Hop til indhold

Himmelsk Pussy Slide hos Malisa i Herlev

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Happy69luke skrev, 1 time siden:

Du skriver de har fået et løft… betyder der den skumle kælder indgang er skiftet ud, og spånplader vægge og døre mm. Samt toilet er soigneret 

Indgangen har fået et løft. Stadig indgang i kælderen, men er malet og lyse farver og fin indgang. Jeg har ikke været på toilettet sidst, men ved det også skal have et løft, der er snakket med udlejer 

• Svar 52
  • Visninger 40k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Besøgte også Malisa her den anden dag til en times FP. Svært at sige om jeg kommer igen. Jeg ved ikke om det var tidspunktet (21:30) og hun var træt eller vi bare ikke havde kemi men det hele føl

• Hej brødre. Har lige besøgt Malisa og sidder stadig med et stort smil på læben. Havde bestilt 30 min. B2B m/bj. Jeg vil ikke trætte Jer med detaljeret beskrivelse - men hold da op en fa

• Med den karakter, så ligger man nøgen for åbne gardiner mod en gågade. Kan det være så slemt?

Skrevet

Er hun helt glat eller ? forneden ?

Store eller små indre læber ?

Skrevet
  • Author
v8ren skrev, for 51 minutter siden:

Er hun helt glat eller ? forneden ?

Store eller små indre læber ?

Glat og normal men vanedannende :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.