Hop til indhold

Recommended Posts

Lars40 skrev, for 18 timer siden:

Hehe ja hun er farlig og vanedannende :D helt enig. Har været solgt siden første gang. Hun er virkelig noget helt specielt 

Kysser hun med tungen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 49 minutter siden:

Kysser hun med tungen?

Ikke som standard. Kommer nok an på kemi og hvor meget i har mødtes før

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, for 8 timer siden:

Syntes hun minder mig gevaldigt om Zara på billedet, som også er en gudinde af samme kaliber i beskriver.

:P

Hvis du tænker på Zara fra Brønshøj er det samme pige. Der er flere piger der skifter navn fra tid til anden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, for 13 timer siden:

Syntes hun minder mig gevaldigt om Zara på billedet, som også er en gudinde af samme kaliber i beskriver.

:P

Ja det er samme pige og hun bruger sit gamle navn hun havde før, da Brønshøj valgte at beholde navnet Zara. Og jeps hun er en ener og gudinde helt bestemt :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Jeg er helt enig med beskrivelserne af Malisa ...... når hun bare ikke er træt/udkørt.
Det har jeg oplevet et par gange, så jeg har vænnet mig til ikke at betale forud, som de ellers er begyndt at spørge om. For hvis jeg kun får 75% af det bestilte, så er der jo ingen grund til at betale for det hele - vel? Og det har der heller ikke været problemer med.

Sådan var det senest - 75% - så jeg tog en prøvetur med Rose .... 

Rose er en "sød pige" ... virker genert og utrænet. Og hun tilbød ikke et bad inden. Og det endte selvfølgelig også med at hun kun leverede 75% af det aftalte før tiden var gået fordi hun hele tiden lige skulle et eller andet. Denne gang havde jeg betalt forud. Og det fortrød jeg.

Så min konklusion er, at Malisa er ALT for populær, og derfor forsøger at slippe lidt lettere fra opgaven, og Rosa bliver måske rigtig god om et par måneder .... Jeg tror jeg holder en længere pause fra Herlev og ser hvordan anmeldelserne udvikler sig....

Del dette indlæg


Link til indlæg

@D54 hvornår besøgte du Rose og Malisa sidst? Jeg har ikke selv prøvet Rose kun set hende. Har ikke oplevet ikke at få det aftalte, men øv hvis du har haft en dårlig oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Lars40 skrev, for 14 timer siden:

@D54 hvornår besøgte du Rose og Malisa sidst? Jeg har ikke selv prøvet Rose kun set hende. Har ikke oplevet ikke at få det aftalte, men øv hvis du har haft en dårlig oplevelse 

Begge indenfor de seneste uger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Malisa igen i går. Rose er rejst hjem - pasproblemer:shock: 

Døjer en del med ryg problemer - så mine 30 min. m/B2B blev, uden merpris, til 45 min hvor hun virkelig fik gået i dybden med massagen. Jeg lå og tænkte, pis, nu går jeg glip af det frække, men nix, det blev til pussyslide, 69 hvor jeg fik slikket hende til en orgasme. 

Hun er klart den bedste kombi på god massage og sex, som jeg har mødt til dato.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tomsen T skrev, for 2 timer siden:

Døjer en del med ryg problemer - så mine 30 min. m/B2B blev, uden merpris, til 45 min hvor hun virkelig fik gået i dybden med massagen. 

Det er også en relativt dyr pris for 30 min ift. 1 time (900/1200). Hvis man skulle køre en helt flad prisstruktur hvor hvert kvarter koster det samme, så har du fået præcist hvad du betalte for. Jeg ved heller ikke hvordan man skulle nå massage, B2B, pussy slide og 69'er på 30 min? Hvis man også skal tage bad indenfor den tid....

Men virkelig god service fra hendes side, at hun gav dig lidt ekstra. Det kan være der alligevel var 30 min. til næste kunde og hun bare elsker det hun laver. Win/win må man sige! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Ebden_jj de fleste der vælger 30 min service og gerne vil have massage med, er det ofte extra service de er ude efter. Hendes priser er bestemt rimelig i forhold til den service man får efter min mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malisa er sød, men stedet er godt nok under al kritik. Der sætter jeg aldrig mine ben igen. Det er ikke selve bollerummet som fejler noget, men entreen og badefaciliteter. Til gengæld er det lige noget for slumromantikeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 5 timer siden:

Malisa er sød, men stedet er godt nok under al kritik. Der sætter jeg aldrig mine ben igen. Det er ikke selve bollerummet som fejler noget, men entreen og badefaciliteter. Til gengæld er det lige noget for slumromantikeren.

Det er jo ombygget lokaler i et industrikvarter, og pigen og rum er fine, udefra er det ikke noget at råbe hurra for, men det e vel heller ikke derfor man kommer. Jeg har kun benyttet toilet til at tisse ikke bade, da jeg altid bader inden og når jeg kommer hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, den 22.7.2023 at 16:34:

Kom du i hende uden kondom?

Lyder lækkert.

Det gad jeg da også gerne vide…. Der er flere der indikere det er en mulig service ‘ Sex uden’ men må man også komme oppe i hende ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, for 1 time siden:

Det gad jeg da også gerne vide…. Der er flere der indikere det er en mulig service ‘ Sex uden’ men må man også komme oppe i hende ??

Eftersom der ikke står noget i annoncen, så det noget du selv aftaler med pigerne om det er en mulighed. Nogle piger tilbyder ting til nogle kunder men ikke alle og bagefter har de problemer fordi de bliver bombarderet med folk der vil have det samme, ring og book tid

https://annoncelight.dk/showad/364911

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte for en del år siden, en super fræk fitness thai, på Frederiksborg vej. 

Hun var 145 måske, og slank og små faste bryster

Hun tilbød også pussyslide, og var super sød og dejlig. 

Hun havde en lille skelen, på det ene øje, som kun var charmerende - hun arbejdede på det tidspunkt i egen lejlighed, og manden var i lejligheden, når man besøgte hende ( mødte ham aldrig )

Det KUNNE lyde lidt som samme koncept/pige, men er der nogen der genkender  det setup, og ved om det ved et mirakel er samme pige?

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 16 minutter siden:

Det KUNNE lyde lidt som samme koncept/pige, men er der nogen der genkender  det setup, og ved om det ved et mirakel er samme pige?

Det er ikke samme pige. Malisa er omkring 165-170 vil jeg tro. Slank og små bryster. Hun har ikke været på Frederiksborg vej. Pussy Slide er der en del der tilbyder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu besøgt damen og det var en fest uden begrænsninger, hold da op hun var vild ….. den oplevelse var også mere end jeg bad om……

Men stedet og faciliteterne er decideret skod, med indgang igenne en kælder skakt og diverse ombyg der var lavet midlertidigt og gjorde det fremstod som en byggeplads eller slum bolig 

Toilet og bad var decideret uhumsk, møgbeskidt og med diverse forhæng til opdeling imellem bad toilet og håndvask 

Jeg har nu også prøvet at blive voldtaget på en Europa-Palle med en slidt madres på toppen hvor fjedre næsten går igennem bolster …. 

Men fuck det var en god gang massage og sex hvor hun enten spiller godt skuespil eller kom flere gange … mit ego valgte at tro på det ;)

Det skal siges hun havde muskel kramper i fissen den ene af de gange jeg slikkede og finger kneppede hende, og med det som basis vurdere jeg det som ægte 

Gad godt kneppe og voldtages igen af Malissa men det bliver fandme ikke på den adresse…. Sikke et lorte sted !!!!!! 

Redigeret af Happy69luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var forbi igår, og de havde fucked min booking up, og sagde hun var optaget.. så viste de mig en anden i et mørkt rum der ik så decideret godt ud.. 

Valgte at smutte.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Happy69luke ja Malisa er fræk og sexet og hendes orgasme er ret vilde. Pigens service er god, men hun bestemmer jo desværre ikke selv over stedet. Ved de gør rent hver dag, også i badet, men det kunne trænge til at blive skiftet, det ville gøre underværker. Der er flere rum der, har ikke mødt det du siger, det rum hun var i starten havde en madras på gulvet men alle de andre gange har det været enten seng eller massage seng. Lidt synd stedet ikke er lavet færdigt, både indgangen og badet. Ved det selv har gjort meget for at få det til at se hyggeligt ud. 

@Viki69

@viking69 ja øv med booking. Håber du får muligheden en anden gang. Den anden pige der har jeg kun set, ikke prøvet, hendes udseende er næsten modsat Malisa, hvor Malisa er høj slank og små bryster, så er den anden pige Jessy/Joyya lille med store bryster 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, 1 time siden:

Malissa er vild … blive helt hård ved tanken

Den dør bare når man tænker på stedet ;(

Ja enig omkring hende helt bestemt :wub:<3 og ville også ønske hun fik et sted der havde lidt mere klasse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, den 18.4.2023 at 21:29:

Det er i et industrikvarter så stille og diskret på det tidspunkt. Har været i dagtimerne også og selvom der er folk i området så er man ikke 'udstillet'. 

Er klar over det er øget tid siden denne anmeldelse er skrevet, men ville høre om det er en butik/klinik og hvad den hedder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_dude_man skrev, for 2 timer siden:

Er klar over det er øget tid siden denne anmeldelse er skrevet, men ville høre om det er en butik/klinik og hvad den hedder?

Det er ikke butik/klinik som du normalt ser på en gade. Det er lokaler der er indrettet i et industrikvarter, og de har fået et gevaldigt løft, pæn og lys indgang og pænt indenfor. Malisa er helt bestemt en af de bedste i min optik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, den 8.9.2023 at 10:54:

Det er ikke butik/klinik som du normalt ser på en gade. Det er lokaler der er indrettet i et industrikvarter, og de har fået et gevaldigt løft, pæn og lys indgang og pænt indenfor. Malisa er helt bestemt en af de bedste i min optik :)

Du skriver de har fået et løft… betyder der den skumle kælder indgang er skiftet ud, og spånplader vægge og døre mm. Samt toilet er soigneret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...