Hop til indhold

Diskret adresse eller ej

Featured Replies

Skrevet

Nu besøger jeg KUN danske kvinder, dem har jeg det aller bedst med.

Jeg bestiler en tid, får så adressen ca 2 timer før vores aftale, og det er fint nok.

Nu har jeg så prøvet, at møde op på en adresse som jeg overhovedet ikke syntes var diskret, og jeg havde bestemt ikke lyst til at gå ind til hende.

Jeg gik derind alligevel, MEN det var kun fordi jeg var bange for at hun ville blokere mig hvis jeg meldte afbud så sent.
De danske kvinder snakker jo sammen, og jeg var bange for, at jeg ville blive blokeret af flere andre danske kvinder for at være useriøs.

Hvordan takler i sådan en situation ????

Og til Glædespigerne.....Hvis jeg aflyser så sent, men den begrundelse......Hvad tænker i så ????

Skrevet

Slettet.

Redigeret af sweetstone
Tråden er nu flyttet , til General debat.

Skrevet

Det er dine penge, din pik og dit ansigt. Du bestemmer sgu selv om du vil gå ind.

Hvis de danske piger sortlister dig (ved at dele data der kan identificere dig, f.eks. tlf-nummer), så er det både usmageligt og ulovligt. Og så finder du bare nogle andre, evt. ikke-danske, at købe knep fra.

Skrevet
Golle skrev, 1 time siden:

Jeg bestiler en tid, får så adressen ca 2 timer før vores aftale, og det er fint nok.

På Google Earth vises virtuelt det, som Google-bilen kører og filmer/fotograferer. Her kan du indtaste den adresse, du har fået, og på den måde se, hvordan der ser ud i området, og om det vil være et problem for dig eller ej. Det kan også være smart med hensyn til at finde parkeringsmuligheder.

Hvis jeg aflyser så sent, men den begrundelse......Hvad tænker i så ????

At du ikke har forberedt dig godt nok, og at du nok ikke har tænkt det hele ordentlig igennem. Det er helt ok at være nervøs. Det er pigerne vant til og gode til at håndtere.

Jeg gik derind alligevel, MEN det var kun fordi jeg var bange for at hun ville blokere mig hvis jeg meldte afbud så sent.

Nu er der nok forskel på, hvor overbærende pigerne er, og hvordan du ville formulere et så sent afbud, men hvis jeg var GP og modtog et afbud på den måde, du beskriver, så havde det medført en blokering.

Men fint, at du mandede dig op. Også selvom det er med den forkerte begrundelse. Det skulle gerne være lyst og ikke frygt, som driver dig til pigerne.

Skrevet

Når det er en bekymring for dig, så bør du sige det ifm. aftalen indgås. Prøv kort (en enkelt sætning eller to) at beskrive hvad du mener ikke er diskret nok for dig og spørg ind til om deres sted er diskret.

Jeg ville tænke at hvis det viser sig at jeg kender naboen og derfor ikke ønsker at besøge kvinden, så er der vel forståelse for det, men at det generelt falder udenfor ens diskretionsgrænse nok ikke er ok.

Har du overvejet at tage til en anden by, langt fra hvor du kender nogen der bor?

Redigeret af AB455

Skrevet
Golle skrev, for 1 time siden:

Og til Glædespigerne.....Hvis jeg aflyser så sent, men den begrundelse......Hvad tænker i så ????

Det kommer meget an på situationen. 

Jeg giver først husnummer kort før. Så som hovedregel er det ok. Irriterende men ok, især fordi du som andre skriver, har mulighed for at spørge ind til andre detaljer som måske kan afsløre om det er egnet til dig. 
Jeg har dog kun 3 gange oplevet det og den ene gang blev jeg ærligt lidt vred. For forklaringen var der var for tæt på vedkommendes frisør. Og det kunne netop denne person have indset længe før, blot baseret på min oplyste ca. adresse. 
Så brug lidt tid på at undersøge mest muligt. Og forsøg at undgå det. 

Skrevet

Lige ud for indgangen til PG er der et busstoppested, så diskret er det selvfølgelig ikke - heller ikke når man betænker, at det ligger på en forholdsvis befærdet vej, men hvor mange af dem, der ser en gå ind ved, at her er et bordel? Der er jo ingen røde lygter eller andet, der indikerer det. Selv om de ved, at det er et bordel, man går ind på, hvad betyder det så, hvis ikke man er så uheldig, at det er en man kender?

Besøger man en GP imen privat lejlighed, hvordan kan naboerne så vide, at man besøger en GP? Og samme som før, hvad betyder det, hvis man ikke kender dem, der bor omkring?

Skrevet
Golle skrev, for 4 timer siden:

Den ene gang det er sket for mig, aflyste jeg. Med den begrundelse. Jeg tilbød at kompensere for den tid jeg havde booket (og spærret), for pigen kunne jo ikke sælge den tid med 2 minutters forberedelse. Selvfølgelig accepterer pigerne det. Hvis du altså kompenserer. Hvis du bare aflyser uden pigen har mulighed for at sælge tiden til anden side, fortjener du at blive blokeret. Aflyser du dit tandlægebesøg samme dag som din tid, opkræves du jo også et gebyr. Sådan gør min tandlæge ihvertfald

Skrevet
tvr skrev, 1 time siden:

Jeg tilbød at kompensere for den tid jeg havde booket (og spærret)

Flot gjort. Det er der ikke mange der gør. De vil hellere bruge pengene på en anden gp. Og mener jo måske også det er vores egen fejl at vælge den beliggenhed. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 12 timer siden:

Jeg giver først husnummer kort før. Så som hovedregel er det ok. 

Det er fint nok. Plejer altid ved et nyt sted at spørre om en raw indication så jeg osse kan afpasse ankomst tidspunktet. Jeg blev dog en enkelt gang dirigeret fra det ene sted til det andet over ca 15 km og det var ikk i orden da det bl.a. kostede en dyr taxi til sidst. Den var unødig hvis jeg havde kendt kvarteret på forhånd

Skrevet

Mange piger vil  blokerer  dig hvis du brænder hende af , det er forretning og der skal penge ind , jeg kom en gang på det sorte liste hos en pige selv jeg sende en sms   dagen før og skrev jeg ikke kunne den dag vi have aftalt , men så finder man en anden ...

En anden gang var jeg ud for at være inde hos en pige hvor jeg havde aftalt med telefondamen at hun havde og ville de ting jeg ønske mig , men da jeg så var i rummet med pige vil kunne ikke noget af det jeg hvad aftalt med telefondamen , så gik jeg igen !!!!  og  jeg var nået ud i bilen og skulle til at køre så ringer min mobil igen og det er telefondamen igen at nu have hun  snakke med piger og hun nu godt ville mine ønsker nu , hun har fået at vide at hun skulle gøre det jeg ønske , så da jeg var inde igen så var alt mulig med hende og jeg fik også mere tid end det jeg have betalt for , det hun ikke ville gøre Bj uden gummi og jeg ikke måtte pille ved hende og i fissen og 69 , men det blev der lavet om på takke være telefondamen ..

Skrevet

Kan godt forstå din frustration. Diskretion er key! <3 men på 2 timer, kunne du evt. have lavet en google maps og set om det lå et sted du fandt passende. ellers kunne du prøve med en gp i en anden by, hvor du ikke kender nogle andre, eller evt spørge ind til om diskretion passer dine krav :) syntes det flot du gik ind aligevel Golle :) Personligt var jeg nok blevet lidt stram hvis man aflyste i 'sidste øjeblik' men ikke sådan at jeg ville 'blackliste dig' eller fortælle andre gp om det (med mindre det var sket mere end 1 gang) alle fortjener en chance :) 

Knus Kamilla

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 23 minutter siden:

men det blev der lavet om på takke være telefondamen ..

Stakkels pige, der blev presset af telefondamen :unsure:

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden:

På Google Earth vises virtuelt det, som Google-bilen kører og filmer/fotograferer. Her kan du indtaste den adresse, du har fået, og på den måde se, hvordan der ser ud i området, og om det vil være et problem for dig eller ej. Det kan også være smart med hensyn til at finde parkeringsmuligheder.

Nu bruger jeg Google-maps og street-view, hvilket fungere særdeles fint. Men nu giver jeg dig lige et eksempel.
Ca 2 timer før får jeg at vide på sms, at jeg skal køre til eksempelvis Hasserisvej i Aalborg og parkere ved eksempelvis nr 18 og ringe eller sms når jeg er der, og så får jeg den endelige adresse.
Nu undersøger jeg så via street-view Hasserisvej, den er dæleme lang den vej, det kan jo være hvor som helst på den vej.
Hvordan skal det være muligt og se om stedet er diskret ???
Og det skal lige siges, at jeg har 1 times kørsel til Aalborg

Den_glade_amatør skrev, for 14 timer siden:

At du ikke har forberedt dig godt nok, og at du nok ikke har tænkt det hele ordentlig igennem. Det er helt ok at være nervøs. Det er pigerne vant til og gode til at håndtere.

Jeg har forberedt mig ALT det jeg kunne, og det gør jeg altid. 
Og nej, jeg er ikke nervøs på nogen måde, for de danske piger skiller sig bare ud fra mængden, og yder altid den bedste service. Har aldrig oplevet andet hos dem.

Den_glade_amatør skrev, for 14 timer siden:

Nu er der nok forskel på, hvor overbærende pigerne er, og hvordan du ville formulere et så sent afbud, men hvis jeg var GP og modtog et afbud på den måde, du beskriver, så havde det medført en blokering.

Men fint, at du mandede dig op. Også selvom det er med den forkerte begrundelse. Det skulle gerne være lyst og ikke frygt, som driver dig til pigerne.

Det ER lysten der driver mig til de danske kvinder, jeg har så absolut intet at frygte hos dem.
Men forstå mig ret, det er stedet og omgivelserne jeg sommetider ikke bryder mig om.
Du må ikke blande de 2 ting sammen :-) 

Skrevet
  • Author
Newyorkergirl skrev, for 10 minutter siden:

Kan godt forstå din frustration. Diskretion er key! <3 men på 2 timer, kunne du evt. have lavet en google maps og set om det lå et sted du fandt passende. ellers kunne du prøve med en gp i en anden by, hvor du ikke kender nogle andre, eller evt spørge ind til om diskretion passer dine krav :) syntes det flot du gik ind aligevel Golle :) Personligt var jeg nok blevet lidt stram hvis man aflyste i 'sidste øjeblik' men ikke sådan at jeg ville 'blackliste dig' eller fortælle andre gp om det (med mindre det var sket mere end 1 gang) alle fortjener en chance :) 

Knus Kamilla

Hej Kamilla :-) 
Nu bor jeg 1 times kørsel fra Aalborg. Det er der jeg for det meste køre til. Jeg kender ingen i Aalborg, så det er ok.
Jeg får jo ikke den rigtige adresse før jeg lander på den adresse som GP'en har guidet mig til. Så holder jeg der og skriver til hende 5-10 før, at nu er jeg landet.
Så sender hun mig først der, den rigtige adresse. Så det er jo ikke muligt at undersøge stedet via street-view ;-)  Det kan jo være hvor som helst.
Tro mig, stedet bliver grundigt undersøgt med street-view. Så jeg prøver at forbedere mig bedst muligt.

Og ja, jeg gik ind til hende fordi jeg havde lyst til hende, men det var nærmest med skyklapper på :D
Og så har jeg egentlig aldrig tænkt på at spørge indtil om stedet er diskret.........Så tak for den reminder ;-);-) 

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 14 timer siden:

Jeg giver først husnummer kort før. Så som hovedregel er det ok. Irriterende men ok, især fordi du som andre skriver, har mulighed for at spørge ind til andre detaljer som måske kan afsløre om det er egnet til dig. 
Jeg har dog kun 3 gange oplevet det og den ene gang blev jeg ærligt lidt vred. For forklaringen var der var for tæt på vedkommendes frisør. Og det kunne netop denne person have indset længe før, blot baseret på min oplyste ca. adresse. 
Så brug lidt tid på at undersøge mest muligt. Og forsøg at undgå det. 

Ja men jeg vil naturligvis for eftertiden spørge om stedet er diskret, det har jeg bare aldrig tænkt på at spørge om.
Så tak for den reminder. ;-) 

Jeg ønsker naturligvis ikke at aflyse.
En dag jeg havde aftalt et besøg hos en GP, havde jeg bare ikke lyst alligevel da tiden nærmede sig, men jeg kunne bare ikke få mig til at aflyse, så jeg tog afsted alligevel.
Og det endte jo også med og blive en dejlig oplevelse :D :D

Skrevet
  • Author
wag skrev, for 15 timer siden:

Det er dine penge, din pik og dit ansigt. Du bestemmer sgu selv om du vil gå ind.

Hvis de danske piger sortlister dig (ved at dele data der kan identificere dig, f.eks. tlf-nummer), så er det både usmageligt og ulovligt. Og så finder du bare nogle andre, evt. ikke-danske, at købe knep fra.

Ja jeg bestemmer da selv, det er vi da enige om.
Men det ændre jo ikke på, hvis jeg bliver sortlistet hos andre. Jeg tænker ikke jeg får noget ud af at melde dem til politiet for at have delt mit tlf nr :D :D :D

Jeg gider ikke de udenlandske kvinder, jeg er kun til de danske kvinder 

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, for 15 timer siden:

Når det er en bekymring for dig, så bør du sige det ifm. aftalen indgås. Prøv kort (en enkelt sætning eller to) at beskrive hvad du mener ikke er diskret nok for dig og spørg ind til om deres sted er diskret.

Jeg ville tænke at hvis det viser sig at jeg kender naboen og derfor ikke ønsker at besøge kvinden, så er der vel forståelse for det, men at det generelt falder udenfor ens diskretionsgrænse nok ikke er ok.

Har du overvejet at tage til en anden by, langt fra hvor du kender nogen der bor?

Jeg kender ikke nogen i de byer jeg køre til, så den del er på plads :-) 
Jeg har bare aldrig tænkt på at spørge GP'erne om hvordan stedet er, men det vil jeg da gøre for eftertiden.
Så tak for den reminder :-) 

Skrevet
  • Author
warmgun skrev, for 14 timer siden:

Lige ud for indgangen til PG er der et busstoppested, så diskret er det selvfølgelig ikke - heller ikke når man betænker, at det ligger på en forholdsvis befærdet vej, men hvor mange af dem, der ser en gå ind ved, at her er et bordel? Der er jo ingen røde lygter eller andet, der indikerer det. Selv om de ved, at det er et bordel, man går ind på, hvad betyder det så, hvis ikke man er så uheldig, at det er en man kender?

Besøger man en GP imen privat lejlighed, hvordan kan naboerne så vide, at man besøger en GP? Og samme som før, hvad betyder det, hvis man ikke kender dem, der bor omkring?

Det er jo muligt at du er ligeglad med at folk til højre og venstre kan se du går ind og ud. Det er jo super godt du har det sådan.
Men det har jeg det bare ikke godt med.

Tror du ikke naboerne godt ved hvad der foregår, når der er et ren af mænd ind og ud af svingdøren :D 

Jeg besøgte en GP i et gammelt hotel der var lavet om til lejligheder. Indgangen var mellem 2 lejligheder hvor der sad mennesker på hver side og kunne følge med i den trafik der var ind og ud. Og nej jeg kendte dem ikke, men hold da kæft hvor var det ubehageligt og blive overbegloet på den måde.

Men der er vi jo så forskellige :D 

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 10 timer siden:

En anden gang var jeg ud for at være inde hos en pige hvor jeg havde aftalt med telefondamen at hun havde og ville de ting jeg ønske mig , men da jeg så var i rummet med pige vil kunne ikke noget af det jeg hvad aftalt med telefondamen , så gik jeg igen !!!!  og  jeg var nået ud i bilen og skulle til at køre så ringer min mobil igen og det er telefondamen igen at nu have hun  snakke med piger og hun nu godt ville mine ønsker nu , hun har fået at vide at hun skulle gøre det jeg ønske , så da jeg var inde igen så var alt mulig med hende og jeg fik også mere tid end det jeg have betalt for , det hun ikke ville gøre Bj uden gummi og jeg ikke måtte pille ved hende og i fissen og 69 , men det blev der lavet om på takke være telefondamen ..

Bare nej altså.

Du får det til at lyde som om det er en god ting det der. 

Havde jeg sagt nej tak, og kørt min vej.

Det skriger jo langt væk af tvang, og at pigen ikke selv bestemmer hvad hun vil med en kunde.

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 11 timer siden:

men det blev der lavet om på takke være telefondamen ..

Skal vi nu ikke bare kalde det hvad det, i dette til fælde er, “Mutter”. 
Stakkels pige. Hun er der tydeligvis ikke af fri vilje og blive presset til ting hun ikke ønsker. 
Dårlig stil at gå ind igen og gøre ting du vidste pigen ikke havde lyst til. Men den situation er lidt langt fra emnet om diskretion så, tænker bare mit og svarer ikke yderligere på den del. 

Skrevet
tvr skrev, for 23 timer siden:
Golle skrev, den 22.4.2023 at 08:16:

Den ene gang det er sket for mig, aflyste jeg. Med den begrundelse. Jeg tilbød at kompensere for den tid jeg havde booket (og spærret), for pigen kunne jo ikke sælge den tid med 2 minutters forberedelse.

Virkelig god stil! :)

Skrevet

Nu har jeg ikke noget at risikere mht. at møde andre, når jeg tager på besøg hos en GP.

Men derfor kan det føles lidt ubekvemt at stå og vente uden foran døren.

Jeg har oplevet en gang hvor jeg ankom 5 minutter før tid, og hun skrev hun ikke var klar, og der lige ville gå ca. 10 minutter. Fair nok. Jeg går en tur rundt om blokken, for at få tiden til at gå, samt ikke stå og trække opmærksomhed. Jeg er nået halvvejs rundt om bygningen, da hun skriver, ca. 5 minutter efter, at jeg skal gå ind nu. Hov. Jeg løber afsted mod døren.

En anden gang havde spurgt en pige om hun havde tid "nu". Hun sagde ja. Jeg får derefter adressen, og skriver jeg kan være der om 9 minutter. (Ja. Meget kort varsel). Jeg ankommer, og hun er i gang med at lave mad til sig selv. Det er alm. aftensmadstid. Hun sender ovenikøbet et billede af den bøf hun steger, så lækkert ud hehe. Jeg er i den situation, at jeg har en bagkant og kan ikke lige vente. Jeg beklager, og prøver at berolige hende i håb om at jeg ikke får blive blacklistet, samt fortæller hende om min situation på en pæn og høflig måde og skriver hun selvfølgelig skal have noget at spise, og tager derfra igen. Men jeg når at stå i opgangen til den kælder lejlighed hvor der er flere piger. Mens jeg taler i telefon med pigen ser jeg en beboer gå forbi mig op til sig selv, samt en gæst forlade stedet. Jeg må indrømme at jeg ikke var så sart i den situation, og tog det med et smil. Men jeg har ingen onde miner eller tanker om pigen. Hun skal da have lov til at spise. Siger jeg vil komme tilbage en anden gang, hvor jeg forhåbentlig kan give lidt længere varsel. Hun takker og skriver jeg kan vende tilbage når jeg har mulighed :D - Jeg har nu heller ikke lyst til at besøge en pige som kan have følt sig stresset/presset over situationen. Men her stod jeg i det mindste inde i opgangen, fordi døren ikke var låst, og ikke ude på gaden.

Så at stå at blomstre ude på gaden = ikke så fedt. Sekunderne føles som minutter nogle gange. Men efterhånden har jeg lært at være ligeglad. Chancen for at de forbigående ved hvad der foregår er umiddelbart lille, tænker jeg. Og hvis de gør? So what. :) Men som sagt, har jeg ikke noget at risikere, da jeg er single.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.