har været i Italien een gang ... 
Det var a-l-t for varmt ... 
Og al den halvøvre middelklasse- købmandskultur- hype er slet, slet ikke mig ... 
Hwa Nytt' er'et te -- andet end til at få alle mulige andre til at brænde kloden af .. 
Næh, så hellere en stiv whiskey i en træbarak i BC ... 

Men OK, der er een ting jeg ka' li' ved italienerne ... 
De har selvironi ... 
Har set et par italienske krimikomedier ... 
Og de er udmærket klar over at de tit råber højt, hurtigt og længe inden de tænker ... :D :D 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Tak for tilliden. Klæder skaber folk. ;)

Hehe ... 
Så er jeg sådan en slags genbrugs-luksusvagabond .. 

Redigeret af sneræven

Skrevet
SweetKisses skrev, for 36 minutter siden:

Så mænd lyver både om alder, vægt og pik-mål…. Jeg troede ellers at alder og vægt var en kvinde ting :rolleyes:

????
Jeg ER skam knap 70, og højde og vægt stemmer ... :P
Det sidste har jeg aldrig skrevet noget om ... :lol:

Redigeret af sneræven

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

En ting er alderen, når man som en lidt ældre herre skriver ud til en sød GP, som man ikke har besøgt endnu. Det tal kan være svært nok at vedkende sig. Så jeg har været en frisk og viril gentleman i begyndelsen af 60-erne i snart et par år. 

Har fra andre hørt at badevægte kan være meget ustabile, men må hellere se at få sendt den til reparation.

Kære Signor Cuoco:)  +   alle jer andre med bunden bodega opsparing:P 

- - - - - min gamle analoge vægt (fjeder) blev sendt på pension for maaaaange år siden, det er vist omkring de 15 år siden  - og hvorfor ???? - - den er et forkert sted at kigge.

Den blev udskiftet med et stort SPEJL på væggen =  :shock:  :huh:       

Når jeg stiller mig foran spejlet eller med siden til spejlet - så ser jeg nøjagtig det samme som andre mennesker ser!!!    - sig forstå

Et spejlbillede lyver ikke;)

En nok så dyr badevægt redder jer ikke - - et nok så billigt spejl kan til fulde vise den duelige:) eller gruelige:mrgreen: sandhed 

Mange hilsner

Nye tider

- - smid jeres badevægte ad helved til.

Redigeret af Nye tider

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Haha. Er bare bange for, at der er en manglende korrelation ;)

Redigeret af TheLion

Skrevet
SweetKisses skrev, for 8 timer siden:

Så mænd lyver både om alder, vægt og pik-mål…. Jeg troede ellers at alder og vægt var en kvinde ting :rolleyes:

og hvor længe vi kan, er også elastik i metermål. 
Men mit opgivne pikmål er korrekt - godt og vel endda ;) 

Skrevet

Jeg havde en badevægt med samme fejl og samme tal. Jeg reparerede den med en hammer. :P

Skrevet
sneræven skrev, for 9 timer siden:

????
Jeg ER skam knap 70, og højde og vægt stemmer ... :P
Det sidste har jeg aldrig skrevet noget om ... :lol:

Jeg er glad for der alligevel findes ærlige mennesker der ud, trods alt! ;)

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

og hvor længe vi kan, er også elastik i metermål. 
Men mit opgivne pikmål er korrekt - godt og vel endda ;) 

.... og hvor har du mon opgivet dit pikmål?? :rolleyes:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

.... og hvor har du mon opgivet dit pikmål?? :rolleyes:

Jeg er simpelthen for gammel til at kunne huske det

Skrevet

Jeg har selv valgt at skrive ca ved min vægt, da let kan svinge et par kilo. Prøv at veje jer nøgne om morgenen før mad og om aften efter dagens måltider. 
Ang. højde, alder og evt pik mål er absolut ingen grund til fordreje sandheden. Vi opdager det jo alligevel. Ganske som i gør med os. 

Netop pikmålet som heldigvis sjældent bliver oplyst (med mindre manden selv vurderer den så stor, at det kan give udfordringer). Giver kun andre mænd mindreværdskomplekser. 
Havde for nylig en kunde som, sagde “ja de fleste har vel en pik dobbelt så lang som min.” Det kunne jeg så berolige han med vist hørte til sjældenhederne, jeg havde i hvertfald aldrig mødt så stor en. :D

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 15 timer siden:

Kære @Signor Cuoco 

Hvis du er nysgerrig jvf. dine chancer hos en kræsen GPer' kan du her blive målt og vejet hos en, som ikke ønsker klienter uden et "besøgs CV". 

Book et besøg hos denne lækre GPer' 

https://nympho.dk/n7409/2674/21-4-to-27-4-gt-valby/

Men se først her hvad hun skriver: 

----------------

How to book a meeting by Email:

Booking Rules:

*introduce yourself first (EVEN if you only wish to ask questions.)

*YOUR  Name,

*Age,

*Nationality &  Ethnicity,

*Height and Weight.

*Suggest the day, time, AND duration of the meeting.

*Confirm the booking 3 hours before. (and 24 hours before - if booked in advance)

*Check opening Hours before you write to me.

*Are you under 26? Don't contact me.

@Signor Cuoco -Jeg ser frem til at høre om du slap gennem nåleøjet. Glipper det kan du jo altid give badevægten skylden. Good luck. :D

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 12 minutter siden:

ja de fleste har vel en pik dobbelt så lang som min

'egentlig er det lidt sært med den længde fiksering. 
Manden har lige stor glæde, uanset pikkens længde.

Kvinden har vel mere glæde af en pik med en passende tykkelse, end af en lang? 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Kvinden har vel mere glæde af en pik med en passende tykkelse, end af en lang? 

Ja det kan jeg kun være enig i. 

Skrevet
  • Author
sanook skrev, for 23 minutter siden:

Kære @Signor Cuoco 

Hvis du er nysgerrig jvf. dine chancer hos en kræsen GPer' kan du her blive målt og vejet hos en, som ikke ønsker klienter uden et "besøgs CV". 

Book et besøg hos denne lækre GPer' 

https://nympho.dk/n7409/2674/21-4-to-27-4-gt-valby/

Men se først her hvad hun skriver: 

----------------

How to book a meeting by Email:

Booking Rules:

*introduce yourself first (EVEN if you only wish to ask questions.)

*YOUR  Name,

*Age,

*Nationality &  Ethnicity,

*Height and Weight.

*Suggest the day, time, AND duration of the meeting.

*Confirm the booking 3 hours before. (and 24 hours before - if booked in advance)

*Check opening Hours before you write to me.

*Are you under 26? Don't contact me.

@Signor Cuoco -Jeg ser frem til at høre om du slap gennem nåleøjet. Glipper det kan du jo altid give badevægten skylden. Good luck. :D

Kære Sanook,

Tak for tippet. Den blondine fortjener virkelig et besøg, hvis hun vil. I det mindste er jeg ikke under 26 år.:wub:

Kan se at hun kun er her fire dage endnu, så det må blive næste gang. Jeg kan godt lide tanken om, at hun vil have gæsten til at udfylde en ansøgningsformular. Det vidner og selvtillid og fornuft. Også lidt højrøvet, men det er jeg jo også. Burde være et perfekt match, ikke mindst når jeg får købt en ordentlig badevægt.

Skrevet

Min er tydeligvis langt mere i stykker end din er ,,   for min siger 108 og samme højde ...  overvejer at se om brændekløveren kan få den til at Makke ret ..

Jeg har truet den det sidste stykke tid og det har da hjulpet , for den piller ca 1 kg af om ugen og har gjort det i 10 uger ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.