Milner 675 Skrevet 20. April, 2023 (edited) Nemt at aftale. Tæt på St. Heddinge station. Ikke nem at ligefrem tale med , hverken dansk eller engelsk, men det gik.. Blev enige om 1 time massage, B2B, og blow.. 1100,- Da jeg ankom og så hendes rigtig flotte skikkelse, kønne ansigt, - og ikke mindst fantastiske barm, blev jeg hurtigt overtalt til FP.. Fik en sådan bare OK massage, lidt lingam, så tog hun den i munden, vendte sig en halv omgang og placerede tissekonen lige over mit ansigt, - smagte dejligt, - hun suttede skønt, - og jeg spildte resten af pengene LOL https://annoncelight.dk/showad/357847 Redigeret 20. April, 2023 af Milner 8 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 20. April, 2023 Milner skrev, for 39 minutter siden: - og jeg spildte resten af pengene LOL Hun ser fannerme også lækker ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 276 Skrevet 20. April, 2023 Besøgte hende nogle gange da hun var på fyn alle pengene værd ,sød smuk og fantastisk pige 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 438 Skrevet 20. April, 2023 Man skulle måske smutte forbi , ser godt ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 618 Skrevet 20. April, 2023 HUn ser øhhhh venlig ud 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 20. April, 2023 Milner skrev, for 9 timer siden: Da jeg ankom og så hendes rigtig flotte skikkelse, kønne ansigt, - og ikke mindst fantastiske barm, blev jeg hurtigt overtalt til FP.. Kører hun med samme tarif som de fleste andre, 1.000/ 1.500 for FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 675 Skrevet 20. April, 2023 Dinner_at_the_y skrev, 1 time siden: Kører hun med samme tarif som de fleste andre, 1.000/ 1.500 for FP? Jeps 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1309 Skrevet 21. April, 2023 Milner skrev, for 22 timer siden: ikke mindst fantastiske barm Lyder dejligt. Jeg tror den er hjulpet, men hvad gjorde den fantastisk i dine øjne? Jeg er nysgerrig, for hun ser da fantastisk ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 675 Skrevet 21. April, 2023 Gammel rotte skrev, for 3 timer siden: Lyder dejligt. Jeg tror den er hjulpet, men hvad gjorde den fantastisk i dine øjne? Jeg er nysgerrig, for hun ser da fantastisk ud. Jeg elsker når de er "hjulpet" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chawapa 75 Skrevet 30. April, 2023 Skal det så forståes at der er hele 2 Thai piger i store heddinge Pen har jeg besøgt et par gange nu og nu er der så droppet en ny pige Guitar i byen med fantastiske lækre billeder er det under samme tag som Pen ? og hvordan ser størrelsen ud på Guitar ? Omkring standard højde 160 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 276 Skrevet 1. Maj, 2023 (edited) I hendes annonce står der 150 cm Og det passer vist meget godt Redigeret 1. Maj, 2023 af B70 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 675 Skrevet 1. Maj, 2023 (edited) B70 skrev, for 4 minutter siden: I hendes annonce står der 150 cm Jeg syntes nu ikke hun virkede specielt petit, - slank og lækker, men ikke så lav..? Redigeret 1. Maj, 2023 af Milner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 276 Skrevet 1. Maj, 2023 Havde ikke målebånd med Men ja hun er super lækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 304 Skrevet 6. Maj, 2023 Kysser hun med tunge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 358 Skrevet 24. Maj, 2023 Men billederne er retvisende, lyder det til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FakePictures 19 Skrevet 25. Maj, 2023 Hun ser ud nøjagtigt som på billederne, perfekte figur, smal talje og lækker røv , lækker fisse. Meget smuk og sympatisk ung dame, taler godt engelsk . Havde FP med hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 28. Maj, 2023 Annoncen er slettet, og tænker hun er væk. Ann som har været i Ringsted er så flyttet til Store Heddinge og startet i dag. Hun giver en formidabel massage. Er nok noget af det bedste hårde thai massage jeg har fået. Og FP er heller ikke så tosset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 29. Maj, 2023 Guitars annonce er lidt af og på. Har selv fulgt den søde pige siden hun var hos Nancy/Beni i Hvidovre. Håber lidt hun kommer tættere på København. St. Heddinge for mig er 60 min kørsel hver vej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 30. Maj, 2023 Spurge Pinda/Guiarren tidligere i morges. Hun holder en tror jeg tiltrængt pause Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 30. Maj, 2023 Det var en kort pause https://annoncelight.dk/showad/357847 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1016 Skrevet 31. Maj, 2023 Den rejsende skrev, for 20 timer siden: Det var en kort pause https://annoncelight.dk/showad/357847 Mutter manglede vel til shopping Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mar86 18 Skrevet 12. Juni, 2023 Jeg har også været en tur forbi Guitar. Kan bekræfte @Milner's entusiasme. Hun er en sød og stille pige, rigtig godt skåret med det par flotte silikonebabser. Vil tro hun er lige over 150cm. Massagen var ok kombineret med en lækker B2B. Spurgte ikke ind til kys. Nem at lave aftale med. Genbesøg? Ja, helt sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 12. Juni, 2023 (edited) Prøver at få fat i Guitaren i dag.... Men hun har haft fri over weekenden.. Lad os se om det lykkes. Ellers går der et par uger Er også B2B mand, gerne suppleret med slide - er det muligt? Redigeret 12. Juni, 2023 af Den rejsende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 12. Juni, 2023 Er det med eller ude .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg