Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/355766

Har haft fornøjelsen af 45 minutters godt selskab med denne smukke kvinde.
Så dejlig en personlighed, og så lækker og sexet.
Billederne passer, dog husk at de fleste er glamourshoots.
10/10 oplevelse og hende vil jeg meget gerne se igen, men desværre er hun daffet nordpå igen (Nørrresundby). Øv.

Redigeret af DJX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget af det ringeste jeg længe har prøvet. Forsøgte at snyde på alle parametre. Med tiden, aftalerne og ydelserne. Det var så pinligt at hun i det mindste betalte de fleste penge tilbage. Jeg vil fraråde at besøge denne snyder

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 20 minutter siden:

Noget af det ringeste jeg længe har prøvet. Forsøgte at snyde på alle parametre. Med tiden, aftalerne og ydelserne. Det var så pinligt at hun i det mindste betalte de fleste penge tilbage. Jeg vil fraråde at besøge denne snyder

Det lyder alligevel utroligt , at du har været så uheldig med hende , når andre anmeldelser har været så positive .. Og ja - jeg har også besøgt hende ( i Nørresundby ) og jeg genkender absolut INTET af det , du skriver ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
stone69 skrev, Lige nu:

Jeg har været sammen med hende 3 gaver og det har været rigtig godt alle gange :⁠-⁠)

* gange

Del dette indlæg


Link til indlæg
stone69 skrev, for 15 timer siden:

Jeg har været sammen med hende 3 gaver og det har været rigtig godt alle gange :⁠-⁠)

Tillykke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 16 timer siden:

Det lyder alligevel utroligt , at du har været så uheldig med hende , når andre anmeldelser har været så positive .. Og ja - jeg har også besøgt hende ( i Nørresundby ) og jeg genkender absolut INTET af det , du skriver ....

Så du insinuerer at jeg lyver??
Hvordan ved vi at du ikke er hendes alfons?

Jeg beretter om en elendig ægte oplevelse hvor hun selv betalte 600 ud af 800 tilbage så jeg tænker hun selv har været klar over hvor pinlig en ydelse hun havde leveret!!! 

hvad skulle mit motiv være til at finde på en historie? Jeg er derimod mega træt af de løgnehistorier/uægte anmeldelser der florerer i dette forum. Og anmeldelser af naive mænd der bliver forelskede i glædespiger bare de kysser dem på halsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 6 timer siden:

Så du insinuerer at jeg lyver??
Hvordan ved vi at du ikke er hendes alfons?

Dét ved du sådan set heller ikke … 

Og vi andre véd heller ikke , om du har haft en attitude , som hun ikke brød sig om og derfor gav dig pengene tilbage for at slippe af med dig …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 7 timer siden:

Dét ved du sådan set heller ikke … 

Og vi andre véd heller ikke , om du har haft en attitude , som hun ikke brød sig om og derfor gav dig pengene tilbage for at slippe af med dig …

Hold nu kæft mand. Kan du ikke tåle at andre har en helt anden oplevelse end dig?  Bliver du fornærmet over at hun får kritik? Er du forelsket i hende? Hvis ikke må du være hendes alfons!! 
 

ps Overvej om dette forum er noget for dig!! Du kan åbenlyst ikke tåle at andre har andre oplevelser end du har. Pinligt!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 14 timer siden:

hvad skulle mit motiv være til at finde på en historie? Jeg er derimod mega træt af de løgnehistorier/uægte anmeldelser der florerer i dette forum. Og anmeldelser af naive mænd der bliver forelskede i glædespiger bare de kysser dem på halsen!

Der er masser af motiver til at skrive dårlige anmeldelser, specielt fra en profil der aldrig er kommet med en eneste anmeldelse før.
Og hvis du brugte et par sekunder ville du se at jeg har skrevet en +80 anmeldelser herinde, både gode og dårlige.
Så din anklage om at jeg er forelsket, pimp eller let at gøre tilfreds er aldeles uberettiget.
Men en ting er helt sikkert, hvis du har bare vist lidt af den attitude og retorik du bruger her i tråden overfor GPer, så får en en træls oplevelse.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg var iøvrigt forbi Cherry til en tur mere i tirsdags. Det var endnu bedre og vildere end første møde.
Bestilte igen 45min FP, der blev ikke brugt mange minutter på massage, men det var heller ikke derfor jeg kom.
Der var go kemi mellem os og efter lang tids 69 kneppede vi løs til den store guldmedalje.
Hun insisterede endda på at doggy skulle foregå i en position, så jeg kunne nyde synet i spejlet også.
Af de +100 piger jeg har været sammen med er Cherry helt i toppen, jeg kommer igen.

Nåede også at hilse på hendes veninde Yaya - https://annoncelight.dk/showad/370609
Billederne i annoncen passer, jeg blev endda tilbudt de 2 sammen, så den del er også muligt.
Overvejer at besøge Yaya i nærmeste fremtid, men tanken om Cherry lokker nu allermest.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, for 32 minutter siden:

Der er masser af motiver til at skrive dårlige anmeldelser, specielt fra en profil der aldrig er kommet med en eneste anmeldelse før.
Og hvis du brugte et par sekunder ville du se at jeg har skrevet en +80 anmeldelser herinde, både gode og dårlige.
Så din anklage om at jeg er forelsket, pimp eller let at gøre tilfreds er aldeles uberettiget.
Men en ting er helt sikkert, hvis du har bare vist lidt af den attitude og retorik du bruger her i tråden overfor GPer, så får en en træls oplevelse.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg var iøvrigt forbi Cherry til en tur mere i tirsdags. Det var endnu bedre og vildere end første møde.
Bestilte igen 45min FP, der blev ikke brugt mange minutter på massage, men det var heller ikke derfor jeg kom.
Der var go kemi mellem os og efter lang tids 69 kneppede vi løs til den store guldmedalje.
Hun insisterede endda på at doggy skulle foregå i en position, så jeg kunne nyde synet i spejlet også.
Af de +100 piger jeg har været sammen med er Cherry helt i toppen, jeg kommer igen.

Nåede også at hilse på hendes veninde Yaya - https://annoncelight.dk/showad/370609
Billederne i annoncen passer, jeg blev endda tilbudt de 2 sammen, så den del er også muligt.
Overvejer at besøge Yaya i nærmeste fremtid, men tanken om Cherry lokker nu allermest.

Ja og julemanden findes. Folk med en vis IQ ved heldigvis at fordi man er ny med anmeldelser behøver de ikke være løgnagtige bare fordi de ikke passer ind i dit perspektiv. Jeg tænker at du selv har været ny i forummet på et tidspunkt eller er du så uovertruffen at du bare har været toppen af poppen fra dag 1 med dine 4 millioner besøg hos thailudere? 

Vi andre må bøje os i støvet for kongen af thaibesøg. Men det ændrer desværre ikke MIN oplevelse. Selv om jeg ikke har bidraget med mange anmeldelser har jeg fulgt med i mange år. Og ja, jeg har faktisk flere hundrede besøg hos ludere på samvittigheden. Og har mødt mange lækre, søde og dejlige af slagsen med dertilhørende skønne oplevelser. Og Cherry var IKKE en af dem. Faktisk i top fem over de ringeste oplevelser. Og så er jeg faktisk pisse ligeglad med om du knaldede med hende som aldrig før i dag!! 
 

Min oplevelse ER min oplevelse!!! Og din og andres sørgelige gætterier på hvorfor det gik som det gik er patetisk. Du får sikkert særbehandling ud over alle grænser fordi du er Guds gave til kvinder! 
 

Man kan så undre sig over at du har behov for at betale for det. Endda +800 gange! 

Redigeret af KJ735

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, den 4.5.2023 at 01:22:

Der er masser af motiver til at skrive dårlige anmeldelser, specielt fra en profil der aldrig er kommet med en eneste anmeldelse før.
Og hvis du brugte et par sekunder ville du se at jeg har skrevet en +80 anmeldelser herinde, både gode og dårlige.
Så din anklage om at jeg er forelsket, pimp eller let at gøre tilfreds er aldeles uberettiget.
Men en ting er helt sikkert, hvis du har bare vist lidt af den attitude og retorik du bruger her i tråden overfor GPer, så får en en træls oplevelse.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg var iøvrigt forbi Cherry til en tur mere i tirsdags. Det var endnu bedre og vildere end første møde.
Bestilte igen 45min FP, der blev ikke brugt mange minutter på massage, men det var heller ikke derfor jeg kom.
Der var go kemi mellem os og efter lang tids 69 kneppede vi løs til den store guldmedalje.
Hun insisterede endda på at doggy skulle foregå i en position, så jeg kunne nyde synet i spejlet også.
Af de +100 piger jeg har været sammen med er Cherry helt i toppen, jeg kommer igen.

Nåede også at hilse på hendes veninde Yaya - https://annoncelight.dk/showad/370609
Billederne i annoncen passer, jeg blev endda tilbudt de 2 sammen, så den del er også muligt.
Overvejer at besøge Yaya i nærmeste fremtid, men tanken om Cherry lokker nu allermest.

Kan du hjælpe mig?

https://www.eroguide.dk/forum/topic/180308-lana-kontakt/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...